Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ING Groep AEX:INGA.NL, NL0011821202

  • 14,926 17 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 14,758 - 15,118
  • 7.403.961 Gem. (3M) 11,2M

ING - 2022

11.765 Posts
Pagina: «« 1 ... 280 281 282 283 284 ... 589 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 manuss 3 juli 2022 20:33
    quote:

    Martin20 schreef op 3 juli 2022 11:39:

    Maandag zeker hoger (volgens mijn redenering). De koers van ing is euro 9,54 in de usa bij slot op vrijdag. Verwacht einde dag euro 9,62 op maandag. Geen negatieve invloed van usa vanwege the 4th of July sluiting daar.
    Zo denk ik er ook over!
  2. forum rang 5 clearfederer 4 juli 2022 01:07
    quote:

    New M by O schreef op 3 juli 2022 23:28:

    Faillissementen zijn aan een domino effect begonnen met in 2023 een recordjaar op komst in aantal!!!een nooit geziene golf aan afschrijvingen voor de banken.
    Een onderbouwing als een rots dus en een koers die zeker gaat bodemen op 6eur.
    Kruip maar weer onder je steen. Nobody cares :)
  3. forum rang 6 Hendrik65 4 juli 2022 08:09
    quote:

    New M by O schreef op 3 juli 2022 23:28:

    Faillissementen zijn aan een domino effect begonnen met in 2023 een recordjaar op komst in aantal!!!een nooit geziene golf aan afschrijvingen voor de banken.
    Een onderbouwing als een rots dus en een koers die zeker gaat bodemen op 6eur.
    Lastig je goed te weerspreken, want de toekomst is - zeker voor mij als gewone sterveling -, een ongewisse zaak maar de door jou voorspelde ellende zou natuurlijk best kunnen gebeuren. De toekomst moet echter wel een eenzame plek voor je zijn, daar je enige lijkt te zijn, die zich daar bevindt.
  4. Mad_Max 4 juli 2022 08:23
    BENGALURU, July 4 (Reuters) - Indian shares fell on Monday as metal stocks witnessed a sell-off on demand worries in top consumer China, and as the technology sector slid on weak sentiment in global markets..... grondstoffen zijn meestal voorbode voor een terugval... HSI staat 30% lager, dus zal daar wat minder activiteit zijn... en hopelijk stoppen de europeanen met die chineese rommel te kopen.... hier zal het niet zo'n vaart gaan... we hebben zeker grondstoffen nodig om Uktraine weer op te bowen en zie nog altijd veel vraag naar arbeidskrachten.... denk niet aan een doomsenario maar tijdelijke terugval tot na de vakantie...(en hopelijk einde van de oorlog) daarna kunnen we met ING de hoogte in...
  5. forum rang 6 Hendrik65 4 juli 2022 09:18
    quote:

    Martin20 schreef op 4 juli 2022 09:13:

    Ik hoop echt dat iemand het mij kan uitleggen waarom ing zo negatief start terwijl de andere financiële instellingen positief starten. Wat mis ik ?
    Op het moment van schrijven: Deutsche Bank -0,75%, Commerzbank -2,9% ...

    Voor mij geldt dat als de gasleveringen vanuit Rusland aan Duitsland compleet worden gestopt, de Duitse economie finaal in elkaar stort. De consequenties voor de Nederlandse economie zullen ook niet gering zijn. En banken zijn dan altijd de grootste pechvogels. En daarmee hun aandeelhouders. Ray Dalio heeft een geschat vermogen van 22 miljard dollar. Als hij via zijn vehikel Bridgewater ING gaat shorten, zal hij daar wel een goed motief voor hebben.
  6. Martin20 4 juli 2022 10:04
    quote:

    Martin20 schreef op 4 juli 2022 09:23:

    Op het moment van schrijven Aegon, abn, asr en nn positief en ing negatief. Maar laten we maar weer het beste hopen. Sentiment van de markt want de enigen die gaan profiteren van de renteverhogingen zijn de banken op het einde !
    Het ziet ernaar uit dat Dhr Dalio bepaald waar ING wordt neergezet. Shortselling met behulp van zovele biljoenen loont. Gewoon verkopen en dan weer inkopen om de koers omlaag te zetten.
  7. forum rang 6 N audio 4 juli 2022 10:07
    quote:

    Hendrik65 schreef op 4 juli 2022 09:18:

    [...]

    Op het moment van schrijven: Deutsche Bank -0,75%, Commerzbank -2,9% ...

    Voor mij geldt dat als de gasleveringen vanuit Rusland aan Duitsland compleet worden gestopt, de Duitse economie finaal in elkaar stort. De consequenties voor de Nederlandse economie zullen ook niet gering zijn. En banken zijn dan altijd de grootste pechvogels. En daarmee hun aandeelhouders. Ray Dalio heeft een geschat vermogen van 22 miljard dollar. Als hij via zijn vehikel Bridgewater ING gaat shorten, zal hij daar wel een goed motief voor hebben.
    Wat ik dan wel apart vind, is dat Blackrock afgelopen tijd zijn long belang in Commerzbank heeft uitgebreid tot 10%.
    Bridgewater zit al sinds 2018 short in ING. Schommelingen rond de 0.5% Nu iets hoger sinds twee weken tot 0.62%
    En nee, goed vind ik dat zeker niet.
  8. forum rang 9 Ron-tron system 4 juli 2022 10:19
    quote:

    Martin20 schreef op 4 juli 2022 10:04:

    [...]
    Het ziet ernaar uit dat Dhr Dalio bepaald waar ING wordt neergezet. Shortselling met behulp van zovele biljoenen loont. Gewoon verkopen en dan weer inkopen om de koers omlaag te zetten.
    Ik hoop dat hij erin slaagt om de opties ‘26 9,73eur tot op 1,49eur premie te drukken.
    Koopjes zijn het.
  9. forum rang 9 Ron-tron system 4 juli 2022 10:40
    quote:

    Mad_Max schreef op 4 juli 2022 10:29:

    [...]

    Voor die prijs willen veel mensen instappen Carl, stonden tijdje geleden rond de 1,60 wat toen al koopje was....
    Weet het ik ging toen voor de dec’24 serie aan 1,44eur maar voor beetje meer 2jaar extra inbouwen lijkt me veel interessanter.
  10. Nixel 4 juli 2022 11:13
    quote:

    Hendrik65 schreef op 4 juli 2022 09:18:

    [...]

    Op het moment van schrijven: Deutsche Bank -0,75%, Commerzbank -2,9% ...

    Voor mij geldt dat als de gasleveringen vanuit Rusland aan Duitsland compleet worden gestopt, de Duitse economie finaal in elkaar stort. De consequenties voor de Nederlandse economie zullen ook niet gering zijn. En banken zijn dan altijd de grootste pechvogels. En daarmee hun aandeelhouders. Ray Dalio heeft een geschat vermogen van 22 miljard dollar. Als hij via zijn vehikel Bridgewater ING gaat shorten, zal hij daar wel een goed motief voor hebben.
    Als je goed hebt doorgelezen heeft dit niks met het individuele aandeel ING te maken, maar meer met de volatiliteit van het aandeel (hoeveel kan er verhandeld worden in korte tijd). Ook ASML is daar 'geschikt' voor. Bovendien is het een 'mild bet'. Doet dus niets af aan het opwaarts of neerwaarts potentieel van ING, maar meer omdat beide in de Europese Markt zitten.
  11. forum rang 6 Hendrik65 4 juli 2022 11:17
    quote:

    Nixel schreef op 4 juli 2022 11:13:

    [...]

    Als je goed hebt doorgelezen heeft dit niks met het individuele aandeel ING te maken, maar meer met de volatiliteit van het aandeel (hoeveel kan er verhandeld worden in korte tijd). Ook ASML is daar 'geschikt' voor. Bovendien is het een 'mild bet'. Doet dus niets af aan het opwaarts of neerwaarts potentieel van ING, maar meer omdat beide in de Europese Markt zitten.
    Zo zie ik het ook. Het gaat om de totale markt.
11.765 Posts
Pagina: «« 1 ... 280 281 282 283 284 ... 589 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Misplaatste reactie op cijfers ING Groep

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links