Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel SHELL PLC AEX:SHELL.NL, GB00BP6MXD84

  • 33,430 18 apr 2024 15:26
  • -0,100 (-0,30%) Dagrange 33,180 - 33,555
  • 3.095.503 Gem. (3M) 7,5M

Uitstappen? Is het echt never sell Shell? -- Vervolg

22.508 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 1126 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 DeLa(s)Vega(s) 4 oktober 2022 09:17
    Beetje jammer dat een "iconisch draadje" van 10.000 pagina's (bij afdruk 20 posts per pag) wordt "afgedankt". Inderdaad aantal posts op 100 zetten en het draadje kan 5 keer zo lang mee. Dan lig ik tussen 6 plankjes denk ik.

    Dat andere draadje was ruim 9 jaar oud. Dus dat kan met instelling op 100 posts per pagina nog 36 jaar mee.
  2. forum rang 10 bp5ah 4 oktober 2022 09:37
    quote:

    Arie Jan schreef op 4 oktober 2022 09:31:

    Jongens was iedereen ff kwijt. Hier zijn jullie ;-) wat een nonsens, juist mooi zo’n lang draadje
    Dan weer op de ene en dan weer op de andere draad, hin und her, hier zit ik dan zonder aandelen voorlopig.

    Aex 30 punten hoger dan gisteren zo'n beetje
  3. forum rang 6 Arie Jan 4 oktober 2022 09:39
    quote:

    DeLa(s)Vega(s) schreef op 4 oktober 2022 09:17:

    Beetje jammer dat een "iconisch draadje" van 10.000 pagina's (bij afdruk 20 posts per pag) wordt "afgedankt". Inderdaad aantal posts op 100 zetten en het draadje kan 5 keer zo lang mee. Dan lig ik tussen 6 plankjes denk ik.

    Dat andere draadje was ruim 9 jaar oud. Dus dat kan met instelling op 100 posts per pagina nog 36 jaar mee.
    die ander doet het toch gewoon als je hem op 50 zet
  4. forum rang 7 DeLa(s)Vega(s) 4 oktober 2022 09:40
    quote:

    Arie Jan schreef op 4 oktober 2022 09:39:

    [...]die ander doet het toch gewoon als je hem op 50 zet
    Inderdaad, dus ik pleit ervoor het oude draadje weer op te pakken en deze nieuwe te stoppen. Ook handiger met opzoeken van oude posts. Dus dit is hoop ik mijn laatste post op deze draad.
  5. forum rang 9 Ron-tron system 4 oktober 2022 11:35
    quote:

    bp5ah schreef op 4 oktober 2022 11:27:

    [...]
    ??
    Die was veel te vroeg short gisteren volgens mij.

    Futs wat van de highs ...

    Brent 89.6, dat kan naar 92 en ook naar 87, zo volatiel als wat de laatste tijd.
    Ja ik zat inderdaad te vroeg short met 1 positie.
    Vandaag wel een bestens in maar ondertussen terug in en op .35 is deze handelswinst vervlogen:)
    Maar zover is het nog niet of toch wel nu;)
    Raar met olieprijs op plus 1% en koersval van 50cent van daghoog.
    Moet je morgen een parachute aantrekken moest de OPEC minder dan 1miljoen vaten verlagen.
  6. forum rang 6 Candelll 4 oktober 2022 11:35
    die futs over de plas houden goed stand, dus laat alles nog even lopen
    Fed lid spreekt straaks om 15u kan de markt laten bewegen,hangt eraf met welke toon deze naar buiten komt.
    Gisterenavond op cnbc tv waren ze over de olie aan het praten, in het pannel waren 8 mensen aanwezig en enkel die dame zat niet in olie, de 7 andere konden zeggen dat je nu in olie moet zitten, zefs zegde er eentje wanneer je in recesie zit de bedrijven nog steeds olie nodig hebben.Ik neem dit steeds met een korrelte zou want zij moeten hun portefeuille verdedigen.

    Moet nu de deur en hoop rond 15uur terug te zijn.

    suc6
  7. forum rang 10 bp5ah 4 oktober 2022 11:40
    quote:

    Carl 2-8 schreef op 4 oktober 2022 11:35:

    [...]
    Ja ik zat inderdaad te vroeg short met 1 positie.
    Vandaag wel een bestens in maar ondertussen terug in en op .35 is deze handelswinst vervlogen:)
    Maar zover is het nog niet of toch wel nu;)
    Raar met olieprijs op plus 1% en koersval van 50cent van daghoog.
    Moet je morgen een parachute aantrekken moest de OPEC minder dan 1miljoen vaten verlagen.

    Shell is af en toe geen kaas van te maken Carl, dan tikt 't 1 op 1 op olie en dan loopt 't weer op de futs, de ene dag is de andere niet.

    Maar rustig an ff, komen meer dagen.

    Brent 89.78 vlakbij dayhigh nu.
  8. Fred Vos 4 oktober 2022 12:09
    quote:

    JoebarTeam schreef op 4 oktober 2022 11:44:

    Ok dit is toch wel bizar, olie staat op bijna +2% en shell op bijna -1% ??? Wat is hier aan de hand.
    Ben het eens met carl, als shell zo raar reageert valt het van een Cliff bij een tegenvaller van OPEC+
    Nou dat is niet zo raar, grote partijen speculeren met Shell net als veel forumleden die ritjes maken. Daarmee krijg je een onlogisch koersverloop op kortetermijn. Uiteindelijk gaat het mij om de koers op lange termijn.
  9. ArieAlias 4 oktober 2022 12:22
    Was ff het draadje kwijt maar nu ook de richting van de koers ...

    Een Opluchtinsrally omdat de economie afkoelt en daardoor de kans op verdere renteverhogingen afneemt ....nou ik ben opgelucht dat ik ff aan de zijlijn sta. Komt niet op een paar dagen of weken aan om weer in te stappen.

    Aanschouwen wij hier niet gewoon een onvervalste originele bull trap ??
22.508 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 1126 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Er staat extreem veel op het spel voor Shell

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links