Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Drie winkelcentra Unibail krijgen nieuwe naam
Door
op donderdag 19 mei 2022
Views: 5.845
(ABM FN-Dow Jones) Drie winkelcentra van Unibail-Rodamco-Westfield gaan verder onder de naam Westfield. Dit maakte het vastgoedfonds donderdagochtend bekend.
De panden in Madrid, Stockholm en Warschau worden in de herfst omgedoopt tot een Westfield-winkelcentrum.
Unibail is druk bezig het Westfield-merk uit te rollen in Europa. De nieuwe naam levert volgens Unibail nieuwe omzetten op, onder meer uit advertenties en 'merkbeleving'.
Bron: ABM Financial News
ABM Financial News is leverancier van beursnieuws, -video en -data, zowel voor real-time handelsplatformen en dealingrooms als voor online en offline media uitgaven. De informatie in dit artikel is niet bedoeld als professioneel beleggingsadvies of als aanbeveling tot het doen van bepaalde beleggingen.
Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate
Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!
Nu het Westfield heet zullen mensen inderdaad wel van heinde en verre naar die winkelcentra komen ;-) Bijkomend voordeel is dat de waarde van de goodwill in de boeken van URW zo weer een extra bevestiging heeft gekregen. Kortom, zinloze BS, als je het mij vraagt.
The Goot , the Bad and the Ugly?
Een (sterk)merk kost tijd om op(uit) te bouwen Moedig. Jij mag die hele campagne natuurlijk BS vinden, de beslissers zien dat anders. Als het slechts was ter verantwoording van Goodwill in de boeken dan had er allang een afboeking plaatsgevonden(kon er ook nog wel bij ;-) ).
URW TO ROLL OUT WESTFIELD BRAND TO THREE NEW FLAGSHIP DESTINATIONS cdn.urw.com/-/media/Corporate~o~Sites... Growth of Westfield network in Spain, Sweden and Poland expands unrivalled opportunity for retailers and brands to engage with millions of consumers Unibail-Rodamco-Westfield (URW) today announced the rebranding of three Flagship centres, rolling out the Westfield brand to Parquesur in Madrid, Taby Centrum in Stockholm, and Galeria Mokotow in Warsaw this Fall. The rebranding continues the expansion of the Westfield brand in Europe as the company drives new revenues through media advertising and brand experiences, turning its huge footfall of 550 million1 visits across its European assets into a qualified audience, while also leveraging the Westfield brand’s significant value to retailers, who see over 20%2 higher sales at URW’s centres even when compared to other A-category malls. Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer of URW, said: “The rebranding of these centres continues our strategy to expand Westfield to Flagship European destinations in the wealthiest cities and catchment areas. The significant opportunity afforded to both retailers and brands by this increasingly digitally linked network of destinations is unparalleled – through Westfield our partners can reach tens of millions of European consumers, driving new possibilities in advertising, brand marketing and retail.” The Flagship destinations in today’s announcement share a number of characteristics in addition to being among the most important retail centres in their respective markets: they are set in excellent locations with unrivalled transport options, have distinctive architectural and design features and a best-in-class approach in terms of customer experience, community engagement, and sustainability practices. To celebrate the launch of the Westfield brand at these assets, each destination will host festive consumer events which will be announced later this year.
URW is voor een groot deel , met name Parrs e.o) bestaande uit CV's. Comparanten of aandeelhouders (Xavier). Zeer wazig constructies, info nagenoeg niet. Private equity of niet? Zeer vaag gebied.
Aantal posts per pagina:
20
50
100