Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,881 19 apr 2024 17:35
  • +0,013 (+1,50%) Dagrange 0,869 - 0,889
  • 8.926.686 Gem. (3M) 6,9M

Pharming Juli 2022

2.470 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 124 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 BassieNL 1 juli 2022 09:24
    quote:

    voda schreef op 1 juli 2022 08:55:

    [...]
    Bassie, als jij dat veel beter kan, waarom heb jij dan niet de juli maand geopend?
    Een maanddraad kun je gewoon openen door te schrijven: om het overzichtelijk te houden gaan we vanaf nu hier verder.

    Wat extra info kan nuttig zijn voor de nieuwkomer.
    Maar die schijtlolligheid voegt niks toe.
  2. [verwijderd] 1 juli 2022 09:37
    quote:

    Concrete schreef op 1 juli 2022 09:27:

    Bedankt Janssen & Janssen voor deze sympathieke juli opening en alle inhoudelijke bijdrage en trek je niks aan van enkele droeftoeters op dit forum die qua postings zwaar de overhand hebben maar in aantal eigenlijk zeer beperkt zijn.
    AB Concrete. Verder ben ik snel weg hier, van zure regen krijg ik een ouwe kop. ;-)
  3. forum rang 8 Wilbar 1 juli 2022 09:46
    quote:

    Marrr schreef op 1 juli 2022 09:37:

    [...]

    AB Concrete. Verder ben ik snel weg hier, van zure regen krijg ik een ouwe kop. ;-)
    zure regen? Dat is iets van de vorige eeuw. Als het goed is zou de mensheid allang aan de zure regen ten onder zijn gegaan. Maar we zijn er nog volop ! Wel leuk die zuurpruimen.
  4. forum rang 8 BassieNL 1 juli 2022 09:55
    quote:

    G. Hendriks schreef op 1 juli 2022 08:53:

    Helemaal geen inhoud doet mij als lezer pijn aan de ogen. Ben zo vrij om hier een eerder overzicht met wetenswaardigheden rond Pharming nog een keer te delen. Het bekende naslagwerk dus. Behoeft actualisering, maar niet in grote mate. Ontwikkelingen bij Pharming gaan niet zo snel.
    Domvolk wil geen inhoud. Voor de duimpjesuitdelers is af en toe wat quasi wetenschappelijk optimistisch gebral voldoende. Dat geeft namelijk een goed gevoel bij de investering in het aandeel waar ze geen snars van snappen.
  5. [verwijderd] 1 juli 2022 10:01
    quote:

    Dr. Phil schreef op 1 juli 2022 09:14:

    [...]

    Goed gezegd Voda. Nu het Bassie en ook G. dit niet uitkomt zoals zij het willen, deze kritiek.
    Wat een ontzettende onzinopmerking, Dr. Phil, ik plaatste enkel wat inhoud over Pharming. Gek hè, dat ik dat op een Pharmingforum doe. Maar goed, uw reactie is helaas al niet anders dan vele andere op dit forum. Mensen, hopelijk zien jullie zelf in dat je een forum dat ooit leuk was, zelf om zeep aan het helpen bent.
  6. forum rang 6 Concrete 1 juli 2022 10:16
    quote:

    G. Hendriks schreef op 1 juli 2022 10:01:

    [...]

    Wat een ontzettende onzinopmerking, Dr. Phil, ik plaatste enkel wat inhoud over Pharming. Gek hè, dat ik dat op een Pharmingforum doe. Maar goed, uw reactie is helaas al niet anders dan vele andere op dit forum. Mensen, hopelijk zien jullie zelf in dat je een forum dat ooit leuk was, zelf om zeep aan het helpen bent.
    Opbouwende kritiek van jou is zeer welkom hoor, ook ik lees graag jouw post en ben blij dat je er weer bent.
  7. forum rang 7 LL 1 juli 2022 10:23
    quote:

    G. Hendriks schreef op 1 juli 2022 08:53:

    Helemaal geen inhoud doet mij als lezer pijn aan de ogen. Ben zo vrij om hier een eerder overzicht met wetenswaardigheden rond Pharming nog een keer te delen. Het bekende naslagwerk dus. Behoeft actualisering, maar niet in grote mate. Ontwikkelingen bij Pharming gaan niet zo snel.
    Welkom terug G. Hendriks!
2.470 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 124 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links