Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 10,475 31 mei 2024 17:35
  • +0,225 (+2,20%) Dagrange 10,160 - 10,525
  • 1.479.000 Gem. (3M) 1,8M

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 18 19 20 21 22 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 januari 2021 11:21
    quote:

    wizz schreef op 27 januari 2021 11:12:

    `UBS verlaagde de ramingen voor de voorziene winst per aandeel in 2020 en 2021 met respectievelijk 18 en 55 procent en kwam zodoende tot een lager koersdoel`

    Huh, wie legt me dit uit?
    Voorziene winst over 2020?
    Welke winst?
    zo heet de kolom in het overzicht, er komt dan een minnetje voor (-)
    Ik stel voor dat bij de koers ook te doen;-)

    Bij binck staat:
    UBS verlaagde de ramingen voor de voorziene winst per aandeel in 2020 en 2021 met respectievelijk 18 en 55 procent en kwam zodoende tot een lager koersdoel.
    De Zwitserse zakenbank mikt op een omzet voor Air France-KLM in het vierde kwartaal van circa 2,5 miljard euro tegen 6,6 miljard euro een jaar eerder. De consensus mikt op 2,4 miljard euro. De EBIT zal volgens UBS zijn gedaald op jaarbasis van 95 miljoen euro naar 1,3 miljard euro negatief. Dat is ook de schatting van de consensus.
    De nettowinst schat UBS in op grofweg 0, vanwege belastingen. Dit was een jaar eerder 156 miljoen euro. De consensus mikt op een verlies van 100 miljoen euro.

    Het is net of ik vol verwachting naar een vuurpijl zit te kijken die maar niet ontploffen wil
  2. [verwijderd] 27 januari 2021 11:52
    En het eigen vermogen is ongeveer minus 5 mld. Dat moet aangevuld worden, de NL overheid wil huidige 5 jaars lening mogelijk eeuwigdurend maken, om zo als eigen vermogen te laten gelden.......
    Met dat soort nep oplossingen is er nog iets te zeggen voor de koers, maar een emissie lijkt me toch nog steeds zeer realistisch
  3. [verwijderd] 27 januari 2021 11:56
    Wat is nog logisch, vanochtend InPost naar de beurs, meteen 25% omhoog , terwijl de HELE emissie opbrengst naar de eigenaren gaat, geen euro naar de operationele activiteiten!!. Blijkbaar leest niemand een prospectus. En een waardering van 8 mld ...

    Begint ook in NL op Gamestop etc te lijken....
  4. [verwijderd] 27 januari 2021 12:05
    LONDON (MarketWatch) -- British Airways uk:bay was upgraded to buy from neutral and Air France-KLM AF, 5.02% was raised to neutral from sell at UBS on Wednesday. The broker said that, since recent highs, British Airways shares have fallen by 37% and Air France-KLM shares have fallen by 27%. "We think the correction is now overdone," the broker said. British Airways shares rose 3.8% and Air France-KLM shares rose 2.7%.

    Man, je zal zo'n advizeur hebben
  5. [verwijderd] 27 januari 2021 12:12
    quote:

    Knife Catcher schreef op 27 januari 2021 12:05:

    LONDON (MarketWatch) -- British Airways uk:bay was upgraded to buy from neutral and Air France-KLM AF, 5.02% was raised to neutral from sell at UBS on Wednesday. The broker said that, since recent highs, British Airways shares have fallen by 37% and Air France-KLM shares have fallen by 27%. "We think the correction is now overdone," the broker said. British Airways shares rose 3.8% and Air France-KLM shares rose 2.7%.

    Man, je zal zo'n advizeur hebben
    Diezelfde "adviseurs" zetten Unibail op 45,-.
    En kijk waar dat naar toe gaat.

    Dus op zich zijn dit soort adviezen heel handig.
    Gewoon tegendraads acteren en je zit goed!
  6. [verwijderd] 27 januari 2021 12:38
    quote:

    gbakl schreef op 27 januari 2021 12:05:

    [...]
    .
    mijn glazen bol is een sneeuwbol
    .
    www.xenos.nl/sneeuwbol-zwaan
    .
    zodra ik denk dat de tijd rijp is om nieuwe shorts te kopen...
    draai ik hem om en als hij uitgesneeuwd is dan sla ik toe

    werkt vandaag.
    Goed plan, helaas inmiddels al uitverkocht ;)
  7. Enono 27 januari 2021 12:45
    Ik denk niet dat het eeuwigdurend maken van die lening van € 1 miljard door de Nederlandse overheid voldoende zal zijn om het kapitaalprobleem op te lossen. Zie bijgaand artikel, VEB heeft berekend dat er € 10 miljard nodig is om weer vooruit te kunnen (en dat was nog voor de tweede lockdown). Er zal een flinke verwatering komen, volgens mij (ik schat zo'n 2,5 miljard aandelen erbij, bij de huidige koers).

    www.rtlnieuws.nl/economie/bedrijven/a...
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 18 19 20 21 22 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links