Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,868 18 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 0,861 - 0,957
  • 37.599.271 Gem. (3M) 6,9M

Pharming februari 2023

4.234 Posts
Pagina: «« 1 ... 47 48 49 50 51 ... 212 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Theo3 8 februari 2023 09:27
    rustig naar die 1.18 of nog lager toe werken waarschijnlijk naar de 1.10 dan heeft hij ongeveer 0.30 van het hoogste punt dit jaar afgesnoept dan komt de goedkeuring en krijgen we er waarschijnlijk 0.50 bij staan we op 1.60 ongeveer maar dan wat dan vasthouden of verkopen. mijn vermoeden gaat ervan uit dat de meeste gaan verkopen tegen die tijd. We gaan het zien wat een slechte gedachte heb ik toch ik hoop gewoon dat hij de lucht in gaat zonder raket aandrijving richting de 2.00 euro.
  2. ben er weer 8 februari 2023 09:31
    quote:

    Theo3 schreef op 8 februari 2023 09:27:

    rustig naar die 1.18 of nog lager toe werken waarschijnlijk naar de 1.10 dan heeft hij ongeveer 0.30 van het hoogste punt dit jaar afgesnoept dan komt de goedkeuring en krijgen we er waarschijnlijk 0.50 bij staan we op 1.60 ongeveer maar dan wat dan vasthouden of verkopen. mijn vermoeden gaat ervan uit dat de meeste gaan verkopen tegen die tijd. We gaan het zien wat een slechte gedachte heb ik toch ik hoop gewoon dat hij de lucht in gaat zonder raket aandrijving richting de 2.00 euro.
    als die goedkeuring maar komt
    dan nog 2 jaar in portefeuille houden grotendeels
    klein gok restantje voor het grote geld
  3. forum rang 4 vdx777 8 februari 2023 09:46
    quote:

    Wilbar schreef op 8 februari 2023 08:37:

    [...]
    U wilt graag een leuke rit maken. Dat willen we allemaal. Maar u weet niet eens wanneer u moet instappen. Weet u wel waarom u denkt dat Pharming een mooie rit gaat maken ? Dan weet u ook wanneer u zou kunnen instappen. Of niet.
    misschien is het verstandig dat iedereen zegt of hij/zij ingestapt is
    zodat ie kan zien hoe vol het bootje is
  4. VriendjeStokVis 8 februari 2023 09:49
    quote:

    E Green schreef op 8 februari 2023 09:25:

    Koers wordt onder regie gehouden!!
    Zou overgenomen worden
    Die partij heeft geen belang bij een te hoge koers
    Dus wordt de koers laag gehouden
    Kan ie ze voor 1.60 overnemen..
    Hersenspinsels!!
    Valt mij ook op dat de prijs erg snel terug gedrukt wordt als het iets probeert te herstellen.
    Moet een gedachte achter zitten zou ik ook zeggen..
  5. forum rang 4 zeurpietje 8 februari 2023 10:39
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 8 februari 2023 10:29:

    Ziekelijk dit vastzetten van de koers
    Black Rock de foute partij
    Dat tuig zit overal in om koersen te slopen
    Dat "tuig" zoals jij dat noemt doet meestal hun huiswerk vele malen beter dan de gemiddelde belegger hier. De meeste beleggers/gokkers hier worden aangetrokken door Pharming omdat het een pennystock is en omdat men elkaar hier loopt op te jutten met mooie verhalen over spectaculaire ontwikkelingen in medicijnenland die, als je je huiswerk zou doen, maar zelden echt uitkomen en dan ook nog winstgevend gaan worden. Probeer je voortaan een beetje in te houden en noem iemand die tegenovergesteld handelt dan jij niet "ziekelijk", "de foute partij" en "tuig" te noemen. Je haalt jezelf alleen maar naar beneden.
  6. forum rang 8 Sharen 8 februari 2023 10:40
    quote:

    VriendjeStokVis schreef op 8 februari 2023 09:49:

    [...]

    Valt mij ook op dat de prijs erg snel terug gedrukt wordt als het iets probeert te herstellen.
    Moet een gedachte achter zitten zou ik ook zeggen..
    Bij een dermate laag volume als vandaag zijn het in ieder geval geen professionele handelaren.

    Eerder stilte voor de storm… nog maar 35 handelsdagen voor de mogelijke goedkeuring leniolisib
  7. forum rang 8 zjeeraar 8 februari 2023 10:42
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 8 februari 2023 10:29:

    Ziekelijk dit vastzetten van de koers
    Black Rock de foute partij
    Dat tuig zit overal in om koersen te slopen
    Maak je niet druk....je weet als dit soort partijen in een aandelenfonds gaan deelnemen, dit niet doen om naar hogere koersen te gaan.

    Kijk gewoon naar de vooruitzichten van Pharming en die zien er gewoon prima uit denk ik maar (mits) .........

    Huidige koers heeft totaal niets te maken met de inhoudelijkheid van Pharming, dus zodoende.
4.234 Posts
Pagina: «« 1 ... 47 48 49 50 51 ... 212 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links