Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PostNL Koninklijke AEX:PNL.NL, NL0009739416

  • 1,233 24 apr 2024 17:35
  • -0,008 (-0,64%) Dagrange 1,228 - 1,245
  • 1.157.272 Gem. (3M) 2,2M

PostNL mei 2022 waar gaan we naartoe

2.095 Posts
Pagina: «« 1 ... 77 78 79 80 81 ... 105 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 22 mei 2022 13:46
    Ik zie hier zoveel mensen met gazen bollen, dat ik me ook maar even laat gaan:

    Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat over een jaar of 3 het merendeel van de huidige forumbezoekers hier vertrokken is en dat allemaal andere mensen hier hun meningen verkondigen waarbij de koers van PostNL beweegt tussen € 7 en € 8.
    Ja heus, zo snel kan het gaan !!

    En morgen......? De trend is gezet !
  2. forum rang 4 Cedar 22 mei 2022 15:08
    Wat een ongeduldige mensen hier op forum,
    Wat einde vorige week zich heeft afgespeeld wil nog niet zeggen dat op korte termijn een bod van Vesa zal volgen. Ik schat die kans minimaal gezien de koers van afgelopen jaar. Als er al een bieding zal komen is het 4e kwartaal.
    Veel ongeduld hier en morgen om 9uur met zn allen weer negatief op het forum omdat de bieder zich niet meldt?

    Wacht eerst rustig het dividend van €0.14 in augustus af,

    En verder…

    Geduld.
  3. forum rang 6 Gadus morhua 22 mei 2022 15:36
    ik moet soms denken aan de Koers van Fugro.
    Heel lang dobberde die rond en was erg geliefd door shorters.
    Na een vrij positief nieuws over afgelopen kwartaal ging het nog meer dalen!?
    Niemand begreep het en zat toen van alles achter, complotten verschenen per dag.

    Maar na verloop van tijd kreeg het -beetje bij beetje- meer vertrouwen en begon ook de koers te stijgen.
    Natuurlijk kun je de bedrijven niet met elkaar vergelijken maar soms zijn koersverlopen niet verklaarbaar, niet te doorgronden.
    De zittenblijvers van Fugro hebben inmiddels ruim een beloning gekregen, geduld en vertrouwen.
  4. rsantego 22 mei 2022 17:21
    Vandaag een artikel besteld bij Fonq. Wordt morgen bezorgd door Budbee. Is dit ook van Post.NL? Budbee bezorgt 's-avonds omdat dan de meeste mensen thuis zijn. Als Budbee niets met Post.NL re maken heeft, dan voorzie ik een nog grotere concurrentie voor Post.NL, naast alle overige bezorgdiensten. Daarnaast wordt het postvolume steeds kleiner waardoor er een mooie voedingsbodem ontstaat voor de shorters
  5. get.shorty 22 mei 2022 17:34
    quote:

    rsantego schreef op 22 mei 2022 17:21:

    Vandaag een artikel besteld bij Fonq. Wordt morgen bezorgd door Budbee. Is dit ook van Post.NL? Budbee bezorgt 's-avonds omdat dan de meeste mensen thuis zijn. Als Budbee niets met Post.NL re maken heeft, dan voorzie ik een nog grotere concurrentie voor Post.NL, naast alle overige bezorgdiensten. Daarnaast wordt het postvolume steeds kleiner waardoor er een mooie voedingsbodem ontstaat voor de shorters
    weer iemand met een glazen bol,en te lui om ff te kijken op google waar de KONTBIJ vandaan komen,van zweden
  6. junior192 22 mei 2022 17:36
    quote:

    mr-rik schreef op 22 mei 2022 14:27:

    Wat kunnen we dit jaar aan dividend verwachten? Stel dat we terug gaan naar 0.25 cent dividend dit jaar is dat op de huidige koers van 3.11 nog steeds 8% dividendrendement. Opzich prima rendement toch om te wachten op een fusie / overname of betere tijden?
    Maar als de koers 3x het dividend zakt heb je er nog geen fluit aan
  7. forum rang 6 gpjf 22 mei 2022 17:54
    Werkelijk Beurs : Veel slecht nieuws is al ingeprijsd!

    Aandelenbeleggers werden de afgelopen week heen en weer geslingerd door hoop en vrees. Ook komende week belooft spannend te worden, met veel vertrouwenscijfers en de notulen van de Fed. „Ik durf niet te voorspellen hoe deze zullen uitpakken voor het sentiment op korte termijn, maar heb er vertrouwen in dat de beurzen over een jaar hoger staan dan nu”, meldt directeur Edwin Wierda van Wierda Vermogensbeheer

    Ja zo kan ik ook uitspraken doen daar hoef ik geen directeur Vermogensbeheer voor te zijn. Mag hopen dat het toch wel iets eerder is dan over een jaar
  8. rsantego 22 mei 2022 18:47
    quote:

    get.shorty schreef op 22 mei 2022 17:34:

    [...]

    weer iemand met een glazen bol,en te lui om ff te kijken op google waar de KONTBIJ vandaan komen,van zweden
    Ik heb zeker eerst gegoogeld, maar kon geen verband vinden, vandaar mijn vraag aan het forum. Overigens is KONTBIJ geen Nederlands woord en zeker geen Zweeds. Het is wel duidelijk dat je mijn commentaar liever niet hoort.
  9. forum rang 6 Lector 22 mei 2022 22:18
    quote:

    perry1 schreef op 22 mei 2022 19:55:

    Budbee is competitie van PNL
    Heb ook al te maken gehad met Budbee toen ik via een Zweedse webshop kocht.
    Werkt fantastisch, via hun app krijg je een code en kun je je pakketje ophalen in een kluis bij een winkel in de buurt (meestal). Je kunt de winkel zelf kiezen, daar staat gewoon zo'n kluisjesbox.
    Snel, makkelijk en wanneer het je uitkomt. En voor hun goedkoper, de PostNL bezorger staat regelmatig twee keer aan de deur omdat ze altijd mailen dat ze onderweg zijn op de dag zelf. Als je dan niet thuis bent dan kun je niets meer en staat de bezorger voor een dichte deur. En het bezorg tijdstip vooraf wijzigen kan vaak niet bij PostNL, soms wel maar lang niet altijd.
  10. forum rang 6 !@#$!@! 22 mei 2022 22:47
    quote:

    mr-rik schreef op 22 mei 2022 14:27:

    Wat kunnen we dit jaar aan dividend verwachten? Stel dat we terug gaan naar 0.25 cent dividend dit jaar is dat op de huidige koers van 3.11 nog steeds 8% dividendrendement. Opzich prima rendement toch om te wachten op een fusie / overname of betere tijden?
    Zeker, maar dat betekent wel dat het aandeel op de huidige koers gewoon goed gewaardeerd is. Dan hoef je verder geen grote stijging te verwachten totdat er weer betere tijden zijn.
  11. forum rang 6 Jestbread 23 mei 2022 07:35
    quote:

    Lector schreef op 22 mei 2022 22:18:

    [...]

    Heb ook al te maken gehad met Budbee toen ik via een Zweedse webshop kocht.
    Werkt fantastisch, via hun app krijg je een code en kun je je pakketje ophalen in een kluis bij een winkel in de buurt (meestal). Je kunt de winkel zelf kiezen, daar staat gewoon zo'n kluisjesbox.
    Snel, makkelijk en wanneer het je uitkomt. En voor hun goedkoper, de PostNL bezorger staat regelmatig twee keer aan de deur omdat ze altijd mailen dat ze onderweg zijn op de dag zelf. Als je dan niet thuis bent dan kun je niets meer en staat de bezorger voor een dichte deur. En het bezorg tijdstip vooraf wijzigen kan vaak niet bij PostNL, soms wel maar lang niet altijd.
    Je kunt toch gewoon vooraf je PostNL pakket in een kluis laten bezorgen? Snap niet alsof je doet dat Budbee iets revolutionairs heeft verzonnen. De pakketkluis, die bestonden nog niet
  12. forum rang 6 SAHR-0310 23 mei 2022 07:48
    quote:

    Jestbread schreef op 23 mei 2022 07:35:

    [...]Je kunt toch gewoon vooraf je PostNL pakket in een kluis laten bezorgen? Snap niet alsof je doet dat Budbee iets revolutionairs heeft verzonnen. De pakketkluis, die bestonden nog niet
    En bezorgmoment wijzigen kan ook. Maar wanneer je er bent om PostNL af te zeiken passen feiten niet altijd in het straatje, toch Lector?
  13. forum rang 6 Lector 23 mei 2022 08:22
    quote:

    Jestbread schreef op 23 mei 2022 07:35:

    [...]Je kunt toch gewoon vooraf je PostNL pakket in een kluis laten bezorgen? Snap niet alsof je doet dat Budbee iets revolutionairs heeft verzonnen. De pakketkluis, die bestonden nog niet
    Die optie is mij nooit geboden hoor, misschien zijn er hier geen PostNL kluizen in de buurt? Heb ze ook nooit gezien van PostNL wel van DHL in de Lidl.
    Ik heb de keuze om af te halen op een bezorg punt (winkel) maar die is er niet altijd. Vaak krijg ik een mail in de ochtend dat ze dezelfde dag tussen een bepaald tijdstip voor de deur staan. Als ik dan op mijn werk ben dan kan ik niets meer met die melding.
    Afhankelijk van het pakket geven ze het dan aan de buren af of komen ze nog een keer langs. Pas dan heb je de optie om het tijdstip te wijzigen.
  14. forum rang 6 Lector 23 mei 2022 08:26
    quote:

    SAHR-0310 schreef op 23 mei 2022 07:48:

    [...]

    En bezorgmoment wijzigen kan ook. Maar wanneer je er bent om PostNL af te zeiken passen feiten niet altijd in het straatje, toch Lector?
    Heeft niks met afzeiken te maken, ik geef gewoon mijn ervaring met Budbee en met PostNL, zie ook mijn reactie hierboven.
    Budbee heeft helemaal geen bezorger aan huis, gewoon met een code naar een kluis werkt voor mij prima omdat ik toch vaak niet thuis ben.
    En zoals gezegd, een kluis van PostNL heb ik hier nog nooit gezien en de optie is mij ook nooit geboden, wel afhalen bij een winkel zoals AH.
  15. forum rang 6 Lector 23 mei 2022 08:29
    quote:

    SAHR-0310 schreef op 23 mei 2022 08:07:

    Benieuwd wanneer kamp ING/PostNL weer met een vaag bericht komt om iedereen terug in het hok te krijgen...
    Is geen bericht voor nodig toch, een overname bod voorbeurs is uitgebleven dus de kans is groot dat de koers weer terugloopt deze week, de overname fantasie is weer uit het aandeel.
2.095 Posts
Pagina: «« 1 ... 77 78 79 80 81 ... 105 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Het is water naar de zee dragen: prognose PostNL valt vies tegen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links