Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Koeman / Ned.elftal

3 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 pakman 28 maart 2023 09:41
    Nu heb ik gisteravond naar Rondo zitten kijken, heb ik toch altijd gedacht dat die v Dijk infeite geen toegevoegde waarde heeft voor het Ned.elftal, wat schets mijn verbazing , er zaten een paar bekende Ned. voetballers ;-) die dezelfde zienswijze hadden/hebben als mijn persoontje omtrent v Dijk.
    Deze jongen maakt achterin iedereen knettergek en staan daardoor stijf vd zenuwen om uberhaupt nog iets meer te doen dan v Dijk, zijnde balletje breed / balletje terug en maar met de handen wijzen waar een andere speler naar toe moet spelen cq gaan.
    aub haal deze man eruit en zet die Mats Wieffer op die plaats en je zult een heel ander spel gaan zien , met veel meer diepgang en zodoende word er ruimte gecrieeerd omdat de tegenstander/verdediger moet storen, dus komen er mensen vrij, en het klopt v Basten zei het ook,en eeniedere die er een beetje verstand van heeft, de Aanval begint vanuit achteren, zoals de verdediging begint met aanvallend storen wat Weghorst goed doet, maar wat een slappe hap is het toch geworden met v Dijk achterin.
    btw en zet Depay ook eens een paar wedstrijden op de bank, raakt nog geen bal fatsoenlijk ook in Spanje nu, maar staat wel als 1e keus in het Veld bij jou..komop Koeman de Bezem erdoor anders gaat het heel moeilijk worden..

    ps vwb Weghorst, als je hem opsteld dan MOETEN er wel voorzetten vanaf links en rechts vd vleugels komen, ik heb ze op 1 hand kunnen tellen en dat had jij Koeman beter duidelijk moeten
    maken,tegen dit Gibraltar had het een nulletje of 7/8 moeten worden met de flanken/ voorzetten.
  2. forum rang 4 Portisch 28 maart 2023 11:39
    Pakman.

    Ik ben het roerend met je eens.
    Van Dijk verstopt zich het liefste.
    Vorig jaar bij een goed draaiend Liverpool kon hij zich perfect verstoppen.
    Maar als het ff wat minder gaat en ze komen onder druk, dan komen zijn tekortkomingen goed aan het licht.

    ps. hij is wel goed in reclame maken.
  3. forum rang 6 pakman 28 maart 2023 11:49
    quote:

    Portisch schreef op 28 maart 2023 11:39:

    Pakman.

    Ik ben het roerend met je eens.
    Van Dijk verstopt zich het liefste.
    Vorig jaar bij een goed draaiend Liverpool kon hij zich perfect verstoppen.
    Maar als het ff wat minder gaat en ze komen onder druk, dan komen zijn tekortkomingen goed aan het licht.

    ps. hij is wel goed in reclame maken.
    klopt, onder druk kan die helemaal niet ballen, v Basten verwoorde het perfect bij Rondo, met Mbappé's goal tegen Ned, door de beweging van v Dijk wist Geertruida niet meer wie te dekken,, Koeman iedereen ziet/constateerd dit... haal hem eruit en nogmaals Mats Wieffer op die plaats.
3 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0655 +0,11%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.714,20 -0,13%
Gold spot 2.392,50 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.282,01 -2,05%

Stijgers

WDP
+3,12%
Kendrion
+2,92%
EBUSCO...
+2,67%
Vopak
+2,61%
NX FIL...
+2,17%

Dalers

JUST E...
-5,11%
TomTom
-4,68%
Fugro
-4,30%
ASMI
-4,00%
BESI
-3,64%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links