Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ArcelorMittal AEX:MT.NL, LU1598757687

  • 23,510 17 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 23,500 - 24,220
  • 3.430.788 Gem. (3M) 2,4M

Arcelor Mittal - Juni 2022

710 Posts
Pagina: «« 1 ... 23 24 25 26 27 ... 36 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 UpandDown 25 juni 2022 23:53
    quote:

    UpandDown schreef op 13 juni 2022 15:10:

    [...]Dat klopt.
    Alleen was mijn 1e aankoop rond €28, 2e aankoop rond €22 en nu op €18,52.
    Even een update over mijn gak van JET.
    Heb bij een koers van rond de €16,50 veel bijgekocht.

    Door het bijkopen bij dalende koersen heb ik nu een gak bij JET van €19,22.

    Van een gak van €28,20 naar €19,22 gebracht.

    Mocht het nu verder dalen dan zal ik weer bijkopen.

    Mocht het niet meer dalen en blijvend boven de €19,22 komen dan zal ik het niet op korte termijn verkopen.

    Ik blijf er nog wel een paar jaar inzitten.
  2. Judge 26 juni 2022 09:54
    Het is wel zo je moet vrij zeker zijn van het bedrijf wat je nooit echt bent. Want weet niet of je nyrstar kent? Veel belofte ook vrij veel werknemers, zou ook nooit failliet gaan. Gekocht en na veel dalingen volop blijven inkopen. Bijna alles wat ik had van andere aandelen verkocht om nyrstar bij te kopen. Er zat 122000 euro in bijna al onze spaarcenten van bijna 40 jaar. Resultaat staat nog op de beurs maar voor hoelang nog en heb een verlies van 99%.maar vanwege mijn werk was ik soms 9 mnd per jaar weg soms 4 mnd aan elkaar. Geen internet dus weinig om te volgen. Dus blijven bijkopen niet altijd juist, en geloof me de perfecte beleggingen bestaan niet. Ikzelf durf zeggen dat moest ik dit allemaal geweten hebben 40 jaar geleden had ik Nooit op de beurs gestapt en meer van het leven genoten. En laat nooit je hoofd gek maken zoals veel van
  3. Judge 26 juni 2022 10:08
    Leugenaars die enkel winst maken en nooit ergens verlies maken. Want zat ook in veel bedrijven waarvan men zegde kan niet failliet. Enkele vb waar ik veel in had zitten en geschrapt zijn. Lernhout en hauspie, de ia, fortis, real dolmen en nog verschillende andere. Nog enkele jaren en verkoop alles heb ik waarschijnlijk rust. En moet me niet meer druk maken aan die blazers met hun glazen bol die het altijd wel weten
  4. Worff 26 juni 2022 11:12
    quote:

    Judge schreef op 26 juni 2022 09:54:

    Het is wel zo je moet vrij zeker zijn van het bedrijf wat je nooit echt bent. Want weet niet of je nyrstar kent? Veel belofte ook vrij veel werknemers, zou ook nooit failliet gaan. Gekocht en na veel dalingen volop blijven inkopen. Bijna alles wat ik had van andere aandelen verkocht om nyrstar bij te kopen. Er zat 122000 euro in bijna al onze spaarcenten van bijna 40 jaar. Resultaat staat nog op de beurs maar voor hoelang nog en heb een verlies van 99%.maar vanwege mijn werk was ik soms 9 mnd per jaar weg soms 4 mnd aan elkaar. Geen internet dus weinig om te volgen. Dus blijven bijkopen niet altijd juist, en geloof me de perfecte beleggingen bestaan niet. Ikzelf durf zeggen dat moest ik dit allemaal geweten hebben 40 jaar geleden had ik Nooit op de beurs gestapt en meer van het leven genoten. En laat nooit je hoofd gek maken zoals veel van
    99% verlies is heel zuur. jammer dat je niet aan meer spreiding van je beleggingen heb gedaan dan was je verlies lager geweest. veel adviseurs zeggen dat spreiding belangrijk is.
  5. forum rang 5 Gotcha70 26 juni 2022 11:44
    Daarom dat je ook niet moet luisteren naar diegenen die beweren dat de 35+ weldra op de borden zal staan. Dit aandeel gaat op en neer met een verschil van soms 20%, daar moet je van profiteren. En naar de koersdoelen van de analisten moet je ook niet teveel kijken want die laten zo hun doelen zakken zonder dat er een echte aanleiding is.
  6. forum rang 4 UpandDown 26 juni 2022 11:52
    quote:

    Judge schreef op 26 juni 2022 10:08:

    Leugenaars die enkel winst maken en nooit ergens verlies maken. Want zat ook in veel bedrijven waarvan men zegde kan niet failliet. Enkele vb waar ik veel in had zitten en geschrapt zijn. Lernhout en hauspie, de ia, fortis, real dolmen en nog verschillende andere. Nog enkele jaren en verkoop alles heb ik waarschijnlijk rust. En moet me niet meer druk maken aan die blazers met hun glazen bol die het altijd wel weten
    Daar heb je helemaal gelijk in Judge.

    Ze zeggen ook: de beste stuurlui staan aan wal.
    Die weten het ook altijd beter.

    Maar het gaat natuurlijk om de kapitein.

    Het is trouwens ook bij mij vaak fout gegaan met beleggingen. Leergeld heb ik veel moeten betalen.

    2 belangrijkste punten wat ik wil delen is:
    Ik zoek eerst een aandeel uit met goede fundamenten.
    En koop het dan in eerste instantie op een lage koers in vergelijking met 12 maanden ervoor.

    Emotie mag geen rol spelen bij het beleggen.
    Dit is waardoor ik eerlijk gezegd in het verleden het meeste geld aan kwijt ben geraakt en ook erg moeilijk was om te leren.
  7. forum rang 5 Gotcha70 26 juni 2022 12:37
    quote:

    UpandDown schreef op 26 juni 2022 11:52:

    [...]

    Ik zoek eerst een aandeel uit met goede fundamenten.
    En koop het dan in eerste instantie op een lage koers in vergelijking met 12 maanden ervoor.

    Waar zijn die goede fundamenten bij JET? En het wil niet zeggen dat omdat de koers veel hoger stond dat de huidige koers laag is. Het is een bedrijf dat geld verbrandt.
  8. forum rang 4 UpandDown 26 juni 2022 14:05
    quote:

    Gotcha70 schreef op 26 juni 2022 12:37:

    [...]

    Waar zijn die goede fundamenten bij JET? En het wil niet zeggen dat omdat de koers veel hoger stond dat de huidige koers laag is. Het is een bedrijf dat geld verbrandt.
    Precies Gotcha70,

    Of jij een aandeel koopwaardig acht, dat is helemaal aan jou.
    Ik bepaal mijn keuzes aan de hand van mijn analyses. En heb ik dan een verkeerde keuze gemaakt dan is dat ook mijn eigen verantwoordelijkheid.
  9. Tjohn 26 juni 2022 16:49
    De vraag is hoe groot het komende inkoop programma zal worden. De verwachtingen voor de winst in Q2 en vermoedelijk ook nog Q3 zijn hoog. Dus het gaat afhangen van de langetermijn prognoze. De vraag naar staal in de VS blijft hoog door het 1000 biljoen investerings programma. In europa is er het risico van de volledige Gas stop want dan zal de vraag van de auto industrie afnemen. De vraag is Putin dat aandurft want dat zal vergaande langetermijn consequenties hebben
  10. forum rang 10 voda 27 juni 2022 07:40
    ArcelorMittal CLN Sells Stake in French AcierPlus

    Strategic Research Institute
    Published on :
    27 Jun, 2022, 6:52 am

    ArcelorMittal and Italy's CLN Group’s ArcelorMittal CLN Distribuzione Italia has sold 70% shares of French steel distribution company AcierPlus. 45% of shares were sold to AcierPlus Manager Mr Angelo Cazzolla, who already held 30% of AcierPlus shares. The remaining 25% were purchased by MA Srl, a company belonging to the CLN Group.

    AcierPlus is a French joint stock company with operations in 2 sites: Hericourt and Ancenis. The company is mainly performing cutting, shaping and welding services on steel products. Main customers are active in the lifting, railway and construction equipment markets.

    ArcelorMittal CLN had acquired AcierPlus back in 2016.

    ArcelorMittal CLN ships around 1 million tonnes of steel products annually.
  11. forum rang 6 uitzender 27 juni 2022 10:43
    quote:

    Gotcha70 schreef op 26 juni 2022 11:44:

    Daarom dat je ook niet moet luisteren naar diegenen die beweren dat de 35+ weldra op de borden zal staan. Dit aandeel gaat op en neer met een verschil van soms 20%, daar moet je van profiteren. En naar de koersdoelen van de analisten moet je ook niet teveel kijken want die laten zo hun doelen zakken zonder dat er een echte aanleiding is.
    Het beste is als ik het zo lees naar jou te luisteren Gotcha70 en verder heeft er niemand kijk op. Ik ga nog lekker voor de 35+ op de borden.
  12. forum rang 7 mvliex 1 27 juni 2022 11:20
    quote:

    Gotcha70 schreef op 24 juni 2022 20:41:

    [...]

    ................
    Ik dacht dat ik dat al een oneindig veel keer gedaan had. Ja, ik geloof erin. Als tradersaandeel. Zo laag mogelijk inkopen en zo hoog mogelijk verkopen. Als het topniveau bereikt wordt alles er terug uit onder het moto beter één vogel in de hand dan tien in de lucht. En dat brengt meer op dan zitten te wachten op Godot.
    ;-))))
  13. forum rang 5 Gotcha70 27 juni 2022 12:39
    quote:

    uitzender schreef op 27 juni 2022 10:43:

    [...]

    Het beste is als ik het zo lees naar jou te luisteren Gotcha70 en verder heeft er niemand kijk op. Ik ga nog lekker voor de 35+ op de borden.
    Er komt spontaan een beeld bij me op van een skelet op een bankje dat zit te wachten op die 35+.

    En niemand heeft er kijk op. Alle seinen staan op rood. Je moet ze wel willen zien.
710 Posts
Pagina: «« 1 ... 23 24 25 26 27 ... 36 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Herstel in zicht voor ArcelorMittal

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links