Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel AMG Critical Materials N.V. AEX:AMG.NL, NL0000888691

  • 23,800 19 apr 2024 11:09
  • -0,700 (-2,86%) Dagrange 23,600 - 24,160
  • 71.610 Gem. (3M) 245,7K

AMG 2023

17.508 Posts
Pagina: «« 1 ... 353 354 355 356 357 ... 876 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Piet Plezier 2 juni 2023 10:45
    De € 60 is nog een heel ritje naar eind 2023, maar zeker niet onrealistisch, daar komen nog een paar mooie kwartaal resultaten voor aleer ""men"" de waarde in gaat zien van AMG.
    En zeker dit zal met pieken en dalen gaan, zoals we bij AMG gewend zijn.
    Maar zoals altijd als heel de wereld een recessie verwacht, stap dan in de beurs. Analisten , commentatoren, politicus, iedereen praat elkaar na, vorm je eigen mening en kijk om je heen wat mensen en de wereld nodig heeft nog steeds en in de toekomst.
    Computers, verduurzaming (dus AMG recycling, lithium , lichte materialen) , wapens, en olie tot de wereld groen is.
  2. forum rang 7 4finance 2 juni 2023 11:15
    quote:

    Piet Plezier schreef op 2 juni 2023 10:45:

    De € 60 is nog een heel ritje naar eind 2023, maar zeker niet onrealistisch, daar komen nog een paar mooie kwartaal resultaten voor aleer ""men"" de waarde in gaat zien van AMG.
    En zeker dit zal met pieken en dalen gaan, zoals we bij AMG gewend zijn.
    Maar zoals altijd als heel de wereld een recessie verwacht, stap dan in de beurs. Analisten , commentatoren, politicus, iedereen praat elkaar na, vorm je eigen mening en kijk om je heen wat mensen en de wereld nodig heeft nog steeds en in de toekomst.
    Computers, verduurzaming (dus AMG recycling, lithium , lichte materialen) , wapens, en olie tot de wereld groen is.
    AMG, komende zomer op 60+ lijkt mij niet te veel gezien alle vooruitzichten.
    Uiteindelijk wordt dit een 100+ aandeel.
  3. forum rang 6 am1993 2 juni 2023 11:25
    quote:

    am1993 schreef op 30 mei 2023 14:44:

    Wat het huidige koersniveau betreft: Op de daggrafiek lijken de lijntjes een beetje overspannen te worden, dus graag een beetje horizontaal of lichte stijgingen, zodat de spanning er een beetje af kan. De koers is momenteel een tweetal weerstanden aan het testen, namelijk een stijgende toppenlijn op circa 42,60 (terugtest al een drietal dagen) en een horizontale top op 43 uit maart 2022.
    Daar een rustpuntje zou wel prettig zijn qua TA. Volgens de week- en maandgrafieken is de stijging pas bezig, maar AMG staat in alle drie de overzichten bovenin de BB, dus ook dat kan duiden op een kleine vertraging in de koersontwikkeling.
    Maar zoals dat er nu uitziet, is dat maar tijdelijk.
    Mijn mening voor wat die waard is uiteraard. AM1993.
    Nou, érg rustig kan ik het koersverloop van de afgelopen 2/3 dagen niet noemen:).
    Gelukkig schiet (in de daggrafiek) de bovenkant van de BB omhoog, waardoor de "koersdruk" in de laatste dagen van mei wat is geneutraliseerd. De koers lag toen buiten de bovenste lijn van de BB en zit nu tégen de bovenste lijn van de BB.
    In de weekgrafiek ligt de koers echter BOVEN de bovenste lijn van de BB, dus dat kan tot wat koerscorrectie leiden. Dat hoeft niet gelet op de posities van de BB in de dag- en maandgrafiek.
    We hebben de € 43 duidelijk achter ons gelaten en zijn blijkbaar op weg naar de € 47,48 uit 2018. Daar eenmaal voorbij ligt de volgende weerstand op € 51.35. Ook uit 2018. Vervolgens is de € 65.25 uit 2008 aan de beurt.
    Zover zijn we natuurlijk nog lang niet, maar duidelijk is wel, dat steeds meer beleggers in de gaten krijgen hoe laag de k/w van AMG en haar potentieel is.
    Dat wil niet zeggen dat er onderweg niets kan gebeuren natuurlijk.
    Een heerlijk LT aandeel dus.
    Disclaimer: 2/3 van mijn porto is AMG.
  4. forum rang 5 Fox WIld 2 juni 2023 12:11
    quote:

    Calendar schreef op 2 juni 2023 11:57:

    Zouden de shorters al aan het coveren zijn?
    Citadel kwam boven de drempel van 0,5% op koersen rond 34 en 35 euro dus die staan al een tientje in de min en zullen binnenkort toch in actie moeten komen (of aftocht of nog extra short gaan om op een lagere koers te kunnen coveren).
    De gebroeders Millennium zijn pas de afgelopen week boven de drempel gekomen dus die kunnen nog even afwachten.
  5. forum rang 5 Nakennis 2 juni 2023 12:38
    Ik heb wat winst genomen op een deel van AMG. Miet dat ik niet verwacht dat het nog verder stijgt maar ik zie momenteel ook veel koerspotentie bij het Belgische DÍeteren. Ik blijf dus wel met forse positie in AMG maar deel is overgeheveld naar D'ieteren.

    www.beleggersbelangen.nl/2023/06/02/v...

    www.beursduivel.be/nieuws/774332/KBC-...
  6. forum rang 7 4finance 2 juni 2023 13:00
    quote:

    Kruimeldief schreef op 2 juni 2023 12:09:

    Lijkt er niet op: Millennium die stijgt naar 0,62 short. Al is 0,09 stijging nog geen 30 k stuks, maar toch in totaal zo’n 200 k stuks short zitten nu, vind ik wel moedig. Op de een of andere manier denken ze een slecht Q2 te gaan zien?
    Er zijn zat voorbeelden wereldwijd dat short partijen enorme verliezen oplopen.
    Afgelopen jaar is dit aandeel ongeveer100% opgelopen.
    Veel succes met een shortpositie ;-)
    Ik verkoop geen enkel aandeel AMG.
  7. forum rang 8 Calendar 2 juni 2023 13:10
    quote:

    Kruimeldief schreef op 2 juni 2023 12:09:

    Lijkt er niet op: Millennium die stijgt naar 0,62 short. Al is 0,09 stijging nog geen 30 k stuks, maar toch in totaal zo’n 200 k stuks short zitten nu, vind ik wel moedig. Op de een of andere manier denken ze een slecht Q2 te gaan zien?
    Dat is al oud nieuws. Vandaag bedoel ik.
  8. Lithium Koning 2 juni 2023 14:41
    quote:

    Fox WIld schreef op 2 juni 2023 12:11:

    [...]

    Citadel kwam boven de drempel van 0,5% op koersen rond 34 en 35 euro dus die staan al een tientje in de min en zullen binnenkort toch in actie moeten komen (of aftocht of nog extra short gaan om op een lagere koers te kunnen coveren).
    De gebroeders Millennium zijn pas de afgelopen week boven de drempel gekomen dus die kunnen nog even afwachten.
    Wow, dat is bijzonder dom van ze. Dat is veel te dicht bij de emissieprijs van 32,50. En die hebben echt niet hun aandelen gekocht om kinderachtig te doen.
  9. forum rang 4 lanciared 2 juni 2023 14:51
    Om 14.15 artikel op IEX Premium verschenen, geschreven door Peter Vermeulen :

    Geen energietransitie zonder mineralen

    Inhoud komt er zowat op neer dat je best ( of beter gezegd ook ) kan investeren in bedrijven die licenties hebben in mijn gebieden, waar iet of wat in de grond kan zitten van transitie metalen, waarbij Lithium erbij uitdrukkelijk vermeld wordt.

    - AMG onlangs een 25 % belang genomen in Zinnwald faciliteit ( waar vermoedelijk wel wat in de grond aanwezig is - ken AMG inmiddels goed genoeg om te weten dat ze niet zomaar hier 25 % in zouden nemen)
  10. forum rang 5 Nakennis 2 juni 2023 16:15
    quote:

    Beursprofeet schreef op 2 juni 2023 12:38:

    Ik heb wat winst genomen op een deel van AMG. Miet dat ik niet verwacht dat het nog verder stijgt maar ik zie momenteel ook veel koerspotentie bij het Belgische DÍeteren. Ik blijf dus wel met forse positie in AMG maar deel is overgeheveld naar D'ieteren.

    www.beleggersbelangen.nl/2023/06/02/v...

    www.beursduivel.be/nieuws/774332/KBC-...
    Meer guys hier die naast amg in d''ieteren zitten?
    Wie verwacht waar de grootste koerswinst? ik derhalve bij DÍETEREN
  11. forum rang 7 Just lucky 2 juni 2023 16:16
    quote:

    Beursprofeet schreef op 2 juni 2023 16:15:

    [...]

    Meer guys hier die naast amg in d''ieteren zitten?
    Wie verwacht waar de grootste koerswinst? ik derhalve bij DÍETEREN
    Dus je koop dat aandeel opdat iemand een koopadvies geeft????? Zie je het koersverloop......, iets met een vallend mes..., gewoon ouderwets gokken dus.
17.508 Posts
Pagina: «« 1 ... 353 354 355 356 357 ... 876 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

AMG ziet enorme kansen in recyclen van plutonium

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links