Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ING Groep AEX:INGA.NL, NL0011821202

  • 14,670 24 apr 2024 17:36
  • -0,930 (-5,96%) Dagrange 14,622 - 14,986
  • 11.778.789 Gem. (3M) 11,3M

ING 2023

8.444 Posts
Pagina: «« 1 ... 272 273 274 275 276 ... 423 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. klopper 5 juni 2023 18:46
    quote:

    Eye Catcher schreef op 5 juni 2023 18:21:

    [...]

    De laatste tijd verdien ik meer met daghandel of weekhandel dan LT en dan vraag je jezelf af wat beter is maar dat zijn moment opnames. De positieve daghandel dekt ook weer de LT en zo kijk ik er tegen aan. Nu weer de kat uit de boom kijken. Vakantie tijd komt eraan en dat zijn gezien mijn ervaring vaak magere tijden.
    Ja die daghandel kan lucratief zijn. Ik doe dat met een kleine turboportefeuille. Aangezien ik momenteel thuis ben kan ik de beurs continu opvolgen en durf ik met grotere hefbomen te werken. Mijn turbo van vrijdag op AB Inbev had een inzet van 4600 euro en bracht 735 euro netto op in 2 dagen, deze namiddag een verlies genomen van 450 euro, maar nog hangende met turbo's op grotere marge. Vorige vrijdag haalde ik een dagwinst van 1200 euro maar maandag en dinsdag samen maakte ik een verlies van 1100 euro. Zo zie je maar dat het moet opgevolgd worden.
    Eigenlijk neem ik minder risico en kleinere hefbomen als ik het niet kan opvolgen en vaak geeft dat eigenlijk dezelfde opbrengsten op het einde van de rit. Maar ik kan het niet helpen, als ik het kan volgen, neem ik meer risico's.
    Ondertussen in US ING voorlopig op 0,30%+ , dus al een deel van mijn verlies goedgemaakt als het zo blijft.
  2. forum rang 4 Vriendelijke 6 juni 2023 00:04
    Ben een beetje moe aan het worden van deze koers .
    Dan weer de FED met zijn rente, dan weer de uitleg waarom en hoe, dan staat de ECB weer op met zijn rente verhaal.
    Dan weer een paar failliete banken waar we niks mee hebben .
    Dan gaat de VS een procent naar beneden en ING duikt er achteraan.
    Ondertussen hebben we geen zak aan de terugkoop van de aandelen, en ING maar lachen.
  3. forum rang 6 MIDAS 6 juni 2023 07:27
    quote:

    Vriendelijke schreef op 6 juni 2023 00:04:

    Ben een beetje moe aan het worden van deze koers .
    Dan weer de FED met zijn rente, dan weer de uitleg waarom en hoe, dan staat de ECB weer op met zijn rente verhaal.
    Dan weer een paar failliete banken waar we niks mee hebben .
    Dan gaat de VS een procent naar beneden en ING duikt er achteraan.
    Ondertussen hebben we geen zak aan de terugkoop van de aandelen, en ING maar lachen.
    Dan een Dam die opgeblazen is en een catastrofe kan veroorzaken met ook de watervoorziening die in gevaar komt voor de koeling van de kerncentrale.
    Daarom vandaag rood voor ing met deze nieuwe spanningen.
    Meteen short om 9u en een dik dagrendement als je het mij vraagt.
  4. Monika 6 juni 2023 08:45
    'Reserve Bank of Australia verhoogt onverwacht rente
    Gecreëerd: 07:22
    (ABM FN-Dow Jones) De Reserve Bank of Australia heeft onverwacht zijn belangrijkste rentetarief verhoogd met 25 basispunten naar 4,10 procent. Dit bleek dinsdagochtend na afloop van de monetaire beleidsvergadering' (c)

    Zij gaan nog meer winst maken.
  5. Martin20 6 juni 2023 08:47
    Zoals ik al vermelde wordt het nieuwe normaal euro 11,50 en ING vindt het goed zo. Het inkoopprogramma heeft geen enkele steun gegeven. Inkopen worden gedaan na sluiting bij een koers die lager staat. Voor de lange termijn aandeelhouder is de keus verlies nemen of blijven zitten en via dividend je verlies verminderen.
    Hoe bestaat het dat een aandeel met zulke winsten, met een inkoop programma van euro 1,5 miljard en analisten prognoses van euro 18 zo ver onderuit gaat. En ING vindt het goed zo…
  6. forum rang 6 Take a sisi 6 juni 2023 09:13
    quote:

    Bas schreef op 6 juni 2023 08:57:

    11.80 in de prebeurs al en dit wordt een rode dag zo. Benieuwd of de beurzen stand houden met de ontwikkelingen in Oekraïne
    Ja volodymyr Zelensky last spoedvergadering in die moet natuurlijk weer geld hebben , en de US met Europa aan de hand gaan natuurlijk weer geld schuiven , terwijl analisten het hoogste woord hebben en ons nog steeds wijs proberen te maken dat de US economie booming is .
    Hele continenten zitten ondertussen met capitaal tekorten en dat heeft zeker geen uitwerking op de economie ?
    Maar goed onder het motto van al dan niet oprechte gedachten , dat we de burgers uit Oekraïne niet aan hun lot over kunnen laten , blijven we geld in die oorlog pompen .
    Europa en vooral de US voert keihard oorlog zonder dat hun militaire actief betrokken zijn .
    Het lijkt een bodemloze put die geld blijft verslinden en brengt in de US en Europa de economie ten val , kwestie van tijd maar er komen minder florissante tijden aan .
  7. forum rang 4 desjaak 6 juni 2023 10:43
    quote:

    Martin20 schreef op 6 juni 2023 08:47:

    Zoals ik al vermelde wordt het nieuwe normaal euro 11,50 en ING vindt het goed zo. Het inkoopprogramma heeft geen enkele steun gegeven. Inkopen worden gedaan na sluiting bij een koers die lager staat. Voor de lange termijn aandeelhouder is de keus verlies nemen of blijven zitten en via dividend je verlies verminderen.
    Hoe bestaat het dat een aandeel met zulke winsten, met een inkoop programma van euro 1,5 miljard en analisten prognoses van euro 18 zo ver onderuit gaat. En ING vindt het goed zo…
    Ik geloof nooit dat ING zich bezig houdt met hoe hun koers ontwikkeld, hooguit andersom dat ze maximaal aantal aandelen uit de markt halen tegen de beste prijs... daarvoor is vast en zeker een dienstverlener aangetrokken die momenteel enigszins regie voert over de koers.

    Zelfde zag je ook bij Arcelor Mittal, kopen van eigen aandelen lijkt mooier dan het is, levert op langere termijn wel een gunstig effect. Daarnaast blijft sentiment en omstandigheden ook een rol spelen en zeker de combinatie van het geheel is onvoorspelbaar.
  8. klopper 6 juni 2023 12:45
    quote:

    4finance schreef op 6 juni 2023 12:30:

    [...]

    Ik verwacht dat een ritje over de €12 realistisch is.
    Zou kunnen maar heb niet veel vertrouwen in de situatie. Ik heb mijn verlies van gisteren voor de helft opgehaald. De beurs draait alle kanten op, precies een kip zonder kop. Het kan evengoed naar 11,61 gaan. Ik wacht even af en ga misschien iets meer defensief.
  9. forum rang 6 Take a sisi 6 juni 2023 15:24
    Laat de grote spelers zich ondeling maar geld aftroggelen , ik vind het mooi geweest , laat me niet verleiden en kom pas weer terug als ik een duidelijke kans zie , de echte donkere wolken moeten nog passeren .
    Ik heb geduld dus koop ze pas weer in als ze in de aanbieding zijn , ik ga er vanuit dat ik dan meer verdiend heb dan met een koers van 12€ op het dividend te gaan zitten wachten .
    Er achter aan lopen of meeliften op kunstmatig optimisme , weinig kans hierio .
    Heb er weinig moeite mee als het doorstijgt dus dan is de toekomstige winst gewoonweg voor een ander , die heeft dat dan ook verdiend omdat die het risico wel heeft genomen .
8.444 Posts
Pagina: «« 1 ... 272 273 274 275 276 ... 423 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Misplaatste reactie op cijfers ING Groep

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links