Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

  • 13,360 19 apr 2024 17:35
  • -0,720 (-5,11%) Dagrange 13,360 - 14,000
  • 2.123.091 Gem. (3M) 2,4M

Just Eat Takeaway 2023

58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 1390 1391 1392 1393 1394 ... 2934 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Geduld is een schone zaak 6 juni 2023 09:55
    quote:

    Beursprofeet schreef op 6 juni 2023 09:45:

    En het is heel simpel: door alleen naar de koers te kijken en hier op het forum te vertoeven gaat het aandeel niet omhoog. Wel door te KOPEN....

    Maar de Beursprofeet belegt nu liever in Majorel. Dat is een (gesteund) bod neegerlegd van 30 euro cash door Teleperformance en het aandeel noteert daar inmiddels 1,60 onder !!. Gratis geld op termijn dus.

    Ik kies dan graag voor een vrijwel zeker rendement van 5,6 % (ervan uitgaande dat er geen hoger bod op Majorel komt dan de geboden 30 euro. Dus 30 (bod)/28,40, huidige koers) + een dividend op 26 juni van max 0,68.. In totaal heb je het dan over afgerond 8% rendement. Zeer makkelijk verdiend uiteraard.

    Dat afgezet tegen 1 % rente per jaar op de bank of je geld laten wegroken bij JET :-)

    Het is allemaal niet zo moeilijk hoor om wat rendement te maken.
    Beetje flauw. Zelf nog nooit een misser gemaakt op de beurs neem ik aan?
  2. Calvin 6 juni 2023 10:14
    Ik neem aan dat jullie allen op een flink verlies staan met JET. Ja ze stonden op 100 maar koersdoelen liegen toch niet? Zelf heb ik een beperkt verlies op JET, maar toch.. ik houd ze en als ik geld over heb dan misschien in JET op 9 euro wat jullie zo zeggen. Heb nu toch mijn zinnen gezet op CM.com.
  3. forum rang 4 COUPEJET 6 juni 2023 10:23
    quote:

    Sander_zwi schreef op 6 juni 2023 09:52:

    Met dit soort volumes kunnen shorts ook gewoon vrolijk hun gang gaan met de prijs drukken. Niemand wil het aandeel blijkbaar hebben. Totdat er echt een keer goed nieuws komt, dan is het rennen naar de uitgang voor de shorters. Nu gewoon de harde werkelijkheid dat naar beneden de koers is.
    Volgens mij reageert JET op elk nieuws negatief. Is gewoon een drama aandeel dat gedoemd is om te sterven. Maarja menig forumlid hoopt op betere tijden die er volgens mij nooit gaan komen.
  4. forum rang 5 Nakennis 6 juni 2023 10:30

    Het is echt een aandeel voor sneuneuzen en droeftoeters. Kan er helaas niets anders van maken.

    De echte helden en Toppers zijn de shorters die het in tegenstelling van de long zittende piet particulier en Jan met de Pet voortreffelijk gezien hebben. Zij drinken honderden liters overheerlijke champagne van uw geld. Want de winst van shorters komt uiteraard uit de zakken van de lieden die (foutief) long zitten.

    En dan komt er weer zo'n sneu verhaal op IEX dat het bedrijf zogenaamd een overnamekandidaat zou zijn. Dat lees je op elk forum waar beleggers en frot 'analisten' totaal de plank mis hebben geslagen en het aandeel hopeloos gedaald is....

    Als we het toch over het woord 'overname' hebben. Het zou goed zijn als wat de functie van wat zogenaamde 'analisten' zoals Koerts 'overgenomen' zouden worden door anderen mensen die wel geschikt zijn. Dat is mijn mening. Waarvan akte.
  5. forum rang 5 Nakennis 6 juni 2023 10:31
    quote:

    Coupejet schreef op 6 juni 2023 10:23:

    [...]

    Volgens mij reageert JET op elk nieuws negatief. Is gewoon een drama aandeel dat gedoemd is om te sterven. Maarja menig forumlid hoopt op betere tijden die er volgens mij nooit gaan komen.
    Iedereen op de banken voor de forse salarisverhoging van de directie :-)
    En maar instemmen....

    Man man , wat een beroerde timing. Intrieste lui
  6. Vitabarius 6 juni 2023 11:21
    quote:

    Beursprofeet schreef op 6 juni 2023 09:45:

    En het is heel simpel: door alleen naar de koers te kijken en hier op het forum te vertoeven gaat het aandeel niet omhoog. Wel door te KOPEN....

    Maar de Beursprofeet belegt nu liever in Majorel. Dat is een (gesteund) bod neegerlegd van 30 euro cash door Teleperformance en het aandeel noteert daar inmiddels 1,60 onder !!. Gratis geld op termijn dus.

    Ik kies dan graag voor een vrijwel zeker rendement van 5,6 % (ervan uitgaande dat er geen hoger bod op Majorel komt dan de geboden 30 euro. Dus 30 (bod)/28,40, huidige koers) + een dividend op 26 juni van max 0,68.. In totaal heb je het dan over afgerond 8% rendement. Zeer makkelijk verdiend uiteraard.

    Dat afgezet tegen 1 % rente per jaar op de bank of je geld laten wegroken bij JET :-)

    Het is allemaal niet zo moeilijk hoor om wat rendement te maken.
    Tot dat het bod wordt ingetrokken en het aandeel crasht, maar dan horen we je allicht niet.
  7. forum rang 4 bedoekt 6 juni 2023 11:51
    quote:

    pakman schreef op 6 juni 2023 11:39:

    Horeca cao: minimumuurloon met 3,12 procent omhoog per 1 juli 2023

    Horeca gaat onbetaalbaar worden
    Joh, salarisverhoging in andere sectoren is veel forser.

    Daarbij is er nauwelijks horeca personeel te vinden.

    Ik zie juist een trend naar steeds meer afhaalrestaurants.
  8. forum rang 4 OJ84 6 juni 2023 11:55
    quote:

    bedoekt schreef op 6 juni 2023 11:51:

    [...]

    Joh, salarisverhoging in andere sectoren is veel forser.

    Daarbij is er nauwelijks horeca personeel te vinden.

    Ik zie juist een trend naar steeds meer afhaalrestauranten.
    Inderdaad. Met deze verhoging lossen ze het probleem niet op.
    Horeca loopt leeg. Je moet in de steden goed Engels kunnen spreken om een uitsmijter
    te bestellen. Op deze manier blijft de leegloop gaande en zullen de komende
    jaren nog vele gelegenheden sluiten.
58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 1390 1391 1392 1393 1394 ... 2934 »» | Laatste |Omhoog ↑

Direct naar Forum

Premium

Herhaling van zetten bij Just Eat Takeaway

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links