Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ING Groep AEX:INGA.NL, NL0011821202

  • 14,670 24 apr 2024 17:36
  • -0,930 (-5,96%) Dagrange 14,622 - 14,986
  • 11.778.789 Gem. (3M) 11,3M

ING - 2022

11.765 Posts
Pagina: «« 1 ... 13 14 15 16 17 ... 589 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 robrdam 27 januari 2022 15:51
    quote:

    Take a sisi schreef op 27 januari 2022 07:18:

    Vandaag goed opletten AEX gaat diep rood mogelijk weer koopkansen met aanzienlijke korting .
    AEX gaat vandaag op enig moment zeker 2 tot 3 % inleveren .
    Stand Dow ten tijden dat de AEX sloot
    +/- 34650 punten
    Futures nu opnieuw 300 punten rood
    maakt 33850 punten .
    Keep the Faith ;-)

    Koopkansen goed gezien, AB!
  2. forum rang 4 robrdam 27 januari 2022 15:59
    quote:

    mr. cohiba schreef op 27 januari 2022 15:34:

    [...]

    Ik heb de aandelen voor 12,33 gekocht en biedt ze aan voor 13,50. Zo haal ik sowieso een goed rendement. Als ze opgevraagd worden heb ik, (zonder kosten gerekend) een rendement van 1,17 per aandeel + 34 cent premie= 1,51 per aandeel. Is een mooi rendement. Komt het aandeel niet boven de 13,50, houd ik lekker mijn aandelen en dan verkoop ik opnieuw calls de volgende maand.
    Zolang de waarde boven de 12,33 blijft, blijft het renderen. Anders eigenlijk ook al, want de premies die ik iedere maand binnen hark zijn pure winst.
    Als je simpel gaat rekenen: Stel, ik heb deze maand de aandelen gekocht voor 12,33 dan kan ik de premie die ik gekregen voor de optie: 34 cent, van de kostprijs van het aandeel aftrekken. De aandelen zouden mij dan slechts 11,99 gekost hebben.
    Zo beleg ik al jaaaaren. Save, met een fantastisch rendement. Als ze eens opgevraagd worden, so be it! Het enige jammere is dat ik de aandelen duurder terug moet kopen. Maar als ik dan weer opties schrijf, worden die ook duurder voor mijn klanten.
    Als het aandeel extreem daalt, heb ik al die optiepremies binnen van de maanden ervoor en is het verlies op de waarde van het aandeel daarmee (voor een groot deel) ingedekt.
    Ik heb vorige maand geen calls geschreven, want wilde ik rendement halen uit mijn opties, dan moest op het moment van schrijven er wel enige waarde zitten in voor mij interessante opties. Boven de 12,50 ongeveer.

    Is het duidelijk? Of te lang.....

    Je kunt ook doorrollen als je voor assigment in aanmerking komt. Zo kun je vandaag geschreven opties Feb 13.00 doorrollen naar Mrt 13.50 met 11 cent bijbetaling. Dit kun je beschouwen als additionele aankoopprijs van de aandelen, maar de potentiële verkoopprijs gaat wel met maximaal 50 cent omhoog.
  3. mr. cohiba 27 januari 2022 17:51
    quote:

    robrdam schreef op 27 januari 2022 15:59:

    [...]

    Je kunt ook doorrollen als je voor assigment in aanmerking komt. Zo kun je vandaag geschreven opties Feb 13.00 doorrollen naar Mrt 13.50 met 11 cent bijbetaling. Dit kun je beschouwen als additionele aankoopprijs van de aandelen, maar de potentiële verkoopprijs gaat wel met maximaal 50 cent omhoog.
    Dat doe ik ook wel eens. Is vaak een goede oplossing. Had ik ook in mijn stuk, maar er uitgehaald, anders zou het een te lang verhaal worden, dacht ik. Maar je hebt het relatief kort, goed verwoord.
  4. forum rang 4 Marietje 27 januari 2022 18:19
    Toch meer even reageren over het bovenstaande m.b.t. het schrijven callopties, ik denk dat het ook goed is om te vermelden dat het een instrument wat vooral door professionele partijen wordt gebruikt ( pensioenfondsen, verz mij , hedgefondsen) en in heel grote aantallen met een korte looptijd, waarbij de verwachting is, dat het aandeel de koers niet haalt en als dat wel dreigt te gebeuren , weten we wel wat dan de akties zijn.
    Als je daar echt geld mee wilt verdienen, moet je het in forse aantallen doen , in het voorbeeld krijg je 34 euro per contract .
    Volgens mij is dat momenteel geen handige methode bij ING, of je moet zeggen ik heb zoveel winst per aandeel en dat is genoeg die keus maakt iedereen op enig moment.
    Een ding ben ik het wel me eeens. je verhoogt op dat moment dat je die callopties verkoopt je rendement, maar of dat verstandig is ?

    Als voorbeeld 13,50 worden ze opgevraagd, omdat de koers 14,50 staat, je hebt 34 cent premie gekregen , dus je laat 1 euro winst liggen, minus 34 cent. is 66 cent.
    Maar eenieder z'n eigen keus, ik heb aandelen maar ga geen callopties schrijven , ING en Deutsche Telekom en ik heb daarnaast alleen maar callopties gekocht en daar ben ik blij mee, Deutsche Telekom gaat hun zendmasten ' schilderen ' , dus dat gaf vandaag al het eerste zetje en dan komen ze volgende week met ING op donderdag met hun cijfers

    Als morgen de rente een beetje meezit , staat de 13,50 weer op de borden en dat is nog maar het begin.

  5. forum rang 4 robrdam 27 januari 2022 19:00
    quote:

    Marietje schreef op 27 januari 2022 18:19:

    Toch meer even reageren over het bovenstaande m.b.t. het schrijven callopties, ik denk dat het ook goed is om te vermelden dat het een instrument wat vooral door professionele partijen wordt gebruikt ( pensioenfondsen, verz mij , hedgefondsen) en in heel grote aantallen met een korte looptijd, waarbij de verwachting is, dat het aandeel de koers niet haalt en als dat wel dreigt te gebeuren , weten we wel wat dan de akties zijn.
    Als je daar echt geld mee wilt verdienen, moet je het in forse aantallen doen , in het voorbeeld krijg je 34 euro per contract .
    Volgens mij is dat momenteel geen handige methode bij ING, of je moet zeggen ik heb zoveel winst per aandeel en dat is genoeg die keus maakt iedereen op enig moment.
    Een ding ben ik het wel me eeens. je verhoogt op dat moment dat je die callopties verkoopt je rendement, maar of dat verstandig is ?

    Als voorbeeld 13,50 worden ze opgevraagd, omdat de koers 14,50 staat, je hebt 34 cent premie gekregen , dus je laat 1 euro winst liggen, minus 34 cent. is 66 cent.
    Maar eenieder z'n eigen keus, ik heb aandelen maar ga geen callopties schrijven , ING en Deutsche Telekom en ik heb daarnaast alleen maar callopties gekocht en daar ben ik blij mee, Deutsche Telekom gaat hun zendmasten ' schilderen ' , dus dat gaf vandaag al het eerste zetje en dan komen ze volgende week met ING op donderdag met hun cijfers

    Als morgen de rente een beetje meezit , staat de 13,50 weer op de borden en dat is nog maar het begin.

    Als ik de aantallen daadwerkelijk verhandelde opties zie denk ik dat ook particulieren een partijtje meeblazen. Zo is de ING call 13.00 vandaag 125x verhandeld, in minimaal 15 transacties.

    Met opties zijn heel veel strategieën mogelijk, varierend van verhoging tot verlaging van het risico van je portefeuille.
    Als de koers rap stijgt laat je rendement liggen zoals je terecht schrijft. Voor de beantwoording van deze post even opgezocht wat ING een jaar geleden deed: slotkoers 29-01-2021 = 7.375 Met (inhaal) dividend zomaar meer dan 100% in een jaar. Au, ik heb inderdaad fors rendement laten liggen door het schrijven (en doorrollen) van opties, ik ga het niet uitrekenen maar ik schat dat het rendement van die strategie op ca 50% uitkomt.

    Maar als de koers zijwaarts gaat, of zelfs (per saldo) daalt is het een heel ander verhaal. Voorbeeld Unilever: slotkoers 29-1-2021 = 48,94 (vandaag 46.205). Met 1.70 dividend ben je dan ca 1,= op achteruit gegaan. Schrijven en doorrollen van opties levert afhankelijk van de strategie 0.25 tot 0.75 per maand op, laten we zeggen 0.50 ofwel 6,= per jaar. Daarmee heb je zelfs in dit dramajaar voor Unilever nog 10% gemaakt.

    Ik zie het schrijven van call opties als risico beperking, maar daarmee beperk je inderdaad ook het risico op koerswinsten van 100% en meer. Dus voor elk wat wils, en dat is maar goed ook, verkopers hebben kopers nodig en andersom!
  6. forum rang 4 robrdam 27 januari 2022 19:17
    quote:

    Marietje schreef op 27 januari 2022 18:19:

    Toch meer even reageren over het bovenstaande m.b.t. het schrijven callopties, ik denk dat het ook goed is om te vermelden dat het een instrument wat vooral door professionele partijen wordt gebruikt ( pensioenfondsen, verz mij , hedgefondsen) en in heel grote aantallen met een korte looptijd, waarbij de verwachting is, dat het aandeel de koers niet haalt en als dat wel dreigt te gebeuren , weten we wel wat dan de akties zijn.

    Opties kunnen ook ingezet worden voor weduwen- en wezen met een lange looptijd.

    Voorbeeld: de call 12.00 december 2026, vandaag 1 transactie geweest om 11uur18 van 5 contracten tegen 2,85. De koers was op dat moment ca 13.25 netto investering dus 10.40
    Ik weet momenteel echt niet wat het te verwachten dividend is, maar stel 0.80 per jaar.
    Dan maakt deze weduwe (of wees, of pensionado) dus de komende 5 jaren bijna 8% rendement per jaar. Het risico is minimaal dat de koers over 5 jaar onder de 10.40 staat (al hebben we dat het afgelopen jaar wel gezien), het risico is redelijk groot dat de koers over 5 jaar boven de 12,= staat, met nog een extra bonus van 15% aan het einde tot gevolg.

    Vergelijk dat met een spaarrekening met negatieve rente en een forse inflatie die aan de koopkracht knabbelt!
  7. forum rang 4 Marietje 27 januari 2022 20:17
    Ik ben het helemaal eens wat jullie hier boven schrijven, was ook niet als krtitiek bedoeld, maar als aanvulling op het eerdere verhaal.

    Naar mijn mening is het schrijven van callopties vooral lucratief als je dat in aandelen doet, die de koers niet halen, dan steek je de premie gratis in je zak.
    Bij aandelen , waarvan je verwacht ( en dat is dus discutabel ) dat die goede vooruitzichten hebben en dus zullen stijgen,vind ik het niet zo'n handige strategie, OF je moet zeggen het maakt mij weinig uit wat ik laat liggen, ik ben tevreden met de huidige winst.
    Klaar, iedereen maakt z'n eigen keuze .

    En over koersen over 5 jaar, tja, ik hou het maar bij dit jaar en dat is al lastig, aangezien, in dit geval , ING niet alleen op de wereld is.

  8. cune 27 januari 2022 21:36
    Omdat ik dit een leuk forum vind bij uitzondering een posting: "Marietje" ,derivaten ( calls) schrijven op je ING stukjes over een periode van 5 jaar ( 2027) is niet mogenlijk maar veel belangrijker is om ze nooit over een lange periode te schrijven. Alle kleine beetjes helpen. Zelf ben ik bang dat de "handel" a.s.3 febr. ( jaarcijfers )ING wel weer onder de € 13,- zal manipuleren . Allen een prettige avond.
  9. mr. cohiba 28 januari 2022 13:57
    quote:

    Marietje schreef op 27 januari 2022 21:59:

    Cune, wellicht snap ik je verkeerd , maar ik heb toch echt niet geschreven dat ik calls schrijf niet voor over een maand of over 5 jaar, ik heb aandelen en calls gekocht december 2022.

    Schrijven laat ik aan anderen over, dat gerommel in de marge is niet aan mij besteed.
    "Gerommel in de marge" slaat helemaal nergens op. Denigrerend. Ik heb je met een voorbeeld laten zien wat de winsten kunnen zijn. 3 tot 6 % per maand met de opties + de eventuele winst op de opgevraagde aandelen.
    Ik zit, in tegenstelling tot jou, te gniffelen bij de koersdaling vandaag. Laat ze maar lekker onder de 13.50 blijven, tot de derde vrijdag van februari. En anders? ik heb je al verteld wat ik dan verdien: 1,51 per aandeel. (Heb er 10.000 stuks, reken maar uit. Daardoor verkoop ik ook 100 opties premie à 34 euro in 1 maand). Ik kan er bovendien ook voor kiezen ze door te laten rollen bij eventuele koersstijging.
    Maar door mijn aankoopbedrag van 12,33 kan ik bij een verdere koersdaling, naar bijvoorbeeld 12,50, mijn calls terugkopen voor bijna 0 eurocent en ze weer aanbieden met een waarde van 12,60 en nóg eens de premie pakken. Mooi spelletje hoor.....
  10. forum rang 4 Marietje 28 januari 2022 16:45
    quote:

    mr. cohiba schreef op 28 januari 2022 13:57:

    [...]

    "Gerommel in de marge" slaat helemaal nergens op. Denigrerend. Ik heb je met een voorbeeld laten zien wat de winsten kunnen zijn. 3 tot 6 % per maand met de opties + de eventuele winst op de opgevraagde aandelen.
    Ik zit, in tegenstelling tot jou, te gniffelen bij de koersdaling vandaag. Laat ze maar lekker onder de 13.50 blijven, tot de derde vrijdag van februari. En anders? ik heb je al verteld wat ik dan verdien: 1,51 per aandeel. (Heb er 10.000 stuks, reken maar uit. Daardoor verkoop ik ook 100 opties premie à 34 euro in 1 maand). Ik kan er bovendien ook voor kiezen ze door te laten rollen bij eventuele koersstijging.
    Maar door mijn aankoopbedrag van 12,33 kan ik bij een verdere koersdaling, naar bijvoorbeeld 12,50, mijn calls terugkopen voor bijna 0 eurocent en ze weer aanbieden met een waarde van 12,60 en nóg eens de premie pakken. Mooi spelletje hoor.....
    Zo bedoelde ik het niet, maar het staat er wel, dus excuses.

    Wat ik schrijf is, dat je 34 euro per contract extra verdiend, als ie onder de 13,50 blijft. Dat heb je dan goed gedaan, iedereen heeft zijn eigen strategie.
    Dan heb je 3400 euro per maand verdiend, in dit geval.
    Ik beleg in aandelen, omdat ik in een bedrijf geloof en verwacht dat de koers gaat stijgen, dus ja, dat jij vandaag gniffelt, zal me worst zijn, ik kijk verder dan een dag
    Robrdam heeft een mooi voorbeeld gegeven van ING en Unilever en daar blijkt toch helder uit, dat als je jouw strategie het laatste jaar hebt gevolgd, je gewoon veel winst hebt laten liggen bij ING en bij Unilever extra winst zou hebben gemaakt.
    Dat bedoelde ik alleen te zeggen , dat als een bedrijf de potentie heeft om fors hoger te gaan, het geen extra winst oplevert dat schrijven van calls, maar dat je dat beter bij een aandeel kon doen, wat wat defensiever is.

    Over aantallen ga ik het niet hebben, is helemaal niet relevant , maar ga er maar van uit dat mijn winst op ING, de aandelen en de gekochte callopties over het laatste jaar een veelvoud is van 3400 per maand, maar ik had/heb dan ook veel meer dan 100 contracten

    Maar ik wens je alle succes ( met je aandelen, niet met je geschreven cals) , dus helemaal niet vervelend bedoeld.

  11. forum rang 4 Marietje 28 januari 2022 18:57
    quote:

    Take a sisi schreef op 28 januari 2022 17:22:

    Lachen , he Sjaakkio zware kost op jou lijntje , kijk eens naar mijn alias en denk er dan die slogan eens bij :-)))

    Fijn weekend maatje .
    Jij ook een fijn weekend en die slogan geeft rust, maar je weet dat ik fervente ING aanhanger ben en dat zal februari blijken waarom.

    Ik heb van de week al geschreven, dat in februari de 14,50 op de borden komt door de gepubliceerde cijfers en dan zijn degenen die calls 13,50 hebben geschreven hun aandelen kwijt voor 13,50 en 34 cent en geen haar op m'n hoofd die ING voor 13,85 gaat verkopen en dat risico lopen.

    Maar goed , dat is mijn tactiek en die blijft zo en iedereen moet zelf maar doen wat ie wil, ik probeerde alleen de andere kant van het juichverhaal over het schrijven van callsopties ING te benoemen en dat degenen die dat gedaan hebben minder hebben verdiend dan degenen die callsopties hebben gekocht over het afgelopen jaar .

    Dat is eigenlijk het verhaal en zijn de feiten, dus ja.

    Fijn weekend allen en we gaan een mooie maand tegemoet.

  12. mr. cohiba 28 januari 2022 19:54
    quote:

    Marietje schreef op 28 januari 2022 16:45:

    [...]

    Zo bedoelde ik het niet, maar het staat er wel, dus excuses.

    Wat ik schrijf is, dat je 34 euro per contract extra verdiend, als ie onder de 13,50 blijft. Dat heb je dan goed gedaan, iedereen heeft zijn eigen strategie.
    Dan heb je 3400 euro per maand verdiend, in dit geval.
    Ik beleg in aandelen, omdat ik in een bedrijf geloof en verwacht dat de koers gaat stijgen, dus ja, dat jij vandaag gniffelt, zal me worst zijn, ik kijk verder dan een dag
    Robrdam heeft een mooi voorbeeld gegeven van ING en Unilever en daar blijkt toch helder uit, dat als je jouw strategie het laatste jaar hebt gevolgd, je gewoon veel winst hebt laten liggen bij ING en bij Unilever extra winst zou hebben gemaakt.
    Dat bedoelde ik alleen te zeggen , dat als een bedrijf de potentie heeft om fors hoger te gaan, het geen extra winst oplevert dat schrijven van calls, maar dat je dat beter bij een aandeel kon doen, wat wat defensiever is.

    Over aantallen ga ik het niet hebben, is helemaal niet relevant , maar ga er maar van uit dat mijn winst op ING, de aandelen en de gekochte callopties over het laatste jaar een veelvoud is van 3400 per maand, maar ik had/heb dan ook veel meer dan 100 contracten

    Maar ik wens je alle succes ( met je aandelen, niet met je geschreven cals) , dus helemaal niet vervelend bedoeld.

  13. mr. cohiba 28 januari 2022 20:07
    quote:

    mr. cohiba schreef op 28 januari 2022 19:54:

    [...]
    Reactie op Marietje's post van 16.45 uur. (Ging even mis)

    Je wilt vertellen dat als je ING in april/mei 2020 gekocht had en nu nog steeds hebt, je meer winst hebt? Dat verhaal klopt in theorie, maar in de praktijk niet, natuurlijk. Je hebt nog nooit winstgenomen. Je hebt nog niks verdiend. Ik verdien iedere maand wel.
    Bovendien moet je ook op het dieptepunt ingestapt zijn en nu nog zitten te wachten in de hoop op meer. Alleen dan kom je in de buurt of meer dan mijn winst.... Maar pas als je winst hebt genomen, dus.
    Vorig jaar 67% rendement op mijn ING. Geïncasseerde winst wel te verstaan.
  14. forum rang 4 Marietje 28 januari 2022 20:55
    Als laatste reactie op dit, nee natuurlijk niet, sinds ik april 2020 in ING ben gestapt in de tussentijd verschillende keren uit - en ingestapt, dat heb ik trouwens de afgelopen bijna 2 jaar hier ook regelmatig gepost.
    En datzelfde heb ik gedaan bij Daimler, Infineon, Deutsche Post, Deutsche Telekom , Ahold, Arcelor Mittal.

    Nou had ik de beurs en haar gedoe al 20 jaar achter me gelaten, omdat ik in mijn tijd bij een bank werkte, genoeg ellende daarvan gezien heb, tot een ex collega ( en dat is een professional die bij een pensioenfonds werkzaam is ),mij in die tijd vertelde, dat je vanzelf een extra vermogen kon opbouwen door toen in te stappen.
    Aandelen kopen, langlopende callopties en wachten tot je vindt dat je genoeg euro's hebt binnen geharkt, verkopen.
    Dus dat heb ik zelf niet bedacht, en het advies erbij was , als er een dipje komt, weer instappen en zelfde tactiek.

    De meeste koersen van die aandelen zijn in waarde verdubbeld of verdrievoudigd, maar dat moment heb ik niet afgewacht, maar de winst in m'n zak gestoken.
    Momenteel heb ik (sinds een maand of drie geloof ik) alleen nog ING , Deutsche Telekom ( aandelen en langlopende callopties )en als verzekering putopties DAX.
    67% rendement is niet veel, Ik heb net ff gekeken bij mijn Max Blue depot , over 2021 een rendement van 274%, dit terzijde ik reken niet in percentages, ik reken in euro's , of ik 274% over 10.000 of 100.000 heb, scheelt aanzienlijk.
    En trouwens , ik hoop niet op een hogere koers, ik weet het zeker anders zit ik er niet zo dik in, kan een week of een maand duren, maar gaat gewoon gebeuren.

    Nou, fijn weekend gewenst en jij doet jouw systeem en ik de mijne en dat is plezierig als ik weer ING calls wil bijkopen, is er in ieder geval 1 verkoper...)))

  15. mr. cohiba 29 januari 2022 00:05
    quote:

    Marietje schreef op 28 januari 2022 20:55:

    Als laatste reactie op dit, nee natuurlijk niet, sinds ik april 2020 in ING ben gestapt in de tussentijd verschillende keren uit - en ingestapt, dat heb ik trouwens de afgelopen bijna 2 jaar hier ook regelmatig gepost.
    En datzelfde heb ik gedaan bij Daimler, Infineon, Deutsche Post, Deutsche Telekom , Ahold, Arcelor Mittal.

    Nou had ik de beurs en haar gedoe al 20 jaar achter me gelaten, omdat ik in mijn tijd bij een bank werkte, genoeg ellende daarvan gezien heb, tot een ex collega ( en dat is een professional die bij een pensioenfonds werkzaam is ),mij in die tijd vertelde, dat je vanzelf een extra vermogen kon opbouwen door toen in te stappen.
    Aandelen kopen, langlopende callopties en wachten tot je vindt dat je genoeg euro's hebt binnen geharkt, verkopen.
    Dus dat heb ik zelf niet bedacht, en het advies erbij was , als er een dipje komt, weer instappen en zelfde tactiek.

    De meeste koersen van die aandelen zijn in waarde verdubbeld of verdrievoudigd, maar dat moment heb ik niet afgewacht, maar de winst in m'n zak gestoken.
    Momenteel heb ik (sinds een maand of drie geloof ik) alleen nog ING , Deutsche Telekom ( aandelen en langlopende callopties )en als verzekering putopties DAX.
    67% rendement is niet veel, Ik heb net ff gekeken bij mijn Max Blue depot , over 2021 een rendement van 274%, dit terzijde ik reken niet in percentages, ik reken in euro's , of ik 274% over 10.000 of 100.000 heb, scheelt aanzienlijk.
    En trouwens , ik hoop niet op een hogere koers, ik weet het zeker anders zit ik er niet zo dik in, kan een week of een maand duren, maar gaat gewoon gebeuren.

    Nou, fijn weekend gewenst en jij doet jouw systeem en ik de mijne en dat is plezierig als ik weer ING calls wil bijkopen, is er in ieder geval 1 verkoper...)))

    Ik had het alleen over mijn ING. Maar voel je niet aangevallen. Ik ben wat defensiever met ING, alhoewel velen optiehandel offensief vinden. Voor mij is dit een veilige manier op een fantastisch rendement, je indekken met geschreven opties.
    Mijn andere (wel offensiieve) optiestrategieën, op de index bijvoorbeeld, hoef ik hier niet uit de doeken te doen, dit is het ING forum. Daar heb ik een volatiele markt voor nodig. Bij ING zelf hoeft dat (in mijn geval) dus niet.
  16. forum rang 6 Take a sisi 29 januari 2022 00:06
    quote:

    Marietje schreef op 28 januari 2022 18:57:

    [...]

    Jij ook een fijn weekend en die slogan geeft rust, maar je weet dat ik fervente ING aanhanger ben en dat zal februari blijken waarom.

    Ik heb van de week al geschreven, dat in februari de 14,50 op de borden komt door de gepubliceerde cijfers en dan zijn degenen die calls 13,50 hebben geschreven hun aandelen kwijt voor 13,50 en 34 cent en geen haar op m'n hoofd die ING voor 13,85 gaat verkopen en dat risico lopen.

    Maar goed , dat is mijn tactiek en die blijft zo en iedereen moet zelf maar doen wat ie wil, ik probeerde alleen de andere kant van het juichverhaal over het schrijven van callsopties ING te benoemen en dat degenen die dat gedaan hebben minder hebben verdiend dan degenen die callsopties hebben gekocht over het afgelopen jaar .

    Dat is eigenlijk het verhaal en zijn de feiten, dus ja.

    Fijn weekend allen en we gaan een mooie maand tegemoet.

    Ha ha , dat wil ik wel hopen , heb je recent nog vertelt dat ik het in de gaten zou houden , ik heb vandaag zo hard op de knoppen lopen drukken , dat ik mijn vingers in een kom water heb moeten koelen .

    Gekker wilde ik het niet meer maken , ik mag dit jaar al niet klagen , ik moet er nu voor waken niet te overmoedig te worden .

    We gaan het zien volgende week .
11.765 Posts
Pagina: «« 1 ... 13 14 15 16 17 ... 589 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links