Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TOM2 Stock Overview TomTom N.V. develops and sells navigation and location-based products and services worldwide. Snowflake Analysis Very undervalued with excellent balance sheet. Rewards Trading at 44.6% below our estimate of its fair value Earnings are forecast to grow 96.13% per year Trading at good value compared to peers and industryAnalysts in good agreement that stock price will rise by 26.7% Price target increased by 7.1% to €10.00 Up from €9.33, the current price target is an average from 3 analysts. New target price is 27% above last closing price of €7.89. Stock is up 8.0% over the past year. The company is forecast to post a net loss per share of €0.30 next year compared to a net loss per share of €0.80 last year. Risk Analysis No risks detected for TOM2 from our risk checks.simplywall.st/stocks/nl/software/ams-...
sniklaas schreef op 19 april 2023 10:57 :
Alsof de wereld voor en bij TT in al die jaren niet verandert, het aandeel weet nog immer geen stijging vast te houden en posters hebben er weer een naslagwerk bij waaruit dagelijks geciteerd kan worden; TT standvastig en onverstoorbaar op koers, de vraag is en blijft naar welke bestemming dit schip navigeert…
Richting India, waar het schip op het strand belandt om ontmanteld te worden door onderbetaalde slopers. Terwijl HG en ega toekijken vanaf hun schuitje al proostend op de order voor een nieuw superjacht dankzij de ontvangen premie bij de dirty exit van TT.
Wereldbelegger schreef op 19 april 2023 12:10 :
[...]
Richting India, waar het schip op het strand belandt om ontmanteld te worden door onderbetaalde slopers. Terwijl HG en ega toekijken vanaf hun schuitje al proostend op de order voor een nieuw superjacht dankzij de ontvangen premie bij de dirty exit van TT.
:))))))
En weer vol in NIO en XPENG op op 8,80 resp 10 voor het volgende ritje van 10%, 10x zo’n ritje per jaar is ook 100%
even off topic voor de experts. wat is het nadeel cq risco van het uitlenen van je TT aandelen bij saxo bank om nog enig rendement op je aandelen te krijgen ??
is volgens mij niet off topic toch? geen nadelen zijn maar een paar aandelen, of in elk geval een overzichtelijk aantal.
Dutchy Ron schreef op 19 april 2023 16:23 :
En weer vol in NIO en XPENG op op 8,80 resp 10 voor het volgende ritje van 10%, 10x zo’n ritje per jaar is ook 100%
Beste Dutchy, kan je je iets meer beperken in je postings? En zo mogelijk iets meer duiding geven bij wat je nog wel plaatst? Anders wordt het voor mij als ouwe lul te vermoeiend...
Interessant Q&A met Cesar Arego, Business Development Manager Digital Cockpit at TomTom The in-vehicle experience will see automotive’s next big disruption: Digital cockpits What’s happening for carmakers, suppliers and OEMS is more revolution, than evolution. Revolution brings big changes in how business is done. While it’s too soon to say exactly how the industry will change and restructure, automotive businesses are beginning to see what lies ahead and what they must do to capitalize. Cesar Arego, Business Development Manager Digital Cockpit at TomTom, says we’re witnessing a new wave of disruption in automotive. We sat down with Cesar to find out how the automotive world is changing and what carmakers need to do to prepare for what lies ahead.www.tomtom.com/newsroom/product-focus...
General Motors heeft plannen voor een eigen besturingssysteem voor auto’s, dus moeten Apple Carplay en Android Auto baan ruimen. Concreet zullen nieuwe elektrische wagens van GM’s merken in de toekomst geen ondersteuning meer aanbieden voor CarPlay en Android Auto. Wanneer die ‘toekomst’ precies aanbreekt is niet meteen duidelijk. Eerst zouden elektrische voertuigen het nieuwe besturingssysteem moeten gaan gebruiken. Pas daarna worden ook benzine- en dieselwagens van iOS en Android afgekoppeld. Of die diensten achter een betaalmuur komen te zitten? Daarover houdt GM de lippen stijf op elkaar. Waarom GM deze opmerkelijke beweging maakt? Naar eigen zeggen wil het de ervaring van bestuurders verbeteren. Daarvoor zou het GM-besturingssysteem op “holistische wijze” in de auto geïntegreerd worden. Tik je in de navigatie-app aan dat je naar een oplaadpunt op zoek bent? Dan kan je wagen de batterij gaan voorverwarmen, zodat je meteen aan een maximale snelheid kan beginnen opladen. De software van GM zou verschillende aspecten en onderdelen van het elektrisch voertuig kunnen doen samenwerken, al duwt het daarvoor bestaande systemen weg. Of die verregaande integratie voor gebruikers voldoende is om een auto zonder CarPlay of Android Auto-ondersteuning aan te schaffen, dat moet nog blijken. Bij GM zelf lijken ze overigens wel overtuigd van de beslissing.techpulse.be/nieuws/420437/general-mo...
Waze er voortaan op los in je Volvo! Een rist Volvo's zijn tegenwoordig uitgerust met Google Infotainment en dat brengt enkele nuttige functies met zich mee. Daar mag er nu eentje bij, want ook Waze is voortaan beschikbaar. Waardoor Volvo meteen één van de meest populaire navigatie-apps ter wereld integreert in zijn infotainment. Een slimme zet van de Zweden. Speciaal voor Volvo Het addertje onder het gras is natuurlijk dat je over een Volvo moet beschikken met Google Infotainment. Gelukkig zijn er dat tegenwoordig wel wat, want zowel de XC60, V90, S90, XC40 Recharge en C40 Recharge kunnen uitgerust worden met het systeem. Dat is trouwens geldig voor vier jaar. Daarna zijn er wel kosten aan verbonden. Waze Volvo Volgens Volvo is de integratie van Waze een logische stap in het streven naar veiligheid. Volgens het merk maakt de geïntegreerde Waze-app dagelijkse ritten eenvoudiger door gedoe met smartphones en afleidingen te vermijden. Waze ontwikkelde deze versie trouwens specifiek voor Volvo zodat het naadloos samenwerkt met het geïntegreerde infotainmentsysteem. Je kan deze Waze dus gerust zien als een specifiek voor Volvo ontwikkelde uitvoering. Best cool, toch?www.autofans.be/nieuws/officieel/5196...
TomTom blijft ook na 2024 kaarten, navigatiesoftware en slimme diensten leveren aan Stellantis. Verkoop Stellantis stijgt met dubbele cijfers in maart De verkopen van Stellantis NV zijn in maart gestegen en volgen daarmee de positieve trend op de Europese markt, waar de registraties met ongeveer 29% toenamen. Uit gegevens van ACEA, de Europese vereniging van autofabrikanten, bleek woensdag dat de gigant van de gefuseerde PSA Groupe en Fiat Chrysler Automobiles in maart 23% meer auto's heeft verkocht dan in februari, met 251.122 geregistreerde auto's tegen 203.635 in februari, waarbij het marktaandeel daalde van 18,1% in 2022 naar 17,7%. Voor het kwartaal januari-maart noteerde Stellantis in 2023 een groei van 9,7%, maar desondanks zag het zijn marktaandeel dalen tot 17,8% van 19% in hetzelfde kwartaal vorig jaar. Van de merken van de groep verkocht Peugeot in februari 31% meer auto's dan in februari 2022, terwijl Opel/Vauxhall een stijging van 20% liet optekenen. De registraties van DS stegen in maart met ongeveer 12%, terwijl die van Citroën met 20% toenamen.nl.marketscreener.com/koers/aandeel/S...
je moet er nog veel kopen. Dat kan toch beter op 7,50 dan 8,50:-) De opex Q1 2023 was 118 D en A 12,5 Opex zonder D en A 105,5 D en A 12,5 Q1 zal stabiel blijven de rest vh jaar aldus Taco. Opex wordt hoger zei Taco en de ebit lager door hogere verdiensten. Voor die hogere verdiensten neem ik 9,5 per kwartaal Q1 opex 118 waarvan 12,5 D en A opex zonder D en A 105,5 Q2 opex 118 plus 9,5 is 127,5 D en A 12,5 opex zonder D en A 115 Q3 opex 118 plus 9,5 is 127,5 D en A 12,5 opex zonder D en A 115 Q4opex 118 plus 9,5 is 127,5 D en A 12,5 opex zonder D en A 115 Bij een loonsverhoging op jaarbasis van 38 miljoen . 2023 opex 500,5 zonder D en A van 50 is 450,5 voor 2024 heb je die loonsverhoging het hele jaar. opex zonder D en A 4 maal 115 is 460 ( ik neem 2% hoger dus een 470) D en A bestond in het verleden uit PPE 5 Lease 15 en Intangile assets. Eind 2023 staat er nog maar 12 aan intangible assets op de balans Dus D en A 2024 PPE 5 Lease 15 Intangible assets 12 Totaal 32 voor ik denk 2025 wordt D en A zelfs 20 als ik Taco mag geloven. l. We have stopped capitalizing a few years ago. So, that means that our CapEx is at a lower level. The only things that we capitalize are lease assets and some IT stuff that we have in house. But over time, the CapEX and D&A – they will reach parity. We expect that in a couple of years from now. And that parity will be around €20 million. Maar es kijken of de opex verhoging vanaf Q2 met 9,5 miljoen de lading dekt. Dan zou mijn 2024 mits geen schokken, er zo uitzien :-) A 14% van 2,4 plus nieuwe deals zei Taco = 360 E bescheiden 160 C 80 Omzet 600 marge 86% gross profit 516 Opex 470 en 32 D en A 502 ebit + 14 D en A 32 ebitda 46 Die + 14 ebit lijkt wel op de uitspraak van Taco Taco :to answer it in 2024, we will make profits and I think it will be a single-digit – probably a low single-digit percentage. Doei en tot morgen :-)
Wereldbelegger schreef op 20 april 2023 09:10 :
General Motors heeft plannen voor een eigen besturingssysteem voor auto’s, dus moeten Apple Carplay en Android Auto baan ruimen.
Concreet zullen nieuwe elektrische wagens van GM’s merken in de toekomst geen ondersteuning meer aanbieden voor CarPlay en Android Auto. Wanneer die ‘toekomst’ precies aanbreekt is niet meteen duidelijk. Eerst zouden elektrische voertuigen het nieuwe besturingssysteem moeten gaan gebruiken. Pas daarna worden ook benzine- en dieselwagens van iOS en Android afgekoppeld.
Of die diensten achter een betaalmuur komen te zitten? Daarover houdt GM de lippen stijf op elkaar.
Waarom GM deze opmerkelijke beweging maakt? Naar eigen zeggen wil het de ervaring van bestuurders verbeteren. Daarvoor zou het GM-besturingssysteem op “holistische wijze” in de auto geïntegreerd worden. Tik je in de navigatie-app aan dat je naar een oplaadpunt op zoek bent? Dan kan je wagen de batterij gaan voorverwarmen, zodat je meteen aan een maximale snelheid kan beginnen opladen. De software van GM zou verschillende aspecten en onderdelen van het elektrisch voertuig kunnen doen samenwerken, al duwt het daarvoor bestaande systemen weg.
Of die verregaande integratie voor gebruikers voldoende is om een auto zonder CarPlay of Android Auto-ondersteuning aan te schaffen, dat moet nog blijken. Bij GM zelf lijken ze overigens wel overtuigd van de beslissing.
techpulse.be/nieuws/420437/general-mo... Sinds kort loopt er een advertie-campagne voor de nieuwe Volvo XC90 electric. Eerste vier jaar infotainment -systeem gratis. Daarna: abonnementsbasis: ik meen a 150 Euro per jaar( maar wat betreft de prijs komt die uit mijn herinnering)
hallo Kuiken. Jij als Amsterdammer of heel dichtbij, moet toch weten of kunnen achterhalen hoe de loonsverhogingen zijn verlopen. - hoeveel % meer. - is dit verdeeld over 2022 en 2023. Hopelijk kan jij dit achterhalen ? Van de 4000 werkt maar 1000 in Nederland.
Hallo Kuiken niets over de loonsverhogingen gehoord op de AVA. Trouwens de minutes van de AVA zijn er nog niet. Leuk een outlook over omzet. Maar een outlook over opex kosten is ook welkom.
Het volgende zei Taco ook op de CMD. Taco Titulaer – TomTom – Chief Financial Officer Oh, okay. Now, I think that the effect that we've seen – the split between operational growth and IFRS growth will get smaller over time, IFRS omzet IFRS omzet deferred auomotive = operational revenue Dadelijk groeit deferred automotive niet meer of bijna niet meer. Dus de centjes komt dadelijk voor het grootste deel uit uit de P en L De FCF groeit als de ebit groeit. Geen of bijna geen groei in deferred en een negatieve ebit en je cash positie gaat naar de vaantjes. Zo nu snel de voetbalkleren aan, want er komt voetbal op tv. Wat ik aantrek bij golf, wielrennen, schaatsen of skiën op tv , U raadt het al :-)
Wereldbelegger schreef op 18 april 2023 11:37 :
[...]
Ik vind de gapsluiting met 7,82 tegenover 7,86 nog niet echt overtuigend.
Daarnaast is op de weekgrafiek nog een gap te zien tussen 7,58 en 8,03 (14-4)
Ik heb niet het idee dat die ook gesloten gaat worden, maar de kracht lijkt uit de stijging te zijn.
Met 7,70 op het bord is de (eerste) gap m.i. overtuigend gesloten. Ik ben benieuwd of de gap op de weekgrafiek tussen 7,58 en 8,03 ook gesloten gaat worden. Daar is niet veel verkoop meer voor nodig.
Chinese auto-industrie heeft binnenkort nog veel meer invloed op ons eigen wagenpark Met videoTerwijl autoshows over de hele wereld minder bezoek trekken, barst de Sjanghai Auto Show dit jaar uit zijn voegen van het nieuws. Auto’s zijn in China belangrijker dan ooit en dat gaan wij in Nederland ook merken. Er worden in rap tempo meer modellen naar Europa geëxporteerd. De bij ons bekende autofabrikanten als Volkswagen, Mercedes-Benz, Polestar en Maserati stallen hun waar uit op ‘ouderwets’ grote stands, maar op verreweg de meeste vierkante meters struikel je over – niet overdreven – tientallen Chinese automerken. Modellen van BYD, Xpeng, NIO en MG rijden al in Nederland rond, maar ooit gehoord van Aito, Zeekr, HiPhi, Bayun, Skyworth of Arcfox? In Sjanghai zijn ze volop te koop. En auto’s kopen, dat doen de Chinezen meer dan ooit: dit jaar rollen er naar verwachting twintig miljoen (!) nieuwe auto’s uit de showrooms in het enorme land, waarvan zo’n negen miljoen met een stekker. De Chinese auto-industrie geeft op z’n zachtst gezegd vol gas en heeft binnenkort nog veel meer invloed op ons eigen wagenpark dan nu al het geval is. www.ad.nl/auto/chinese-auto-industrie...
op een centje na wel.... vorige week stond hij bijna euro hoger op dh........ het is en blijft een speelbal
Een speelbal al een krappe 10 jaar. Met super trouwe fans die altijd weer de moed vinden om het speeltje van HG de hemel in te prijzen. Ben nu benieuwd naar waar men nu weer mee komt. En in welk jaar de worst hangt. Ik las net dat het ‘gap’ sluiten was.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)