Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Regering Rutte IV: wordt dit een succes of een ramp?

26.158 Posts
Pagina: «« 1 ... 908 909 910 911 912 ... 1308 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 9 februari 2023 12:52
    quote:

    Ronald Engels schreef op 9 februari 2023 12:42:

    [...]

    =====================

    gokker,

    Gewoon een heel erg mooi fijn dierenvel van grote schoonheid, "ons geschonken door de natuur", wat een mooie fijne "echte" vrouw haar schoonheid mooi benadrukt en de pracht en de lenigheid van echte prachtige wilde dieren toont.

    Wat overigens niet wil zeggen, dat er op deze prachtige dieren onnodig gejaagd mag worden!!!! Verzorg onze prachtige natuur en dierenleven en jaag op deze prachtige wilde dieren alleen uit noodzaak!!!

    Het is hoog tijd, dat in Nederland vrouwen weer charmant, vrouwelijk erotisch aantrekkelijk worden en mooie fijne kleding en mooie fijne dierenvellen ons geschonken door de natuur passen daar absoluut zeker bij.

    En in alle oprechtheid, geitenwollen sokken types en mannelijke uitziende vrouwen zijn niet erg charmant en aantrekkelijk, zoals er te veel van in het huidige Nederland rondlopen.

    Geef mij maar een mooie echte vrouwen met erotische vrouwelijke charme, schoonheid en intelligentie, ze worden steeds zeldzamer in het huidige straatbeeld van Nederland.

    M.v.g. Ronald
    Ben jij 250 jaar?
  2. forum rang 7 rene l 9 februari 2023 13:14
    quote:

    A Mao schreef op 9 februari 2023 12:30:

    Speciaal voor René, doe je een beetje voorzichtig ;-)

    www.gld.nl/nieuws/7857193/deze-wildro...

    Kijk Mao, dat bedoel ik nou als ik zeg dat er bij ons in het dorp alleen maar wereldvreemde ambtenaren zonder ook maar een enkel benul van realiteit op de loonlijst staan.
    Bijna elk project loopt uit op een fiasco.

    Deze wilddrempel hebben ze eind vorig jaar aangelegd en ik ben er al de nodige keren overheen gekomen.
    Zelf heb ik thuis al gezegd, de situatie daar is gevaarlijk geworden, zeker al het wegdek nat is.
    Mijn ervaring is dat je dit rooster rustig en diagonaal moet passeren, maar dan moet je wel uitkijken voor passerende auto's.

    En ik heb ook gezegd, voor de wilde zwijnen is deze drempel ook geen pretje, als ze eroverheen lopen dan kunnen ze zomaar hun poten breken.

    Verder heb ik ervaren, deze drempel veroorzaakt juist meer geluid wanneer er een auto overheen rijdt.
    De drempels die namelijk wat verderop liggen zijn totaal niet storend.

    En dan durven ze ook nog te beweren dat het rustgevend is voor de mensen die er in de buurt wonen.
    Laat me niet lachen, er woont daar geen hond, het is namelijk net naast de begraafplaats, en het is wel zo, als ik over de begraafplaats loop en bij het graf van mijn ouders sta dan hoor ik wel de enorme herrie van dit rooster.
    Nee, tot voorheen was het op de begraafplaats altijd een stiltegebied.

    Ik zou zeggen, plaats er maar een fietsbrug overheen, bruggenbouwers, daar hebben die simpele lieden bij ons in het torentje wel wat mee.

    En inderdaad, als straks het toeristen seizoen weer opengaat dan verwacht ik de nodige ongelukken van argeloze fietsers die niet weten wat hun te wachten staat.
    En dan heb ik het nog maar niet over racefietsen met smalle banden die deze drempel met hoge snelheid naderen.
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 9 februari 2023 13:27
    quote:

    rene l schreef op 9 februari 2023 13:14:

    [...]
    Kijk Mao, dat bedoel ik nou als ik zeg dat er bij ons in het dorp alleen maar wereldvreemde ambtenaren zonder ook maar een enkel benul van realiteit op de loonlijst staan.
    Bijna elk project loopt uit op een fiasco.

    Deze wilddrempel hebben ze eind vorig jaar aangelegd en ik ben er al de nodige keren overheen gekomen.
    Zelf heb ik thuis al gezegd, de situatie daar is gevaarlijk geworden, zeker al het wegdek nat is.
    Mijn ervaring is dat je dit rooster rustig en diagonaal moet passeren, maar dan moet je wel uitkijken voor passerende auto's.

    En ik heb ook gezegd, voor de wilde zwijnen is deze drempel ook geen pretje, als ze eroverheen lopen dan kunnen ze zomaar hun poten breken.

    Verder heb ik ervaren, deze drempel veroorzaakt juist meer geluid wanneer er een auto overheen rijdt.
    De drempels die namelijk wat verderop liggen zijn totaal niet storend.

    En dan durven ze ook nog te beweren dat het rustgevend is voor de mensen die er in de buurt wonen.
    Laat me niet lachen, er woont daar geen hond, het is namelijk net naast de begraafplaats, en het is wel zo, als ik over de begraafplaats loop en bij het graf van mijn ouders sta dan hoor ik wel de enorme herrie van dit rooster.
    Nee, tot voorheen was het op de begraafplaats altijd een stiltegebied.

    Ik zou zeggen, plaats er maar een fietsbrug overheen, bruggenbouwers, daar hebben die simpele lieden bij ons in het torentje wel wat mee.

    En inderdaad, als straks het toeristen seizoen weer opengaat dan verwacht ik de nodige ongelukken van argeloze fietsers die niet weten wat hun te wachten staat.
    En dan heb ik het nog maar niet over racefietsen met smalle banden die deze drempel met hoge snelheid naderen.
    Rene,
    het wordt hoog tijd dat je jezelf verkiesbaar stelt voor de Gemeenteraad.........!!!!
  4. forum rang 6 Ronald Engels 9 februari 2023 13:59
    quote:

    A3aan schreef op 9 februari 2023 13:22:

    Er wordt beweerd dat de grootste poetsdoeken de mooiste vrouwen hebben. Engels heeft waarschijnlijk en mooie vrouw.
    ===============================

    A3aan,

    Ik heb gelukkig een intelligente kwaliteitsvrouw, charmant, fijn, lief en mooi en wij zijn na 54 jaar huwelijk nog steeds intens gelukkig samen en poetsen in het huishouden doen wij beiden samen zoals het hoort en wat je mee krijgt door de opvoeding van beschaafde altijd hardwerkende te veel belasting betalende ouders.

    P.S. het wordt in de algemene omgang niet gewaardeerd onbeschaafde negatieve opmerkingen door Trollen van politieke partijen, wat niet wil zeggen, dat jij Adriaan een Troll bent, ik hoop het oprecht van niet!

    Met oprechte groeten van Ronald.
  5. forum rang 9 objectief 9 februari 2023 14:57
    quote:

    Ronald Engels schreef op 9 februari 2023 13:59:

    [...]

    Ik heb gelukkig een intelligente kwaliteitsvrouw, charmant, fijn, lief en mooi en wij zijn na 54 jaar huwelijk nog steeds intens gelukkig samen en poetsen in het huishouden doen wij beiden samen zoals het hoort en wat je mee krijgt door de opvoeding van beschaafde altijd hardwerkende te veel belasting betalende ouders.

    Dat mooi zou wel moeten, als je elke dag tegen je zin voor haar in de Hulst woont.
    Overigens de meeste mannen vinden hun vrouw mooi; dat is niks bijzonders.
    En te veel belasting betalen doen enkel de minder slimme personen.
  6. forum rang 6 Ronald Engels 9 februari 2023 16:00
    quote:

    objectief schreef op 9 februari 2023 14:57:

    [...]

    Dat mooi zou wel moeten, als je elke dag tegen je zin voor haar in de Hulst woont.
    Overigens de meeste mannen vinden hun vrouw mooi; dat is niks bijzonders.
    En te veel belasting betalen doen enkel de minder slimme personen.
    =============================

    objectief,

    Jij hebt nog steeds residentie in Nederland, dat is dus niet erg slim, dus je twijfelt aan je eigen slimheid.

    Overigens ik woon zeer goed en zeer fijn in het groene en mooie land van Hulst met nog vele Gezond Verstand Burgers - BBB - PVV stemmers!

    Het wordt slechts onwelriekend slecht stinkend in Nederland, door de Hysteries en Manipulaties van de Nederlandse Media en Financieel Afhankelijke Bekende Nederlanders, zoals de NPO/RTL TV en onze incompetente politici, die voorop lopen "als voor de Bühne beste jongetje van de klas" in pure Domheid richting de EU / United Nations / IPCC / enzv. en die Nederland verkwanselen aan het rijke buitenland en rijke buitenlanders, men noemt dit de economische en morele vernietiging van normale goede hard werkende burgers, die niet de macht en de controle over de macht hebben om zich beschaafd te verdedigen, die dus de slachtoffers zijn van het beste domme jongetje in de klas, "het Beste in Pure Domheid en Pure Incompetentie".

    M.v.g. Ronald
  7. forum rang 7 Succes 9 februari 2023 16:49
    Ze zijn voor democratie ... maar er aan mee doen is schijnbaar te veel gevraagd/
    Zeker beschamend!

    -----------

    (Ex-)Statenleden Forum verzuimen het vaakst bij Provinciale Staten: ‘Beschamend’

    Huidige en voormalige Statenleden van Forum voor Democratie zijn veruit het vaakst afwezig bij vergaderingen van de Provinciale Staten. Sommige (oud-)FvD-Statenleden zijn ongeveer de helft van de vergaderingen afwezig.

    Dat blijkt uit onderzoek van deze krant. Bij de laatste Provinciale Statenverkiezingen in maart 2019 kwam de partij van Thierry Baudet nog als winnaar uit de bus. In zijn overwinningsspeech sprak Baudet zijn aanhang toe: ,,De kabinetten-Rutte bepaalden de besluitvorming in ons land. Maar niet lang meer... Het land heeft ons nodig.’’ Toch kwam Forum van alle partijen het vaakst niet opdagen: zijn Provinciale Statenleden lieten bij 12 procent van de vergaderingen verstek gaan.

    Ook bij Denk ligt het verzuimpercentage hoog: op zo'n 11 procent. Al komt dat vooral door één Statenlid dat erg vaak verzuimde. Leden van JA21 en PVV (10 procent) en ook de SP (9 procent) zijn relatief vaak absent. Het vaakst aanwezig zijn de Statenleden van de ChristenUnie, Partij van de Arbeid en D66 (4 procent).

    Tom Russcher, persvoorlichter van Forum voor Democratie, laat weten dat het gros van de leden dat vaak afwezig was ‘allang weg is’ bij de partij. Van de huidige Forum-Statenleden is Gideon van Meijeren het vaakst afwezig. Hij is later Tweede Kamerlid en gemeenteraadslid voor Den Haag geworden. Volgens de persvoorlichter van Forum heeft hij geprobeerd om een opvolger te vinden voor zijn zetel in de Staten, maar dan zou de zetel naar een andere partij gaan en dat wil Forum voorkomen.

    In de Gelderse politiek is de afwezigheid van FvD’ers en van FvD-afgesplitsten al langer onderwerp van gesprek. De afwezigheid bij vergaderingen zorgt voor chagrijn bij de andere fracties. Commissaris van de Koning John Berends heeft in een vergadering van alle fractievoorzitters van Provinciale Staten gezegd dat hij het beschamend vindt dat gekozen volksvertegenwoordigers zó vaak niet aanwezig zijn.

    www.ad.nl/politiek/ex-statenleden-for...
  8. [verwijderd] 9 februari 2023 17:47
    Weer een stuk vrijheid weg. (van mij mag het...)

    Vanaf half mei wordt het in de oude binnenstad van Amsterdam verboden om nog een joint op straat aan te steken.
    Voor veel Amsterdammers en bezoekers zal het een historische verandering zijn.
    Lange tijd werd Amsterdam juist geprezen voor de stad waar alles kon en mocht.
    Het blowen op straat zonder risico op een straf werd decennialang gezien als een symbool voor het rebelse imago van Amsterdam.

    Maar met de toestroom van ‘brallende toeristen’ vindt vrijwel de gehele gemeenteraad dat de overlast terug moet worden gedrongen. Het blowverbod moet ervoor zorgen dat bewoners minder last hebben van drugsgebruik in de openbare ruimte en het Wallengebied moet voor buitenlandse toeristen en binnenlandse dagjesmensen minder aantrekkelijk worden.

    Het is aan de politie en boa’s om op te treden tegen mensen die wel vanaf half mei nog op straat blowen.
    Zij beboeten nu al bezoekers die in de openbare ruimte alcohol nuttigen.
    Kritiek van ondernemers, Wallenbewoners en gemeenteraadsleden is dat de handhaving tekortschiet, maar volgens het college gaat vanuit deze maatregel ook een symbolische functie uit: Amsterdam is geen blowwalhalla.

    Halsema schrijft in de donderdag aangekondigde maatregelen dat het alcoholbeleid ook aangescherpt gaat worden.
    Momenteel mogen winkels geen drank verkopen vanaf donderdag 16.00 uur tot zondag; vanaf half mei moeten alcoholhoudende dranken ook helemaal afgeschermd of verwijderd worden voor bezoeker.
    In veel winkels zijn dranken alleen ‘verborgen’ achter linten.

    De sluitingstijden voor horeca en prostitutie worden ook per 1 april vervroegd.
    Horecazaken mogen nu nog op vrijdagen en zaterdagen de deuren tot 03.00 of 04.00 uur openhouden; vanaf half mei wordt dat 02.00 uur. Na 01.00 uur mogen cafés geen nieuwe klanten meer binnenlaten.
    Omdat dit niet werkt als de terrassen nog open zijn, wil Halsema dat de terrassen in de zomermaanden om 01.00 uur sluiten (nu 02.00 uur).

    Met deze maatregelen zet de gemeente steeds verder in op het droogleggen van de binnenstad.
    Uit meerdere onderzoeken blijkt dat overmatig drankgebruik van toeristen een van de grootste overlastgevers is.
    Bezoekers maken veel geluid, ze urineren op de straat, moeten overgeven en behandelen de Wallen alsof het een pretpark is waar geen inwoners wonen die behoefte hebben aan (nacht)rust.

    Voor sekswerkers worden de werktijden vervroegd. Voortaan moeten zij om 03.00 uur sluiten in plaats van 06.00 uur.
    Sekswerkers zeggen veel klandizie hierdoor te verliezen, terwijl bewoners juist vinden dat 03.00 uur niet vroeg genoeg is.
    Halsema zei eerder dat de sekswerkers nooit de overlast hebben veroorzaakt, maar dat dit nodig is om de aantrekkingskracht op het gebied van blow- en braltoeristen te verminderen. “Terugbrengen naar drie uur vonden we geijkt.”

    De komend maand mogen bewoners en ondernemers nog inspreken over de plannen, al is dat vaak niet meer dan een formaliteit. De maatregelen komen boven op bestaande maatregelen. De gemeente zet hosts in, bij drukte is sprake van eenrichtingsverkeer en delen van de Wallen worden afgesloten bij topdrukte. De gemeente onderzoekt nog of het vrijgezellenfeesten kan verbieden. Voor veel inwoners gaat het echter niet snel genoeg.

    www.parool.nl/amsterdam/historische-i...
  9. forum rang 7 JP Samosa 9 februari 2023 18:22
    De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov werd in de strijd om invloed in Afrika deze week opnieuw op pad gestuurd naar het continent. Na een eerdere tour in juli vorig jaar, bezocht hij dit keer Mauritanië, Mali en Sudan en sprak daar met regeringsleiders over het versterken van banden.

    Die banden komen er vooral op neer dat Rusland huurlingen en wapens levert aan Afrikaanse landen, waarmee die terreurgroepen binnen de landsgrenzen willen bevechten. De Russen worden daarom met open armen ontvangen. Adama Diabaté, een prominent mediafiguur in Mali, zei tegen The Financial Times dat hij gelooft dat de Russen meer hebben gedaan tegen de jihadisten in het land dan voormalig kolonisator Frankrijk.

    Vanuit het Westen klinkt vooral door dat sentiment veel bezorgdheid. De Franse president Macron riep Afrikanen op om de Russen de rug toe te keren. Hij noemde Rusland "de laatste koloniale, imperiale macht" en Afrika zou - als continent dat slachtoffer is geweest van kolonialisme - beter moeten weten.
    …………….
    Vreselijk
26.158 Posts
Pagina: «« 1 ... 908 909 910 911 912 ... 1308 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 880,01 +0,60%
EUR/USD 1,0689 -0,12%
FTSE 100 8.089,61 +0,56%
Germany40^ 18.188,50 +0,28%
Gold spot 2.316,77 -0,23%
NY-Nasdaq Composite 15.696,64 +1,59%

Stijgers

VIVORY...
+27,78%
ASMI
+10,16%
RANDST...
+4,53%
NX FIL...
+3,85%
BESI
+3,82%

Dalers

ALLFUN...
-8,49%
ING
-5,29%
Avantium
-2,96%
AZERION
-2,35%
Flow T...
-1,74%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links