Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom juli 2017. Scharrelmaand?
Volgen
tatje schreef op 31 juli 2017 09:39 :
Een waarheid als een koe :-)
Tom Tom heeft baat bij een lage koers, ze willen aandeleninkoop doen en eventueel een strategische alliantie geven.
De shorters willen hun posities gladstrijken en hebben dan ook het liefst een lagere koers nodig.
De shorters denken dat ze nog even tijd hebben, want er is nog eerst de aandelen inkoop en eventueel een strategische alliantie.
Misschien ook een lek.
Ook is er nu al een koper ten tonele gekomen, voor wij iets weten, eerst aandelen inkoop en strategische alliantie.
Shorters denken dus, dat ze de boel kunnen overzien.
Maar ja, iedereen moet zich aan zijn eigen schema houden :-)
Een waarheid als een koe: "Het is één en al stront, maar we zitten wel op goud."
AB'tjes voor Harry en Wervel Wind. Zelf geloof ik wel dat Sports-ontsporing gewoon een mistaxatie kan zijn. De techneuten zijn reuze "excited", het management gaat erin mee en al heel snel blijkt dat het (geen verrassing voor dit forum) bagger is. Hopelijk geen inschattingsfouten op Automotive-gebied aanstaande, met name qua missen van momentum, maar is er aanleiding om hiervoor te vrezen? De technisch onderlegden hier menen kennelijk van niet, daarom zitten zij ook long. Hoe de koers weer naar beneden kon vallen is me een raadsel, misschien alleen al door de stelregel dat dit altijd gebeurt bij TomTom. Koersdoelen van de analisten ook nog altijd conservatief, behoudens die van onze eigen banken. Kan gunstig teken zijn want opwaarts en neerwaarts hobbelt men er meestal achteraan.
xynix schreef op 31 juli 2017 13:40 :
Het blijft mij verbazen dat de Traffic-aankondiging van HERE als een "non-event" wordt behandeld. We praten hier wel over een van DE kernsegmenten van de toekomstige business case van TomTom.
Het was toch altijd al bekend dat HERE zijn traffic wilde verbeteren. Tom2 zal in de toekomst waarschijnlijk wel wat traffic verliezen als de owners van HERE overstappen. Tom2 kan alleen van de eigen kracht uitgaan en ze hebben gewoon een goed product, zelfs een heel sterk totaal pakket en dat heeft voldoende fundament om een aanzienlijk marktaandeel te winnen en te behouden. Indien HERE met een update komt dat Tom2 op een achterstand plaatst spreek je van een event. Een update van een traffic platform, waarvan nog niet bewezen is hoe goed het werkt, kan je als een poging zien om de achterstand in te lopen. Dit is dus niet baanbrekend maar verwacht.
xynix schreef op 31 juli 2017 13:40 :
Het blijft mij verbazen dat de Traffic-aankondiging van HERE als een "non-event" wordt behandeld. We praten hier wel over een van DE kernsegmenten van de toekomstige business case van TomTom.
De beurs ligt er ook niet wakker van zo te zien. Als iets aangekondigd wordt, werkt het dan ook in de praktijk? Tom2 heeft er ook jaren over gedaan. Here is tamelijk laat met zij`n initiatief. Over 2/3 jaar (als het gaat werken) zitten we toch in de SDC?
harrysnel schreef op 31 juli 2017 13:23 :
Hier dat BNR interview van
19 januari 2017 waar Goddijn heel positief was over Sports ondanks de problemen bij Fitbit en GoPro. Vanaf 32:30 komt dit aan bod:
www.bnr.nl/player/audio/10054535/1031... Ondanks dat het funest is geweest voor de koers van het aandeel is er wat mij betreft wel een positief punt aan dit misplaatste optimisme over Sports/wearables (en eerder ook de verkeerde inschatting van de PND markt begin 2016): de Founders staan volkomen voor schut. Als je nu terugkijkt naar de foto's van de blije gezichten bij de introductie van Bandit, scooternavigatie, gezondheidsbandjes......dan is dat behoorlijk gênant. Bij TomTom hebben deze mislukkingen door aandeelhoudersstructuur geen directe gevolgen voor de verantwoordelijken (bij ieder ander bedrijf stonden ze op straat) maar dit moet een klap zijn voor hun ego. Suggesties van analisten/aandeelhouders/pers om afscheid te nemen van Sports (of heel Consumer) worden compleet genegeerd maar het fiasco Sport moet ze toch in hun eergevoel raken. Dat zie je ook aan het feit dat de broer van Vigreux eruit moet net als andere werknemers net onder de top.
Op de recente AVA vroeg Goddijn aan Taco om de vraag over sporthorloges te beantwoorden......dat is precies waar deze CFO goed voor is en ook hij kan makkelijk "geofferd worden".
Edit@Tomtom25: eens, dat hoop ik juist ook van niet. Laat Sports maar trigger zijn voor verandering.
En dan durven sommigen hier nog steeds woorden van HG aan te halen van we liggen 3 jaar voorop etc. Hij heeft gewoon geen idee en dat was bij dat interview ook zo. Dat was gewoon onjuiste voorspiegeling van zaken. En voor een paar miljoen per jaar zal HG zich ook over z'n ego niet druk maken. Hij geeft gewoon z'n vrouw de schuld. En ondanks melding aan AFM slapen zij gewoon lekker door.
Natte krant schreef op 31 juli 2017 12:32 :
[...]
Jij heb het naar je zin he hier of ben je je meisje weer aan het verwennen?
Natte krant ... Een beetje messiah is nicht Gezien alle schandalen in kerk..dus hij zit ergens in de darkroom... Misschien met dezwarteridder!
Opus135 schreef op 31 juli 2017 13:44 :
AB'tjes voor Harry en Wervel Wind.
Zelf geloof ik wel dat Sports-ontsporing gewoon een mistaxatie kan zijn. De techneuten zijn reuze "excited", het management gaat erin mee en al heel snel blijkt dat het (geen verrassing voor dit forum) bagger is. Hopelijk geen inschattingsfouten op Automotive-gebied aanstaande, met name qua missen van momentum, maar is er aanleiding om hiervoor te vrezen? De technisch onderlegden hier menen kennelijk van niet, daarom zitten zij ook long.
Hoe de koers weer naar beneden kon vallen is me een raadsel, misschien alleen al door de stelregel dat dit altijd gebeurt bij TomTom. Koersdoelen van de analisten ook nog altijd conservatief, behoudens die van onze eigen banken. Kan gunstig teken zijn want opwaarts en neerwaarts hobbelt men er meestal achteraan.
Ook consumenten zijn 'excited'. Kijk naar reviewswww.sporthorlogecenter.nl/product/735... Alleen die bandit is niet geslaagd en heeft veel tijd in gezeten. Bij nader inzien misschien die aandacht aan nog meer en betere watches en betere bands kunnen besteden? De tomtom touch wordt namelijk al minder goed gewaardeerd dan de watcheswww.sporthorlogecenter.nl/product-rev...
*Justin* schreef op 31 juli 2017 14:22 :
[...]
Ook consumenten zijn 'excited'.
Kijk naar reviews
www.sporthorlogecenter.nl/product/735... Alleen die bandit is niet geslaagd en heeft veel tijd in gezeten. Bij nader inzien misschien die aandacht aan nog meer en betere watches en betere bands kunnen besteden? De tomtom touch wordt namelijk al minder goed gewaardeerd dan de watches
www.sporthorlogecenter.nl/product-rev... Persoonlijk vind ik de TomTom Sportswatches ook van absolute wereldklasse. Het draagcomfort, de eenvoudige bediening via 1 grote button, de duidelijke userinterface en de lange batterijduur etc. maken het een topontwerp. In handen grote marketingpartijen als Apple , Samsung of Nike, Adidas etc. zou je de verkoop eenvoudig kunnen vertienvoudigen. Ook een Fitbit zou in 1 klap een goed assortiment sportswatches in huis halen. Of een Garmin zou zijn aanbod kunnen verbeteren. Ben benieuwd wie dit sportsonderdeel gaat kopen.
Wervel Wind schreef op 31 juli 2017 13:50 :
[...]
Het was toch altijd al bekend dat HERE zijn traffic wilde verbeteren. Tom2 zal in de toekomst waarschijnlijk wel wat traffic verliezen als de owners van HERE overstappen. Tom2 kan alleen van de eigen kracht uitgaan en ze hebben gewoon een goed product, zelfs een heel sterk totaal pakket en dat heeft voldoende fundament om een aanzienlijk marktaandeel te winnen en te behouden.
Indien HERE met een update komt dat Tom2 op een achterstand plaatst spreek je van een event.
Een update van een traffic platform, waarvan nog niet bewezen is hoe goed het werkt, kan je als een poging zien om de achterstand in te lopen. Dit is dus niet baanbrekend maar verwacht.
Ik vind persoonlijk de aankondiging van de leverbaarheid van HERE Traffic op basis van sensordata van minimaal de BAD-partners, midden in het tenderseizoen, heel wat meer dan een "non-event". Maar daar speelt wellicht mee dat ik nog steeds in mijn achterhoofd heb dat een goed ingevoerde kennis van mij er op een feestje eind juni geen misverstand over liet bestaan dat HERE volgens hem absoluut leading zou worden, maar dat er een mooie "second source" rol voor TomTom kon zijn weggelegd. Als dit betekent dat er in de komende ronde redelijk wat Traffic-tenders verloren gaan worden, c.q. dat de HERE-druk voor flinke prijserosie gaat zorgen dan wordt er toch flink geknabbeld aan een van de weinige kurken die ons drijvend moeten gaan houden tot TomTom's SDC-producten eindelijk geld gaan opleveren. Bij 80% marktaandeel in Traffic heb je eigenlijk alleen te verliezen, afgezien van de mogelijke marktgroei en take-rates. Dit kan in potentie het zoveelste worstverhang-verhaal gaan worden. Verder weet ik niet hoe gerust ik er op kan zijn dat alle sensordata die HERE naar zich toe weet te trekken ook nog bij TomTom zullen binnenkomen. Vergeet niet dat de huidige BAD Traffic-contracten van TomTom een leuke datastroom opleveren.
groeibriljant schreef op 31 juli 2017 14:36 :
[...]
Persoonlijk vind ik de TomTom Sportswatches ook van absolute wereldklasse. Het draagcomfort, de eenvoudige bediening via 1 grote button, de duidelijke userinterface en de lange batterijduur etc. maken het een topontwerp.
In handen grote marketingpartijen als Apple , Samsung of Nike, Adidas etc. zou je de verkoop eenvoudig kunnen vertienvoudigen.
Ook een Fitbit zou in 1 klap een goed assortiment sportswatches in huis halen. Of een Garmin zou zijn aanbod kunnen verbeteren.
Ben benieuwd wie dit sportsonderdeel gaat kopen.
En dat is ook precies wat in het begin dat TT met de produkten op de markt kwam gezegd werd. Kwaliteit zal best goed zijn maar het gaat om de marketing en daar is TT een veels te kleine speler voor. Daar helpen de twitterberichten van mevr.Vigreux niets aan.
Tom3 schreef op 31 juli 2017 13:58 :
[...]
De beurs ligt er ook niet wakker van zo te zien. Als iets aangekondigd wordt, werkt het dan ook in de praktijk? Tom2 heeft er ook jaren over gedaan. Here is tamelijk laat met zij`n initiatief. Over 2/3 jaar (als het gaat werken) zitten we toch in de SDC?
Ik weet niet of het je opgevallen is maar de grote daling vorige week viel op de dag dat 's avonds die HERE aankondiging breder bekend werd. Hier op het forum was er niet of nauwelijks aandacht voor. Tunnelvisie?
groeibriljant schreef op 31 juli 2017 14:36 :
[...]
Persoonlijk vind ik de TomTom Sportswatches ook van absolute wereldklasse. Het draagcomfort, de eenvoudige bediening via 1 grote button, de duidelijke userinterface en de lange batterijduur etc. maken het een topontwerp.
In handen grote marketingpartijen als Apple , Samsung of Nike, Adidas etc. zou je de verkoop eenvoudig kunnen vertienvoudigen.
Ook een Fitbit zou in 1 klap een goed assortiment sportswatches in huis halen. Of een Garmin zou zijn aanbod kunnen verbeteren.
Ben benieuwd wie dit sportsonderdeel gaat kopen.
In handen grote marketingpartijen als Apple , Samsung of Nike, Adidas etc. zou je de verkoop eenvoudig kunnen vertienvoudigen. Kijk daar ben ik het mee eens. Maar ja, die grote jongens kunnen er wel wat mee in de VS en Azie. Tom Tom is buiten Europa een nono. Omzet 2016 Europa 773,2 VS 167,4 Rest 46,4 Totaal 987.
xynix schreef op 31 juli 2017 14:46 :
[...]
Ik weet niet of het je opgevallen is maar de grote daling vorige week viel op de dag dat 's avonds die HERE aankondiging breder bekend werd. Hier op het forum was er niet of nauwelijks aandacht voor. Tunnelvisie?
En diezelfde dag kwam Waze met de aankondiging ook beschikbaar te zijn op Android Auto. Maar mijns inziens heeft dit nieuws te weinig waarde om vooralsnog zo'n hoge schade te berokken.
DerksVisie schreef op 31 juli 2017 15:11 :
[...]
En diezelfde dag kwam Waze met de aankondiging ook beschikbaar te zijn op Android Auto. Maar mijns inziens heeft dit nieuws te weinig waarde om vooralsnog zo'n hoge schade te berokken.
Traffic marktleiderschap en de daarbij behorende probes-data zijn niet van "weinig waarde". TomTom kan zich daar geen "Sports-inschattingsfoutje" veroorloven. Laat ze maar gewoon doen wat ze simpel kunnen doen. Inkoop aankondigen en daadwerkelijk starten met inkopen bij dumps.
xynix schreef op 31 juli 2017 15:14 :
[...]
Traffic marktleiderschap en de daarbij behorende probes-data zijn niet van "weinig waarde". TomTom kan zich daar geen "Sports-inschattingsfoutje" veroorloven.
Laat ze maar gewoon doen wat ze simpel kunnen doen. Inkoop aankondigen en daadwerkelijk starten met inkopen bij dumps.
Nee Traffic is zeer belangrijk voor TomTom en inderdaad als dat ook weg zou vallen blijft er zowat niets over. De zogenaamde CAGR 15% van Goddijn was inclusief Telematics en ook daar gaat het niet lekker, 5% stijging wel te verstaan maar ietsje onder de beloofde 15%. Maar het is logisch dat bedrijven zoals HERE een deel van de traffic willen verorberen het wil alleen niet zeggen dat dat ook direct lukt door zo'n klein persbericht. Vandaar vond ik de koersreactie bij TomTom (zoals altijd) onnodig overdreven.
xynix schreef op 31 juli 2017 14:41 :
[...]
Ik vind persoonlijk de aankondiging van de leverbaarheid van HERE Traffic op basis van sensordata van minimaal de BAD-partners, midden in het tenderseizoen, heel wat meer dan een "non-event". Maar daar speelt wellicht mee dat ik nog steeds in mijn achterhoofd heb dat een goed ingevoerde kennis van mij er op een feestje eind juni geen misverstand over liet bestaan dat HERE volgens hem absoluut leading zou worden, maar dat er een mooie "second source" rol voor TomTom kon zijn weggelegd.
Als dit betekent dat er in de komende ronde redelijk wat Traffic-tenders verloren gaan worden, c.q. dat de HERE-druk voor flinke prijserosie gaat zorgen dan wordt er toch flink geknabbeld aan een van de weinige kurken die ons drijvend moeten gaan houden tot TomTom's SDC-producten eindelijk geld gaan opleveren. Bij 80% marktaandeel in Traffic heb je eigenlijk alleen te verliezen, afgezien van de mogelijke marktgroei en take-rates.
Dit kan in potentie het zoveelste worstverhang-verhaal gaan worden.
Verder weet ik niet hoe gerust ik er op kan zijn dat alle sensordata die HERE naar zich toe weet te trekken ook nog bij TomTom zullen binnenkomen. Vergeet niet dat de huidige BAD Traffic-contracten van TomTom een leuke datastroom opleveren.
Dit is al tijden terug aangekondigd (autoshow Parijs) en destijds werd gesproken over het beschikbaar komen van deze service in de 1e helft van 2017. Voor mij geen verrassing en ik neem aan ook niet voor de markt. Zie bericht van 26 september 2016 : "HERE first to unveil services from sensor data of multiple car brands .... Using real-time sensor data generated by connected vehicles, the HERE Open Location Platform will offer drivers a real-time depiction of the road environment that can be accessed through four services, providing valuable, timely insight into the driving experience. The services – HERE Real-Time Traffic , HERE Hazard Warnings, HERE Road Signs and HERE On-Street Parking – provide up-to-date information on everything from potential road hazards, to traffic updates and on-street parking. .... HERE has been outspoken about the need for collaboration within the automotive industry, in-particular regarding the collection and analysis of vehicle sensor data. The new data services are a world’s first, harnessing sensor data from competing automakers to improve the driving experience, while reducing both traffic congestion and the risk of traffic accidents. Starting with Audi, BMW and Mercedes-Benz cars, with plans to expand to other brands, this level of collaboration within the auto industry is a key step forward in not only ensuring safer driving, but in the realisation of the autonomous vehicle. ....From the first half of 2017, these features will be commercially available to any customer within and outside the automotive industry ."360.here.com/2016/09/26/here-first-to...
Zou de aandelen inkoop zijn gestart? Lijkt alsof er wat wordt gekocht sinds een paar uur. Ander patronn. En kunnen we dit dan de aankomende maanden verwachten?
xynix schreef op 31 juli 2017 15:14 :
[...]
Inkoop aankondigen en daadwerkelijk starten met inkopen bij dumps.
Zo werkt het helaas niet. Er zijn gewoon spelregels over aandeleninkoop. o.a. over tijd en volume
tatje schreef op 31 juli 2017 14:58 :
[...]
In handen grote marketingpartijen als Apple , Samsung of Nike, Adidas etc. zou je de verkoop eenvoudig kunnen vertienvoudigen.
Kijk daar ben ik het mee eens.
Maar ja, die grote jongens kunnen er wel wat mee in de VS en Azie.
Tom Tom is buiten Europa een nono.
Omzet 2016
Europa 773,2
VS 167,4
Rest 46,4
Totaal 987.
Lijkt me dat deze marketingcase gesneden koek is voor marketeers.
MIEP:Tom Tom gaat ook leveren aan Lucid een concurrent van Tesla, is leveren aan Tesla nu uitgesloten ? Nee hoor, het is erg concurrerend in de auto industrie, iedereen concurreert met iedereen, maar iedereen gebruikt ook dezelfde technologie, dezelfde toeleveranciers en wij zijn er 1 van. MIEP: ik las dat er vorig jaar gesprekken zijn gevoerd met Tesla ? Tesla is natuurlijk een belangrijk target voor ons. Het is natuurlijk belangrijk dat WE weten wat daar gebeurt, belangrijk dat we daar goed samen werken en mogelijkheden om samenwerking met Tesla goed onderzoeken. MIEP:Dus ja er wordt gesproken met Tesla ! Er wordt altijd gesproken met iedereen. Miep: gaat dat nog leiden tot een deal. Daar wil ik niets overzeggen op dit moment. Ligt commercieel ook gevoelig. Oude autobouwers zijn bang voor nieuwe ( tesla en Lucid ) en big tech apple en Google. BNR. Schiet mij maar lek. 200 mensen weg bij Tom Tom bij Consumer, ontslagen en herplaatsingen. Eind 2016.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)