Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Forum Plug Power Inc geopend
Volgen
Pakketje binnen aan 9.27$
Ben er van de week (Helaas) voor het eerst ingestapt/getuind kan je beter zeggen op 10.00. @DZR, ben het wel met je eens en wat Kluger schreef. Lekkage van H2 is een ding dat voorkomen moet worden en Elektriciteit kan je inderdaad veel beter transporteren. En ook het draait niet om die mega omzet...maar uiteindelijk wat er onder de streep over blijft. Ben niet de minste om Plug v/d week met verlies te gaan dumpen. Er is een bodem ...in mijn geduld.
Inhoudelijk schreef op 7 april 2023 11:00 :
Ben er van de week (Helaas) voor het eerst ingestapt/getuind kan je beter zeggen op 10.00.
@DZR, ben het wel met je eens en wat Kluger schreef. Lekkage van H2 is een ding dat voorkomen moet worden en Elektriciteit kan je inderdaad veel beter transporteren. En ook het draait niet om die mega omzet...maar uiteindelijk wat er onder de streep over blijft.
Ben niet de minste om Plug v/d week met verlies te gaan dumpen. Er is een bodem ...in mijn geduld.
Je bent een mazzelaar.....!!! Sommige dommeriken hebben bijna 70 dollar betaald.......!!!
Sommige hebben ook te veel betaald voor Steinbrol ;-)
Tot nu toe ben ik geen enkel bedrijf tegengekomen dat winst maakt met of dankzij waterstof.
Ik werk zelf als ingenieur bij een 'ons wel bekend groot Nederlands bedrijf' en we gaan groter dan groots inzetten op de H2 technologie. Worden vele miljarden voor gereserveerd voor de komende 6 jaar en dat is niet 'luchtfietsen' maar is reeds van start gegaan. Ik geloof 'heilig' in waterstof technologie, mits opgewekt uit echte groene energie en liefst uit de dan overtollige zonne- en windenergie, waarbij de H2 opslag als buffer/batterij kan dienen om al dan niet later te gaan gebruiken. Hierbij kan lekkage voorkomen worden en is geen H2 transport nodig ( slechts op zeer korte schaal ). H2 opslaan gaat vele malen makkelijker dan 'Elektriciteitsvermogen' opslaan en kan met veel grotere energetische waarden. Maar t moet wel technisch en milieukundig goed, wat ook goed kan/komt. Vandaar mij investering in H2/ PlugPower. Maar PP is nog veeeel te veel verlieslatend en heeft snel een financieel gezonde grote partner nodig ...of een nieuwe aandeelhouder als Amazon?... die er miljarden in wil pompen mits het beleidsplan deugt (... geen bodemloze put svp). {@DZR: leuk dat we elkaar ook hier weer tegen komen net als bij Vivo, Phar... etc. Gelijke interesses en soms afwijkende visies. Wordt tijd voor een borreltje/hapje ergens ;-) fijn weekend )
Het is niet de vraag of waterstof een rol gaat spelen in de wereld, maar op welke manier dit gaat zijn. Dat is afwachten.
@Zwarteridder Wellicht omdat je niet weet waar je moet kijken en je ook niet wil zien dat door de enorme investeringen veel waterstof bedrijven juist nu relatief grotere verliezen maken. Maar er zijn genoeg pure waterstof bedrijven die winst hebben gemaakt, denk aan Powercell AB en Nel ASA. Ook Ballard Power heeft in het verleden enkele kwartalen quitte gespeeld, maar maakt nu grotere verliezen (net als Plug) ivm enorme investeringen voor de toekomst.
Inhoudelijk schreef op 7 april 2023 11:00 :
Ben er van de week (Helaas) voor het eerst ingestapt/getuind kan je beter zeggen op 10.00.
@DZR, ben het wel met je eens en wat Kluger schreef. Lekkage van H2 is een ding dat voorkomen moet worden en Elektriciteit kan je inderdaad veel beter transporteren. En ook het draait niet om die mega omzet...maar uiteindelijk wat er onder de streep over blijft.
Ben niet de minste om Plug v/d week met verlies te gaan dumpen. Er is een bodem ...in mijn geduld.
Als je na een weekje al wil uitstappen, dan kun je misschien überhaupt maar beter stoppen met beleggen. Een break even Operating income voor Plug wordt hopelijk gerapporteerd begin maart 2024 (voor Q4 2023). Als je niet tot die (korte) horizon van 11 maanden kan kijken, is Plug waarschijnlijk geen aandeel voor jou
Cyrus de Grote schreef op 7 april 2023 17:19 :
@Zwarteridder
Wellicht omdat je niet weet waar je moet kijken en je ook niet wil zien dat door de enorme investeringen veel waterstof bedrijven juist nu relatief grotere verliezen maken.
Maar er zijn genoeg pure waterstof bedrijven die winst hebben gemaakt, denk aan Powercell AB en Nel ASA. Ook Ballard Power heeft in het verleden enkele kwartalen quitte gespeeld, maar maakt nu grotere verliezen (net als Plug) ivm enorme investeringen voor de toekomst.
Powercell ken ik niet en NEL Heeft nog nooit echte winst gemaakt. NEL heeft alleen een keer boekwinst gemaakt met aandelen van een Amerikaans oplichtersbedrijf.
Decennia gewerkt op een fabriek waar gewerkt werd/wordt met 3 bar, 25 bar en 85 bar waterstof in diverse systemen (leidingen, vaten, reactoren, compressoren). Geen afwijkende problemen en identiek aan gasvormige situaties in de andere secties waar ik werkte: stoom, propeen, ammoniak, aardgas, stikstof, perslucht etc etc. So, what's the problem? H2 is ideaal als energiedrager: bij stroom/energie pieken deze energie omzetten in waterstof en bij energie/stroom dalingen deze waterstof weer omzetten. H2 wordt de brandstof voor vrachtwagens, boten, schepen, vliegtuigen en de industrie. H2 wordt nu al gebruikt om ammoniak (kunstmest en de toekomstige brandstof) Etc etc.
Mariske schreef op 21 maart 2021 10:48 :
Wel erg veel criticasters hier. Waarom zitten die hier eigenlijk?
Ik ben gisteren weer ingestapt aan 36.05
Daaom zitten de criticasters hier dus. Maar de believers willen toch nooit luisteren. Mensen met lange ervaring zagen de ongelukken zo aankomen, PLUG, FCEL, Ballard, NEL ASA, GEVO en andere LCID's enzovoort enzovoort. 1 kans om de 10 jaar om rijk te worden met dit soort bubbels, maar men moet er wel op tijd terug uitgaan .... De snelle drop na de emission op 65 USD was voor PLUG het alarmsignaal. Intussen geen 10 USD meer waard ...
XTrail schreef op 7 april 2023 17:53 :
[...]
Daaom zitten de criticasters hier dus. Maar de believers willen toch nooit luisteren. Mensen met lange ervaring zagen de ongelukken zo aankomen, PLUG, FCEL, Ballard, NEL ASA, GEVO en andere LCID's enzovoort enzovoort. 1 kans om de 10 jaar om rijk te worden met dit soort bubbels, maar men moet er wel op tijd terug uitgaan .... De snelle drop na de emission op 65 USD was voor PLUG het alarmsignaal.
Intussen geen 10 USD meer waard ...
Bak een taart en vier het. Achteraf is makkelijk praten en mooi wonen.
Joyeuse schreef op 7 april 2023 21:49 :
[...]
Bak een taart en vier het. Achteraf is makkelijk praten en mooi wonen.
Ik heb het toch maar mooi gedaan met de genoemde aandelen, mee in de bubbel en op tijd er uit. Het is ook niet dat ik niet vewittigd heb op 40 USD toen de bubbel al aan het barsten was, mijn laatste verkoop was veel hoger dan die 40 USD, na de 65 USD emissie kon iedereen met de nodige ervaring zien dat de bubbel aan het ploffen was.
XTrail schreef op 10 april 2023 21:31 :
[...]
Ik heb het toch maar mooi gedaan met de genoemde aandelen, mee in de bubbel en op tijd er uit. Het is ook niet dat ik niet vewittigd heb op 40 USD toen de bubbel al aan het barsten was, mijn laatste verkoop was veel hoger dan die 40 USD, na de 65 USD emissie kon iedereen met de nodige ervaring zien dat de bubbel aan het ploffen was.
Ik had gelukkig een deel na de emissie eruit gegooid, daar nogsteeds erg blij mee. Nu toch weer 2 jaar ervaring erbij, dus volgende keer toch weer iets anders doen.
Inhoudelijk schreef op 7 april 2023 11:00 :
Ben er van de week (Helaas) voor het eerst ingestapt/getuind kan je beter zeggen op 10.00.
@DZR, ben het wel met je eens en wat Kluger schreef. Lekkage van H2 is een ding dat voorkomen moet worden en Elektriciteit kan je inderdaad veel beter transporteren. En ook het draait niet om die mega omzet...maar uiteindelijk wat er onder de streep over blijft.
Ben niet de minste om Plug v/d week met verlies te gaan dumpen. Er is een bodem ...in mijn geduld.
Er klopt iets niet in je post of in je alias. Er is niets inhoudelijks aan en nogal dom. Je bent namelijk precies de reden waarom de koers daalt. Een koers daalt niet als er geen kopers zijn en ook niet als er geen verkopers zijn. Als je net als ik gekocht hebt op $ 10 en je huiswerk had gedaan, had je net als ik kunnen zien dat er technisch een vrij grote kans was dat de koers nog zeker 20% zou zakken vanaf die 10, mijn 2e kooporder staat dan ook al de hele tijd op $ 8. Er is een hele kleine kans dat de koers zelfs daalt tot $ 3. Die kans is ongeveer net zo groot als dat de koers het komende jaar richting $ 25 gaat, maar een $ of 16 lijkt me zeer wel mogelijk binnen nu en jaar.
Plug is bijna een vallend mes, de vraag is wanneer houd dit op 8, 7, 6 dit kan niemand voorspellen maar daarna krijgen we absoluut een herstel, ik koop nog een volgend pakketje bij aan 8.27. Succes
NUjij'er Henk_Haneveld zegt: "De reden waarom er geen waterstoftrucks gekocht worden staat in het artikel zelf: "Een tankstation krijgt alleen subsidie als er ook bijbehorende vrachtwagens worden aangeschaft." Het is een kip en ei probleem, de ondernemers investeren geen geld in trucks waarvoor geen infrastructuur aanwezig is en de infrastructuur wordt niet gebouwd omdat er geen trucks worden gekost." NUjij'er D_DeJonge zegt: "Laatst met de waterstofauto van Groningen naar Rotterdam gereden. Rijdt prima. 1 kilo waterstof koste in Rotterdam 45 euro en in Groningen 25 euro. Dat was apart. Daarnaast is het zoeken naar die paar tankstations is ook wel even een dingetje, als je tank bijna leeg is. Het grote voordeel is; in 3 minuten kun je weer 600 kilometer rijden. Dat doet geen elektrische auto je na. Tankstations moeten er komen, duizenden in heel Europa. Dus nog even tien jaar wachten." Elektrische vrachtwagen maakt opmars, maar niemand wil rijden op waterstof Zie ookElektrische vrachtwagen maakt opmars, maar niemand wil rijden op waterstof NUjij'er Grasvreter zegt: "Waterstof is gewoon niet geschikt voor wegtransport. Het is enorm inefficiënt om het op grote druk te brengen zodat de auto of vrachtwagen een goede range heeft. En als je 5 auto's achter elkaar laat tanken op een tankstation staat nummer 5 een half uur te wachten omdat de waterstof eerst weer op druk moet worden gebracht." "Ga je 2 weken op vakantie en staat de auto stil? Dan is je tank bijna leeg, want waterstof vervliegt. Kleinste molecuul eh. Daarnaast, waterstof is veel minder efficiënt dan elektrisch rijden. De industrie, ga aub over op waterstof, wegtransport, ga elektrisch." NUjij' er Frank_Visser_ zegt: "Ik heb, tussen 3 BEV's door, bijna 3 jaar op waterstof gereden in een iX35, wat op papier moest lukken omdat ik op 20 minuten rijden van een tankstation woon en de prijs van €12,-/km (€0,12/km) vergelijkbaar was met benzine. Helaas is de techniek van 700 bar productie en opslag te complex om zonder toezicht te laten draaien, 3 van de 10 tankbeurten gaven problemen en dat is nog buiten de vele keren dat je er niet heen ging omdat de app aangaf dat er storing was. Nu de prijzen naar minimaal €22,50/kg zijn gestegen kostte het ritje om te tanken alleen al €11,- en naar een vervangend tankstation €25,- niet te doen dus." "Nu weer een BEV, prijsverschil met waterstof als je al je stroom bij FastNed zou laden factor 3, als je thuis kan laden factor 6. Waterstof: te duur (te veel elektriciteit nodig) , te complex (zonder vaste monteur ter plekke gaat het niet), te hoge bouwkosten (>€1,5 miljoen voor een station) en ongeschikt voor compacte auto's. Al met al ingehaald door de accutechnologie."
Niks nieuws. Oninteressante analyse. Waterstof heeft de toekomst als energiedrager, voor vrachtverkeer, boten/schepen, vliegtuigen en energie leverancier industrieën. Voor auto’’s? Batterijen hebben hier een te grote voorsprong en hier ligt nu ook de focus op. Next?
nine_inch_nerd schreef op 16 april 2023 22:05 :
Niks nieuws. Oninteressante analyse.
Waterstof heeft de toekomst als energiedrager, voor vrachtverkeer, boten/schepen, vliegtuigen en energie leverancier industrieën.
Voor auto’’s? Batterijen hebben hier een te grote voorsprong en hier ligt nu ook de focus op.
Next?
Batterij elektrisch vs. waterstof Scania heeft geïnvesteerd in waterstoftechnologieën en is momenteel de enige fabrikant van zware voertuigen met voertuigen die actief zijn bij klanten. De ingenieurs hebben waardevolle inzichten verkregen uit deze vroege tests en de inspanningen zullen worden voortgezet. Het gebruik van waterstof voor dergelijke toepassingen zal voorlopig echter beperkt zijn, aangezien er drie keer zoveel hernieuwbare elektriciteit nodig is om een waterstoftruck van stroom te voorzien in vergelijking met een batterij elektrische vrachtwagen . Er gaat namelijk veel energie verloren bij de productie, distributie en omzetting naar elektriciteit. Reparatie en onderhoud moeten ook worden overwogen. De kosten voor een waterstofvoertuig zullen hoger zijn dan voor een batterij elektrisch voertuig, aangezien de systemen ervan complexer zijn, zoals een uitgebreid lucht- en koelsysteem. Bovendien is waterstof een vluchtig gas dat meer onderhoud vereist om de veiligheid te waarborgen.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)