Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Regering Rutte IV: wordt dit een succes of een ramp?

26.158 Posts
Pagina: «« 1 ... 907 908 909 910 911 ... 1308 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 luchtschip 8 februari 2023 20:23
    Instructeurs van het Korps Mariniers van de Nederlandse Koninklijke Marine leiden Oekrainse soldaten in Engeland op, om Eerste Hulp te verlenen tijdens gevechtshandelingen

    foto's
    pbs.twimg.com/media/FoduDhlWYAQb7Yh?f...

    pbs.twimg.com/media/FoduDh1WYAEbqx4?f...

    pbs.twimg.com/media/FoduDhmWIAEQLqN?f...

    pbs.twimg.com/media/FoduDhqXwAE1XcG?f...

    Ukrainian recruits as part of basic combined military training in Great Britain master the general principles of first aid in combat condition. Classes are conducted by instructors of the Marine Corps of the Royal Navy of the Armed Forces of The Netherlands.

    twitter.com/NOELreports/status/162338...
  2. forum rang 6 jonas 8 februari 2023 21:11
    Hier die D"66 extreem gevaarlijke types. Niet te geloven hoe die bezig zijn. Ieder die anders denkt in andere partij,. Oplossing? Verbieden die partij! Referendum? Wat? Wie zijn die mensen? De nek omdraaien dat referendum!

    Racisme is kijken naar kleurtje en niet best. Wat doet D'66? Ze stellen mensen met blanke huid op het tweede plan! Uiteraard geldt dat dan weer niet voor D'66 aanhangers. Dat is niet zo inclusief en ook racisme!

    www.youtube.com/watch?v=od_ahHwZd3Y

    Volkomen gestoord dat stelletje van D66. Bijna net zo als bij GroenLinks, maar die partij is dan ook buitencategorie vooral aangaande dommige wijven.

    Groet, Jonas

    www.youtube.com/watch?v=od_ahHwZd3Y
  3. forum rang 6 A Mao 8 februari 2023 21:20
    En niet de eerste de beste die het zegt,
    De Amerikaanse journalist Seymour Hersh, die al heeft bericht over het bloedbad van M? Lai in Vietnam, de martelingen in Abu Ghraib, en de nep-aanval met sarin-gas in Syrië, heeft zojuist onthuld hoe de Nord Stream-pijpleidingen werden gesaboteerd.

    Duikers van de Amerikaanse marine plaatsten afgelopen zomer explosieven onder de Nord Stream-pijpleidingen (tijdens NAVO-operatie "Baltops 22", 5-17 juni 2022), die de Noren drie maanden later, op 26 september, activeerden door vanuit een vliegtuig een boei te droppen die ze tot ontploffing bracht.

    seymourhersh.substack.com/p/how-ameri...
  4. forum rang 7 ffff 8 februari 2023 21:27
    quote:

    gokker schreef op 8 februari 2023 13:50:

    [...]

    En wat hebben de rampen in de TUS landen hiermee te maken?

    Heb je Heeft je kamerdienaar trouwens de bontmantels van je oma al uit de mottenballen gehaald en opgestuurd?
    Gokker,

    Wat lees jij toch steeds echt slecht. Het antwoord op je eerste vraag heb ik nu juist uitvoerig gegeven in de openingsposting vanmorgen. Kristalhelder, duidelijk en dan toch vragen naar het reeds gegeven antwoord.

    Verder Gokker, had ik het niet over de bontjassen van mijn oma, niet over de bontjassen van mijn moeder, maar over de prachtige , heerlijk warme echte bontjas van mijn vrouw. In Genève, in Luxemburg- stad, in Trier kan ze er nog wel mee op straat komen, maar in Nederland durven wij dat echt niet aan. Speciaal volkje geworden.

    En verder hebben de trouwe royalisten alhier in de KK vanavond weer kunnen genieten van de opzienbarende ontdekkingen op het Caraibisch eiland. Wel grappig was het dat ze het over het grote overgewichtsprobleem aldaar hadden, in het Journaal........

    Zouden die tekstschrijvers nou zelf niet in de smiezen gehad hebben, dat dat toch wel een wat raar commentaar bij het educatieve bezoek voor de studente was........ Doordenkertje Gokker, of moet ik je dat ook nog uitleggen...?

    Peter
  5. forum rang 6 jonas 8 februari 2023 21:31
    Mao als de Amerikanen dit hebben gedaan met kennis van de EU dan is dat inderdaad top in volksverlakkerij. Zou best kunnen gezien dat gedraai van leugenaar Rutte met zijn inlegvelletje toen een volksraadpleging meneer niet uitkwam.

    Toch eerst meer bewijs! Afgezwaaide journalisten hebben soms ook de neiging geforceerd de aandacht te zoeken.

    Groet, Jonas

    PS Dat hele gedonder is wel mede veroorzaakt door de vooral door de NPO bewonderde geweldige nog net niet heilig verklaarde Frau. Angela Merkel die Duitsland energie afhankelijk heeft gemaakt van Rusland.

    Kerncentrales moesten gesloten en bruinkool en bomen wegkappen is nu nodig. Geweldig voor het milieu!
  6. [verwijderd] 8 februari 2023 23:09
    quote:

    ffff schreef op 8 februari 2023 21:27:

    [...]

    Gokker,

    Wat lees jij toch steeds echt slecht. Het antwoord op je eerste vraag heb ik nu juist uitvoerig gegeven in de openingsposting vanmorgen. Kristalhelder, duidelijk en dan toch vragen naar het reeds gegeven antwoord.

    Verder Gokker, had ik het niet over de bontjassen van mijn oma, niet over de bontjassen van mijn moeder, maar over de prachtige , heerlijk warme echte bontjas van mijn vrouw. In Genève, in Luxemburg- stad, in Trier kan ze er nog wel mee op straat komen, maar in Nederland durven wij dat echt niet aan. Speciaal volkje geworden.

    En verder hebben de trouwe royalisten alhier in de KK vanavond weer kunnen genieten van de opzienbarende ontdekkingen op het Caraibisch eiland. Wel grappig was het dat ze het over het grote overgewichtsprobleem aldaar hadden, in het Journaal........

    Zouden die tekstschrijvers nou zelf niet in de smiezen gehad hebben, dat dat toch wel een wat raar commentaar bij het educatieve bezoek voor de studente was........ Doordenkertje Gokker, of moet ik je dat ook nog uitleggen...?

    Peter
    Wow, een échte bontmantel nog wel! Mag ik vragen van welke diersoort? Luipaard, zoals de Afrikaanse monarchen dragen?

    Toch vervelend dat je campagne tegen de monarchie de wind uit de zeilen genomen wordt door tienduizenden slachtoffers in je zgn "TUS" landen.

    Ik heb enorm medelijden met je.
  7. forum rang 6 jonas 8 februari 2023 23:17
    Laten we het hier eens over hebben voordat we gaan stemmen. Die idiotie van partijen zoals GroenLinks en PvdA, VVD en uiteraard het COC-bijkantoor van D'66 in Den Haag.

    Lijkt allemaal beheersbaar, maar inmiddels heeft de Minister met het juiste kleurtje wel aangekondigd de hele wetgeving Genderneurtraal te maken. Hele wetgeving dus aanpassen voor minuscuul deel van de bevolking. Ja zo kunnen we wel lekker doorgaan! Waarom wel dat he/she gedoe en niet Oost Groninger non binair en lesbo Zuid Limbo?

    Ook zo doorzichtig is dat berbergen werkverschaffingcircuit in die antie racisme en anti discriminatiekringen en dan de bekende verontwaardiging op NPO ingezet en dan weer door.

    Neem dat onderzoek bij Ministerie van Buitenlandse Zaken en volgens de NPO was het daar allemaal verschrikkelijk racistisch. Kijk je dan verder dan was er een ingehuurd bureau waarvan je weet dat ze belang hebben bij allerlei fascistische en racistische zaken te constateren.

    Het daarvoor uitgekozen bureau wist dat ook te vinden met een wetenschappelijk flutonderzoek met anonieme zgn slachtoffers en gemekker over wat fout gevallen opmerkingen en als BELANGRIJKSTE aanbeveling 4 vervolgonderzoeken te gaan doen. Zo voedt Woke de nieuwe Woke!

    Zo goed zijn eens al die mensen in de Woke en anti Discriminatie echt aan het werk te zetten ipv. van zeur en zeur te doen. Een minister die zonder voorbehoud na Wokegezeur toezegd de in eeuwen opgebouwde wetgeving wokie te maken is volgens mij ook al volkomen lichtgewicht joker die niet begrijpt waarover het echt gaat.

    Groet, Jonas

    PS Veel mensen weten het niet. Maar waarom zijn al die musea zo bezig met slavernij en gender en die D'66 obsessies? Nou dat is vanwege top Wokie D,66 minister Van Werkhoven. Ze stelde de Wokenormen met niet het kunstwerk maar de kleur van de maker moest gelden als subsidienorm.

    Racisme pur sang. Ach ja als museumbeheerder doe je dan maar wat mee. Je moet wel om genoeg binnen te krijgen voor de goede zaak.
  8. [verwijderd] 8 februari 2023 23:22
    quote:

    jonas schreef op 8 februari 2023 23:17:

    [...]
    Zo goed zijn eens al die mensen in de Woke en anti Discriminatie echt aan het werk te zetten ipv. van zeur en zeur te doen. Een minister die zonder voorbehoud na Wokegezeur toezegd de in eeuwen opgebouwde wetgeving wokie te maken is volgens mij ook al volkomen lichtgewicht joker die niet begrijpt waarover het echt gaat.
    [...]
    glaasje teveel op?
  9. forum rang 6 jonas 8 februari 2023 23:31
    De inhoudelijkheid van uw argumentatie meneer Gokker doet mij in deze inderdaad denken aan een leeg glaasje.

    Van sneldeeltje heeft u mogelijk enig verstand hoewel mogelijk dat ook echte verstand bij uw collega"s kan hebben gelegen. Vermoed dat zo. Weet als onder meer hoofd bedrijfszaken in een onderzoeksorganisatie met 3000 onderzoekers (inclusief wat veldwerkers en administratie) dat status en haat en nijd in die kringen ook speelt.

    Ben dus helemaal niet geïmponeerd door jouw verhaaltjes als grote wetenschapper. Jammer voor je. Als grachtengordelmens met landerijen niet met ontzag benaderd worden Gokker? Erg heel erg dat moet niet mogen! Wie zijn toch dat soort mensen zoals Jonas?

    Gaarne volgende keer wat inhoud in uw reactie en ga eerst maar slapen want dit is niveau below zero qua reactie.

    Groet, Jonas
  10. forum rang 6 jonas 8 februari 2023 23:45
    Hier even gekke gestoorde linkse wijven. Huilend vanwege dat de meeste mensen wel en verschil tussen jongetje en meisje zien terwijl dat vanwege gendergekte dat niet zou kunnen of mogen.

    www.youtube.com/watch?v=yTf0DbLW2Rk

    Die hysterische wijven verschijnen bij 70% dus ga daar maar starten. Dat mens van JA met haar incrowd taaltje speelt overigens ook een raar spelletje. Hopelijk hebben ze die niet meer op de lijst.

    Groet, Jonas
  11. forum rang 10 luchtschip 9 februari 2023 00:43
    quote:

    jonas schreef op 8 februari 2023 23:45:

    Hier even gekke gestoorde linkse wijven. Huilend vanwege dat de meeste mensen wel en verschil tussen jongetje en meisje zien terwijl dat vanwege gendergekte dat niet zou kunnen of mogen.

    www.youtube.com/watch?v=yTf0DbLW2Rk

    Die hysterische wijven verschijnen bij 70% dus ga daar maar starten. Dat mens van JA met haar incrowd taaltje speelt overigens ook een raar spelletje. Hopelijk hebben ze die niet meer op de lijst.

    Groet, Jonas
    Die hysterische wijven verschijnen bij 70% dus ga daar maar starten

    twitter.com/drosssports/status/162318...
  12. forum rang 7 rene l 9 februari 2023 11:25
    quote:

    josti5 schreef op 8 februari 2023 20:47:

    Een linkse held:

    www.youtube.com/watch?v=yn5awX313fI&a...

    Ik denk dat het voor deze linkse leraar binnenkort einde oefening is en dat het leven hem vanaf nu zuur gemaakt zal worden.
    Het is toch not-done om dit soort uitspraken te doen over je werkgever, en dat nog wel op tv.
    Ongehoord dit.

    Hij bevestigt in ieder geval hoe het tegenwoordig op de scholen gesteld is, een realistisch tegengeluid is ongewenst, er wordt alleen maar extreem links hogeschool éénrichtingsverkeer gepreekt.

    Het is ook bekend, scholen, zowel de basisschool, het vmbo, het mbo, en het hbo, het zijn bolwerken die geregeerd worden door vrouwen met alleen maar linkse gevoelens en die er bovendien geen enkel benul van hebben dat Nederland haar eigen broek op moet houden door nog zelf te werken en serieus geld te verdienen.

    Deze types vinden het vooral belangrijk dat kinderen op de basisschool al geconfronteerd worden met bijvoorbeeld windmolens en transgenderachtige gevoelens.
    Hoe fout is dit, laat deze kinderen met rust, ze hebben nog geen enkel benul wat dit inhoud, laat ze dit als ze er oud genoeg voor zijn dit zelf ontdekken.
    Maar het wordt ze gewoon aangepraat, je zou wel eens in een verkeerd lichaam geboren kunnen zijn.

    Scholen horen ook neutraal te zijn, en leer de kinderen eerst maar eens fatsoenlijk rekenen en Algemeen Beschaafd Nederlands te spreken en te schrijven.

    Laat deze leerkrachten zich maar een concentreren op wat minder ziek te zijn, want ja, het is bekend, bij organisaties die door vrouwen gedomineerd worden is het ziekteverzuim opvallend hoog.

    Maar je ziet het steeds vaker, rechtse kritische geluiden worden niet meer geduld, direct wordt je de mond gesnoerd, je word afgeschilderd als een populist, of als een racist, een boeman, een primaat, een extremist, een complotdenker, of een combinatie van dit alles in willekeurige volgorde.

    En ja, ik hoorde gisteren ook nog dat Putin verantwoordelijk gehouden wordt voor het uit de lucht schieten van de MH17.
    Ik lees dan ook, de separatisten in de Oekraiene hebben Rusland gevraagd om een BUK te leveren.
    Ze hadden hem al eerder willen hebben maar omdat Putin in het buitenland was en hij de aanvraag goed moest keuren heeft het een week langer geduurd.
    Voor mij blijft het nog steeds een groot raadsel waarom, de MH17 was dus naar mijn mening niet het beoogde doel, maar wat dan wel.
    Net als de Nord Stream gasleidingen, heeft Putin deze sabotage ook eerst goed moeten keuren.
    Rutte heeft ook zijn goedkeuring gegeven voor het leveren van tanks op onze kosten aan de Oekraine, net als de inzet van F16's in Syrie.
    De piloot heeft overigens de opdracht gekregen van de Amerikanen voor de foute en fatale aanval op burgers.
    Ik geef mij mening er verder maar niet over, wel zijn het feiten en is er volgens mij niks aan gelogen.
    En Zelenski wil steeds meer en meer, vraag het maar aan Sjoerd Sjoeminovski.

    Nu krijgen we vlak voor de verkiezingen een wanhoopsoffensief van de combinatie Groen Links en de PvdA.
    Ik denk dan, ja, ze zijn allebei zo extreem links als de pest.
    GL is de linkse elite die zichzelf bedruipt met dikke subsidies om in stekkerbakken te kunnen rijden en willen ons land volplempen met windmolen, en ook willen ze de boeren om zeep helpen net als de laatste kolencentrale's.
    Ook zetten ze vol in om onze laatste industrie de nek om te draaien, Tata, de chemie, papierfabrieken en nog veel meer.

    En gek genoeg, juist vele stemmers op de PvdA werken bij dit soort bedrijven en verdienen er hun karige boterham mee.
    Verder hebben hun weinig meer te besteden, ze hebben in ieder geval geen geld voor een stekkerbak.
    Ik benieuwd of de PvdA stemmers op tijd wakker worden.

    Nu is er een Energie Noodfonds opgetuigd, de eerste resultaten zijn bemoedigend, ik heb een eerste test gedaan, en van wat ik zo begrijp, voor mij ligt er blijkbaak ook weer een zak met gratis geld klaar.
    Ik kan de aanvraag echter niet via de PC doen, het lukt alleen maar met mijn Nokia, ik moet dan eerst een app downloaden, en dat gaat het om een enorme klus van ongeveer een uur.
    Je moet in ieder geval een smartphone hebben, want anders dan vis je achter het net.
    Maar ja, waarom zou ik het niet doen, Tesla rijders hebben tenslotte heel wat meer gratis geld gekregen om in zo'n auto te willen rijden die voor de normale man onbereikbaar is.

    www.youtube.com/watch?v=QtXby3twMmI
  13. forum rang 7 ffff 9 februari 2023 11:46
    Gokker,

    Lezen blijft moeilijk, te moeilijk voor jou: Ik schreef gisteren nu juist zo attent dat de nieuwsmedia de wind uit de zeilen genomen werd door de overrompelende nieuwsfeiten uit de TUS landen. Het was voor mij dus juist een meevallertje dat ze nu eindelijk eens een dogje die flauwekul promotie, die we dagelijks aangesmeerd krijgen, niet konden leveren.

    Lezen, goed lezen, Gokker.

    Diep medelijden met mensen die een vergiftigde geest hebben waardoor ze niet meer helder kunnen redeneren........ En voor de rest geniet ik hier volop van een stralende zon en dagelijkse super-beursberichten....Unilever......geweldig dat vertrek uit Nederland. Die dividenden. Bravo Unilever. En dan .KBC 6,75 Euro dividend per aandeel. Nog nooit zoveel. uitbetaald... De voordelen van het beheer uit Luxemburg stapelen zich dagelijks op en dat is wel even iets anders dan het erosieve vermogensverlies daar in dat grachtenpand..... Met wie moet je nu eigenlijk meer medelijden hebben....? Al is alles natuurlijk een keuze in het leven. Een moedige renderende keuze of een slappe laat-maar-waaien beleid.

    Peter
  14. [verwijderd] 9 februari 2023 12:07
    quote:

    ffff schreef op 9 februari 2023 11:46:

    Gokker,

    Lezen blijft moeilijk, te moeilijk voor jou: Ik schreef gisteren nu juist zo attent dat de nieuwsmedia de wind uit de zeilen genomen werd door de overrompelende nieuwsfeiten uit de TUS landen. Het was voor mij dus juist een meevallertje dat ze nu eindelijk eens een dogje die flauwekul promotie, die we dagelijks aangesmeerd krijgen, niet konden leveren.

    Lezen, goed lezen, Gokker.

    Diep medelijden met mensen die een vergiftigde geest hebben waardoor ze niet meer helder kunnen redeneren........ En voor de rest geniet ik hier volop van een stralende zon en dagelijkse super-beursberichten....Unilever......geweldig dat vertrek uit Nederland. Die dividenden. Bravo Unilever. En dan .KBC 6,75 Euro dividend per aandeel. Nog nooit zoveel. uitbetaald... De voordelen van het beheer uit Luxemburg stapelen zich dagelijks op en dat is wel even iets anders dan het erosieve vermogensverlies daar in dat grachtenpand..... Met wie moet je nu eigenlijk meer medelijden hebben....? Al is alles natuurlijk een keuze in het leven. Een moedige renderende keuze of een slappe laat-maar-waaien beleid.

    Peter
    Geef nu eens antwoord op mijn simpele vraag: welke dierenhuid hangt over je echtgenote wanneer ze door de stad flaneert?
  15. forum rang 6 Ronald Engels 9 februari 2023 12:42
    quote:

    gokker schreef op 9 februari 2023 12:07:

    [...]

    Geef nu eens antwoord op mijn simpele vraag: welke dierenhuid hangt over je echtgenote wanneer ze door de stad flaneert?
    =====================

    gokker,

    Gewoon een heel erg mooi fijn dierenvel van grote schoonheid, "ons geschonken door de natuur", wat een mooie fijne "echte" vrouw haar schoonheid mooi benadrukt en de pracht en de lenigheid van echte prachtige wilde dieren toont.

    Wat overigens niet wil zeggen, dat er op deze prachtige dieren onnodig gejaagd mag worden!!!! Verzorg onze prachtige natuur en dierenleven en jaag op deze prachtige wilde dieren alleen uit noodzaak!!!

    Het is hoog tijd, dat in Nederland vrouwen weer charmant, vrouwelijk erotisch aantrekkelijk worden en mooie fijne kleding en mooie fijne dierenvellen ons geschonken door de natuur passen daar absoluut zeker bij.

    En in alle oprechtheid, geitenwollen sokken types en mannelijke uitziende vrouwen zijn niet erg charmant en aantrekkelijk, zoals er te veel van in het huidige Nederland rondlopen.

    Geef mij maar een mooie echte vrouwen met erotische vrouwelijke charme, schoonheid en intelligentie, ze worden steeds zeldzamer in het huidige straatbeeld van Nederland.

    M.v.g. Ronald
26.158 Posts
Pagina: «« 1 ... 907 908 909 910 911 ... 1308 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,79 +0,96%
EUR/USD 1,0702 +0,47%
FTSE 100 8.044,81 +0,26%
Germany40^ 18.161,70 +0,13%
Gold spot 2.322,91 -0,19%
NY-Nasdaq Composite 15.696,64 +1,59%

Stijgers

VIVORY...
+26,32%
BAM
+4,73%
PROSUS
+3,52%
ASMI
+3,14%
JUST E...
+3,10%

Dalers

RANDST...
-7,22%
Akzo N...
-6,93%
FASTNED
-4,65%
NSI
-3,89%
Arcelo...
-2,65%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links