Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Just Eat Takeaway 2022!!!!!!!!
Volgen
Gaston Lagaffe schreef op 30 juni 2022 16:50 :
[...]Soms vraag ik mij af of de CEO van Doordash, de CEO van Prosus niet eens belt met de vraag : kunnen we met zijn tweeën JET van de beurs halen. Prosus neemt Ifood, Menulog en Spanje/Israël uit de boedel. Doordash een verder afgeslankt Grubhub, Skip the Dishes en JET midden Europa en JET GB+I wordt verkocht aan de hoogste bieder Deliveroo/Uber. Zelfs bij een bieding van € 50,- zou er voor alle partijen op strategisch vlak een goede deal te maken zijn. Marktposities die anders vele jaren van investeren /concurreren zouden vergen kunnen dan binnen 1 jaar gerealiseerd worden. Waarom ? Omdat het nu financieel uit kan. JET is financieel en organisatorisch dermate verzwakt dat deze kans eigenlijk te mooi is om te laten passeren. De combinatie Doordash/Prosus is in staat om de ca. € 9 miljard op te hoesten. Bij verkoop JET GB+I komt er nog een miljard retour (als het niet meer is). Het zou in ieder geval de nodige reuring geven als alleen het bod gelanceerd zou worden (nog los van of het slaagt gezien de posities van Cat Rock en "vrinden")
Waarom zouden aasgieren vijfTIG gaan betalen voor een aandeel dat op de vrije markt nog geen vijfTIEN doet ?
Marktwaarde schreef op 30 juni 2022 14:16 :
[...]
Mark?
Ben jij het?
Jij bent Mark toch?
Gaston Lagaffe schreef op 30 juni 2022 16:50 :
[...]Soms vraag ik mij af of de CEO van Doordash, de CEO van Prosus niet eens belt met de vraag : kunnen we met zijn tweeën JET van de beurs halen. Prosus neemt Ifood, Menulog en Spanje/Israël uit de boedel. Doordash een verder afgeslankt Grubhub, Skip the Dishes en JET midden Europa en JET GB+I wordt verkocht aan de hoogste bieder Deliveroo/Uber. Zelfs bij een bieding van € 50,- zou er voor alle partijen op strategisch vlak een goede deal te maken zijn. Marktposities die anders vele jaren van investeren /concurreren zouden vergen kunnen dan binnen 1 jaar gerealiseerd worden. Waarom ? Omdat het nu financieel uit kan. JET is financieel en organisatorisch dermate verzwakt dat deze kans eigenlijk te mooi is om te laten passeren. De combinatie Doordash/Prosus is in staat om de ca. € 9 miljard op te hoesten. Bij verkoop JET GB+I komt er nog een miljard retour (als het niet meer is). Het zou in ieder geval de nodige reuring geven als alleen het bod gelanceerd zou worden (nog los van of het slaagt gezien de posities van Cat Rock en "vrinden")
Het gekke is: ik heb de afgelopen anderhalf jaar (zo lang zit ik al in JET dus weten jullie ook meteen dat ik nog op een heel dik verlies sta) meermalen gedacht dat DIT echt het moment is voor een overname (op 40EUR , 30EUR, 20 EUR). Maar zelfs nu op 14 EUR zie ik weinig beweging. Als ik CEO van Prosus was en publiekelijk een veeg uit de pan heb gekregen van JG, dan zou ik nu lekker met een bak popcorn genieten hoe hij elke dag miljoenen verliest. Sterker, ik zou hem elke dag een bericht sturen hoe het gaat en hoeveel hij nu weer heeft verloren. Dat heeft onze JG namelijk voor elkaar gekregen. Prosus, Delivery Hero, Uber..... iedereen heeft kennis gemaakt met de idioot JG en zijn belabberde twittergedrag. Zelfs de 200 mln die hij nu nog over heeft (van wat ooit 1,6 miljard was) is in hun ogen nog teveel. Ze gunnen hem niks, en ik ook niet. Ons aandeelhouders daarentegen, gun ik heel veel rendement toe. Al is het alleen al voor het lange wachten.....
Lapswans schreef op 30 juni 2022 17:09 :
[...]
Het gekke is: ik heb de afgelopen anderhalf jaar (zo lang zit ik al in JET dus weten jullie ook meteen dat ik nog op een heel dik verlies sta) meermalen gedacht dat DIT echt
het moment is voor een overname (op 40EUR , 30EUR, 20 EUR). Maar zelfs nu op 14 EUR zie ik weinig beweging. Als ik CEO van Prosus was en publiekelijk een veeg uit de pan heb gekregen van JG, dan zou ik nu lekker met een bak popcorn genieten hoe hij elke dag miljoenen verliest. Sterker, ik zou hem elke dag een bericht sturen hoe het gaat en hoeveel hij nu weer heeft verloren. Dat heeft onze JG namelijk voor elkaar gekregen. Prosus, Delivery Hero, Uber..... iedereen heeft kennis gemaakt met de idioot JG en zijn belabberde twittergedrag. Zelfs de 200 mln die hij nu nog over heeft (van wat ooit 1,6 miljard was) is in hun ogen nog teveel. Ze gunnen hem niks, en ik ook niet. Ons aandeelhouders daarentegen, gun ik heel veel rendement toe. Al is het alleen al voor het lange wachten.....
Zelfde situatie, zelfde gedachten.
Gaston Lagaffe schreef op 30 juni 2022 16:50 :
[...]Soms vraag ik mij af of de CEO van Doordash, de CEO van Prosus niet eens belt met de vraag : kunnen we met zijn tweeën JET van de beurs halen. Prosus neemt Ifood, Menulog en Spanje/Israël uit de boedel. Doordash een verder afgeslankt Grubhub, Skip the Dishes en JET midden Europa en JET GB+I wordt verkocht aan de hoogste bieder Deliveroo/Uber. Zelfs bij een bieding van € 50,- zou er voor alle partijen op strategisch vlak een goede deal te maken zijn. Marktposities die anders vele jaren van investeren /concurreren zouden vergen kunnen dan binnen 1 jaar gerealiseerd worden. Waarom ? Omdat het nu financieel uit kan. JET is financieel en organisatorisch dermate verzwakt dat deze kans eigenlijk te mooi is om te laten passeren. De combinatie Doordash/Prosus is in staat om de ca. € 9 miljard op te hoesten. Bij verkoop JET GB+I komt er nog een miljard retour (als het niet meer is). Het zou in ieder geval de nodige reuring geven als alleen het bod gelanceerd zou worden (nog los van of het slaagt gezien de posities van Cat Rock en "vrinden")
Wow 50, het is geen charity. Ik denk wel dat ze contact hebben over de toestand van JET, maar mijn gevoel zegt dat ze Jitse graag in z'n eigen sok gaar zien koken. Steeds verder marktaandeel afsnoepen van GRUB en wachten op die miljarden impairment met de 2022 jaarcijfers waarmee ook weer 15 tot 20% van de koers afklapt.
NewKidInTown schreef op 30 juni 2022 17:02 :
[...]
Waarom zouden aasgieren vijfTIG gaan betalen voor een aandeel dat op de vrije markt nog geen vijfTIEN doet ?
Een overnamebod zal hoogstens ca 40% boven de laatste koers liggen.
Lapswans schreef op 30 juni 2022 17:09 :
[...]
Het gekke is: ik heb de afgelopen anderhalf jaar (zo lang zit ik al in JET dus weten jullie ook meteen dat ik nog op een heel dik verlies sta) meermalen gedacht dat DIT echt
het moment is voor een overname (op 40EUR , 30EUR, 20 EUR). Maar zelfs nu op 14 EUR zie ik weinig beweging. Als ik CEO van Prosus was en publiekelijk een veeg uit de pan heb gekregen van JG, dan zou ik nu lekker met een bak popcorn genieten hoe hij elke dag miljoenen verliest. Sterker, ik zou hem elke dag een bericht sturen hoe het gaat en hoeveel hij nu weer heeft verloren. Dat heeft onze JG namelijk voor elkaar gekregen. Prosus, Delivery Hero, Uber..... iedereen heeft kennis gemaakt met de idioot JG en zijn belabberde twittergedrag. Zelfs de 200 mln die hij nu nog over heeft (van wat ooit 1,6 miljard was) is in hun ogen nog teveel. Ze gunnen hem niks, en ik ook niet. Ons aandeelhouders daarentegen, gun ik heel veel rendement toe. Al is het alleen al voor het lange wachten.....
Klopt. Het is zijn eigen karma door met iedereen ruzie te maken (vaniut een gevoel van ik ben de beste). Meneer kan niet samenwerken en deals sluiten. Behalve als Sinterklaas giga dure overnames doen want de aandeelhouder betaalt toch. Maar eerlijk is eerlijk, wat dacht je dan een jaar geleden toen de totale market cap op +/- 20 miljard met nul,nul winst en tig andere bedrijven voor een fractie van die beurswaarde maar met wel goede winsten....... Die logica ontgaat mij wel een beetje. Net een crypto.
Het TOMTOM-gehalte groeit hier met de dag......
Die 1,6 miljard van Jitse was natuurlijk allemaal virtueel, maar wel vreemd dat hij toen niks verkocht heeft. Om Jitse hoef je geen zorgen te maken. Stel dat de hele toko uiteindelijk voor 1 miljard cash wordt verkocht loopt hij nog steeds weg met 70 miljoen. Zonder ooit 1 cent winst te maken, lekker man.
Wat is dit aandeel toch de hemel in geprezen laatste paar jaren door banken en alle "experts". Nu moeten experts maar effe zwijgen. Laat dit stuiterballetje nu maar effe rollen en geen adviezen meer s.v.p. Hopelijk bewijst dit bedrijf zich en is het over aantal jaren allemaal weer een stuk opgewekter hier op deze site. Kijk naar de afslachting andere beursfondsen. JET kan zich nog bewijzen. Hoop doet leven ja. Verkoopadviezen hadden de experts op 100 euro moeten geven en niet meer nu.....Hopelijk krijgen ze er bij JET ook weer zin in. Ze waren steengoed bezig..wake up JET
Yin Yang Trading schreef op 30 juni 2022 17:22 :
Wat is dit aandeel toch de hemel in geprezen laatste paar jaren door banken en alle "experts". Nu moeten experts die effe zwijgen. Laat dit stuiterballetje nu maar effe rollen en geen adviezen meer s.v.p. Hopelijk bewijst dit bedrijf zich en is het over aantal jaren allemaal weer een stuk opgewekter hier op deze site. Kijk naar de afslachting andere beursfondsen. JET kan zich nog bewijzen. Hoop doet leven ja. Verkoopadviezen hadden de experts op 100 euro moeten geven en niet meer nu.....Hopelijk krijgen ze er bij JET ook weer zin in. Ze waren steengoed bezig..wake up JET
Jij heb helemaal gelijk!
Zojuist onderstaand bericht gestuurd naar CATROCK met CC naar Jitse Groen (jitse.groen@justeattakeaway.com)Dear Alex, It has been 6 months since the deadline passed. The deadline you gave Jitse by letter in October last year. In 6 months another 70% of shareholder value vanished. It is seriously unbelievable how JET is capable in doing that. Yes, the market dropped and yes, the food delivery business was hit. But last year JET performed worse than the competition and this year it is even worse. I really thought both of you would not let this happen. To be frankly honest I am very disappointed as I was under the impression that with Alex, we (shareholder majority) would have a great spokesperson capable of pushing JET in the right direction. Yesterdays message (-20% share price) marked Jitse’s real cards. It is obvious that Jitse is running his own show and tell us what we want to hear (we are exploring options to sell Grubhub or find a partner) but once we turn our backs, Jiste and the CEO of Grubhub will start running their own show which is make Grubhub profitable or find a partner but a sale is considered plan C. JET spends so much money, it is simply ridiculous. Growth comes at any price which is not healthy and not sustainable. And what about communication? This couldn’t be worse (see example this week). I would recommend both of you to join our forum where shareholders get together. I can tell you in all honesty: everyone had enough of current management, the way it communicates and the slowness in taking necessary steps. And yet, now is the worst time ever to explore potential sale of product lines. It is time for action. Wouldn’t it be time for new leadership? Regards
Bekijk de schade die mevrouw Goddijn bij TomTom heeft aangericht en het valt bij JET nog wel mee. Aandeelhouderswaarde is een onbekend begrip bij deze vrouw die alles aan haar huwelijk heeft te danken.
Lapswans schreef op 30 juni 2022 17:34 :
Zojuist onderstaand bericht gestuurd naar CATROCK met CC naar Jitse Groen (jitse.groen@justeattakeaway.com)
Dear Alex, It has been 6 months since the deadline passed. The deadline you gave Jitse by letter in October last year. In 6 months another 70% of shareholder value vanished. It is seriously unbelievable how JET is capable in doing that. Yes, the market dropped and yes, the food delivery business was hit. But last year JET performed worse than the competition and this year it is even worse. I really thought both of you would not let this happen. To be frankly honest I am very disappointed as I was under the impression that with Alex, we (shareholder majority) would have a great spokesperson capable of pushing JET in the right direction. Yesterdays message (-20% share price) marked Jitse’s real cards. It is obvious that Jitse is running his own show and tell us what we want to hear (we are exploring options to sell Grubhub or find a partner) but once we turn our backs, Jiste and the CEO of Grubhub will start running their own show which is make Grubhub profitable or find a partner but a sale is considered plan C. JET spends so much money, it is simply ridiculous. Growth comes at any price which is not healthy and not sustainable. And what about communication? This couldn’t be worse (see example this week). I would recommend both of you to join our forum where shareholders get together. I can tell you in all honesty: everyone had enough of current management, the way it communicates and the slowness in taking necessary steps. And yet, now is the worst time ever to explore potential sale of product lines. It is time for action. Wouldn’t it be time for new leadership? Regards Top.
SEVA_ schreef op 30 juni 2022 17:37 :
[...]
Top.
Ach, denk dat het direct in de recycle bin wordt gesleept, maar ik ben het wel kwijt :-)
NewKidInTown schreef op 30 juni 2022 17:02 :
[...]
Waarom zouden aasgieren vijfTIG gaan betalen voor een aandeel dat op de vrije markt nog geen vijfTIEN doet ?
Het antwoord is simpel : je zal TIG keer de huidige bodemprijs moeten betalen en de huidige aandeelhouders niet met een TIENtje winst moeten proberen af te schepen. Gaat anders niet lukken. Ik neem aan dat je dit wel begrijpt.
Lapswans schreef op 30 juni 2022 17:34 :
Zojuist onderstaand bericht gestuurd naar CATROCK met CC naar Jitse Groen (jitse.groen@justeattakeaway.com)
Dear Alex, It has been 6 months since the deadline passed. The deadline you gave Jitse by letter in October last year. In 6 months another 70% of shareholder value vanished. It is seriously unbelievable how JET is capable in doing that. Yes, the market dropped and yes, the food delivery business was hit. But last year JET performed worse than the competition and this year it is even worse. I really thought both of you would not let this happen. To be frankly honest I am very disappointed as I was under the impression that with Alex, we (shareholder majority) would have a great spokesperson capable of pushing JET in the right direction. Yesterdays message (-20% share price) marked Jitse’s real cards. It is obvious that Jitse is running his own show and tell us what we want to hear (we are exploring options to sell Grubhub or find a partner) but once we turn our backs, Jiste and the CEO of Grubhub will start running their own show which is make Grubhub profitable or find a partner but a sale is considered plan C. JET spends so much money, it is simply ridiculous. Growth comes at any price which is not healthy and not sustainable. And what about communication? This couldn’t be worse (see example this week). I would recommend both of you to join our forum where shareholders get together. I can tell you in all honesty: everyone had enough of current management, the way it communicates and the slowness in taking necessary steps. And yet, now is the worst time ever to explore potential sale of product lines. It is time for action. Wouldn’t it be time for new leadership? Regards "But last year JET performed worse than the competition and this year it is even worse ?" Klopt dat wel ? Verder overigens een juiste weergave van feiten.
Lapswans schreef op 30 juni 2022 17:34 :
Zojuist onderstaand bericht gestuurd naar CATROCK met CC naar Jitse Groen (jitse.groen@justeattakeaway.com)
Dear Alex, It has been 6 months since the deadline passed. The deadline you gave Jitse by letter in October last year. In 6 months another 70% of shareholder value vanished. It is seriously unbelievable how JET is capable in doing that. Yes, the market dropped and yes, the food delivery business was hit. But last year JET performed worse than the competition and this year it is even worse. I really thought both of you would not let this happen. To be frankly honest I am very disappointed as I was under the impression that with Alex, we (shareholder majority) would have a great spokesperson capable of pushing JET in the right direction. Yesterdays message (-20% share price) marked Jitse’s real cards. It is obvious that Jitse is running his own show and tell us what we want to hear (we are exploring options to sell Grubhub or find a partner) but once we turn our backs, Jiste and the CEO of Grubhub will start running their own show which is make Grubhub profitable or find a partner but a sale is considered plan C. JET spends so much money, it is simply ridiculous. Growth comes at any price which is not healthy and not sustainable. And what about communication? This couldn’t be worse (see example this week). I would recommend both of you to join our forum where shareholders get together. I can tell you in all honesty: everyone had enough of current management, the way it communicates and the slowness in taking necessary steps. And yet, now is the worst time ever to explore potential sale of product lines. It is time for action. Wouldn’t it be time for new leadership? Regards Goed bericht. P.S. probeer hem ook via Linkedin te berichten. Ik denk dat je daar meer kans van slagen hebt op een reactie.
Marktwaarde schreef op 30 juni 2022 17:16 :
[...]
Wow 50, het is geen charity.
De exacte marktwaarde :) van JET valt voor mij natuurlijk ook niet te bepalen maar JET heeft wel degelijk marktposities waar andere partijen op zitten te wachten. Dus voor JET weinig waarde (denk aan JET Spanje), maar voor bv Delivery Hero veel waarde (samenvoeging met Glovo maakt onbetwiste marktleider Spanje). De huidige koers van € 15,- is laag (en kan altijd nog lager) maar marktpartijen weten dat het verkrijgen van 60% marktaandeel (of meer) soms extreem kostbaar en tijdrovend is. Wil je een vijandig bod lanceren dan dien je voldoende aandelen binnen te halen en met bv € 30,- ga je dat niet redden. Enige charity is dus benodigd om voldoende aandeelhouders over de streep te trekken (en als iemand € 45,- zegt is het ook goed)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
Nextensa
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)