Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Ebusco 2023, It giet oan.
Volgen
Sectorbericht: (goede promotie) DAF LF Electric: Artistic Celebrations with Sustainable Mobility By Strategic Research Institute on Jun 13, 2023 11:01 am In a remarkable display of support for the arts and sustainable mobility, DAF has generously donated an LF Electric distribution truck to the renowned Van Gogh Museum in Amsterdam as part of its 50th anniversary celebrations in 2023. This electric vehicle from DAF will serve as a vital transportation asset, carrying the museum's commemorative items to schools and communities throughout the Netherlands, promoting art and culture to a wider audience. The ceremonial handover of the DAF LF Electric keys took place, with Emilie Gordenker, the general director of the Van Gogh Museum, graciously receiving them from Harald Seidel, the president of DAF Trucks. This zero-emission truck will embark on a tour across the Netherlands, delivering unique reproductions of Van Gogh's masterpieces to inspirational individuals and serving as a promotional tool for the museum's milestone celebrations. The Van Gogh Museum, a beacon of artistic brilliance, attracts over 1.5 million visitors from around the globe annually. Officially inaugurated on June 2, 1973, it has captivated art enthusiasts with its unparalleled collections. Marking its 50th anniversary, the museum has curated a series of special exhibitions and festive activities, enabling visitors to immerse themselves in the world of Vincent van Gogh. Emilie Gordenker, the visionary general director of the Van Gogh Museum, aptly expresses the profound impact of Vincent's paintings on our lives. His artistic creations and his unique perspective on life continue to inspire countless individuals. The museum's initiative to acknowledge and honor modern-day Vincents—those who inspire others through their talent, passion, and unwavering support—is commendable. Fifty winners have been selected to receive limited edition reproductions, further spreading the artistic legacy of Van Gogh. The DAF LF Electric truck assumes a pivotal role in the Van Gogh Museum's operations, facilitating the distribution of special Van Gogh Museum Editions. These 3D, high-quality reproductions of Van Gogh's artworks will reach a broader audience, fostering a deeper appreciation for his genius. The vehicle's striking livery showcases a section of the iconic Van Gogh Sunflowers painting, capturing the essence of his vibrant and expressive style. Inside, the superstructure of the truck is meticulously designed to provide a welcoming environment for the fortunate winners who will receive their Van Gogh Museum Edition paintings. Harald Seidel, the esteemed president of DAF Trucks, proudly emphasizes the partnership with the Van Gogh Museum and DAF's unwavering commitment to sustainable road transport solutions. DAF's range of state-of-the-art electric vehicles, complemented by comprehensive advice and services, including PACCAR charging stations and tailored driver training, empowers customers to embrace zero-emission transport solutions across various applications. Whether it's regional haulage, local distribution, or refuse collection, DAF enables its customers to contribute to a greener future.
Ruval schreef op 12 juni 2023 19:23 :
[...]
Er staan ruim 59/mln aandelen uit. Bij een emissie van 100/mln betekent dit € 1,70 verwatering per aandeel. En bij een koers van € 10 dus € 1 verwatering per aandeel. Kortom bij huidige koers is emissie niet interessant en zal men eerder kijken naar een (hopelijk) renteloze lening ivm Green Deal oid. Overigens vind ik deze verwatering minimaal op basis van absurd lage koers en grote potentieel. Ik stap liever nu in en heb een keer een tijdelijke dip van 10%, dan dat ik eindeloos wacht en op koers van € 15 - € 20 instap na emissie. Uiteraard is dit een persoonlijke inschatting en afweging.
Ik heb sterk de indruk dat je het begrip verwatering niet helemaal begrijpt; als er €100 mln zou moeten worden opgehaald door nieuwe aandelen uit te geven komt dat inderdaad neer op €1,70 per bestaand aandeel. De verwatering (aantal nieuwe aandelen) hangt echter af van de emissieprijs en daar valt niet veel meer over te zeggen dan dat deze zeer waarschijnlijk onder de koers voorafgaand aan de emissie zal zijn en wellicht zelfs in de vorm van een claimemissie. Als ik dat laatste scenario onder de gebruikelijke voorwaarden (minimaal 35% korting op de TERP) en uitgaande van de huidige koers doorreken kom ik op een verwatering (d.w.z. percentage nieuw uit te geven aandelen t.o.v. huidige aantal uitstaande) van minimaal een kleine 40%. In prinicipe is dit echter een theoretische discussie; voorlopig is het bij de IPO opgehaalde geld nog lang niet op, maar Ebusco zal snel moeten aantonen dat de weg naar succes is ingeslagen. Als dat niet lukt, vraag ik me sterk af wie er uberhaupt nog €100 mln in deze tent zou willen steken (of een claimemissie garanderen). Een scenario waarbij de patenten, halfafgebouwde bussen en wat gereedschap voor een habbekrats door de curator worden verkocht, ligt dan meer voor de hand. Hoogste tijd dus om te gaan leveren (letterlijk & figuurlijk)!!
De koers blijft zonder reden hangen, terwijl de ontwikkelingen en verkoop gewoon doorgaan. Soms begrijp je dingen niet.
lucas D schreef op 13 juni 2023 11:39 :
De koers blijft zonder reden hangen, terwijl de ontwikkelingen en verkoop gewoon doorgaan.
Soms begrijp je dingen niet.
Dit is op zich best te verklaren. Mensen zijn een beetje huiverig om op dit moment (bij) te kopen. Zeker gezien de afgelopen maanden. Het kantelpunt ligt in augustus als h1 wordt gerapporteerd. Indien dat positief is zal de koers mee gaan bewegen. Als het negatief is dan sukkelen we weer een aantal maanden zo verder. Het is simpelweg wachten op eindelijk een keer positief scenario.
lucas D schreef op 13 juni 2023 11:39 :
De koers blijft zonder reden hangen, terwijl de ontwikkelingen en verkoop gewoon doorgaan.
Soms begrijp je dingen niet.
Je?
koers loopt langzaam maar zeker op
Elrond schreef op 14 juni 2023 09:37 :
koers loopt langzaam maar zeker op
Langzaam wel, zeker echter niet. Kan vandaag alsnog een flinke dip komen. Als er ook maar één grotere partij 20K stuks durft te verkopen zitten we in 10 minuten tijd weer onder de 8 Euro
kan, maar voorlopig lijkt het erop de Ebusco is uitgebroken
8,34 euro. De bus is vertrokken naar eindbestemming Goudenbergenland! Blijf maar lekker zitten want u komt gerust op uw mooie eindbestemming
Groeneguru schreef op 14 juni 2023 10:02 :
8,34 euro. De bus is vertrokken naar eindbestemming Goudenbergenland! Blijf maar lekker zitten want u komt gerust op uw mooie eindbestemming
Eerst moet de bus voor veel mensen nog uit het Groteverliesdal voordat de klim naar de Goudenberg kan beginnen :-). Maar het begin lijkt gemaakt.
Er zijn geen nieuwe feiten of cijfers bekend gemaakt door Ebusco. Wat we de voorbije dagen zien is dan ook niet meer dan een (kleine) technische correctie die vermoedelijk wat ingegeven is door de verwachte (tijdelijk) rentestop in de VS, maar dus niets te zien heeft met Ebusco zelf.
Ik ben gewoon blij dat we weer even boven de 8 staan. Hoop dat het zo blijft in ieder geval en dat de koers langzaam weer opkrabbelt. Maar goed. De zon schijnt en kost niks:-) Dan daar maar even van genieten.
Technisch gezien is er een bodem gevormd. Dit bied kansen.
Bulletje80 schreef op 14 juni 2023 16:00 :
Technisch gezien is er een bodem gevormd. Dit bied kansen.
Er zijn hier de voorbije maanden al heel wat bodems verkondigd. Toch nog liever even afwachten alvorens opnieuw in te stappen.
Jokeltje schreef op 14 juni 2023 17:18 :
[...]
Er zijn hier de voorbije maanden al heel wat bodems verkondigd. Toch nog liever even afwachten alvorens opnieuw in te stappen.
heb ik de afgelopen tijd te vaak gedaan, wachten..... ASML, BESI en de ergste misser NVDA, iedere keer dacht ik te duur, nog even wachten. Nu een nieuwe strategie: gewoon kopen en bewaren (kopen in tranches)
Het is officieel en een primeur. Onze Ebusco® 2.2 voertuigen zwerven door de straten van de Métropole Rouen Normandie . Inderdaad, tijdens de armada van 2023 leveren de eerste 4 voertuigen die we hebben geleverd commerciële diensten. www.linkedin.com/search/results/conte...
BEWAAR DE DATUM: 15 JUNI 2023 Duurzame busmobiliteit op het Iberisch schiereiland bevorderen In deze Digital Roadshow stop duiken we in de dynamische wereld van duurzaam busvervoer en verkennen we innovatieve oplossingen voor een groenere toekomst. Van alternatieve aandrijvingen zoals elektrisch en waterstof tot de infrastructuur die hen ondersteunt, we zullen de transformerende kracht van duurzame mobiliteit ontdekken. Ons online evenement brengt experts, marktleiders en enthousiastelingen samen die gepassioneerd zijn over het revolutioneren van de manier waarop we met de bus reizen. We zullen de vooruitgang op het gebied van alternatieve aandrijvingen in de schijnwerpers zetten en hun potentieel bespreken om de busindustrie op het Iberisch schiereiland en Europa opnieuw vorm te geven. Door middel van inzichtelijke informatie en boeiende discussies krijgen we een dieper inzicht in de voordelen, uitdagingen en hun rol van deze technologieën bij het verminderen van koolstofemissies. Bovendien zal dit livestream-evenement de cruciale rol van mobiliteitsstartups en partnerschappen bij het stimuleren van duurzame busmobiliteit onderzoeken. We zullen succesvolle samenwerkingen die een tastbaar verschil maken in het personenvervoer nader bekijken en bespreken hoe het benutten van de kracht van innovatie en samenwerking de overgang naar duurzaam busvervoer kan versnellen en een milieuvriendelijker en efficiënter systeem kan creëren. Busontwerp en de integratie van nieuwe duurzame materialen zullen ook voorop staan in onze discussies. We zullen onderzoeken hoe doordachte ontwerpkeuzes en het gebruik van milieuvriendelijke materialen het comfort, de veiligheid en de milieuprestaties van bussen kunnen verbeteren. Van lichtgewicht bouwmaterialen tot energie-efficiënte technologieën, we zullen de nieuwste trends en doorbraken in duurzaam busontwerp verkennen. Doe met ons mee voor deze meeslepende online ervaring, waar u kunt samenwerken met experts uit de industrie, meer te weten kunt komen over geavanceerde technologieën en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van duurzame busmobiliteit op het Iberisch schiereiland kunt ontdekken. Start van het evenement: 15 juni 2023 om 11:30 uur CEST (10:30 uur WEST) We verwelkomen al onze exposanten, partners en volgers om morgen ons livestream Roadshow-evenement bij te wonen. Registratie is gratis. MAN Truck & Bus SE ProBus Omnibusvertrieb GmbH Ebusco® MCV Deutschland GmbH MUNK Group TM Technischer Gerätebau GmbH Valeo Thermal Commercial Vehicles Germany Gmbh Otokar Europe S.A.S. ANADOLU ISUZU Iveco Magirus AG Van Hool Deltaplan Datenverarbeitung GmbH ITCS Services pepper motion GmbH Punginelli srl Herbert KNEITZ GmbH Karsan Automotive Electrobus Europe Ltd. Franz Kiel GmbH ALTAS AUTO Wavecom | Technologies ZF Group AMCON GmbH VDL BUS & Coach Deutschland J.M. VOITH SE & CO. KG OMNIBUSREVUE Bundesverband Deutscher Omnibusunternehmen Flix INDCAR.www.bus2bus.berlin/en/digital/roadsho...
Met kleine stappen een groot verschil maken Op maandag 12 juni vond bij Concordia Damen in Werkendam een bouwupdate van het Waterstof Elektrisch Vrachtschip Antonie (WEVA) plaats. De genodigden kregen van eigenaar Harm Lenten een rondleiding over het zero-emissie binnenvaartschip. Het WEVA-project gaat om kennis delen, innovatie demonsteren en de standaard voor waterstof in de binnenvaart neerzetten. De komende weken wordt dit eerste nieuwbouw waterstofelektrische binnenvaartschip volledig afgebouwd. Aan het eind van de zomer staat de proefvaart op de agenda. Klimaatneutraal transport Het schip komt onder de naam Ms Antonie in de vaart. Het 135-meter lange schip gaat onder de vlag van NPRC in opdracht van Nobian geheel emissievrij zout vervoeren vanuit Delfzijl naar de Nobian-fabriek in de Rotterdamse Botlek. Per afvaart gaat het om circa 3.850 ton zout. Marco Waas van Nobian is verheugd met het schip: “10% van onze scope 3 CO2-emissies komt voort uit transportactiviteiten. Nobian wil in 2040 klimaatneutraal opereren. Groen vervoer over water hoort daarbij. Vijf jaar geleden zijn wij als partners begonnen met dit project. Het maakt ons trots dat dit klimaatneutrale schip binnenkort in de vaart komt. Als de grootste groene waterstoffabrikant van Nederland is het geweldig dat Ms Antonie onze grondstof zout CO2-neutraal gaat vervoeren.” WEVA-project, NPRC, Met kleine stappen een groot verschil maken De aanhouder wint Femke Brenninkmeijer van NPRC onderstreept dat er doorzettingsvermogen vereist is: “Als je aan grote zaken zoals de energietransitie werkt, moet je met tegenslag om kunnen gaan. Dit project vereist lef en doorzettingsvermogen. Het is geweldig dat de overheid een serieuze partners is binnen get WEVA-project. Juist door de handen met partners ineen te slaan krijg je zo’n complex project van de grond. Ik ben bijzonder trots dat wij als NPRC dit samen met ons lid Harm Lenten, de klant en alle stakeholders hebben weten te realiseren. Ik hoop dat wij anderen met dit nieuwbouw waterstofelektrische binnenvaartschip gaan inspireren.” WEVA-project, NPRC, Met kleine stappen een groot verschil maken Pilotproject NPRC-lid en binnenvaartondernemer Harm Lenten had vijf jaar geleden niet verwacht hier vandaag te staan. Glunderend vertelt hij over deze verduurzaming: “Een schip dat geen CO2 uitstoot en geen geluid maakt. Dat is toch fantastisch. Met dit pilotproject laten wij zien dat waterstof een haalbare en duurzame oplossing is voor het vergroenen van de binnenvaart. Juist door het bundelen van krachten, kennis en middelen kan je iets groots bereiken. Samen maken we het innovatieve WEVA-project tot een succes. Ik kan niet wachten totdat ik na de zomer volledig klimaatneutraal en stil door het Nederlandse landschap glijd.” WEVA-project, NPRC, Met kleine stappen een groot verschil maken Vliegwiel voor waterstof Het Havenbedrijf Rotterdam ziet waterstof als een kansrijke brandstof voor langere afstanden in de binnenvaart. Vivienne de Leeuw, directeur Financiën en Informatievoorziening (CFO) ziet de rol van waterstof groeien: “Rotterdam wordt een internationaal knooppunt voor de productie, import, toepassing en doorvoer van waterstof richting andere landen in Noordwest-Europa. Het WEVA-project getuigt van de juiste mentaliteit, waar wij in Rotterdam van houden, namelijk de mouwen opstropen en gewoon beginnen. Laat dit project het vliegwiel zijn om waterstof op grotere schaal veilig te kunnen gaan gebruiken in de binnenvaart.”nprc.eu/met-kleine-stappen-een-groot-...
Al die aanwezigheid op beurzen en evenementen moet leiden tot fors meer nieuwe orders ( zou je verwachten…..)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)