Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Fugro AEX:FUR.NL, NL00150003E1

  • 23,020 23 apr 2024 17:35
  • -0,360 (-1,54%) Dagrange 22,860 - 23,400
  • 307.410 Gem. (3M) 374,4K

Q4-2022draadje Fugro voor iedereen.

3.188 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 160 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Bergonzi_deleted 5 oktober 2022 10:32
    quote:

    inbetween schreef op 5 oktober 2022 10:29:

    Beste Guru
    Kempen
    Gemiddeld Rendement. 207,55%
    Slechtste Guru
    KBC Securities
    Gemiddeld Rendement. -11.705,82%

    Dit kwam ik tegen op guruwatch. Je kunt op zijn minst enige twijfel zetten bij een advies van KBC. Dat is bij Fugro zeker het geval.
    natuurlijk, en zo hebben we ook onze twijfels over jouw doemscenario' s bij elk bezoekje ;-)
  2. forum rang 8 Calendar 5 oktober 2022 11:24
    Kempen is positiever dan KBC hoor.

    Kempen Capital Management geeft een buy advies voor het aandeel Fugro met een koersdoel van EUR 17,00

    Op 19 september 2022 hebben de analisten van KBC Securities hun beleggingsadvies voor Fugro (FUR; ISIN: NL00150004A7) herhaald. Het advies van KBC Securities voor Fugro blijft "kopen".

    De analisten behouden hun koersdoel van 13,70 EUR.
  3. forum rang 4 inbetween 5 oktober 2022 11:35
    quote:

    Bergonzi schreef op 5 oktober 2022 10:32:

    [...]

    natuurlijk, en zo hebben we ook onze twijfels over jouw doemscenario' s bij elk bezoekje ;-)
    Ik post alleen wat ik op guruwatch tegenkom. Ik heb het alleen over KBC, Kempen staat er ook bij, die hebben ook een advies voor Fugro. Beetje snel en makkelijk oordeel beste Bergonzi, zegt genoeg.
  4. forum rang 4 inbetween 5 oktober 2022 11:45
    quote:

    Greyhounds schreef op 5 oktober 2022 10:58:

    [...]Helemaal gelijk Bergonzi deze schalen wij in bij Floppie enz enz. ;-)
    Nog zo een met een makkelijk oordeel.. Beurs gezakt van 760 naar 630. Inflatie torenhoog. Fijne toestanden in Oekraïne. Rente's steeds verder omhoog. Consumentenvertrouwen en beleggersindexen op zeer laag niveau. Energietarieven torenhoog. Aantal mensen dat in de problemen komt wordt steeds groter. In Engeland zijn al gemeenschappelijke ruimtes waar mensen zich kunnen warmen omdat ze het thuis niet meer kunnen betalen. Omgerekend staat Fugro nog steeds dramatisch laag. Ik ben van nature positief ingesteld maar je ziet de dingen om je heen gebeuren. Graag voortaan even nadenken voordat je iemand in de hoek zet. Siert u niet.
  5. forum rang 7 Jalen 5 oktober 2022 11:54
    quote:

    Calendar schreef op 5 oktober 2022 11:24:

    Kempen is positiever dan KBC hoor.

    Kempen Capital Management geeft een buy advies voor het aandeel Fugro met een koersdoel van EUR 17,00

    Op 19 september 2022 hebben de analisten van KBC Securities hun beleggingsadvies voor Fugro (FUR; ISIN: NL00150004A7) herhaald. Het advies van KBC Securities voor Fugro blijft "kopen".

    De analisten behouden hun koersdoel van 13,70 EUR.
    Dat advies van Kempen dateert van mei 2018.
  6. forum rang 7 Jalen 5 oktober 2022 12:00
    quote:

    inbetween schreef op 5 oktober 2022 11:45:

    [...]Nog zo een met een makkelijk oordeel.. Beurs gezakt van 760 naar 630. Inflatie torenhoog. Fijne toestanden in Oekraïne. Rente's steeds verder omhoog. Consumentenvertrouwen en beleggersindexen op zeer laag niveau. Energietarieven torenhoog. Aantal mensen dat in de problemen komt wordt steeds groter. In Engeland zijn al gemeenschappelijke ruimtes waar mensen zich kunnen warmen omdat ze het thuis niet meer kunnen betalen. Omgerekend staat Fugro nog steeds dramatisch laag. Ik ben van nature positief ingesteld maar je ziet de dingen om je heen gebeuren. Graag voortaan even nadenken voordat je iemand in de hoek zet. Siert u niet.
    Een beetje introspectie zou ook u niet misstaan. Bijna, zonet elke post op het Fugro forum zinspeelt op het imploderen van de koers omdat het hele kaartenhuis in de wereld op instorten staat.. Terwijl er voldoende signalen zijn dat het herstel inzet. En dan het liefst posten op rode dagen. Afwezig zijn op groene. Ik vind het niet gek dat forumleden deze posts op een gegeven moment irritant gaan vinden en u in een hoek gaan zetten.
  7. forum rang 7 Greyhounds 5 oktober 2022 12:11
    quote:

    Jalen schreef op 5 oktober 2022 12:00:

    [...]

    Een beetje introspectie zou ook u niet misstaan. Bijna, zonet elke post op het Fugro forum zinspeelt op het imploderen van de koers omdat het hele kaartenhuis in de wereld op instorten staat.. Terwijl er voldoende signalen zijn dat het herstel inzet. En dan het liefst posten op rode dagen. Afwezig zijn op groene. Ik vind het niet gek dat forumleden deze posts op een gegeven moment irritant gaan vinden en u in een hoek gaan zetten.
    Ik had het niet beter kunnen zeggen, je slaat de spijker op zijn kop Jalen!
3.188 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 160 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Fugro is het schoolvoorbeeld van een geslaagde turnaround

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links