Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Valuta BTC/USD IEX:20162.IEX,

  • 63.510,13 19 apr 2024 01:50
  • +2.257,19 (+3,69%) Dagrange 63.218,24 - 63.688,91
  • 0

crypto voorspellingen 2023

350 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 18 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 16 december 2022 09:06
    *crypto voorspellingen 2023*

    Hoofdprijs : Eeuwige roem op IEX :-0
    Spelregels: 1 gekozen Cryptocurrency uit coinmarketcap.com
    Er kan nu aangemeld worden voor nieuwe vdx voorspelling 2023
    vb opgave : BassieNL - Tether [USDT] - LONG / SHORT(nieuw)
    nb aangezien er vele negatieve posters zijn op forum heb ik de keuze LONG / SHORT toegevoegd :)
    anoniem opgave kan via : vdx_2022@yahoo.com
    wel alias verzinnen erbij dan
  2. [verwijderd] 16 december 2022 09:07
    quote:

    Raoul77 schreef op 8 december 2022 11:29:

    [...]

    Ik wil me wederom aanmelden met CXO (CargoX).
    Dit jaar qua coin waarde een tegenvaller maar het bedrijf zelf heeft een gigantische ontwikkeling doorgemaakt.
    300 miljoen omzet en 30 miljoen winst, enige crypto die een complete overheid als klant heeft (Egypte) en bewustwording van andere landen dat digitalisering met blockchain de toekomst is......
  3. [verwijderd] 16 december 2022 15:28
    Bitvavo, de populairste cryptobeurs van Nederland, zit in de problemen door de cryptocrash die het omvallen van miljardenbeurs FTX veroorzaakte. Het Amsterdamse bedrijf krijgt een lening van €280 mln mogelijk niet terug, goed voor een zesde van de in totaal €1,6 mrd aan crypto's die Bitvavo beheert. Daarmee heeft het domino-effect in de cryptowereld Nederland bereikt.

    Lees het volledige artikel: fd.nl/financiele-markten/1461399/ook-...
  4. forum rang 5 Lekker Truitje 16 december 2022 18:22
    op basis van artikel over Mazars accountants die geen goede verklaring wilde afgeven over de reserves van Binance en Kucoin en nog een andere, vanmiddag mijn crypto's verkocht, ik had ze ook daar gestald, fijne organisatie, goede site, snelle en accurate orderverwerking. Als de rust is wedergekeerd kom ik wel weer terug denk ik. Na een paar uur, nog steeds vanmiddag, mijn bedrag al op mijn bankrek. ontvangen trouwens. Netjes.
    LekkerTruitje - Ethereum (long) $ 1400,=
  5. [verwijderd] 17 december 2022 08:29
    Stel u koopt Bitcoin of een ander cryptomunt. Er wordt gezegd dat de Bitcoin en of andere cryptomunten als Ethereum kan instorten.
    Toch gaat u Bitcoin of een ander cryptomunt kopen. Moet u eens even heel goed gaan nadenken:

    Stel u koopt een woning. De makelaar zegt: dit is een perfecte woning voor u met kansen en mogelijkheden.
    Maar... de woning kan (om e.o.a. reden) instorten.

    Wat zou u doen? Zegt u laat maar zitten?
  6. [verwijderd] 21 december 2022 19:50
    new : extra functions erin gegooid. short of long op de vdx index kan ook in spel
    function sum_1(float $a, float $b) : float { return ($a <=> $b) ; }
    //(last - start)
    function changeSum(float $a, float $b) : float { return ($a - $b); }
    //(start - last)
    function shortChangeSum(float $a, float $b) : float { return ($b - $a); }
    //((change / start) * 100)
    function changeProcentSum(float $a, float $b, float $c ) : float { return ($a / $b) * $c; }
    //((indexPointsStart / aantal coins) / startKoers))
    function startWeightingSum(float $a, float $b, float $c) : float { return ($a / $b) / $c; }
    //(indexPointsStart / aantal coins)
    function startPointsSum(float $a, float $b) : float { return ($a / $b); }
    //(weighting * laatste koers)
    function LastPointsSum(float $a, float $b) : float { return ($a * $b); }
    //((lastPoints - (startPoints / aantal coins))
    function changePointsSum(float $a, float $b, float $c) : float { return $a - ($b / $c); }
    //(startPoints / aantal coins) - lastPoints
    function shortChangePointsSum(float $a, float $b, float $c) : float { return ($b / $c) - $a ; }
    //(pointsChange / (indexPointsStart / aantalcoins) * 100 )
    function changeProcentPointsSum(float $a, float $b, float $c, float $d) : float { return $a / ($b / $c) * $d; }
    //coinCurrentWeightingProcent
    function coinCurrentWeightingProcent(float $a, float $b, float $c) : float { return ($a / $b) * $c; }
    //bug?
    function pointsResultSum(float $a, float $b, float $c, float $d, float $e, float $f, float $g, float $h, float $i, float $j, float $k) : float { return ($a + $b + $c + $d + $e + $f + $g + $h + $i + $j + $k); }
    //vdxCurrentWeightingProcent
    function vdxCurrentWeightingProcentSum(float $a, float $b, float $c, float $d, float $e, float $f, float $g, float $h, float $i, float $j, float $k) : float { return ($a + $b + $c + $d + $e + $f + $g + $h + $i + $j + $k); }

    moet nog wel ff testen. :-0
  7. [verwijderd] 21 december 2022 19:52
    *crypto voorspellingen 2023*

    Hoofdprijs : Eeuwige roem op IEX :-0
    Spelregels: 1 gekozen Cryptocurrency uit coinmarketcap.com
    Er kan nu aangemeld worden voor nieuwe vdx voorspelling 2023
    vb opgave : BassieNL - Tether [USDT] - LONG / SHORT(nieuw)
    nb aangezien er vele negatieve posters zijn op forum heb ik de keuze LONG / SHORT toegevoegd :)
    short of long op de vdx index kan ook opgegeven worden
    anoniem opgave kan via : vdx_2022@yahoo.com
    wel alias verzinnen erbij dan
350 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 18 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links