Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ABN AMRO BANK N.V. AEX:ABN.NL, NL0011540547

  • 15,865 24 apr 2024 15:17
  • -0,025 (-0,16%) Dagrange 15,835 - 15,985
  • 1.373.032 Gem. (3M) 3,5M

ABN-Amro - 2022

8.889 Posts
Pagina: «« 1 ... 189 190 191 192 193 ... 445 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Fido 5 juli 2022 15:56
    het lijkt erop dat er een hoop investeerders zijn die de situatie zien verslechteren. Lees een langdurige hoge inflatie met een hogere rente, icm een agressievere verkrapping van het monetair beleid door de FED en een stijgende werkeloosheid in de VS. Die paar Nederlandse starters en doorstromers zullen de wereld economie niet op stoom houden. Niet iedereen gelooft in een korte en milde recessie, helaas heb ik hier geen verstand van maar als ik in mijn glazen bol kijk dan zie ik in de nabije toekomst gouden bergen op mijn beleggingsrekening . Een diepere recessie lees ik als meer leningen die niet terugbetaald worden en meer faillissementen, oftewel iedereen krijgt het moeilijk dus ook de financials.
  2. [verwijderd] 5 juli 2022 15:56
    quote:

    Lepre Chaun schreef op 5 juli 2022 15:20:

    Waarom dalen We nu weer ????

    Meer hypotheekaanvragen starters en doorstromers.

    www.rtlnieuws.nl/economie/life/artike...
    De R in het R-woord wordt ietsje groter. Als de lange rente in dit tempo doorzakt staat ie eind vd maand onder 0, dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
  3. forum rang 4 @monkeytail 5 juli 2022 16:19
    De koers is nu wel heel erg doorgezakt, zeg. Ik heb flink bijgekocht dus ben qua dividend nu op een prachtig gemiddelde. Ik zit long op ABNAMRO. Ik acht dit de cornerstone van mijn portefeuille. En verder heb ik weer 'ns wat Olies gekocht. Die hebben een mooie investering gedaan in Quatar. Ook een aardig dividend, waarvan ik verwacht dat deze blijft stijgen de komende jaren.
  4. forum rang 4 @monkeytail 5 juli 2022 17:49
    quote:

    kassa! schreef op 5 juli 2022 15:56:

    [...]

    De R in het R-woord wordt ietsje groter. Als de lange rente in dit tempo doorzakt staat ie eind vd maand onder 0, dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
    Vandaag ging de olieprijs fors onderuit, als dat doorzet is dat weer gunstig voor de inflatie. Het is verder koffiedik kijken, maar gezien full employment in US en delen van West Europa, verwacht ik geen langdurige recessie. Ik zie de cijfers van de banken ook met vertrouwen tegemoet.
  5. forum rang 5 Kees1 5 juli 2022 18:08
    quote:

    @monkeytail schreef op 5 juli 2022 17:49:

    [...]

    Vandaag ging de olieprijs fors onderuit, als dat doorzet is dat weer gunstig voor de inflatie. Het is verder koffiedik kijken, maar gezien full employment in US en delen van West Europa, verwacht ik geen langdurige recessie. Ik zie de cijfers van de banken ook met vertrouwen tegemoet.
    Wat ik om mij heen hoor is dat het in bepaalde sectoren niet echt lekker gaat. Ik heb het dan over (grotere) consumentenuitgaven (woninginrichting, elektronika). Mensen gaan volgens mij nog wel met vakantie, maar daarna gaat de hand op de knip.
  6. forum rang 4 @monkeytail 5 juli 2022 23:29
    quote:

    Kees1 schreef op 5 juli 2022 18:08:

    [...]

    Wat ik om mij heen hoor is dat het in bepaalde sectoren niet echt lekker gaat. Ik heb het dan over (grotere) consumentenuitgaven (woninginrichting, elektronika). Mensen gaan volgens mij nog wel met vakantie, maar daarna gaat de hand op de knip.
    Uitstel is geen afstel.
    Liever goed met vakantie en volgend jaar die laptop of dat nieuwe bankstel.
8.889 Posts
Pagina: «« 1 ... 189 190 191 192 193 ... 445 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Waarom de nieuwe doelstellingen van ABN Amro een vleugje ambitie missen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links