Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel AZERION AEX:AZRN.NL, NL00150006Z9

  • 1,670 18 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 1,662 - 1,698
  • 9.353 Gem. (3M) 61,6K

Forum Azerion geopend

2.417 Posts
Pagina: «« 1 ... 62 63 64 65 66 ... 121 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Aandelenanalyst 24 maart 2023 09:55
    quote:

    Bernardo schreef op 23 maart 2023 09:27:

    [...] miste jouw reacties hier omdat er weinig leven is op het forum. Denk maak je even wakker. Duurde niet lang !
    @bernardo wat vind jij van de hele situatie omtrent Azerion, Met name koersval, terugtreden CEO, ongeoorloofde transacties, Vrouwenvoetbal, Stichting vrouw geldenstroom, prive feesten vrouwen, iedere maand 2 a 3 overnames plegen om iedereen zand in ogen strooien, geld op, financiering max gebruikt etc

    Als je bovenstaande leest vindt je dat zulke acties horen bij een Nederlandse firma of een firma in een derdewereld land. Graag jou reactie
  2. forum rang 10 DeZwarteRidder 24 maart 2023 10:39
    quote:

    Aandelenanalyst schreef op 24 maart 2023 09:55:

    [...]
    @bernardo wat vind jij van de hele situatie omtrent Azerion, Met name koersval, terugtreden CEO, ongeoorloofde transacties, Vrouwenvoetbal, Stichting vrouw geldenstroom, prive feesten vrouwen, iedere maand 2 a 3 overnames plegen om iedereen zand in ogen strooien, geld op, financiering max gebruikt etc

    Als je bovenstaande leest vindt je dat zulke acties horen bij een Nederlandse firma of een firma in een derdewereld land. Graag jou reactie
    Van Bernardo zul je geen objectieve mening over Azerion horen; hij heeft persoonlijke belangen in Azerion.
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 24 maart 2023 11:23
    Oud nieuws, maar nog steeds interessant:

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Azerion: een imperium met 16.000 gratis games

    Oprichters Akpinar en Aytekin bouwden in die jaren een bedrijf op dat vorig jaar 195 miljoen euro genereerde met advertenties in gratis online games, en met negen spellen met in game-aankopen. De omzet komt dit jaar naar verwachting uit op 290 miljoen euro, voor 2022 is het doel niet minder dan 450 miljoen euro.

    Het Azerion-imperium bevat 16.000 – bijna allemaal free-to-play – spelletjes afkomstig van 850 gamemakers. Daarmee bereikt het bedrijf naar eigen zeggen 425 miljoen mensen wereldwijd, waarvan meer dan de helft buiten Europa. Die gamen gemiddeld 11 minuten per dag, waarbij ze advertenties voorgeschoteld krijgen (ook op billboards in games zelf) van in totaal 300.000 adverteerders.

    Veel games worden gespeeld via white label game-portals, die Azerion voor optuigt voor kabelbedrijven, uitgevers en e-commercebedrijven. De game-multinational heeft 26 kantoren in 18 landen.
    Next-level overnamespel

    Of de ondernemers goed kunnen gamen blijft gissen, maar dat ze het overnamespel beheersen staat buiten kijf. Met standplaats Schiphol als handige uitvalsbasis werden sinds 2015 niet minder dan vijftig bedrijven ingelijfd, waaronder bekende namen als advertentiemarktplaats Improve Digital (nog opgericht door ondernemers Janneke Niessen en Joëlle Frijters) en Spil Games, ontwikkelaar en uitgever van casual games. Dit jaar tikte Azerion voor negen bedrijven in totaal 139 miljoen euro af.

    De ook overgenomen Finse uitgever van onlinegame Habbo Hotel (sinds deze maand ook voorzien van NFT’s) levert maandelijks een publiek op van 850.000 gamers, die direct omzet generen met in game-aankopen. Ook 3D role playing game Hotel Hideaway trekt een groot publiek.

    Azerion heeft sinds dit jaar bovendien de game-rechten van de Teletubbies, Nijntje en de Smurfen verworven. Ook werd het distributiepartner van Microsoft Games, dat met casual games als Solitaire en Mahjong miljoenen spelers per maand trekt.

    In april van dit jaar haalden de ondernemers 200 miljoen euro op met de uitgifte van obligaties. Daarmee namen ze dit jaar alweer negen bedrijven over.

    In juni bijvoorbeeld de Duitse gamesmaker Whow (200 games), in september het Franse online advertentiebedrijf Sublime en in oktober het Bulgaarse PubGalaxy, een dienst waarmee websites hun advertentie-inkomsten kunnen opschroeven. Als distributieplatform voor apps schaart Azerion zich naast spelers als AppLovin en IronSource.

    Oprichters van Azerion houden controle

    SPAC-sterdam
    De beurs van Amsterdam heeft vergeleken met andere Europese beurzen de meeste SPAC’s, al hebben nog maar een paar een doelwit gevonden. Vorige week onthulde beurshuls Odyssey een fusie met het Britse medicijnontwikkelaar BenevolentAI. Met een waardering van 1,5 miljard euro gaat het om de grootste Europese SPAC-deal tot nu toe.

    Het bedrijf houdt na de SPAC-beursgang, na aftrek van de kosten en schulden, een netto cashpositie van 87 miljoen euro over om meer bedrijven over te nemen. De keuze voor een SPAC betekent dat de twee oprichters ‘de grootst mogelijke controle houden over onze beursgang’, zegt Aytekin in het FD.

    De ondernemers blijven na de beursgang in bezit van ongeveer twee derde van de aandelen, iets wat je bij een beursgang niet vaak ziet.
  4. forum rang 4 Bernardo 24 maart 2023 13:20
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 24 maart 2023 10:39:

    [...]

    Van Bernardo zul je geen objectieve mening over Azerion horen; hij heeft persoonlijke belangen in Azerion.
    ik heb mijn conclusie getrokken uit het feit dat er bepaalde personen ongelimiteerd onzin mogen verkopen en andere om onbenulligheden op hun vingers getikt worden. Van mij verder geen bijdrages meer dus een ieder veel succes of hun gelijk gewenst verder.
  5. forum rang 5 Gaasp 24 maart 2023 14:26
    quote:

    Bernardo schreef op 24 maart 2023 13:20:

    [...] ik heb mijn conclusie getrokken uit het feit dat er bepaalde personen ongelimiteerd onzin mogen verkopen en andere om onbenulligheden op hun vingers getikt worden. Van mij verder geen bijdrages meer dus een ieder veel succes of hun gelijk gewenst verder.
    Verstandig Bernardo.
    Verkoop jouw aandeeltjes maar snel, nu je er nog een paar centen voor kan krijgen.
  6. forum rang 4 Diede 24 maart 2023 14:59
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 24 maart 2023 12:56:

    Je zou haast denken dat LDA weer begonnen is met dumpen, maar dan zonder de koersmanipulatie.
    inderdaad.
    alleen jammer dat we nu geen idee meer hebben hoeveel ze hebben verkocht.
    Omdat de volumes vanuit het verleden door de manipulatie onbruikbaar zijn.

    Al zou je denken dat er wel meldingsgrenzen overschreden worden eerdaags?
  7. forum rang 10 DeZwarteRidder 24 maart 2023 15:28
    quote:

    Diede schreef op 24 maart 2023 14:59:

    [...]
    inderdaad.
    alleen jammer dat we nu geen idee meer hebben hoeveel ze hebben verkocht.
    Omdat de volumes vanuit het verleden door de manipulatie onbruikbaar zijn.

    Al zou je denken dat er wel meldingsgrenzen overschreden worden eerdaags?
    Ik blijf van mening dat alle verkopen van Principion dagelijks gemeld moeten worden omdat Principion eigendom is van de 2 bestuurders.

    Als dit niet gebeurt, is er dus sprake van een overtreding.
  8. Aandelenanalyst 24 maart 2023 16:28
    quote:

    Bernardo schreef op 24 maart 2023 13:20:

    [...] ik heb mijn conclusie getrokken uit het feit dat er bepaalde personen ongelimiteerd onzin mogen verkopen en andere om onbenulligheden op hun vingers getikt worden. Van mij verder geen bijdrages meer dus een ieder veel succes of hun gelijk gewenst verder.
    @bernardo dit is echt een teken van zwakte die je toont. Nu je ongelijk is gebleken en de beleggers met verliezen van 85% in hun maag zitten geef je ons de schuld van dit alles. Een sorry hadden we echt wel verwacht van jou kant. Wees dan een vent en geef toe dat je ernaast zat dat zal je echt sieren. Blijkbaar verkochten we geen onzin ik heb zelf in december aangegeven dat we een koes tussen de 1-2 EUR moeten verwachten in maart. Dat is toch uitgekomen wat is dan de onzin.
  9. Aandelenanalyst 24 maart 2023 20:52
    quote:

    Koning Insinuatie schreef op 24 maart 2023 19:33:

    Op het moment dat bekend werd (30 december 2022) dat de hoge heren opties hadden om hun aandelen voor 5 euro te verkopen, wist je "met mijn poten van deze aandelen afblijven"!!
    Inderdaad ik waarschuwde hier al een jaar voor. Wel raar dat de heren de media niet meer opzoeken ze waren niet weg te slaan. Ook al die journalisten en tv kanalen die hun podium gaven zijn nu angstvallig stil. Bernardo en aex tracker hebben ervoor gezorgd dat de kleine belegger nog grotere verliezen hebben geleden helaas. Ik neem het deze 2 heren wel kwalijk hiervoor.
  10. Aandelenanalyst 25 maart 2023 12:02
    quote:

    aextracker schreef op 21 maart 2023 12:09:

    [...]

    Gaa(s)p :)
    @aextracker door de positieve berichten van jullie kant hebben veel beleggers die uitgingen van jullie adviezen grote bedragen verloren. We verwachten op zijn minst een excuses en dat jullie totaal mis zaten in jullie verwachtingen. Zelf heb ik herhaaldelijk aangegeven dat deze heren al vorig jaar zijn begonnen met uitbundig leefstijl wat niet past bij een top van de onderneming en getrouwde mensen dat dit dan op enig moment invloed zal hebben in het graaien naar geld. Al die vrouwen die gefinancierd dienden te worden hebben dit mede veroorzaakt dat graaien naar meer geld duurdere cadeaus autos sieraden etc. Zelf zijn er medewerkers in lagere regionen die miljoenen aan vrouwen hebben gespendeerd en nu zijn de vrouwen allemaal weg nu het geld op is helaas voor de heren maar een dure les geweest. Enige die hier aan hebben verdiend zijn onze luxe vriendinnetjes geweest en de belegger heeft dit mooi gefinancierd voor de heren.
  11. forum rang 8 aextracker 25 maart 2023 16:36
    quote:

    Aandelenanalyst schreef op 25 maart 2023 12:02:

    [...]

    @aextracker door de positieve berichten van jullie kant hebben veel beleggers die uitgingen van jullie adviezen grote bedragen verloren. We verwachten op zijn minst een excuses en dat jullie totaal mis zaten in jullie verwachtingen. Zelf heb ik herhaaldelijk aangegeven dat deze heren al vorig jaar zijn begonnen met uitbundig leefstijl wat niet past bij een top van de onderneming en getrouwde mensen dat dit dan op enig moment invloed zal hebben in het graaien naar geld. Al die vrouwen die gefinancierd dienden te worden hebben dit mede veroorzaakt dat graaien naar meer geld duurdere cadeaus autos sieraden etc. Zelf zijn er medewerkers in lagere regionen die miljoenen aan vrouwen hebben gespendeerd en nu zijn de vrouwen allemaal weg nu het geld op is helaas voor de heren maar een dure les geweest. Enige die hier aan hebben verdiend zijn onze luxe vriendinnetjes geweest en de belegger heeft dit mooi gefinancierd voor de heren.
    Klink klare nonsense wat je hier post Aandelenanalyst. Onnodige verdachtmaking aan mijn adres.
    Ik heb part noch deel aan keuzes die mensen maken i.r.t. Azerion beleggingen.
    Je acteert hier bovenal als moraalridder van goed gedrag.
    Je wijze van gedrag op dit forum getuigd meer van diepliggende haat.
    Geen reden voor excuus, voor jou eerder een reden om eens goed over je eigen handelswijze na te denken.
    Sterkte daarbij.
    Ik vind een deel van de games van Azerion best grappig om uit te proberen.
    Moet je ook eens doen.
    Ze zijn gratis :).
2.417 Posts
Pagina: «« 1 ... 62 63 64 65 66 ... 121 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links