Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

Laatste koers (eur) Verschil Volume
9,028   -0,158   (-1,72%) Dagrange 8,980 - 9,208 840.772   Gem. (3M) 1,2M

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 123 124 125 126 127 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Schipper 27 september 2021 20:17
    Realiteit is = geld kost niks. Dus schulden hebben veel minder impact dan voorheen.
    Als een bedrijf operationeel winst maakt en cash binnenhaalt kwartaal op kwartaal is het tegenwoordig gezond, bijna ongeacht de schuldenpositie. AF KLM is mijnsinziens per KW3 weer zon bedrijf. Trek allen je eigen conclusies.
  2. [verwijderd] 27 september 2021 21:04
    quote:

    Schipper schreef op 27 september 2021 20:28:

    www.stillwatercurrent.com/airlines-ma...
    Nou, dat is niet best:

    "Global Airlines Market to grow with a CAGR of +5% over the forecast period 2021-2028"


    als ik even snel reken, duurt het tot 2026 voordat ze weer op het niveau zitten van 2019
    Als jij een andere uitkomst hebt met je berekening, dan hoor ik het graag

    BTW vindt je niet dat bijv de Amerikaanse vliegmaatschappijen en een paar low cost carriers er beter voor staan? Z nee, wat doen zij dan verkeerd?
  3. [verwijderd] 27 september 2021 21:45
    AIR FRANCE-KLM: DE WALVISSEN ZIJN TERUG EN DE VOLUMES EXPLODEREN !!

    In normale tijden zal het 2% hebben verloren bij het sluiten van liquidaties! We gaan meteen naar 5/6 in oktober ... Ik kan niet wachten tot ze de boekingscijfers voor volgende maand bekendmaken!

    sommigen moeten al informatie hebben ....... zelfs als dit niet normaal is.

    Ja, als de grote jongens terugkomen, zal het een tijdje sterk stijgen.

    Forum in Frankrijk in de gaten houden..
  4. [verwijderd] 27 september 2021 22:11
    Een aantal "piloten" loopt hier wat te trollen over oplopende koersen.
    We hebben vandaag een mooi opwaarts koersverloop gezien, met een bijna maximum bij het sluiten van de Europese beurzen. In de USA hebben de airliners na sluiting van Europa allemaal het grootste deel van hun winst weer ingeleverd.

    We kunnen nog heel lang de ups en downs in het koersverloop toejuichen, koersdoelen roepen van 5, 6 en 30 Euro, maar dat haalt natuurlijk niets uit. Het lijkt me interessanter om eens de verdiencapaciteit op te schrijven, en daarnaast het bedrag dat verdiend moet worden.

    Voor wie er aan wil beginnen: vanmiddag werd hier al gemeld dat geld bijna gratis is; ik denk echter dat AF-KLM een kleine half miljard aan rente op moet hoesten per jaar. Iemand die dat ontkent moet maar eens met bewijs komen. Tot die tijd kijk ik met een glimlach naar het getrol.
  5. wadj 27 september 2021 22:29
    Voor US carriers is de openimg van US voor Europese reizigers minder belangrijk dat voor Europese. Zie de koers van DL, die was al flink opgelopen vanwege sterke rebound binnenlands vervoer. Feit blijft dat opening van US voor Europese reizigers een belangrijke inpuls is voor een bedrijf als AFKL. Hoe hopeloos de situatie er ook uitziet, dit lijkt wel op licht aan einde van de tunnel en echt begin van het herstel. Op dat positieve vooruitzicht kan de koers wel wat verder stijgen. We staan nog steeds onder de 5..
  6. forum rang 6 gbakl 28 september 2021 17:32
    Air France-KLM
    € 4,743 +0,02 (+0,42%)
    .
    het is bijna knap hoe dt aandeel krampachtig de groene cijfers vasthoudt tussen alle airlines die dat niet doen

    'bijna' want knap geforceerd, gewoon omdat het kan en de koers wordt gedomineerd door flitshandelaren met
    hun snelle computers die een superdump naar 4.50 kunnen bewerkstelligen en dan weer de goedkoop
    binnengehaalde stukken dik boven de 4.70 van de hand te doen.

    er waren vandaag blijkbaar iets teveel positivelingen in de markt om dat allemaal lucratief te maken en
    nu maar zien hoe dat morgen weer uitpakt...
  7. Moneymaker2.0 28 september 2021 20:31
    quote:

    Turbo Mckwek schreef op 27 september 2021 20:07:

    [...]

    Pas op met wat je zegt.
    Het is natuurlijk prachtig om te traden met een aandeel. En heel slim dat je je stoploss laat trailen.
    Heel slim!

    Maar om hier nou even te komen opscheppen dat je zo'n goede belegger bent, dat siert je niet.
    Helemaal niet.

    En over de negatieve reacties, die zou je ook kunnen lezen als informatieve reacties.
    Waar simpelweg wordt gekeken naar de fundamentele feiten.

    En we weten allemaal dat koersen lang niet altijd sporen met de fundamentele realiteit.

    Maar, als je nu ballen hebt en zo zeker bent van je zaak, waarom dan een SL plaatsen??
    Ik had bijna exact zo'n reactie verwacht en stiekem gehoopt en jij maakt hem gewoon, heerlijk! mijn dank is groot voor verder leedvermaak:)
    Waar schep ik btw precies op dat ik een goede belegger ben??
    Nee sorry ik ga een forum absoluut never nooit lezen als informatief of gebruiken voor wat voor analyse dan ook. Les nummer 1, altijd zelf je onderzoek doen! Helaas zijn er veel beginnend beleggers die trappen in die koers omhoog of omlaag praat op forums.
    Dat laatste van je laat helemaal jouw kwaliteiten zien als ´´belegger´', Waarom een SL plaatsen? Wat denk je zelf bijdehand haha!

    Nog maals dank!
  8. @iPlof 29 september 2021 10:16
    quote:

    gbakl schreef op 29 september 2021 09:47:

    ''Nee sorry ik ga een forum absoluut never nooit lezen als informatief''
    geen dank
    .
    Air France-KLM
    € 4,544 -0,19 (-4,15%)
    Hier wat objectieve informatie AF-KLM

    Resultaat 2020: -7,1 miljard
    Resultaat 2021 H1: -3 miljard
    Resultaat 2021 H2: -2 miljard ?

    Samen ca -12,1 miljard verlies

    Het bejubelde 'topjaar'2019: winst 290 miljoen

    Dus nog ca. 42 van dat soort topjaren nodig om verlies weg te poetsen.... Succes!
  9. forum rang 6 gbakl 29 september 2021 11:39
    '' Na een faillissement zal Alitalia per 15 oktober 2021 de vluchten staken''
    .
    vele jaren van miljoenenverlies en geen reorganisatie of salarisbeperkingen want dan ging dat personeel heel arrogant
    massaal staken....too big to fail namelijk

    dat is nu afgelpopen en ITA is de verkleinde doorstart en wie zijn baan behoudt moet enorm inleveren tot wel
    50% voor senior piloten

    meer stakingen volgen en de trieste vakbonden op hun achterste poten, dit is ook de luchtvaart
    van vandaag en de glans is er wel vanaf voorlopig.
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 123 124 125 126 127 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.