Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Forum geopend voor Euronav
Volgen
Nederlandse koopvaardijschepen die door de Golf van Aden varen, mogen vanaf 1 januari volgend jaar onder voorwaarden gewapende particuliere beveiligers aan boord hebben. Het demissionaire kabinet heeft met een wetswijziging ingestemd die dat mogelijk moet maken. De Eerste en Tweede Kamer moeten het nog wel goedkeuren. :) Dus ? Geef lessen Militaire- & Marine training aan de Hogere Zeevaartschool. :) Een VLCC met torpedo's :)
Al bij al ben ik met "strong buy" op mijn hoede. Nu een beperkt deel in porto,
om de vlootwaarde van euronav te bepalen kan men in de boeken kijken, maar er zijn 2 alternatieve methodes - uitgaan van de 2dehandstarieven op sites als compaas of fearnleys... ik kom zo aan een vlootwaarde van (39 vlcc in ieigen bezit, zonder vplus/ulcc fso...) de boten in lease staan apart in de boeken Met de nieuwbouw erbij en 2016= 5 jaar oud (onderwaardering, moet eerde 4,75 jaar zijn...) zijn de vlcc 2382 miljoen $ waard : de nieuwe aan 94 milj (de helft van die waarde zijn vlcc van 2015 of later). - voor de direct inzetbare ieuwe boten is scrubber-premie en directe beschikbaarheid toegevoegd aan de nieuwbouwwaarde 86 miljoen, 95 milj... Desuezmax vloot wordt gewaardeerd op 811 miljoen voor 24.5 suezmax... de duurste 4 hebben time charters: ze zijn hier gewaaardeerd aan 65 miljoen gezien de scrubbers en tc contracten de fso/ulcc schat ik op 340 miljoen ... 12 jaar contracten voor vlcc = 240 miljoenen ook vplus in gebruik..., elk 50 miljoen de totale actuele vlootwaarde 1/4/1951 bedragt daardoor2385+340+811= 3536 miljoen Er wordt aangenomen dat voor de nieuwvouw de totale waarde in de boeken staat Het gebruik van de LTAV methode geeft gelijkwaardige evaluaties. de boekwaard van de vloot nieuwbouw inbegrepen is na aftrek van de kwartaalafschrijving lager dan 3 miljard. 'equity accounted investees'' is slechts 100 miljoen, dus ik denk dat de FSO bij de geconsolideerde vloot geboekt zijn, en dat die 100 miljoen is voor tankers international .. voor de nieuwbouw is het mogelijk dat een deeltje nog niet in de boeken stond: de nieuwbouw stond er voor 207 miljoen geboekt, het verschil van 150 miljoennog te betalen wordt bijgeteeld, zodat de boekwaarde uitkomt op 3 150 miljoen Het verschil is nog zowat 2$ per uitstaand aandeel aandeel Rekening houdend met die onderaardering en een actuele boekwaarde na een geanticipeerd kwartaalverlies van 0,2 $ per aandeel voor 203 miljoen aandelen,2.312 - 40= 2272 dat brengt de NAV van euronav op 2+11,2 13,2 (dit hudt in na verlies gemaakt werd zoals door de analisten geanticipeerd over q1 zonder rekening te houden met andere elementen uit q1 (als bv. de lease operatie of de bunker-meerwaarde van 25 miljoen ... misschien zittend in de resultaten van de analisten aan 9$ per aandeel is een onderwaardering van 4,2$ 46%.... leverage? hierbij kan je de lease and saleback delen vergeten,: dit is geen leverage op de vloot, maar doordlopend, voor een zeer groot deel binnen het jaar, het gaat dus om hoop en al 4$ per aandeel... voor een vloot van bijna 19$ per aandeel.. Indien euronav niet doorgaat met de aankoop van eigen aandelen... dan hebben ze iets beter op het oog de winst die ze kunnen doen op de aankoop van eigen aandelen is relatief onbelangrijk, in verglijking met voordelen uit fusies en synergieeen ...dan doorgaan met elk jaar 10% kopen natuurlijk...De aangekoschte aandelen moeten natuurlijk 'bijna' even veel ondergewaardeerd zijn... Een fusie met intsw? als die 12$ per aandeel bieden, voor de helft in aandelen, en mits verkoop van de fso voor 700 miljoen...WAW...
"natuurlijk"... "bijna" ... "geloof" ik jou! Schat zet even de scubber aan, het is paaszaterdag...
2020 zeer mooi dividend gekregen, nu alleen nog alles nog op gang komen na corona. Olieproductie word volgende maand terug opgedreven. Gewoon wat geduld
[Modbreak IEX: Gelieve hier geen IEX Premium content te plaatsen, bericht is bij dezen verwijderd.]
IEX Premium berichten mag je niet delen, valt onder betaald abonnement.
Hogere olieproductie brengt klein beetje verlichting voor tankersector De geleidelijke afbouw van de productiebeperkingen die de OPEC+ doorvoert, is een opsteker voor de tankersector. De impact blijft echter beperkt, meent Euronav-woordvoerder Brian Gallagher. De vergadering van de OPEC+ van donderdag leverde een verrassend resultaat op. In plaats van de al zowat een jaar geldende productiebeperkingen door te trekken, besloten de olielanden onverwacht de productie in stappen te verhogen vanaf mei. Tegen juli zullen de 13 OPEC-landen en tien andere olieproducenten (waaronder Rusland) ruim 2 miljoen vaten ruwe olie extra bovenhalen. Daarmee is een kwart van de beperkingen ongedaan gemaakt. Dat zou goed nieuws moeten zijn voor tankeroperatoren aangezien er meer ladingen komen. ‘Het is een aangename, zij het kleine verrassing’, zegt Gallagher. ‘Het is zeker positief dat de productie toeneemt. Niettemin blijft nog een groot deel van de productiebeperkingen buiten schot.’ Hij noemt het wel een goede zaak voor de tankersector dat er nu drie maanden visibiliteit is. Het aandeel Euronav kon vorige donderdag in Brussel niet meer reageren op het nieuws, maar wel in New York. Daar ging de koers 0,8 procent hoger. Op Goede Vrijdag was er noch in Brussel noch in New York handel. Maandag was Wall Street wel open en bleef het aandeel Euronav zo goed als stabiel Uitdagende marktomstandigheden Ook al komt er iets meer olie op de markt, de problemen van de tankersector zijn nog lang niet voorbij. In het persbericht van vorige week over de definitieve jaarresultaten wond CEO Hugo De Stoop van Euronav er geen doekjes om: ‘De huidige marktomstandigheden zijn bij de meest uitdagende in de recente geschiedenis van olietankerrederijen.' Door de coronapandemie en de lockdowns is de vraag naar olie sterk gedaald, waarop de OPEC+ zijn productie verminderde. Het gevolg is een tankermarkt die uit balans is: te veel schepen jagen op te weinig ladingen. Dat resulteert in extreem lage vrachttarieven voor VLCC’s (supertankers van 200.000 tot 320.000 ton) en Suezmax-tankers (120.000 tot 200.000 ton), de twee tankertypes die het gros van Euronavs vloot uitmaken. De derde coronagolf die in Europa woedt, heeft de heropening van de economie - en het herstel van de vraag naar olie - bovendien met enkele maanden vertraagd. Overaanbod De productieverhoging met 2 miljoen vaten per dag is een goede zaak voor het sentiment, maar zal de vrachttarieven - die een stuk onder het break-evenpunt liggen - niet sterk doen opveren, verwacht Gallagher. Een extra volume van 2 miljoen vaten per dag stemt overeen met 60 VLCC-ladingen per maand. Daar staat tegenover dat er momenteel een overaanbod van tonnage is van meer dan 30 procent, of zowat 250 supertankers. De recente blokkade van het Suezkanaal heeft de tankervrachttarieven wat doen stijgen, maar onvoldoende om ze winstgevend te maken, zegt Gallagher. Er kwamen geen schepen van Euronav vast te zitten. ‘Vooral kleinere tankers varen door het Suezkanaal.’ De verwachting van Euronav blijft onveranderd: een herstel van de vrachttarieven vanaf het derde kwartaal. Gallagher wijst wel nog op een positief gegeven: de stijging van de staalprijzen. Die maken het niet alleen interessanter om oudere schepen te verschroten maar doen ook de waarde van de vloot stijgen. In zijn recentste presentatie toont Euronav aan dat er een correlatie van 85 procent is tussen de beurskoers van een tankerrederij en de staalprijzen. De correlatie tussen de koers en de vrachttarieven is met 56 procent een stuk minder.
Ik denk dat men wel niet zal investeren in teveel vlcc....Maar de raffinaderijen zullen wel zorgen dat er genoeg zijn. Sommigen deden dat door zelf te kopen, anderen door eerder dure langetermijncontracten..; Mijn verwachting is dat die dure langetermijncontracten wel marktconform zijn, m.a.w. dat ze zowat overeenkomen met wat de spotmarkt op die termijn te bieden heeft. Het is hoogst speculatief... Er is nu een overbod van 250 'supertankers' ... De suezmax doe ook mee in het aanbod suoertankers... Maar als het alleen vlcc betreft... die 250 is dan wel enorm, maar er verdwijnen wellicht ook 250 naar scrap in de komende 3 jaren. Het aanbod van de nieuwe (120?) moet dan volstaan om seizoenspieken en marktherstel op te vangen. indien beide veranwoordelijk zijn voor 60 vlcc... dan is er geen schip teveel tijdens de peik... en reken dan maar op extra verplaatsingen en er mogen niet teveel trajectverlengingen zijn... schpen die zich op langere afstanden bevoorraden, strategisch bv. Ik denk 'als men nog in nieuwbouw investeert is dat minimaal, want ok voor de komende 10 jaar...maar daarna, wat is die overvloed van nieuwbouw nog waard? Daarom, men zal he maar minimaal doen, en op middellange termijn 2 a 10 jaar, zal er eerder schaarste zijn aan vlcc dan overschot...anders is men onverantwoord bezig...
Misschien toch nog een kans eind mei om onder de €7 bij te kopen...
Wat is dat met de nabeurshandel ??? die aantallen :)
Zodra IEX een bedrijf in de etalage zet is net oppassen geblazen. Klopt wel met wat men beweert, alleen even 3maanden wachten.
€URO-Trader schreef op 9 april 2021 23:27 :
Zodra IEX een bedrijf in de etalage zet is net oppassen geblazen. Klopt wel met wat men beweert, alleen even 3maanden wachten.
Nog een iex stukje over olie ;-) >www.iex.nl/Column/716686/Een-nieuwe-w...
Eerste reactie, Euronav stelt zelf, een bepaald deel van de winst uit te betalen als dividend! Ze bepalen laatst dat de helft “aan de aandeelhouder” uitbetaald zal worden onder de vorm van het inkopen van eigen aandelen. Vandaag doen ze dat niet? Als aandeelhouder vind ik dit, ongeacht of dit al dan niet goed is voor de onderneming, (Ik las hier dat ze daarmee een schip zouden kunnen kopen?!?!... maar dat is niet wat euronav de aandeelhouder belooft...), een soort diefstal. Het beloofde aandeel van de winst werd niet uitgekeerd en er gebeurt vandaag niks mee! Wat de uitleg ook is. Ik voel dit aan als een inbreuk op mijn verwachtingen als belegger.
Mickke schreef op 11 april 2021 18:10 :
Eerste reactie,
Euronav stelt zelf, een bepaald deel van de winst uit te betalen als dividend!
Ze bepalen laatst dat de helft “aan de aandeelhouder” uitbetaald zal worden onder de vorm van het inkopen van eigen aandelen.
Vandaag doen ze dat niet? Als aandeelhouder vind ik dit, ongeacht of dit al dan niet goed is voor de onderneming, (Ik las hier dat ze daarmee een schip zouden kunnen kopen?!?!... maar dat is niet wat euronav de aandeelhouder belooft...), een soort diefstal. Het beloofde aandeel van de winst werd niet uitgekeerd en er gebeurt vandaag niks mee! Wat de uitleg ook is. Ik voel dit aan als een inbreuk op mijn verwachtingen als belegger.
Ze hebben de helft gereserveerd om aandelen in te kopen. Dat hebben ze gecommuniceerd. Euronav heeft voor die aankoop geen datum als deadline gesteld. Ze zullen het op het geschikte moment inkopen, en maar goed ook. Als de koers blijft stijgen,zullen ze de reserve misschien terug vrijmaken om uit te keren als dividend, who knows? Wat mij betreft is het zeker geen woordbreuk.
Zij hebben, ook zonder winst, nog een uitbetaalbaar deel gereserveerde winst. Wat het betekent dat ze niet uitbetalen, via aandeleninkoop kan veel redenen hebben - ze vinden de koers te hoog...: dan heb je nog de mogelijkheid dat ze hopen op betere koersen, of bertere aankoopvoorwarden... indien je een bepaald vollume wil kopen zonder de markt te beinvloeden, moet je 'alleeen' zijn in de markt... Indien je ziet dat iemand anders net iets meer biedt...dan wacht je op betere tijden.. - ze hebben misschien iets anders op het oog: dan moeten ze voldoende liquiditeit aanhouden. Ook al is hun NAV 14.2en hun koers 30% lager... Als ze hun eigen aandelen opkopen moeten ze misschien wel hoger bieden...tewijl ze die aankopp kunnen uitstellen, en iets kopen die wel wat duurder is, maar bepaalde synergiën biedt... en daarna kunnen ze misschien nog meer aankopen... - ze beogen een aandelenruil...waarna ze wellicht betere aankoopprijzen kunnen bekomen door met aankopen de ruil te ondersteunen. enkele bareboat contracten lopen ten einde...Ook het krediet op de fso: en een dure lening...na 2023 nog nauwelijks intrestkosten!! misschien moet dat helemaal van de baan, om een nog veel grotere liquiditeitspositie te benutten...
12/04/2021 Nieuwe kredietfaciliteit voor Euronav (ABM FN) Euronav heeft een nieuwe kredietfaciliteit ter waarde van 80 miljoen euro gesloten. Dit maakte de Antwerpse reder maandag bekend. De faciliteit, gesloten met een reeks banken, heeft een looptijd van drie jaar en kent een duurzaamheidscomponent. Ook kan de faciliteit nog twee keer met één jaar worden verlengd. Via deze flexibele financiering kan de onderneming haar financiële buffers voor het dagelijkse cashbeheer versterken, aldus Euronav. Door: ABM Financial News.
Mickke schreef op 11 april 2021 18:10 :
... op mijn verwachtingen als belegger.
Wat het dividend betreft, ze zeggen al een tiental jaren van alles, en 3 maanden later doen ze het telkens toch weer anders. Dat zou in je verwachtingen ingecalculeerd moeten zitten. En dat zal zeker op de beurskoers wegen....
Wat een overdreven reactie op dat persbericht.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
Nextensa
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)