Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Beter Bed 2022

1.322 Posts
Pagina: «« 1 ... 20 21 22 23 24 ... 67 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. TW82 25 januari 2022 17:14
    tja, welkom bij BB... vorige week donderdag stonden we nog even op 5.60 Euro en nu zijn we al blij als er een 'blok' op 4.85 Euro wordt 'opgeslokt'. Maar goed, blijft nog spannend of we groen of rood eindigen... (Hoewel, er lijkt nog wel redelijk wat in de bied te staan op de 4.80 en 4.79 Euro, dus misschien toch geen rood meer vandaag).
  2. TW82 25 januari 2022 17:46
    quote:

    Royal Gaskoning schreef op 25 januari 2022 17:36:

    Van 4.99 teruggezet op 4.85. Alles kan bij dit k* fonds. Alles wordt gemanipuleerd.
    Die 4.99 Euro klopte ook gewoon niet. Er stond nog veel meer in de laat tussen de 4.85 Euro en 4.99 Euro dan verhandeld in de laatste minuut. Ik heb het de laatste tijd wel vaker gezien bij BB. (Geen idee of het alleen bij BB is of niet, want ik volg vrijwel geen andere aandelen meer.) Dan lijkt het systeem nog net een koers te pakken, net nadat bepaalde dagorders rond 17:30 uur worden ingetrokken/vervallen of iig uit de lijst verdwijnen, waardoor er nog net heel even een 'vage' koers op het bord komt t.o.v. paar seconden voor sluiting. Wel vaag gedoe inderdaad, maar die 4.99 Euro klopte sowieso niet volgens mij, dus in dat opzicht is de koers niet teruggezet.

    (Ook het handelsvolume klopt de laatste tijd rond/na sluiting niet helemaal en verandert dan soms nog even omlaag. Zojuist ook. Was 107.000 en nog wat, maar uiteindelijk terug op 105.560. Geen idee wat daar mis gaat in het systeem de laatste tijd. Op Euronext website trouwens wel nog eindvolume op 107.875).
  3. [verwijderd] 25 januari 2022 18:59
    quote:

    TW82 schreef op 25 januari 2022 17:46:

    [...]

    Die 4.99 Euro klopte ook gewoon niet. Er stond nog veel meer in de laat tussen de 4.85 Euro en 4.99 Euro dan verhandeld in de laatste minuut. Ik heb het de laatste tijd wel vaker gezien bij BB. (Geen idee of het alleen bij BB is of niet, want ik volg vrijwel geen andere aandelen meer.) Dan lijkt het systeem nog net een koers te pakken, net nadat bepaalde dagorders rond 17:30 uur worden ingetrokken/vervallen of iig uit de lijst verdwijnen, waardoor er nog net heel even een 'vage' koers op het bord komt t.o.v. paar seconden voor sluiting. Wel vaag gedoe inderdaad, maar die 4.99 Euro klopte sowieso niet volgens mij, dus in dat opzicht is de koers niet teruggezet.

    (Ook het handelsvolume klopt de laatste tijd rond/na sluiting niet helemaal en verandert dan soms nog even omlaag. Zojuist ook. Was 107.000 en nog wat, maar uiteindelijk terug op 105.560. Geen idee wat daar mis gaat in het systeem de laatste tijd. Op Euronext website trouwens wel nog eindvolume op 107.875).
    Het klopte wel, op het laatst gooide iemand een bestens eruit en daardoor ging die even naar 4.99 omdat er op dat moment niet veel in de laat stond. Het klopt indd dat de laatste tijd, zeker om 17.29 er nog rare orders en bewegingen voorbij komen en dat is precies wat ik bedoel. Er wordt overduidelijk mee gemanipuleerd. Ik vermoed zelf dat er wanhopige pogingen van particulieren zijn om de koers net voor het einde nog omhoog te duwen maar de koers mag gewoon niet hoger en wordt daarom in de eindveilig simpel omlaag gezet. Verder zijn er nog die irritante blokjes van 10 tot 30k. Vandaag het blok van 19k na 3 dagen eindelijk eruit geknald maar reken maar dat er morgen weer een blok tevoorschijn komt. Hoe en waarom, weet ik niet maar dit is niet kosjer
  4. TW82 26 januari 2022 14:57
    Jammer dat BB weer niet mee doet met het brede koersherstel vandaag. de +3% tot +5% vliegen je om de oren. Beetje cynisch altijd om bijvoorbeeld een met (staats)schuld overladen bedrijf/aandeel als KLM dan wel weer vrolijk +5% te zien doen.

    Erg laag volume ook vandaag en hoewel er niet zo veel in de laat staat tot 5 Euro, kruipt de koers toch niet verder omhoog.
  5. [verwijderd] 26 januari 2022 16:45
    quote:

    Daarom schreef op 26 januari 2022 16:33:

    betere resultaten behalen, positievere outlooks geven, vaker positieve persberichten uitgeven...
    Over kartonnen vegan bedjes zeker? Nee, gewoon old school verkopen en omzet halen, graag stoppen met die 'positive vibe' berichten want die doen niks. Kijk alleen al naar al die berichten over Leazzzy, kartonnen bedjes, experience centers en weet ik veel welke woke berichten er de laatste tijd langskwamen. Behalve extra kosten en een lage koers hebben ze niks positiefs gebracht.
1.322 Posts
Pagina: «« 1 ... 20 21 22 23 24 ... 67 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links