Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Valuta BTC/USD IEX:20162.IEX,

  • 64.739,55 19 apr 2024 15:12
  • +1.151,77 (+1,81%) Dagrange 59.618,70 - 65.491,94
  • 0

Alleen voor cryptonauten

488 Posts
Pagina: «« 1 ... 7 8 9 10 11 ... 25 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 HCohen 3 juli 2022 17:05
    quote:

    Plop schreef op 3 juli 2022 16:56:

    [...]
    Tegenvraag, dus jij denkt dat je niets van mij kan leren omdat ik pas 'net kom kijken' ? Je weet helemaal niet hoe lang ik al meelees, of hoe lang ik al in crypto zit. Dat vindt ik nou aanmatigend. Time will tell, inderdaad, Bitcoin zal alleen maar weer sterker uit deze bearmarket komen en binnen 2 jaar boven de 100K staan. Dat durf ik wel te voorspellen, aanmatigend he!
    Ik blijf erbij dat er mensen zijn hier die zelf beledigende en pesterige posts plaatsen (onder het mom van een felle discussie?), en dan vervolgens gaan janken als ze weerwoord krijgen. Mijn mening. Agree to disagree.
    Disagree.
    Aanname en wederom een aanval bij je tegenvraag
    Wie weet kan ik iets van je leren, maar dat was niet de issue nietwaar. Als je er wat neutraler inzit kom je wellicht zelfs nog tot een werkelijke uitwisseling op dit forum . Nu heb ik overigens na jaren wel een redelijk stellige visie en obv onze recente uitwisselingen neem ik je niet echt serieus. Let's just disagree and leave it at that. Waarom ik dan op je post reageerde, omdat ik je aanmatigend vind.
  2. forum rang 6 Zaphod Beeblebrox 3 juli 2022 17:15
    quote:

    HCohen schreef op 3 juli 2022 16:08:

    [...]
    Voor beginnende fanatici
    Ik heb vijf van de zes artikelen gelezen. Ik ga niet betalen voor de NYT. Daar staat verder toch niks interessants in.

    De eerste drie artikelen komen van mensen die begrijpen dat gedecentraliseerde consensus netwerken door overheden moeilijk te controleren zijn. Dat vinden ze maar niks en daarom zijn ze er geen liefhebber van. Eentje komt met het onnozele voorbeeld dat er ooit eens een cryptomunt is gelanceerd die onmiddellijk een marktwaarde had van 2 miljoen USD. en vervolgens geen succes werd. De man concludeert voor het gemak dat alle andere crypto precies hetzelfde is.

    In alle gevallen komen ze met argumenten die weerlegd zijn en die je kunt nalezen in mijn crypto TLDR-link.
    Crypto is niet voor criminelen, net zo min als een mobiele telefoon voor criminelen is. Daar maken ze ook gebruik van hoor. Er is ook geen milieuprobleem. Je blijft maar steeds dezelfde onwaarheden herhalen. Het is dan ook geen steekhoudende kritiek. Je bent een van de zoveelste die het niet begrijpt omdat hij het niet wil begrijpen. Waarschijnlijk omdat je net als de eerste drie nocoiners vindt dat zoiets de autoriteit van de staat aantast.
  3. forum rang 7 HCohen 3 juli 2022 17:24
    quote:

    Zaphod Beeblebrox schreef op 3 juli 2022 17:15:

    [...]

    Ik heb vijf van de zes artikelen gelezen. Ik ga niet betalen voor de NYT. Daar staat verder toch niks interessants in.

    De eerste drie artikelen komen van mensen die begrijpen dat gedecentraliseerde consensus netwerken door overheden moeilijk te controleren zijn. Dat vinden ze maar niks en daarom zijn ze er geen liefhebber van. Eentje komt met het onnozele voorbeeld dat er ooit eens een cryptomunt is gelanceerd die onmiddellijk een marktwaarde had van 2 miljoen USD. en vervolgens geen succes werd. De man concludeert voor het gemak dat alle andere crypto precies hetzelfde is.

    In alle gevallen komen ze met argumenten die weerlegd zijn en die je kunt nalezen in mijn crypto TLDR-link.
    Crypto is niet voor criminelen, net zo min als een mobiele telefoon voor criminelen is. Daar maken ze ook gebruik van hoor. Er is ook geen milieuprobleem. Je blijft maar steeds dezelfde onwaarheden herhalen. Het is dan ook geen steekhoudende kritiek. Je bent een van de zoveelste die het niet begrijpt omdat hij het niet wil begrijpen. Waarschijnlijk omdat je net als de eerste drie nocoiners vindt dat zoiets de autoriteit van de staat aantast.
    1 Jouw link geeft minimale incomplete (deels ongebaseerde argumenten) van een site die haar inkomsten uit de cryptomarkt haalt.
    Je zult toch beter moeten leren filteren als je kwalitatief goede info in de discussie wilt brengen. En dat voor iemand die de DNB en CBP WC-eend bronnen noemt(lachertje).
    2 De podcast op de NYT is gratis(transcript idem), dus ook voor niet abbonees(je hebt er echt serieus naar gekeken merk ik, not)
    3 De argumentatie in die betreffende artikelen overstijgen jouw input en inbreng met min factor 10 imho. Dit mbt diepgang, achterliggende expertise en bronnen.
  4. forum rang 6 Zaphod Beeblebrox 3 juli 2022 17:30
    quote:

    HCohen schreef op 3 juli 2022 17:24:

    [...]

    1 Jouw link geeft minimale incomplete (deels ongebaseerde argumenten) van een site die haar inkomsten uit de cryptomarkt haalt.
    Je zult toch beter moeten leren filteren als je kwalitatief goede info in de discussie wilt brengen. En dat voor iemand die de DNB en CBP WC-eend bronnen noemt(lachertje).
    2 De podcast op de NYT is gratis(transcript idem), dus ook voor niet abbonees(je hebt er echt serieus naar gekeken merk ik, not)
    3 De argumentatie in die betreffende artikelen overstijgen jouw input en inbreng met min factor 10 imho. Dit mbt diepgang, achterliggende expertise en bronnen.
    De ad hominems overstijgen weer de argumenten.
    Geef eens een vb van incomplete informatie en nergens op gebaseerde argumenten?
    Toon mij eens aan hoe deze site inkomsten uit de cryptomarkt haalt?
    Tot zover is je antwoord volstrekt nietszeggend.
  5. forum rang 7 HCohen 3 juli 2022 17:36
    quote:

    Zaphod Beeblebrox schreef op 3 juli 2022 17:30:

    [...]

    De ad hominems overstijgen weer de argumenten.
    Geef eens een vb van incomplete informatie en nergens op gebaseerde argumenten?
    Toon mij eens aan hoe deze site inkomsten uit de cryptomarkt haalt?
    Tot zover is je antwoord volstrekt nietszeggend.
    - Histoire sans espoir -
    Het is zoals gebruikelijk, deflectie, smoke en mirrors.

    Ik ga jou niet bij de hand nemen als een klein kind en heb wel betere dingen te doen.
  6. forum rang 6 Zaphod Beeblebrox 3 juli 2022 17:51
    quote:

    HCohen schreef op 3 juli 2022 17:36:

    [...]
    - Histoire sans espoir -
    Het is zoals gebruikelijk, deflectie, smoke en mirrors.
    Ik ga jou niet bij de hand nemen als een klein kind en heb wel betere dingen te doen.
    Je hebt dus helemaal geen voorbeelden.
    Jarenlang horen we dezelfde leugens: crypto is voor criminelen, crypto is een gevaar voor het milieu, de overheid gaat het verbieden, etc
    Elke keer worden die uitspraken weerlegd en altijd is de reactie hetzelfde: net als Fred geloof je het gewoon niet. Het is een vreemde, haast religieuze antipathie die sommigen tegen crypto ontwikkelen. Doet me toch echt sterk denken aan de weerstand tegen o.a. de automobiel: Get a horse!

    www.saturdayeveningpost.com/2017/01/g...

    Wat doe jij hier nu eigenlijk? Al zeker twee jaar, misschien wel drie, achtervolg je cryptonauten om ze, in essentie, uit te schelden. Vraag je je dat zelf wel eens af?
  7. forum rang 7 HCohen 3 juli 2022 17:53
    quote:

    Zaphod Beeblebrox schreef op 3 juli 2022 17:51:

    [...]

    Je hebt dus helemaal geen voorbeelden.
    Jarenlang horen we dezelfde leugens: crypto is voor criminelen, crypto is een gevaar voor het milieu, de overheid gaat het verbieden, etc
    Elke keer worden die uitspraken weerlegd en altijd is de reactie hetzelfde: net als Fred geloof je het gewoon niet. Het is een vreemde, haast religieuze antipathie die sommigen tegen crypto ontwikkelen. Doet me toch echt sterk denken aan de weerstand tegen o.a. de automobiel: Get a horse!

    www.saturdayeveningpost.com/2017/01/g...

    Wat doe jij hier nu eigenlijk? Al zeker twee jaar, misschien wel drie, achtervolg je cryptonauten om ze, in essentie, uit te schelden. Vraag je je dat zelf wel eens af?
    Je vergist je, maar dat ben ik wel van je gewend. Fijne avond Zap
  8. forum rang 6 Fred 62 3 juli 2022 17:53
    quote:

    Plop schreef op 3 juli 2022 16:51:

    [...]
    Op zich een goeie vraag. Heel veel crypto's hebben in mijn ogen ook geen waarde, dat is echt wat de gek ervoor geeft. Maar een aantal ook wel. Bitcoin heeft waarde door:

    - Kosten die gemaakt worden bij minen
    - Netwerkeffect
    - Geen verwatering
    - Decentralisatie

    Er zijn allerlei formules om de echte waarde te berekenen maar die ken ik ook niet. Met al deze punten zoude waarde van Bitcoin eigenlijk veel hoger moeten zijn, maar die waarde bereikt hij pas over jaren.
    Dan weet ik nog steeds niet de eigenlijke waarde zul je zeggen. Kopt, maar dat kan met heel andere producten ook niet. Het is waard wat de gek ervoor geeft, omdat gek denkt dat het een goed product is.
    Bedankt voor je eerlijke antwoord.

    Ik ga het hele rijtje negatieve dingen aan crypto's nu
    niet benoemen want ik denk dat je die zelf ook wel weet.
    We komen hier nog op terug.

    Fred
  9. forum rang 6 Fred 62 3 juli 2022 18:04
    quote:

    Zaphod Beeblebrox schreef op 3 juli 2022 17:03:

    [...]

    Nee, dat geloof ik graag. Maar DNB is nogal een WC-eend bron. Wij van het bankenkartel vinden dat de concurrentie niet zo'n goede service levert. Maar goed, dat is precies wat je wilt horen toch? Het is niks en het gaat ook nooit wat worden.
    Je hebt dus geen vertrouwen in ons bankenstelsel
    en overheid , hoe ging je door het leven voor het crypto tijdperk?
    En hoe moeilijk moet het wel niet zijn om boodschappen
    te moeten betalen met € of je salaris te moeten
    ontvangen in € op een reguliere bank.
  10. forum rang 6 Zaphod Beeblebrox 3 juli 2022 18:15
    quote:

    Fred 60 schreef op 3 juli 2022 18:04:

    [...]

    Je hebt dus geen vertrouwen in ons bankenstelsel
    en overheid , hoe ging je door het leven voor het crypto tijdperk?
    En hoe moeilijk moet het wel niet zijn om boodschappen
    te moeten betalen met € of je salaris te moeten
    ontvangen in € op een reguliere bank.
    "I've developed a new open source P2P e-cash system called Bitcoin. It's completely decentralized, with no central server or trusted parties, because everything is based on crypto proof instead of trust. ... The root problem with conventional currency is all the trust that's required to make it work. The central bank must be trusted not to debase the currency, but the history of fiat currencies is full of breaches of that trust. Banks must be trusted to hold our money and transfer it electronically, but they lend it out in waves of credit bubbles with barely a fraction in reserve. We have to trust them with our privacy, trust them not to let identity thieves drain our accounts. Their massive overhead costs make micropayments impossible. ... With e-currency based on cryptographic proof, without the need to trust a third party middleman, money can be secure and transactions effortless. ... The result is a distributed system with no single point of failure."

    Satoshi Nakamoto (2009)

    "I don't believe we shall ever have a good money again before we take the thing out of the hands of government, that is, we can't take it violently out of the hands of government, all we can do is by some sly roundabout way introduce something that they can't stop."

    Friedrich Hayek (1984)
  11. forum rang 6 Zaphod Beeblebrox 3 juli 2022 18:20
    quote:

    Fred 60 schreef op 3 juli 2022 18:04:

    [...]
    Je hebt dus geen vertrouwen in ons bankenstelsel
    en overheid , hoe ging je door het leven voor het crypto tijdperk?
    En hoe moeilijk moet het wel niet zijn om boodschappen
    te moeten betalen met € of je salaris te moeten
    ontvangen in € op een reguliere bank.
    Zolang jij niet snapt dat je belazerd wordt, zul je niet enthousiast worden voor alternatieven.
    Plaatjes is van de gulden. Je kunt de lijn rechtdoor omhoogtrekken voor de euro. Je geld wordt dus elk jaar minder waard. Met andere woorden: je wordt permanent, volcontinue bestolen. Als jij dat prachtig vind, be my guest.

    Hetzelfde staat in de link die ik eerder gegeven heb, maar dat vond je niks.
    The US dollar is like a melting ice cube
    It's purchasing power has declined by 96% since 1913.
    The same thing is happening to your savings.
    learncrypto.com/why-crypto
  12. forum rang 6 Fred 62 3 juli 2022 18:45
    quote:

    Zaphod Beeblebrox schreef op 3 juli 2022 18:20:

    [...]

    Zolang jij niet snapt dat je belazerd wordt, zul je niet enthousiast worden voor alternatieven.
    Plaatjes is van de gulden. Je kunt de lijn rechtdoor omhoogtrekken voor de euro. Je geld wordt dus elk jaar minder waard. Met andere woorden: je wordt permanent, volcontinue bestolen. Als jij dat prachtig vind, be my guest.

    Hetzelfde staat in de link die ik eerder gegeven heb, maar dat vond je niks.
    The US dollar is like a melting ice cube
    It's purchasing power has declined by 96% since 1913.
    The same thing is happening to your savings.
    learncrypto.com/why-crypto
    Je hebt dus duidelijk geen boek gelezen over koopkracht.
  13. forum rang 6 Zaphod Beeblebrox 3 juli 2022 18:57
    quote:

    Fred 60 schreef op 3 juli 2022 18:45:

    [...]
    Je hebt dus duidelijk geen boek gelezen over koopkracht.
    Nou, mijn economische kennis is vrij goed. Jij daarentegen hebt je laten wijsmaken dat het goed voor je is om bestolen te worden. Want daar stijgt je koopkracht van, of zoiets.

    Maar goed, dit soort welles/nietes discussies wil ik helemaal niet voeren. Als jij het maar niks vind, dan is dat zo. Dat moet ik al zeker twee jaar aanhoren. Ook zo charmant van je dat je al jarenlang, tot vervelens toe, elk cryptodraadje daarmee volplempt: Fred vindt crypto maar niks. Alsof iemand dat wat kan schelen?

    Ik wil graag over crypto praten met andere cryptonauten en dat is hier helaas niet mogelijk. De kans dat de moderatoren actie ondernemen is verwaarloosbaar klein.
  14. [verwijderd] 3 juli 2022 19:39
    quote:

    Zaphod Beeblebrox schreef op 3 juli 2022 18:57:

    [...]

    . De kans dat de moderatoren actie ondernemen is verwaarloosbaar klein.
    Ik denk het wel hoor; eerst lachen ze zich de ballen uit de broek over het ultimatum en daarna zetten ze gewoon een streep door het consequent persoonlijk aanvallen van mensen.
    Met een (welgemeend) excuses was je verder gekomen denk ik.

    Ik ga zo maar weer een visje doen denk ik, hoop dat het morgen dan weer over de inhoud kan gaan.
  15. forum rang 6 Fred 62 3 juli 2022 21:22
    quote:

    Zaphod Beeblebrox schreef op 3 juli 2022 18:57:

    [...]

    Nou, mijn economische kennis is vrij goed.

    Ik hoor je nog zeggen dat ETH naar € 100000 ,- gaat.
    Je zit er op het moment maar 99% naast.

    En je voorspelling voor Fantom staat op 91% verlies YTD.

    Maar gelukkig laat jij je eigen niets wijsmaken.

    Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vinden zichzelf belangrijker dan anderen. Ze vinden dat ze recht hebben op een speciale behandeling en vinden dat regels die voor iedereen gelden, niet op hen van toepassing zijn. Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis houden weinig rekening met anderen. Ze kunnen zich niet zo goed in een ander inleven en gebruiken andere mensen vooral voor hun eigen doelen. Ze hebben een grote behoefte aan bewondering en reageren doorgaans met woede op elke vorm van kritiek of afwijzing.

    Mvg
488 Posts
Pagina: «« 1 ... 7 8 9 10 11 ... 25 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links