Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Diversified Energy Company PLC, wie kent en heeft dit aandeel?

35 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Littletycoon 19 februari 2023 19:17
    quote:

    Your-IT schreef op 19 februari 2023 18:45:

    [...]

    RISK ANALYSIS

    Dividend of 13.96% is not well covered by earnings or cash flows

    Dit staat op de website die je gaf, maar ik vraag het aan jou zelf. Klopt het dat het dividend niet goed gecovered is?
    Dividend is niet goed gecoverd o.b.v. historische cijfers, je zult echt de diepte in moeten om deze club te begrijpen en op waarde te schatten. Op waarde schatten bedoel ik neutraal, ik heb nog niet in detail naar deze club gekeken.
  2. [verwijderd] 19 februari 2023 20:37
    quote:

    Your-IT schreef op 19 februari 2023 18:45:

    [...]

    RISK ANALYSIS

    Dividend of 13.96% is not well covered by earnings or cash flows

    Dit staat op de website die je gaf, maar ik vraag het aan jou zelf. Klopt het dat het dividend niet goed gecovered is?
    Ik persoonlijk gun dit bedrijf het voordeel van de twijfel. Door te doen aan spreiding
    durf ik wel een gok te wagen. Door hoge dividend per kwartaal te ontvangen heb ik tot nu toe
    steeds een deel van mijn investering teruggekregen. Er werken dacht ik iets van 1100 a 1400 mensen.
  3. Your-IT 19 februari 2023 21:03
    quote:

    Geldzaken schreef op 19 februari 2023 20:37:

    [...]

    Ik persoonlijk gun dit bedrijf het voordeel van de twijfel. Door te doen aan spreiding
    durf ik wel een gok te wagen. Door hoge dividend per kwartaal te ontvangen heb ik tot nu toe
    steeds een deel van mijn investering teruggekregen. Er werken dacht ik iets van 1100 a 1400 mensen.
    Je gunt ze het voordeel van de twijfel? Doordat je aan spreiding doet? Wat een onzinnige beargumentatie.

    Mijn vraag is of je denkt dat het dividend "veilig" is. Als je onderzoek hebt gedaan dan zou je dat toch wel kunnen beargumenteren.

    Wat heeft het aantal mensen die er werken mee te maken?
  4. [verwijderd] 19 februari 2023 22:35
    quote:

    Your-IT schreef op 19 februari 2023 21:03:

    [...]

    Je gunt ze het voordeel van de twijfel? Doordat je aan spreiding doet? Wat een onzinnige beargumentatie.

    Mijn vraag is of je denkt dat het dividend "veilig" is. Als je onderzoek hebt gedaan dan zou je dat toch wel kunnen beargumenteren.

    Wat heeft het aantal mensen die er werken mee te maken?
    Ik vind de business, de locatie, het bedrijf, fantastisch en heb het idee dat het bedrijf niet achterover leunt en het idee dat het bedrijf volop zoekt
    naar mogelijkheden en inkomsten. Ik las iets over een mogelijke overname door Diversified Energy Company van Tanos? Misschien komt daarmee
    het in stand houden van het huidig dividend ten goede? Geen enkel idee. Ik ben tevreden met het dividend .
    Ik zie het dividend als terugbetaling van mijn investering in het bedrijf.
  5. Your-IT 20 februari 2023 19:29
    quote:

    Geldzaken schreef op 19 februari 2023 22:35:

    [...]
    Misschien komt daarmee
    het in stand houden van het huidig dividend ten goede? Geen enkel idee. Ik ben tevreden met het dividend .
    Ik zie het dividend als terugbetaling van mijn investering in het bedrijf.
    Dus jij zou ook in een bedrijf investeren met een payout ratio boven de 100%? Want daar kijk je blijkbaar niet naar?
  6. Your-IT 21 maart 2023 23:50
    quote:

    Geldzaken schreef op 20 maart 2023 22:00:

    Nee, ik heb recent mijn aandelen in dit bedrijf volledig verkocht. Na wat publicaties te hebben gelezen
    dit aandeel met verlies verkocht. Daarna is de koers nog verder gedaald.
    www.ehn.org/abandoned-oil-and-gas-wel...
    Wel een interessante strategie volg je...

    Die artikelen zijn al vrij lang bekend. Grappig dat als de koers nu daalt je opeens verkoopt. Ik heb juist mijn positie uitgebreid aangezien het een koopje is nu.
  7. [verwijderd] 23 maart 2023 18:44
    Ja geheel uitsluiten doe ik niet, dus wie weet dat ik ooit een keer weer eens wat aandelen van Diversified Energy Company PLC terug ga kopen. Koers kan nog iets dalen om dit serieus te overwegen. Daarbij wil ik de ontwikkelingen inzake het bedrijf nog even afwachten. Ik heb nog geen informatie gezien of de overname van Tanos is gerealiseerd. Daarvoor werd naar geld geharkt (recent). Toen werd ook aangegeven mocht die overname niet gerealiseerd gaan worden dat er gekeken wordt naar andere overnames o.i.d.
35 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 859,19 -0,71%
EUR/USD 1,0657 +0,12%
FTSE 100 7.825,24 -0,66%
Germany40^ 17.658,10 -1,01%
Gold spot 2.388,18 +0,37%
NY-Nasdaq Composite 15.601,50 -0,52%

Stijgers

WDP
+2,88%
Heineken
+1,23%
Vopak
+0,87%
OCI
+0,56%
Vastned
+0,45%

Dalers

Aegon
-3,40%
ADYEN NV
-2,62%
AMG Cr...
-2,53%
INPOST
-2,51%
B&S Gr...
-2,44%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links