Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ING Groep AEX:INGA.NL, NL0011821202

  • 15,168 18 apr 2024 17:35
  • +0,242 (+1,62%) Dagrange 14,946 - 15,168
  • 7.818.029 Gem. (3M) 11,2M

ING 2023

8.444 Posts
Pagina: «« 1 ... 114 115 116 117 118 ... 423 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Money Never Sleeps 22 maart 2023 11:09
    [quote alias=aandeeltje! id=14721145 date=202303212220]
    [...]

    Die kansen zijn er dus nu denk ik...
    Even los van de emotie wat je vind over graaiers e.d., en ja het bankwezen heeft nu niet de beste naam opgebouwd de laatste jaren.
    CS is al veel langer gedoe over gaande en die is/wordt dus opgeruimd.
    Het is dan toch wel weer leuk als je de trade winstgevend kan afsluiten, toch?

    [/quote Maar dat er dan toch bonussen worden uitgekeerd , begrijp ik niet. Dan heb je toch een bord voor je kop?
  2. forum rang 5 Money Never Sleeps 22 maart 2023 11:14
    quote:

    Up and down. schreef op 22 maart 2023 09:51:

    Vanmorgen weer een ritje gemaakt. Leuk om af en toe wat bij te verdienen hoor maar om nou een serieuze boterham te verdienen.
    Zijn er überhaupt forumleden die van de beurs kunnen leven of moet je dan beleggingsanalist zijn die in loondienst werkt? Of gepensioneerde die zich verveelt;)
    Als ik heel de dag de tijd had , zou ik er van kunnen leven.
  3. forum rang 9 Ron-tron system 22 maart 2023 11:24
    quote:

    Up and down. schreef op 22 maart 2023 09:51:

    Vanmorgen weer een ritje gemaakt. Leuk om af en toe wat bij te verdienen hoor maar om nou een serieuze boterham te verdienen.
    Zijn er überhaupt forumleden die van de beurs kunnen leven of moet je dan beleggingsanalist zijn die in loondienst werkt? Of gepensioneerde die zich verveelt;)
    Die zijn er zeker maar het draait bijna altijd uit op veel kapitaal voor handen en de risico’s tot een minimum beperken via hedge op posities.
    Dus 500k plus als buffer en dan een goed systeem op dividend aandelen bv ing/shell/barrick gold enz en het kan.
  4. forum rang 4 eric_29 22 maart 2023 11:30
    quote:

    Up and down. schreef op 22 maart 2023 09:51:

    Vanmorgen weer een ritje gemaakt. Leuk om af en toe wat bij te verdienen hoor maar om nou een serieuze boterham te verdienen.
    Zijn er überhaupt forumleden die van de beurs kunnen leven of moet je dan beleggingsanalist zijn die in loondienst werkt? Of gepensioneerde die zich verveelt;)
    Nou, er lopen hier en op een aantal andere forums een aantal toppers rond die ik, kan niet anders zeggen, blind volg en bovenal zeer bewonder. Voormalige Ceo`s, Cfo`s, woordvoerders van zeer belangrijke bedrijven die reorganisaties hebben afgerond waar je u tegen zegt. Gepokt en gemazelde kanjers, soms woonachtig in Nederland, soms net over de grens.

    Ga er maar vanuit dat die zeer goed kunnen leven van hun inzichten, al hebben ze deze verdiensten natuurlijk niet echt nodig na hun gloedvolle carrière. Het is meer `spelen met geld`; dingetje hier, paar paar euro pakken daar, tips geven aan vrienden en bekenden. `Spielerei, hobby`tje, muntjes`, dat werk.
  5. forum rang 4 Beursgeslagen 22 maart 2023 11:46
    quote:

    Up and down. schreef op 22 maart 2023 09:51:

    Vanmorgen weer een ritje gemaakt. Leuk om af en toe wat bij te verdienen hoor maar om nou een serieuze boterham te verdienen.
    Zijn er überhaupt forumleden die van de beurs kunnen leven of moet je dan beleggingsanalist zijn die in loondienst werkt? Of gepensioneerde die zich verveelt;)
    Op die laatste vraag kan Martin20 je wel antwoord geven. Tenzij onze voormalig CFO van een multinational inmiddels aan de monitor ligt na alle opwinding op dit forum, Opwinding zoals hij nog niet eerder heeft meegemaakt. Zelfs niet bij het aanzeggen van ontslag aan de sukkels in zijn multinational of andere taken binnen de directie van die multinational.
  6. forum rang 4 Beursgeslagen 22 maart 2023 11:52
    quote:

    eric_29 schreef op 22 maart 2023 11:30:

    [...]

    Nou, er lopen hier en op een aantal andere forums een aantal toppers rond die ik, kan niet anders zeggen, blind volg en bovenal zeer bewonder. Voormalige Ceo`s, Cfo`s, woordvoerders van zeer belangrijke bedrijven die reorganisaties hebben afgerond waar je u tegen zegt. Gepokt en gemazelde kanjers, soms woonachtig in Nederland, soms net over de grens.

    Ga er maar vanuit dat die zeer goed kunnen leven van hun inzichten, al hebben ze deze verdiensten natuurlijk niet echt nodig na hun gloedvolle carrière. Het is meer `spelen met geld`; dingetje hier, paar paar euro pakken daar, tips geven aan vrienden en bekenden. `Spielerei, hobby`tje, muntjes`, dat werk.
    Ja die rolmodellen volg ik ook. Sta altijd open voor degelijke adviezen. Dus....heb je een opleiding gevolgd aan een gerenommeerde universiteit en geopereerd in de directie van een multinational, kom maar op met je ticks and tricks. Bij voorbaat dank.
  7. forum rang 5 upsidedown 22 maart 2023 12:19
    quote:

    Philips De Stoute schreef op 22 maart 2023 10:14:

    ING terug in het groen. 11,18 €. Het zal zo beetje een kwakkele beursdag beursdag worden. Ik hoop op ee stijging naar 11,50 vandaag maar dat zal misschien weer teveel gevraagd zijn.
    11,50 komt dichter en dichterbij. Hou je ze vast of ga je verkopen?
  8. forum rang 6 Opentop 22 maart 2023 12:29
    Ik loop al wat langer mee. Mijn gevoel is dat je moet beleggen met geld wat je ook zou kunnen missen. Profs maken ook maar beperkt winst. Ik kijk even naar de resultaten van Aegon beleggingen bijvoorbeeld.
    Zou je van mening zijn dat je ervan zou kunnen leven, mits je meer tijd zou hebben, dan laat die gedachte vooral een gedachte.
    Zodra het moet gaat het altijd anders. Bij meer tijd, is de kans groot dat je ook meer gaat handelen.
    Het is zeker wel mogelijk om je kapitaal te laten renderen door middel van aandelen, maar dat is heel wat anders dan inkopen op 9.20 en verkopen op 11,00 wat een ieder weleens lukt.
    Ik ken er maar 2 die echt geld verdienen jaar in jaar uit die dagelijks hier op IEX kwamen.
    De een is ONN die alles met eigen geld doet.
    De tweede is GJ NIkken die ons advies gaf, die won er waarschijnlijk het meest aan via de cursussen, of die zelf in aandelen zat ?
8.444 Posts
Pagina: «« 1 ... 114 115 116 117 118 ... 423 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Misplaatste reactie op cijfers ING Groep

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links