Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,905 24 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 0,893 - 0,917
  • 6.519.524 Gem. (3M) 6,9M

Pharming februari 2023

4.234 Posts
Pagina: «« 1 ... 46 47 48 49 50 ... 212 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 roon 8 februari 2023 08:26
    quote:

    voda schreef op 8 februari 2023 08:12:

    Nou ja zeg, wat een enorm leeg boekje zeg...

    [1,2440]
    [+0,0020]
    /
    [+0,16%]
    Ja,het ziet er nu futloos uit maar opeens kan het om 09.00 of iets later weer gaan knallen da's pharming.Gisteren in ieder geval niet gedaald en weer boven 1,235 euro geeindigd.Kennelijk liggen daar wat belangen maar het wordt tijd dat er weer een uptrend in de uptrend komt.
  2. forum rang 8 Wilbar 8 februari 2023 08:37
    quote:

    Vraagraakvooreenknaak schreef op 8 februari 2023 08:31:

    Ik wil instappen binnenkort want ik wil de goedkeuring meemaken.
    Nu is mijn vraag als ik de 20e instap van februari, ben ik dan op tijd voor een leuk ritje, of ben ik veel te laat?
    U wilt graag een leuke rit maken. Dat willen we allemaal. Maar u weet niet eens wanneer u moet instappen. Weet u wel waarom u denkt dat Pharming een mooie rit gaat maken ? Dan weet u ook wanneer u zou kunnen instappen. Of niet.
  3. forum rang 7 roon 8 februari 2023 08:55
    quote:

    Wilbar schreef op 8 februari 2023 08:37:

    [...]
    U wilt graag een leuke rit maken. Dat willen we allemaal. Maar u weet niet eens wanneer u moet instappen. Weet u wel waarom u denkt dat Pharming een mooie rit gaat maken ? Dan weet u ook wanneer u zou kunnen instappen. Of niet.
    Als je nu geen aandelen hebt dan is het altijd een gok wanneer je moet instappen.Eind maart is geplant om af of goedkeuring maar ik gok op eerder bericht.Wanneer eerder is weer een gok maar het feit dat ik nog aandelen heb geeft aan dat ik er niet van uit ga dat er een afkeuring komt.Afkeuring zou mij en velen aandeelhouders veel geld kosten op papier dan maar ook dood geld op papier want neem je dan je verlies of blijf je zitten tot.........Daar wil ik niet naar toe en alles lijkt heel erg naar goedkeuring.Het enigste wat kan in mijn beleving dat er een vertraging in goedkeuring komt ivm kan van alles zijn wat wij misschien niet zien al is die kans heel klein.Dus ik zou steeds gestaffeld kopen dus niet alles in een keer maar opbouwen naar momenten die de koers naar eind maart in gaat.Want ook de beurs kan nog dalen.Wil je er 5000 kopen dan begin je met 1000 bijv.

    Ik ben particulier en heb er geen kaas van ge eten dus dat moet je beseffen.
  4. forum rang 8 Wilbar 8 februari 2023 08:58
    quote:

    roon schreef op 8 februari 2023 08:55:

    [...]
    ...
    Ik ben particulier en heb er geen kaas van ge eten dus dat moet je beseffen.
    Ja, da besef ik, roon, maar iemand die al zoveel jaar lid is van IEX en dan vraagt wanneer in te stappen is gewoon te lui om iets voor zichzelf en zijn eigen portemonnee uit te zoeken. Op 31-1 heeft hij/zij dezelfde vraag ook al gesteld.
4.234 Posts
Pagina: «« 1 ... 46 47 48 49 50 ... 212 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links