Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Accsys Technologies AEX:AXS.NL, GB00BQQFX454

  • 0,652 18 apr 2024 17:35
  • -0,018 (-2,69%) Dagrange 0,650 - 0,667
  • 192.289 Gem. (3M) 155,2K

Accsys 2022

1.072 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 54 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Gaasp 5 januari 2022 10:07
    Volgens mij blijft de koers nu kwakkelen omdat iets loos lijkt met het project in Kingsport.
    Het is nu al heel lang stil rond de joint venture met Eastman. Een jaar geleden waren de plannen dusdanig concreet dat er op 5 mei 2021een aandelenemissie is uitgeschreven ter financiering van het Accsys-deel van de JV. Het was toen de bedoeling dat in de zomer van 2021 een definitieve beslissing zou worden genomen, maar die beslissing lijkt tot op heden nog niet genomen.
    Wat is er aan de hand ?
  2. appiehappie 5 januari 2022 17:55
    Aandeel is opgeblazen in december voor afsluiting jaarboek. de argeloze belegger wil tenslotte tevreden zijn. Teveel risico,s aan dit aandeel. Zeker als de rente omhoog gaat en vele andere knelpunten niet opgelost of uitgesteld worden. Al eerder geschreven..bedrijf is rupsje nooitgenoeg.. de. Laag instappers gaan dumpen.. ik vermoed veel ongewilde langtermijnbeleggers ( boven de 2.00) succes. Heren. De markt heeft altijd gelijk!
  3. forum rang 7 Just lucky 5 januari 2022 18:08
    quote:

    appiehappie schreef op 5 januari 2022 17:55:

    Aandeel is opgeblazen in december voor afsluiting jaarboek. de argeloze belegger wil tenslotte tevreden zijn. Teveel risico,s aan dit aandeel. Zeker als de rente omhoog gaat en vele andere knelpunten niet opgelost of uitgesteld worden. Al eerder geschreven..bedrijf is rupsje nooitgenoeg.. de. Laag instappers gaan dumpen.. ik vermoed veel ongewilde langtermijnbeleggers ( boven de 2.00) succes. Heren. De markt heeft altijd gelijk!

    Appiesnappie, het koersdoel van IEX is bereikt, daarom een holdadvies. Aan de vooruitzichten verandert niets. Vandaag daling op normale omzet. Kopen en wegleggen, mooie aanvulling in porto.
  4. tull 5 januari 2022 18:11
    quote:

    appiehappie schreef op 5 januari 2022 17:55:

    Aandeel is opgeblazen in december voor afsluiting jaarboek. de argeloze belegger wil tenslotte tevreden zijn. Teveel risico,s aan dit aandeel. Zeker als de rente omhoog gaat en vele andere knelpunten niet opgelost of uitgesteld worden. Al eerder geschreven..bedrijf is rupsje nooitgenoeg.. de. Laag instappers gaan dumpen.. ik vermoed veel ongewilde langtermijnbeleggers ( boven de 2.00) succes. Heren. De markt heeft altijd gelijk!

    Het jaarboek van Accsys sluit niet af in december!
1.072 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 54 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Accsys: stilstand is achteruitgang

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links