Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Zwart op wit...rechten liggen bij Spyker !!

315 Posts
Pagina: «« 1 ... 10 11 12 13 14 ... 16 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 7 juni 2012 19:56
    Chinese autofabrikant die Youngman is ook bekend om zijn geïnteresseerd in het kopen Saab. Zweedse media hebben gemeld dat Youngman een bod voorontwerp eind januari of begin februari van ongeveer twee miljard kronen #US$ 280 miljoen #. Youngman heeft lang geïnteresseerd in Saab en geprobeerd om snap het up voordat het failliet verklaard, maar deze inspanningen werden gedwarsboomd door de Saab de voormalige eigenaar, General Motors, die balked bij het overbrengen van de noodzakelijke technologielicenties.Rapporten ook opgedoken die Indiase commerciële utility voertuigen fabrikant Mahindra & Mahindra heeft een bod ook.
  2. [verwijderd] 7 juni 2012 20:10

    Uitgegeven:
    Laatste update:

    7 juni 2012 15:03
    7 juni 2012 15:04

    DeelTW
    FB

    .
    'Saab vindt nieuwe eigenaar'

    AMSTERDAM - Het noodlijdende Zweedse automerk Saab heeft een nieuwe eigenaar gevonden.

    © Autoweek

    Dat meldt de website ttela.se, die zich baseert op uitlatingen van Annika Werner Blom, de burgemeester van Trollhättan, waar Saab is gevestigd.

    De burgemeester zegt nog niet te weten wanneer de curator bekendmaakt wie de koper is.
  3. [verwijderd] 8 juni 2012 07:32
    Wat een geleuter allemaal.
    Er word hier ook werkelijk alles aan gedaan om maar de boel te verzieken.
    Volgens enkelen word dit bedrijf een flop en volgens anderen een sukses.
    Vooralsnog was er bijna sprake van faillisement waardoor Spijker verkocht zou moeten worden.
    Dit is wonderwel niet gebeurt.
    Ook word er beweert dat dit fabriekje in Zeewolde niet eens voldoende ruimte nog de capaciteit heeft om daar te bouwen of produceren.
    Kijk eens op de foto,s die op internet te vinden zijn(de critici weten alles te vinden dus)en zie dat er daadwerkelijk een lijn bestaat zoals die voordat de lopende band in dienst werd genomen door Ford ook bestond.
    Enkele vooraanstaande merken zijn gigantisch geworden met dezelfde manier van werken.
    Zo weet ik dat Porsche ,Ferrari,Lambourghini,Aston Martin,Rolls royce,Harley Davidson(wat dan geen auto is maar ook niet van de lopende band kwam)precies zo begonnen.
    Ik geloof dat men moet kijken naar Spijker en Victor Muller is alleen maar degene die in het negatieve licht mag staan voor die mensen die iets negatiefs in gedachte hebben.
    De auto is een nationaal product wat Nederland op de kaart zet.
    Ook hoorde ik een tijd terug dat er een Spyker rondjes reed in Monaco,en VM daar op een terrasje zat.
    Dat is nu juist de plek waar zijn kalten zitten en waar zaken worden voorbereid en besproken.
    Dit automerk maakt kans op groei.
    Hoe en wat en wanneer is voor iedereen de vraag omdat we in een wereldwijde recessie leven.
    Maar vergeet niet dat de rijken nog steeds rijk zijn en dit soort afwijkende aparte merken juist aankopen omdat dat interessant overkomt.
    Laat dat nu eens het onderwerp zijn,de mogelijkheid dat dit merk groter kan worden.
    Trots zijn op dit product wat in de geschiedenis wereldfaam had.
    Geloven in een droom en visie .
    En vergeten wat voor avonturen en probeersels er in het verleden zijn uitgeprobeerd door iemand die nogzoekende was en in ontwikkeling.
    VM ging op zijn smoel om het plat te zeggen,maar heeft uiteindelijk ons geleerd wat doorzetten is.
    Dus kappen met die onzin over wel of niet licenties.
    Betwisten helpt niet als je de waarheid niet in pacht hebt.
    Immers de grote piefpafs hebben hun afspraken gemaakt en wij beleggen zonder voorkennis.
    En als iemand beweert steeds alles beter te weten omdat in de geschiedenis dit of dat is gebeurt dan is dat jammer want de geschiedenis kan wel een leermoment zijn geweest maar is geen verwijzing naar de toekomst.
    Weet je het beter dan heb je voorkennis.
    Dus alles is kijken naar hoe het nu verder gaat en klaar moeten we zijn met het welles nietes.
    Reacties altijd welkom,maar vergeet niet dat dit voor diegene die voor en tegen zijn eens het onderwerp mag worden.
    De hele markt bestaat echt niet uit fora lezers en invloed hebben we al helemaal niet.
  4. greenspanalan 8 juni 2012 08:19
    quote:

    Positivevibrations schreef op 8 juni 2012 07:32:

    Wat een geleuter allemaal.
    Er word hier ook werkelijk alles aan gedaan om maar de boel te verzieken.
    Volgens enkelen word dit bedrijf een flop en volgens anderen een sukses.
    Vooralsnog was er bijna sprake van faillisement waardoor Spijker verkocht zou moeten worden.
    Dit is wonderwel niet gebeurt.
    Ook word er beweert dat dit fabriekje in Zeewolde niet eens voldoende ruimte nog de capaciteit heeft om daar te bouwen of produceren.
    Kijk eens op de foto,s die op internet te vinden zijn(de critici weten alles te vinden dus)en zie dat er daadwerkelijk een lijn bestaat zoals die voordat de lopende band in dienst werd genomen door Ford ook bestond.
    Enkele vooraanstaande merken zijn gigantisch geworden met dezelfde manier van werken.
    Zo weet ik dat Porsche ,Ferrari,Lambourghini,Aston Martin,Rolls royce,Harley Davidson(wat dan geen auto is maar ook niet van de lopende band kwam)precies zo begonnen.
    Ik geloof dat men moet kijken naar Spijker en Victor Muller is alleen maar degene die in het negatieve licht mag staan voor die mensen die iets negatiefs in gedachte hebben.
    De auto is een nationaal product wat Nederland op de kaart zet.
    Ook hoorde ik een tijd terug dat er een Spyker rondjes reed in Monaco,en VM daar op een terrasje zat.
    Dat is nu juist de plek waar zijn kalten zitten en waar zaken worden voorbereid en besproken.
    Dit automerk maakt kans op groei.
    Hoe en wat en wanneer is voor iedereen de vraag omdat we in een wereldwijde recessie leven.
    Maar vergeet niet dat de rijken nog steeds rijk zijn en dit soort afwijkende aparte merken juist aankopen omdat dat interessant overkomt.
    Laat dat nu eens het onderwerp zijn,de mogelijkheid dat dit merk groter kan worden.
    Trots zijn op dit product wat in de geschiedenis wereldfaam had.
    Geloven in een droom en visie .
    En vergeten wat voor avonturen en probeersels er in het verleden zijn uitgeprobeerd door iemand die nogzoekende was en in ontwikkeling.
    VM ging op zijn smoel om het plat te zeggen,maar heeft uiteindelijk ons geleerd wat doorzetten is.
    Dus kappen met die onzin over wel of niet licenties.
    Betwisten helpt niet als je de waarheid niet in pacht hebt.
    Immers de grote piefpafs hebben hun afspraken gemaakt en wij beleggen zonder voorkennis.
    En als iemand beweert steeds alles beter te weten omdat in de geschiedenis dit of dat is gebeurt dan is dat jammer want de geschiedenis kan wel een leermoment zijn geweest maar is geen verwijzing naar de toekomst.
    Weet je het beter dan heb je voorkennis.
    Dus alles is kijken naar hoe het nu verder gaat en klaar moeten we zijn met het welles nietes.
    Reacties altijd welkom,maar vergeet niet dat dit voor diegene die voor en tegen zijn eens het onderwerp mag worden.
    De hele markt bestaat echt niet uit fora lezers en invloed hebben we al helemaal niet.

    Wat een ultradom gezwets. En dan nog een aanbeveling ook... PS mijn dochter van 8 maakt minder spelfouten
  5. arreno 8 juni 2012 08:46
    quote:

    greenspanalan schreef op 8 juni 2012 08:19:

    [...]
    Wat een ultradom gezwets. En dan nog een aanbeveling ook... PS mijn dochter van 8 maakt minder spelfouten
    O gij verhevene boven ons allen, laat ons hopen dat uw dochter het karakter van haar moeder heeft en uit zal groeien tot een hartelijk, warm en sociaal mens.
  6. [verwijderd] 8 juni 2012 09:10
    de koersbewegingen van de laatste dagen lijken haast wel aan te duiden dat er iets op handen is.
    er word geschoven naar bied en dan weer hele plukken ineens naar laat
    is lokkebrood om je te laten verkopen.
    ziet er verder stabiel uit
    en het vreemdste is
    de bied als zowel de laat is laag er zijn toch honderden miljoenen aandelen
    die komen pas in beeld bij een shuffle of geregiseerde stijging
315 Posts
Pagina: «« 1 ... 10 11 12 13 14 ... 16 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 887,44 +0,99%
EUR/USD 1,0762 +0,34%
FTSE 100 8.213,49 +0,51%
Germany40^ 18.017,10 +0,67%
Gold spot 2.301,75 0,00%
NY-Nasdaq Composite 16.156,33 +1,99%

Stijgers

VIVORY...
+7,18%
Flow T...
+4,87%
BESI
+4,11%
Brunel
+3,91%
UMG
+3,62%

Dalers

HEIJMA...
-5,17%
Aperam
-4,56%
AMG Cr...
-3,16%
Kendrion
-2,75%
CM.COM
-2,24%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links