Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom februari 2023. Wat brengen de cijfers? Bagger of hoop?
Volgen
Je hebt het over een gap. Ik heb het over een mogelijke verbetering en daarmee bedoel ik ingehaald worden en niet bijgehaald. Voor de zoveelste keer kijk naar de koers en dan zie je dat tomtom noch de prijs kan bepalen noch als winnaar uit de bus komt.
110.000 aandelen over de toonbank Terwijl we wachten op de Fiskerdeal als real gamechanger ((-;
Met alle respect. Fisker is toch maar een kleine partij en voegt niet heel veel toe mijn inziens.
geweldig dat er zoveel 'realisten' zijn (waarvan een flink aandeel alleen op het TT forum post) die de gehele dag 'belangeloos' adviseren /vertellen dat TT geen goede investering is. Blijkbaar zijn de overige 74 AEX/AMX/AScX aandelen een betere belegging........
Jaap76 schreef op 20 februari 2023 16:09 :
Met alle respect. Fisker is toch maar een kleine partij en voegt niet heel veel toe mijn inziens.
Gaat om iets van 45.000 auto’s per jaar (voor dit model, er komen ook andere modellen). Geen enorme aantallen. Maar toch een paar miljoen euro omzet lijkt me zo. Los van het financiele moet het ook een showcase zijn dat je hiermee in 50% minder tijd en 80% minder kosten een digitale cockpit in de auto ontwikkelt. Dat is de claim die volgens TT bewezen wordt. Ben benieuwd of ze ook nog ergens mee naar buiten komen. DutchyRon heeft het over een bepaalde datum binnenkort maar de uitleveringen naar consument zijn (uiterlijk) september dit jaar las ik ergens. Productie is wel al gestart.
JustRevisited schreef op 20 februari 2023 16:54 :
[...]
Gaat om iets van 45.000 auto’s per jaar (voor dit model, er komen ook andere modellen). Geen enorme aantallen. Maar toch een paar miljoen euro omzet lijkt me zo.
Los van het financiele moet het ook een showcase zijn dat je hiermee in 50% minder tijd en 80% minder kosten een digitale cockpit in de auto ontwikkelt. Dat is de claim die volgens TT bewezen wordt. Ben benieuwd of ze ook nog ergens mee naar buiten komen.
DutchyRon heeft het over een bepaalde datum binnenkort maar de uitleveringen naar consument zijn (uiterlijk) september dit jaar las ik ergens. Productie is wel al gestart.
Laten we eerlijk zijn, Volvo, Renault of Ford was een meer in het oog springende showcase geweest. Nu moeten we het doen met Fisker. Ook mooi. Geeft de verhoudingen ook goed weer. Google trekt in 1 keer een hele OEM naar binnen, TomTom heeft Fisker. Er gaat nu dus echt een persbericht komen begrijp ik. Wat een feest.
pwijsneus schreef op 20 februari 2023 17:09 :
[...]
Laten we eerlijk zijn, Volvo, Renault of Ford was een meer in het oog springende showcase geweest.
Nu moeten we het doen met Fisker. Ook mooi. Geeft de verhoudingen ook goed weer.
Google trekt in 1 keer een hele OEM naar binnen, TomTom heeft Fisker.
Er gaat nu dus echt een persbericht komen begrijp ik. Wat een feest.
Of Audi
JustRevisited schreef op 20 februari 2023 16:54 :
[...]
Gaat om iets van 45.000 auto’s per jaar (voor dit model, er komen ook andere modellen). Geen enorme aantallen. Maar toch een paar miljoen euro omzet lijkt me zo.
Los van het financiele moet het ook een
showcase zijn dat je hiermee in 50% minder tijd en 80% minder kosten een digitale cockpit in de auto ontwikkelt. Dat is de claim die volgens TT bewezen wordt. Ben benieuwd of ze ook nog ergens mee naar buiten komen.
DutchyRon heeft het over een bepaalde datum binnenkort maar de uitleveringen naar consument zijn (uiterlijk) september dit jaar las ik ergens. Productie is wel al gestart.
Niet echt indrukwekkend is het dat TT een showcase voor minder kosten heeft met een auto die een instapprijs van € 108.000 kent.
Slechts 162.000 aandelen over de toonbank Turbo handel geheel dood Verveling aan de TTcasinotafels Niks aan de hand: Er komt van alles op op ons af. Bekendmaking Fiskerdeal op 27 febr wordt gefluisterd. Q1 cijfers over zeven weken. Tacopraatherhalingen weer vanaf morgen op dit draadje. Jubeljaar 2025 is weer een week dichterbij.
Wereldbelegger schreef op 20 februari 2023 17:41 :
[...]
Niet echt indrukwekkend is het dat TT een showcase voor minder kosten heeft met een auto die een instapprijs van € 108.000 kent.
De Fisker Ocean krijgt een verwachte WLTP-range van 630 km. Als je voor de Sport-uitvoering gaat moet je genoegen nemen met minder actieradius, namelijk 440 km. De krachtigste versie krijgt 550 pk. Belangrijker: we weten nu ook wat de Fisker Ocean gaat kosten in Europa. Of de auto naar ons land komt weten we nog niet, dus we hebben nog geen Nederlandse prijs. Wel weten we wat onze Oosterburen moeten betalen voor een Fisker Ocean. De Europese prijs van de Fisker Ocean is bekend In Duitsland heeft de Fisker Ocean een vanafprijs van €41.560, inclusief btw. In dat geval heb je de Sport-uitvoering met 440 km range. Deze kan gaan concurreren met auto’s als de Kia EV6, Ioniq 5 en de Volkswagen ID.4. De duurdere Ultra-uitvoering krijgt in Duitsland een vanafprijs van €57.000, terwijl de Extreme minstens €69.950 moet kosten. De prijzen lopen dus behoorlijk uiteen, maar 45 mille voor een strak gelijnde EV met 440 km range klinkt niet verkeerd. Kom maar door met die Fisker Ocean. www.autoblog.nl/nieuws/dit-gaat-de-fi...
Ja WB Het is weer een en al bagger wat de klok slaat. Veel plezier met het posten.:>))
GLMF schreef op 20 februari 2023 16:50 :
geweldig dat er zoveel 'realisten' zijn (waarvan een flink aandeel alleen op het TT forum post) die de gehele dag 'belangeloos' adviseren /vertellen dat TT geen goede investering is. Blijkbaar zijn de overige 74 AEX/AMX/AScX aandelen een betere belegging........
geweldig ook dat er een aantal fantasten zijn die dag in dag uit de omzet en winsten in de alsmaar verlegde toekomst laten zien. Mooie balans dacht ik zo.
Die Fisker is net zo zeldzaam als de NSU RO80.
Vandaag zal Poetin zijn jaarlijkse ‘state of the union’ houden voor het Russische parlement. Harde gevolgen voor autoverkopen Rusland Nu wordt met cijfers duidelijk wat voor gevolgen dit heeft voor de automarkt. En die zijn fors. Het uitgegeven geld voor nieuwe auto’s is afgenomen met 52 procent ten opzichte van vorig jaar. Dit omdat in Rusland enorm vergroot wordt waar de rest van de wereld door COVID-19 last van had: tekorten. Nieuwe auto’s worden bijna niet meer gebouwd dan wel aangeleverd en dus is alles wat wél aangeleverd wordt schaars. Dat levert dan weer zulke astronomische prijzen op dat het niet bereikbaar is. Het aantal autoverkopen in Rusland in aantallen is dan ook met 58,8 procent gedaald. Er is niet zo weinig autoproductie geweest in Rusland sinds 1991, het jaar na de val van de Sowjet-Unie. Verder zijn een aantal interessante nevenzaken die zich voortdoen. Tweedehands Ook op de tweedehands markt is er nu sprake van schaarste en flinke prijsinflaties voor de meeste automodellen. Als je goedkoop wil rijden in Rusland, ben je aangewezen op een tweedehands Lada of een goedkope Chinese auto. Aziaten profiteren: China nieuw en Japan tweedehands De Chinezen ruiken gouden handel. Het marktaandeel van de Chinese merken in de markt voor nieuwe auto’s, verdriedubbelde ten opzichte van 2021. Op de tweedehands markt zijn auto’s uit Japan populair. Japan doet een beetje half-half mee aan de sancties. Officieel is Japan gestopt met het leveren van auto’s aan Rusland. Echter, als de Russische Jan Modaal op eigen initiatief een (tweedehands) auto uit Japan wil kopen en importeren, vindt men dat prima. De Russische staat promoot dit soort grijze import ook. Naar verluidt komt nu zelfs het (grote) meerendeel van de auto’s op de Russische tweedehandsmarkt uit Japan. Hoe ziet het eruit voor 2023? Het IMF voorspelt dat de Russische economie dit jaar zelfs zal groeien met 0,3 procent. Daarmee zou Rusland het ironisch genoeg, alle sancties ten spijt of misschien zelfs door de sancties, beter doen dan alle G7 landen. Ook is de prognose dat de autoverkopen in Rusland weer een beetje gaan toenemen in 2023, naar circa 800.000 stuks. Maar dat is dan wel nog steeds maar de helft van de totale verkopen in 2021. Bron:www.autoblog.nl/nieuws/autoverkopen-r... *Toespraak 10.00 uur Nederlandse tijd - duurt doorgaans één uur.
Had 4 dagen andere bezigheden. Heb me nu bij gelezen. Maar met afstand gaat het goud naar wereld( kampioen ). Niet te vergeten zijn trainer en hele staf. De IFRS omzet automotive. Dit zei Taco tijdens de cast Q4 2022 en FY 2022. . Most of the reported Automotive revenue for 2023 will be the outcome of the current backlog. Reported revenue for later years will be based on a combination of new deals and our backlog. We provide an update on our backlog annually, with our full year results. Our backlog supports our outlook and ambition for the coming year, presented on the next slide. Reported automotive revenue. Komt NA 2023 uit nieuwe deals En de backlog. 2025 15% van 2,4 miljard = 360 nieuwe deals 40 totaal 400 En een groeiend Enterprise dat in 2027 kan verdubbelen naar 2 maal 170 = 340 Voor 2025 zet ik het op 200 Die 600 LT voor 2025 moet zeker kunnen :-) Allemaal uitspraken gedaan door de RVB. Ik volg de uitspraken van de RVB. Maar er zijn 2 stromingen :-) Kom er maar in :-)
Nou nog 1tje dan. Zate Hermeniekes treffe is vandaag het doel. Carnaval is het meest enerverende en intens gevierde volksfeest in Maastricht. Ongeveer 200.000 mensen dompelen zich drie dagen lang onder in een viering vol optochten, muziekoptredens en officieuze ceremonies. Heeft de RVB ook wel hard gewerkt om de kosten onder controle te houden krijgen. Taco Q 4 2022 op 3 feb 2023. "". But if you compare the October situation with the January situation, we are tighter with spend and cost control, and that's also resulting in more cash generation for this year."" Doei en tot morgen :-)
Bestuur Philips ziet af van bonus (ABM FN-Dow Jones) Bestuurders en commissarissen van Philips hebben samen besloten af te zien van een bonus over 2022 voor de raad van bestuur. Dit maakte Philips dinsdag bekend met de publicatie van het jaarrapport over 2022. "2022 was een erg teleurstellend jaar voor Philips en diens stakeholders", aldus het bedrijf dinsdag.
Gelukkig kent TomTom in tegenstelling tot Philips geen teleurgestelde aandeelhouders. Het is ze ook heel begrijpelijk gemaakt. De jaarlijkse bonus is in beton gebeiteld dankzij het non-prestatiebeding in de remuneratie-overeenkomst. Gewoon dat gedoe rondom bonussen eenvoudig houden: Management krijgt altijd de (bekend geachte) bonus ongeacht de resultaten.De top van Philips ziet na een dramatisch jaar door de slaapapneu-problemen af van hun bonussen. Alleen voormalig topman Frans van Houten houdt vast aan zijn extra’s en aan zijn ontslagvergoeding van 1,3 miljoen euro. Tot ontsteltenis van de aandeelhouders. Dat blijkt uit het jaarverslag van Philips dat dinsdag is gepubliceerd. Van Houten kwam vorig jaar al zwaar onder vuur te liggen over zijn beloning, omdat de voorwaarden voor zijn bonus tussentijds werden aangepast. Een grote meerderheid van de aandeelhouders verwierp zijn beloning, maar omdat het alleen een adviserende stem was, bleef die in stand. De oud-topman krijgt over 2022 een korte termijnbonus van ruim 208 duizend euro, een ongeveer even hoge langetermijnbonus en een ontslagvergoeding van ruim 1,3 miljoen euro. Die ontslagvergoeding is normaal alleen gebruikelijk bij onvrijwillig vertrek, maar stond in het contract van Van Houten. Aandeelhouders zijn opnieuw kritisch. ‘Het zou Van Houten hebben gesierd als hij ook had besloten om af te zien van bonusbetalingen over het boekjaar 2022’, zegt directeur Rients Abma van Eumedion, de belangenbehartiger van grote beleggers zoals pensioenfondsen.
Verdere stijging Europese autoverkopen - ACEA Registraties in januari met ruim 11 procent omhoog. De verkoop van personenauto's in Europa is in januari op jaarbasis verder gestegen, maar minder hard dan de bijna 13 procent groei in december. Dit meldde de Europese brancheorganisatie voor de auto-industrie ACEA woensdag. Het aantal verkochte nieuwe auto's in Europa steeg vorige maand met 11,3 procent tot 760.041 stuks. In Nederland ging het om een stijging met 6,5 procent en in België van 17,4 procent. Duitsland en Frankrijk, landen die qua volumes toonaangevend zijn in de Europese Unie, lieten ook uiteenlopende ontwikkelingen zien. In Duitsland ging de verkoop in januari met 2,6 procent omlaag. In Frankrijk stegen de verkopen met 8,8 procent. bron:nl.marketscreener.com/koers/aandeel/D...
Wereldbelegger schreef op 20 februari 2023 18:02 :
Slechts 162.000 aandelen over de toonbank
Turbo handel geheel dood
Verveling aan de TTcasinotafels
Niks aan de hand:
Er komt van alles op op ons af.
Bekendmaking Fiskerdeal op 27 febr wordt gefluisterd.
Q1 cijfers over zeven weken.
Tacopraatherhalingen weer vanaf morgen op dit draadje.
Jubeljaar 2025 is weer een week dichterbij.
Vandaag 42000 over de toonbank.. pff dooie boel dit aandeel
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)