Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Beter Bed 2022

1.322 Posts
Pagina: «« 1 ... 23 24 25 26 27 ... 67 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 ffwachten nog 30 januari 2022 20:27
    quote:

    Ikkeendendikke schreef op 30 januari 2022 15:16:

    Wat een forum zeg ,allemaal kletsen ,raden en gissen en op de koffie bij Kruijssen,kletskoek allemaal.
    En maar zeggen volgende week gaat het beter,glaze bol weetjes.
    Tsja! We kunnen het ook allemaal over vorige week hebben, is reuze spannend....
  2. forum rang 4 Bertje Belegger 1 februari 2022 16:01
    quote:

    Luifel schreef op 1 februari 2022 15:49:

    Vandaag 6k stuks aandelen gekocht…heel de dag over gedaan :-) ….met deze lage omzet durfde ik niet voor
    bestens te gaan, te dure prijs dan ten opzichte van huidige koers.…heb er vertrouwen in dat binnen 5 a 6 weken weer
    op €5,50 kan staan.
    Zeker weten! Gefeliciteerd met je aankoop!
  3. forum rang 4 odA neD gaaH 1 februari 2022 18:07
    quote:

    Luifel schreef op 1 februari 2022 15:49:

    Vandaag 6k stuks aandelen gekocht…heel de dag over gedaan :-) ….met deze lage omzet durfde ik niet voor
    bestens te gaan, te dure prijs dan ten opzichte van huidige koers.…heb er vertrouwen in dat binnen 5 a 6 weken weer
    op €5,50 kan staan.
    Is dat vertrouwen ergens op gebaseerd of is het gewoon hopen.
  4. vido-revisited 3 februari 2022 10:03
    quote:

    EENOENZONDERPOEN schreef op 3 februari 2022 08:48:

    Kleine vraag
    wie moet de kosten betalen voor het vervoer van de bedden?
    Toch niet BB?
    Of hoeveel bedden zal het gaan?
    Jij hebt totaal geen benul over de eventuele impact van naamsbekendheid op tv. En wat zijn de kosten van dat vervoer? Klein bier.
  5. forum rang 4 SpecuKlaas 3 februari 2022 11:54
    Ik maak me meer zorgen om het handelsvolume in BB in 3 uur beurshandel...4963 stuks verhandeld, en de stijgende grondstofprijzen dan wat het verschepen van matrassen naar Beijing kost (als ze daar in China al niet gemaakt worden). Voor mij best wel dramatisch dit volume en desinteresse kennelijk voor dit fonds. Maar in het management heb ik nu eenmaal veel vertrouwen. En er zit behoorlijk wat kapitaal achter BB. Geduld maar weer.
  6. [verwijderd] 3 februari 2022 13:01
    quote:

    Inhoudelijk schreef op 3 februari 2022 11:54:

    Ik maak me meer zorgen om het handelsvolume in BB in 3 uur beurshandel...4963 stuks verhandeld, en de stijgende grondstofprijzen dan wat het verschepen van matrassen naar Beijing kost (als ze daar in China al niet gemaakt worden). Voor mij best wel dramatisch dit volume en desinteresse kennelijk voor dit fonds. Maar in het management heb ik nu eenmaal veel vertrouwen. En er zit behoorlijk wat kapitaal achter BB. Geduld maar weer.
    Op basis van wat heb je vertrouwen in het management? Mijn vertrouwen in hun neemt met de week af.
  7. forum rang 4 SpecuKlaas 3 februari 2022 14:31
    Na het Duitsland debacle is het management vervangen, howel men aan dat "Duitse gifschandaal niks koen doen". Daarna is een faillissement voorkomen door flink in te grijpen en externe financiers aan te trekken, zonder dat dit echt ten koste v de aandeelhouders is gegaan. Voor hetzelfde geld had men een emissie geplaatst op een bodem koers. Is allemaal niet gebeurd. Men is erg op de financiën gaan letten en heeft de 'dure'noodlening vroegtijdig afgelost. Is gaan inzetten op een sterke groei van de online verkopen, wat zijn vruchten heeft afgeworpen gedurende de lock-downs, en online verkopen kan je 'eenvoudiger' uitbreiden dan de winkel verkoop, aangezien er nu een mega distributiecentrum is waarvan uit men alles kan gaan verkopen en een beter overzicht heeft. Data analyse v/d vraag/zoekopdrachten wordt ook serieus uitgevoerd. De groei zal van de online gaan komen en niet van de fysieke winkels :" zo jaren '70 en de jeugd koopt makkelijker online". Kapitaal op de achtergrond zit bij fam. Zeeman hun investeringsfonds.... zullen het nu niet mer zo kapot laten gaan (toch?).

    Een teleurstellend punt; ik had wel h.e.e.a. verwacht van de Aziatische partner met ook veel verkooppunten in de USA. Dat verhaal/sprookje is helemaal weg.

    Waar zien jullie groei kansen en wat zijn nu de grootste risico's (is ook goed management om die in te dammen).
1.322 Posts
Pagina: «« 1 ... 23 24 25 26 27 ... 67 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links