Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,881 25 apr 2024 17:35
  • -0,024 (-2,60%) Dagrange 0,875 - 0,910
  • 4.203.859 Gem. (3M) 6,9M

Pharming februari 2023

4.234 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 212 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 31 januari 2023 16:02
    quote:

    G. Hendriks schreef op 31 januari 2023 15:32:

    [...]

    Tjongejonge, wat een huilverhaal, zeg. Als Jules er niet is, zien we jou ook niet of nauwelijks Als Jules er wel is, alleen met dit soort op de persoon gerichte posts. Je kunt maar een doel hebben in dit leven. Probeer je eens te richten op de inhoud. Misschien bevalt het wel. En heel misschien leren anderen er dan ook nog wat van.
    Gewoon laten gaan G Hendriks. Het probleem lost zichzelf op.
  2. forum rang 4 Hefboom 31 januari 2023 16:06
    quote:

    G. Hendriks schreef op 31 januari 2023 15:32:

    [...]

    Tjongejonge, wat een huilverhaal, zeg. Als Jules er niet is, zien we jou ook niet of nauwelijks Als Jules er wel is, alleen met dit soort op de persoon gerichte posts. Je kunt maar een doel hebben in dit leven. Probeer je eens te richten op de inhoud. Misschien bevalt het wel. En heel misschien leren anderen er dan ook nog wat van.
    Misschien niet alles zomaar aannemen wat de zogenoemde expert schrijft.

    Dat jij steeds voor hem opkomt is goed hoor. Ik reageer inderdaad veel op Jules. Ben het namelijk niet met hem eens. Heb alleen niet zoveel tijd om op elk bericht van Jules te reageren.

    De helft van de berichten /antwoorden van Jules naar andere forumleden zijn selectief of hebben een beledigend karakter. Hier reageer jij nooit op.
    Op dat ene bericht per dag van mij naar Jules vindt jij wel wat.

    Ik zou zeggen blijf reageren. Doe ik ook hoor.

    Over doel gesproken. Ik zit niet zo vaak als jou en Jules op het forum berichten te plaatsen. Er is meer in het leven hoor.

    Ik hoef je niet te zien en Jules ook niet. Jules geeft jou vanavond nog wel een tip hoor hoe te reageren.
  3. forum rang 8 BassieNL 31 januari 2023 16:15
    quote:

    Long1985 schreef op 31 januari 2023 14:50:

    [...]

    Van pharvaris hoef je niks te verwachten. Het verleden heeft wel bewezen dat die bestuurders niks van de grond krijgen.
    Pharvaris is helemaal niet zo interessant voor de Pharming belegger.
    Het zal de komende jaren geen marktaandeel afsnoepen.
  4. [verwijderd] 31 januari 2023 16:20
    quote:

    BassieNL schreef op 31 januari 2023 16:15:

    [...]
    Pharvaris is helemaal niet zo interessant voor de Pharming belegger.
    Het zal de komende jaren geen marktaandeel afsnoepen.
    Kalvista is een stuk interessanter voor de Pharming belegger. Zij zitten in de eindfase van het onderzoek en kunnen wel eens een tamelijke concurrent worden voor Pharming als het gaat om enkel acute gebruikers.
    De mogelijke NDA zal niet bijzonder lang meer duren en denk dat er best wel patiënten zullen zijn die over zullen stappen naar een makkelijk toe te dienen pil.
  5. [verwijderd] 31 januari 2023 16:23
    quote:

    Hefboom schreef op 31 januari 2023 16:06:

    [...]

    Misschien niet alles zomaar aannemen wat de zogenoemde expert schrijft.

    Dat jij steeds voor hem opkomt is goed hoor. Ik reageer inderdaad veel op Jules. Ben het namelijk niet met hem eens. Heb alleen niet zoveel tijd om op elk bericht van Jules te reageren.

    De helft van de berichten /antwoorden van Jules naar andere forumleden zijn selectief of hebben een beledigend karakter. Hier reageer jij nooit op.
    Op dat ene bericht per dag van mij naar Jules vindt jij wel wat.

    Ik zou zeggen blijf reageren. Doe ik ook hoor.

    Over doel gesproken. Ik zit niet zo vaak als jou en Jules op het forum berichten te plaatsen. Er is meer in het leven hoor.

    Ik hoef je niet te zien en Jules ook niet. Jules geeft jou vanavond nog wel een tip hoor hoe te reageren.
    Ten eerste is het misschien beter om jezelf eens tot de inhoud te richten. Je komt alleen opduiken als ik een bericht schrijf en komt met Pharvaris opdraven terwijl dat niet het onderwerp betreft. Ga ik er dieper op in geef je niet thuis.

    Verder beticht jij mij van selectiviteit. Ik zie graag een quote tegemoet wat volgens jou selectief zou zijn met jouw onderbouwing. Nu ben je maar wat in de ruimte aan het roepen.
  6. forum rang 8 BassieNL 31 januari 2023 16:39
    quote:

    D.E. M.O.N.I.T.O.R. schreef op 31 januari 2023 16:20:

    [...]

    Kalvista is een stuk interessanter voor de Pharming belegger. Zij zitten in de eindfase van het onderzoek en kunnen wel eens een tamelijke concurrent worden voor Pharming als het gaat om enkel acute gebruikers.
    De mogelijke NDA zal niet bijzonder lang meer duren en denk dat er best wel patiënten zullen zijn die over zullen stappen naar een makkelijk toe te dienen pil.
    Ik weet niet. De marktet-cap van Kalvista is enorm gekelderd en behoorlijk laag. Dat duidt er toch ook wel op er niet zo veel van wordt verwacht.
  7. [verwijderd] 31 januari 2023 16:43
    quote:

    BassieNL schreef op 31 januari 2023 16:39:

    [...]
    Ik weet niet. De marktet-cap van Kalvista is enorm gekelderd en behoorlijk laag. Dat duidt er toch ook wel op er niet zo veel van wordt verwacht.
    Ik had het niet over het aandeel zelf. Ik had het over de risico-inschatting van de Pharming belegger van de mogelijk nog verder groeiend druk op de verkoop van Ruconest.
  8. [verwijderd] 31 januari 2023 16:56
    quote:

    Hefboom schreef op 31 januari 2023 16:06:

    [...]

    Misschien niet alles zomaar aannemen wat de zogenoemde expert schrijft.

    Dat jij steeds voor hem opkomt is goed hoor. Ik reageer inderdaad veel op Jules. Ben het namelijk niet met hem eens. Heb alleen niet zoveel tijd om op elk bericht van Jules te reageren.

    De helft van de berichten /antwoorden van Jules naar andere forumleden zijn selectief of hebben een beledigend karakter. Hier reageer jij nooit op.
    Op dat ene bericht per dag van mij naar Jules vindt jij wel wat.

    Ik zou zeggen blijf reageren. Doe ik ook hoor.

    Over doel gesproken. Ik zit niet zo vaak als jou en Jules op het forum berichten te plaatsen. Er is meer in het leven hoor.

    Ik hoef je niet te zien en Jules ook niet. Jules geeft jou vanavond nog wel een tip hoor hoe te reageren.
    Ik kom hier maar voor een ding op, Hefboom, en dat is inhoudelijke informatie over zaken van en rond Pharming. Verder voor niets en niemand. En me voegen in een reeds omvangrijk leger dat iedere keer te strijde trekt: nee, dank je wel, reeds genoeg voetvolk voorhanden en ik heb geen zin om in de toon van dat leger mee te gaan. Overigens weet Jules wat ik van zijn posts vind.

    Trouwens niet zo'n nette term die ik gebruikte voor jouw post. Excuus, ik schoot even uit.
  9. forum rang 8 BassieNL 31 januari 2023 16:57
    quote:

    D.E. M.O.N.I.T.O.R. schreef op 31 januari 2023 16:43:

    [...]

    Ik had het niet over het aandeel zelf. Ik had het over de risico-inschatting van de Pharming belegger van de mogelijk nog verder groeiend druk op de verkoop van Ruconest.
    Dan ben je minstens 2,5 a 3 jaar verder voordat dat risico zou kunnen optreden.
    En probeer maar eens een positie te verwerven in de HAE met zoveel aanbieders.
  10. [verwijderd] 31 januari 2023 16:57
    quote:

    D.E. M.O.N.I.T.O.R. schreef op 31 januari 2023 16:43:

    [...]

    Ik had het niet over het aandeel zelf. Ik had het over de risico-inschatting van de Pharming belegger van de mogelijk nog verder groeiend druk op de verkoop van Ruconest.
    Ja precies, die verkoop van Ruc gaat echt nog wel exploderen. De top is nog lang niet bereikt.

    Ps, als je de term "imploderen" had gebruikt dan was dat zeker een betere voor het begrijpen van wat je bedoeld
  11. [verwijderd] 31 januari 2023 17:01
    quote:

    BassieNL schreef op 31 januari 2023 16:57:

    [...]
    Dan ben je minstens 2,5 a 3 jaar verder voordat dat risico zou kunnen optreden.
    En probeer maar eens een positie te verwerven in de HAE met zoveel aanbieders.
    Uit onderzoeken blijkt dat HAE patiënten juist heel graag overstappen naar middelen die men oraal kan toedienen.
    Op acuut gebied is die markt er nu nog niet, dus ik denk dat ze een goede kans maken.
    Over de doorlooptijd valt te speculeren, maar je hebt het al snel over 2 jaar denk ik inderdaad. Verkoop opbouwen kost tijd, zoals ook bij leniolisib mits het goedgekeurd wordt natuurlijk in beide gevallen.
  12. [verwijderd] 31 januari 2023 17:05
    quote:

    Lapereau schreef op 31 januari 2023 16:57:

    [...]

    Ja precies, die verkoop van Ruc gaat echt nog wel exploderen. De top is nog lang niet bereikt.
    De verkoopaantallen dalen al enkele kwartalen achter elkaar. Zeker als je de trailing omzet over 4 kwartalen uitrekent om seizoensinvloed af te vlakken zie je dat de tendens er niet best uit ziet en zeker niet exploderende is.
  13. Long1985 31 januari 2023 17:06
    quote:

    D.E. M.O.N.I.T.O.R. schreef op 31 januari 2023 15:56:

    [...]

    De tussentijdse resultaten uit de fase II studie laten heel wat anders zien dan jij bovenstaand beweert.
    Bestuurders die niets van de grond krijgen? Peng Lu had de leiding over teams die twee succesvolle fase III onderzoeken hebben afgerond. Ze heeft daarna gezorgd dat er een succesvolle lancering van Takhzyro heeft plaatsgevonden in de US, EU en andere delen van de wereld.

    Je hele stelling is complete onzin.
    Ik vind het onbekwame mensen alleen om het feit dat ze zoveel energie steken in de (overvolle) HEA markt zodat ze heel misschien wat kruimels van de taart kunnen snoepen. Ik denk dat deze partij alleen bestaat om bij (potentiële) beleggers geld op te halen.
  14. [verwijderd] 31 januari 2023 17:07
    quote:

    D.E. M.O.N.I.T.O.R. schreef op 31 januari 2023 17:05:

    [...]

    De verkoopaantallen dalen al enkele kwartalen achter elkaar. Zeker als je de trailing omzet over 4 kwartalen uitrekent om seizoensinvloed af te vlakken zie je dat de tendens er niet best uit ziet en zeker niet exploderende is.
    Tja, maar zolang de schoorsteen rookt heb ik daar geen probleem mee.

    Maar voor jou is dit toch een heikel punt waar je al jaren over loopt te roeptoeteren.
  15. [verwijderd] 31 januari 2023 17:10
    quote:

    Lapereau schreef op 31 januari 2023 16:55:

    [Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd.]
    De term hittepetitjes is dus de norm. Houden we daar rekening mee.

    We kunnen nog wel wat krachttermen gebruiken om Pharming naar hogere koers regionen te loodsen.

    Kom op Hittepetitjes.......we gaan er voor.
4.234 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 212 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links