Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Aegon AEX:AGN.NL, BMG0112X1056

  • 5,798 23 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 5,736 - 5,806
  • 5.024.819 Gem. (3M) 6,7M

Aegon 2023

7.910 Posts
Pagina: «« 1 ... 118 119 120 121 122 ... 396 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Hope76 1 juni 2023 11:11
    quote:

    HenkdeV schreef op 1 juni 2023 11:02:

    [...]

    Die 5,60 euro lijkt mij wel een reëel koersdoel voor Aegon.
    Zie hier nogal wat "deskundigen" die hoger in de boom zitten:-).
    En dat koersdoelen veranderen lijkt mij de normaalste zaak van de wereld.
    De omstandigheden veranderen namelijk ook met regelmaat.
    Staat ook nooit een termijn bij een koersdoel. Ik geloof ook zeker dat Aegon 5,60 gaat worden. Ooit, over 1 of 2 of 3 of 4 of 5 jaar....
  2. forum rang 8 HenkdeV 1 juni 2023 11:35
    quote:

    Hope76 schreef op 1 juni 2023 11:11:

    [...]

    Staat ook nooit een termijn bij een koersdoel. Ik geloof ook zeker dat Aegon 5,60 gaat worden. Ooit, over 1 of 2 of 3 of 4 of 5 jaar....
    Hier op het forum zie je vaak maar een heel klein deel van een analistenrapport.
    Lang niet alles staat daarin. Ga er maar vanuit dat het koersdoel een termijn heeft van een jaar.
    Tenzij er grote wijzigingen plaatsvinden in de omstandigheden.
  3. forum rang 9 nine_inch_nerd 1 juni 2023 11:37
    quote:

    Waar staat dat ? schreef op 1 juni 2023 11:01:

    Bron??

    Het is een van de theorieën geopperd door beleggingsdeskundigen. Geopperd werd dat Aegon nooit groot kan/zal worden in de US en dat een afstoting/verkoop van die tak een mogelijkheid is.
    Hopelijk krijgen we meer inzicht op 22 juni.

    De vraag is of de US past bij dit citaat:
    "Nu kunnen we ons geheel concentreren op de landen en bedrijfstakken waar we de meeste waarde kunnen toevoegen", stelde CEO Lard Friese van Aegon.
  4. forum rang 5 hvasd2 1 juni 2023 13:40
    quote:

    nine_inch_nerd schreef op 1 juni 2023 11:37:

    [...]

    Het is een van de theorieën geopperd door beleggingsdeskundigen. Geopperd werd dat Aegon nooit groot kan/zal worden in de US en dat een afstoting/verkoop van die tak een mogelijkheid is.
    Hopelijk krijgen we meer inzicht op 22 juni.

    De vraag is of de US past bij dit citaat:
    "Nu kunnen we ons geheel concentreren op de landen en bedrijfstakken waar we de meeste waarde kunnen toevoegen", stelde CEO Lard Friese van Aegon.
    Weg uit Nederland, weg uit de USA , weg uit Oost Europa.. in welke andere landen is Aegon dan nog meer prominent aanwezig?

    www.iex.nl/Nieuws/774249/Beursblik-Ae...
  5. Hope76 1 juni 2023 14:07
    quote:

    hvasd2 schreef op 1 juni 2023 13:40:

    [...]

    Weg uit Nederland, weg uit de USA , weg uit Oost Europa.. in welke andere landen is Aegon dan nog meer prominent aanwezig?

    www.iex.nl/Nieuws/774249/Beursblik-Ae...
    Weg uit de usa zal wel meevallen denk ik. Las wel ergens dat Aegon China als groeimarkt ziet.......
  6. forum rang 6 RJ 80 1 juni 2023 15:41
    quote:

    HenkdeV schreef op 1 juni 2023 11:35:

    [...]

    Hier op het forum zie je vaak maar een heel klein deel van een analistenrapport.
    Lang niet alles staat daarin. Ga er maar vanuit dat het koersdoel een termijn heeft van een jaar.
    Tenzij er grote wijzigingen plaatsvinden in de omstandigheden.
    12 tot 18 maanden vaak, maar ik vind ook dat ze een tijdspanne erbij moeten geven. In de berekeningen ertoe wordt factor tijd en verwachte inkomsten in die periode immers altijd meegenomen. Vind het altijd onbetrouwbaar om het koersdoel voor lief te nemen als men het er niet bij vermeldt.
  7. forum rang 4 2012 dewegomhoog 1 juni 2023 17:31
    quote:

    Inhoudelijk schreef op 31 mei 2023 09:43:

    FORT1944/dewegomhoog : de belofte v/d XRP loopt al jaren. En er zijn coins veeeel harder gestegen dan die 25%. Zit er zelf ook in...gebakken lucht....maar blijft leuk.

    Ben er inderdaad ook op exact 4,- ingestapt.
    Klopt niet allemaal wat je post . Er zijn coins die veel harder gestegen zijn dat klopt wel.
    XRP heeft wel degelijk een use sase dus is geen gebakken lucht.
    Mensen die posten dat crypto gebakken lucht is snappen er helemaal niets van . Komt vanzelf maar dan is het telaat voor die gasten .
  8. forum rang 4 2012 dewegomhoog 1 juni 2023 17:34
    quote:

    FORT1944 schreef op 31 mei 2023 09:36:

    [...]bent U hier reclame aan het maken voor Uw XRP of voor Uw winst op AEGON , de meeste AEGON beleggers hebben bijgekocht aan koersen rond de 4€ in die periode daarvoor moest ge geen superbelegger zijn dat moment !
    Gij zijt zeker een Belg ? Nee ik maak nergens reclame voor . Ik gaf alleen aan dat ik tegenover mijn risicovolle beleggingen Aegon als tegenhanger heb . Een soort safe haven . Het meeste van mijn money zit momenteel in crypto dat heeft een grote toekomst en Aegon is meer een zekerheidje .
  9. forum rang 4 2012 dewegomhoog 1 juni 2023 17:37
    quote:

    Brando schreef op 1 juni 2023 14:46:

    Wat is jullie mening, is dit een goed moment om de aandelen in te slaan?
    Wat denk je zelf ? op deze lage koers .Altijd je eigen koers varen nooit ingaan op mede posters . Sommige hebben hele goede tips en andere lullen maar wat . Kies zelf maar uit wat je wil .
  10. forum rang 8 HenkdeV 1 juni 2023 18:14
    quote:

    RJ 80 schreef op 1 juni 2023 15:41:

    [...]

    12 tot 18 maanden vaak, maar ik vind ook dat ze een tijdspanne erbij moeten geven. In de berekeningen ertoe wordt factor tijd en verwachte inkomsten in die periode immers altijd meegenomen. Vind het altijd onbetrouwbaar om het koersdoel voor lief te nemen als men het er niet bij vermeldt.
    Je ziet vaak maar een klein deel van het rapport.
  11. forum rang 4 FORT1944 1 juni 2023 18:45
    quote:

    Brando schreef op 1 juni 2023 14:46:

    Wat is jullie mening, is dit een goed moment om de aandelen in te slaan?
    kopen op de laagste koers is puur geluk , AEGON zijn div 0.12 is eraf , daarvoor ben je nu te laat ; het volgende dividend is 0.15€ X2 = 0.30€ voor het boekjaar 2023 Aan huidige koers is AEGON koopwaardig want het aandeel noteerde 5.25 € in maart .
    Het sentiment op de markt is laag op dit moment daarom zijn er nu een lage noteringen met de inflatie en de rente .
    Op de beurs kan alles nog lager maar daarna ook alles terug veel hoger :)
  12. forum rang 7 mvliex 1 1 juni 2023 20:41
    quote:

    Cash collector schreef op 30 mei 2023 14:09:

    [...]

    .................................
    Mijmeren over wat mijn winst had kunnen zijn als ik zus of zo had gehandeld is tamelijk zinloos. Snoeven dat jij het veel beter hebt gedaan moet je zeker doen als jou dat een fijn gevoel geeft, vergeef me dat het mij volstrekt koud laat.
    Ik snoef niet, ik schets alleen een alternatief waarmee je meer rendement kan halen dan met dividendbeleggen maar zoals vaker gezegd, ieder zijn ding, helemaal prima. En had het zo geweest, volkomen mee eens en het beste wat je kan doen.
  13. forum rang 7 mvliex 1 1 juni 2023 20:44
    quote:

    Marconosto schreef op 31 mei 2023 17:59:

    [...] Wat gebeurd er in de praktijk met de koers bij een overname. Die stijgt naar de vermoedelijke overnameprijs? En kun je ze daar voor op de markt kwijt? Of krijg ik een brief in huis met een bod? De eerste lijkt mij aannemelijk maar heb geen idee eigenlijk. Niet eerder beleefd.
    Dan zal de koper de aandelen moeten verkrijgen. Koers stijgt snel naar de gedane bod per aandeel. En ja, kan je gewoon op de beurs verkopen waar in dit geval de koper het graag van je koopt. Dan is nog wel de vraag of het bod hoog genoeg wordt geacht door Aegon. Zo niet, dan heb je nog kans dat het bod wordt verhoogd.
7.910 Posts
Pagina: «« 1 ... 118 119 120 121 122 ... 396 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Aegon ligt uitstekend op koers om doelen 2025 te behalen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links