Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ASR Nederland AEX:ASRNL.NL, NL0011872643

  • 45,650 19 apr 2024 17:38
  • +0,150 (+0,33%) Dagrange 44,900 - 45,680
  • 398.072 Gem. (3M) 463,2K

ASR2023

836 Posts
Pagina: «« 1 ... 12 13 14 15 16 ... 42 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 *voetnoot 4 juni 2023 21:57
    quote:

    SBMD schreef op 4 juni 2023 21:06:

    [...]

    Graag, maar waarop baseer je dat?
    Mooie cijfers, afgelopen vrijdag ex-dividend. We moeten nog een stukje inhalen van vrijdag + mee met de beurs omhoog (mede door de cijfers). Daarbij had ASR de afgelopen ook al iets (teveel) ingeleverd.
  2. forum rang 4 Skywatcher 4 juni 2023 22:04
    quote:

    *voetnoot schreef op 4 juni 2023 21:57:

    [...]
    Mooie cijfers, afgelopen vrijdag ex-dividend. We moeten nog een stukje inhalen van vrijdag + mee met de beurs omhoog (mede door de cijfers). Daarbij had ASR de afgelopen ook al iets (teveel) ingeleverd.
    Heel aannemelijk. Misschien wel +3%.
  3. 030 N 6 juni 2023 12:52
    quote:

    *voetnoot schreef op 6 juni 2023 11:22:

    [...]
    Haha @030 N, goed gezien. Ik moet dus wat meer geduld hebben. Misschien koop ik nog een plukje bij. Denk dat er nog wel wat marge omhoog in dit aandeel zit.
    Ik heb 2 verzekeraars, meer als hoeksteen, weinig volatiliteit, mooi dividend en bedrijven die daadwerkelijk cashgenereren tegen een aantrekkelijke waardering.

    Voor volatiliteit zijn er andere aandelen in mijn portefeuille.
  4. forum rang 10 bp5ah 6 juni 2023 13:48
    quote:

    030 N schreef op 6 juni 2023 12:52:

    [...]

    Ik heb 2 verzekeraars, meer als hoeksteen, weinig volatiliteit, mooi dividend en bedrijven die daadwerkelijk cashgenereren tegen een aantrekkelijke waardering.

    Voor volatiliteit zijn er andere aandelen in mijn portefeuille.
    Heb je ze nog niet lang zeker ....

    Hier een grafiek van NN ....

    finance.yahoo.com/quote/NN.AS/chart?p...
  5. 030 N 6 juni 2023 15:13
    quote:

    bp5ah schreef op 6 juni 2023 13:48:

    [...]
    Heb je ze nog niet lang zeker ....

    Hier een grafiek van NN ....

    finance.yahoo.com/quote/NN.AS/chart?p...
    asr heb ik al een hele tijd in mijn portefeuille. NN ben ik gaan kopen vanaf 39, met een laatste aankoop op 32,90. Die staan in mijn porto overigens nog in het rood.
  6. forum rang 7 mvliex 1 8 juni 2023 14:04
    Door ABM Financial News op donderdag 8 juni 2023

    ASR wijzigt bestuur voor fusie met Aegon

    (ABM FN-Dow Jones) ASR Nederland zal na de overname van Aegon Nederland zijn bestuursstructuur aanpassen, door een management board in het leven te roepen die de plaats zal innemen van de in 2019 ingestelde Business Executive Committee.

    Deze aanpassing is volgens ASR wenselijk om de omvangrijke integratie aan te sturen van de fusie met Aegon Nederland.

    Door deze nieuwe bestuurslaag te vormen, wordt kennis en ervaring over specifieke aandachtsgebieden direct betrokken bij de besluitvorming op bestuursniveau, licht de verzekeraar toe.

    De management board zal bestaan uit de drie leden van de raad van bestuur, te weten CEO Jos Baeten, CFO Ewout Hollegien en Chief operations & technology officer Ingrid de Swart, aangevuld met chief risk officer Rozan Dekker, chief human resources officer Jolanda Sappelli en COO Life Willem van den Berg.

    Dekker is nu directeur Group Risk Management bij ASR, Sapelli is directeur HR bij ASR en Van den Berg is directeur Leven bij Aegon Nederland. Deze drie directeuren zullen een belangrijke rol spelen in de integratie van de twee bedrijven, geeft ASR aan.

    Hun benoemingen en de introductie van de management board zal na afronding van de deal tussen ASR en Aegon plaatsvinden, die op zijn vroegst op 1 juli van dit jaar zal worden goedgekeurd door de toezichthouders.

    De benoemingen van de COO Life, CRO en CHRO zijn onder voorbehoud van goedkeuring door DNB.

    Bron: ABM Financial News
  7. forum rang 10 bp5ah 8 juni 2023 14:59
    quote:

    030 N schreef op 6 juni 2023 15:13:

    [...]

    asr heb ik al een hele tijd in mijn portefeuille. NN ben ik gaan kopen vanaf 39, met een laatste aankoop op 32,90. Die staan in mijn porto overigens nog in het rood.
    39 naar 32.9, noem ik een aardige vola.

    Niet alles hoeft in 1 dag/1week of 1 maand.
836 Posts
Pagina: «« 1 ... 12 13 14 15 16 ... 42 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

'Saaie' jaarcijfers ASR om door een ringetje te halen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links