Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,881 19 apr 2024 17:35
  • +0,013 (+1,50%) Dagrange 0,869 - 0,889
  • 8.926.686 Gem. (3M) 6,9M

Pharming Januari 2022

5.781 Posts
Pagina: «« 1 ... 267 268 269 270 271 ... 290 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 LL 28 januari 2022 15:44
    quote:

    Sharen schreef op 28 januari 2022 15:05:

    [...]
    Op die slide staat:

    “ More than 350 patients already identified by Pharming”

    Daarnaast lijkt Leniolisib, na goedkeuring, het monopolie te hebben als medicijn bij APDS

    Dus tja, waarom zouden dan niet al die 350 patienten voor Leniolisib kiezen ?
    Los van de verzekeringskwestie het navigateAPDS programma richt zicht op de US en Canada. Ik vermoed dat de Canadezen niet onder de FDA approval vallen of zijn er mogelijkheden om dit versneld door de Canadese gezondheidsautoriteiten goedgekeurd te krijgen?
  2. forum rang 8 Sharen 28 januari 2022 15:44
    quote:

    BassieNL schreef op 28 januari 2022 15:11:

    [...]
    Dat is wel heel simpel gedacht.

    Enerzijds wel.

    Anderzijds zijn er op dit forum op diverse momenten al eerder gedetailleerde berekeningen gedaan over wat de aantallen en omzet Leniolisib zouden kunnen zijn.
    (zoals op 21 september tussen 14:01 en 15:29, en op 5 januari tussen 10:36 en 14:38, en ook apart nog door Winstgevend).

    Daarbij komt men steeds weer uit op die 80 - 140 milj per jaar.

    Uitgaande van jouw eigen eerdere inschatting van ca 0,5 milj/patient/jr zou je dan om die gemiddeld 115 milj/jr te halen iets van 230 patienten nodig hebben.

    Dus dan mogen er van die 350 inderdaad nog 120 patienten afvallen, ik teken ervoor ! :-)
  3. forum rang 8 Sharen 28 januari 2022 15:52
    quote:

    LL schreef op 28 januari 2022 15:44:

    [...]

    Los van de verzekeringskwestie het navigateAPDS programma richt zicht op de US en Canada. Ik vermoed dat de Canadezen niet onder de FDA approval vallen of zijn er mogelijkheden om dit versneld door de Canadese gezondheidsautoriteiten goedgekeurd te krijgen?
    Zou ík niet weten, misschien anderen op dit forum.
  4. L.Cheney 28 januari 2022 15:55
    quote:

    Sharen schreef op 28 januari 2022 15:44:

    [...]
    Enerzijds wel.

    Anderzijds zijn er op dit forum op diverse momenten al eerder gedetailleerde berekeningen gedaan over wat de aantallen en omzet Leniolisib zouden kunnen zijn.
    (zoals op 21 september tussen 14:01 en 15:29, en op 5 januari tussen 10:36 en 14:38, en ook apart nog door Winstgevend).

    Daarbij komt men steeds weer uit op die 80 - 140 milj per jaar.

    Uitgaande van jouw eigen eerdere inschatting van ca 0,5 milj/patient/jr zou je dan om die gemiddeld 115 milj/jr te halen iets van 230 patienten nodig hebben.

    Dus dan mogen er van die 350 inderdaad nog 120 patienten afvallen, ik teken ervoor ! :-)
    Niet te geloven dat de koers er nog steeds niet op vooruit gaat !
  5. forum rang 8 Sharen 28 januari 2022 16:02
    quote:

    L.Cheney schreef op 28 januari 2022 15:55:

    [...]

    Niet te geloven dat de koers er nog steeds niet op vooruit gaat !
    Ik denk dan ook dat we op dit moment écht op een interessant moment zitten bij Pharming:

    - er was best veel aan te merken op Pharming in ‘20 en ‘21
    - de koers is dan ook flink in elkaar gezakt
    - maar bij Leniolisib lijkt het nu zowaar opeens wél helemaal goed te gaan
    - dus op dit lage koers-niveau een uitgesproken koopkans (lijkt mij…)
  6. forum rang 6 fanaat 28 januari 2022 16:09
    Aan orchard afgemeten wordt het helemaal niets meer met Pharming en haar laatste koerswijziging naar gentechnologie. . De baas heeft een ongedempte put aangeboord. Deze bron sleept het bedrijf in haar val mee. Een paar maanden geleden was de baas nog zeer verguld met deze samenwerking. Nu een verlies van naar ik aanneem minstens 10 miljoen. Naast de investering in aandelen een miskoop in de voortgang van de investering in gentechnologie.Een en ander komt het bedrijf zo wel erg duur te staan. Wederom een te grote broek van de baas is debet aan dit gebeuren. Naast de eerdere decepties zoals nasdaq en covid. Wat moet er nog gebeuren alvorens de commissarissen ingrijpen? Oordelen is vaak niet mogelijk maar in dit geval is er munitie genoeg om de baas heel kritisch te benaderen.
  7. L.Cheney 28 januari 2022 16:14
    quote:

    fanaat schreef op 28 januari 2022 16:09:

    Aan orchard afgemeten wordt het helemaal niets meer met Pharming en haar laatste en haar koerswijzigin[…]Wat moet er nog gebeuren of zal het bedrijf zichzelf opheffen bij een koers van ca 40-60 cent.
    Wat een ongelofelijke onzin ! Het succes van Pharming “aan Orchard afgemeten wordt” ….

    Het maakt jou werkelijk niet uit volgens mij, “als het maar lekker negatief bekt.

    “ of zal het bedrijf zichzelf opheffen bij een koers van ca 40-60 cent” = waar haal je dit in vredesnaam vandaan ? Helemaal zelf bedacht ? Of zit er iets van onderbouwing bij, ik heb zoiets nog niet eerder gehoord, laat staan meegemaakt.
  8. forum rang 7 déjà vu 28 januari 2022 16:33
    quote:

    Vince.be schreef op 28 januari 2022 16:26:

    [...]

    Al meegemaakt een bedrijf dat jaren achter elkaar zo slecht presteert op de beurs ??? Al meegemaakt een bedrijf dat geen meerwaarde maar echt geen enkel meerwaarde jaar na jaar voor haar aandeelhouders creëert ????? Al meegemaakt een bedrijf die zwaar verlies aan haar aandeelhouders toebrengt en de aandeelhouders vragen zich af of ze ooit hun geld terug gaan zien ??? Al vijf jaar in dit aandeel, nu door groot verlies geblokkeerd. Ceo beloofde van alles en nog wat en waar staat het aandeel vandaag, nergens.

    Leve Pharming en haar Directie !

    Er komt zelfs geen overnamebod op Pharming, concurrentie neemt dit bedrijf niet serieus ???!!!!

    Miserie aandeel.
    Je zou denken dat je je aandelen Pharming al verkocht hebt (met spijt) rond de €0,70 en de hoop hebt om toch nog deze goedkoper terug te willen kopen door je gal hier uit te blijven spuwen Vince.

    Heb ik gelijk ? Indien niet, het komt wel goed binnenkort.

    In ieder geval succes !
  9. [verwijderd] 28 januari 2022 16:42
    quote:

    Dr. Phil schreef op 28 januari 2022 16:33:

    [...]

    Je zou denken dat je je aandelen Pharming al verkocht hebt (met spijt) rond de €0,70 en de hoop hebt om toch nog deze goedkoper terug te willen kopen door je gal hier uit te blijven spuwen Vince.

    Heb ik gelijk ? Indien niet, het komt wel goed binnenkort.

    In ieder geval succes !
    Nee, ik heb ze niet verkocht. Hoe weet U dat het "binnenkort" goed komt ???? Het spijt me die berichten van me. Ik ben het zo zat dat het niet vooruit gaat met Pharming op de beurs. Alle dagen positieve berichten hier op het forum, al van in 2017 tot/met vandaag en ziet het aandeel ....... ik hoopte op een denderrende start van Pharming in Amsterdam meteen bij het begin 2022 en ... pfff :((
  10. forum rang 8 Wilbar 28 januari 2022 16:42
    quote:

    Dr. Phil schreef op 28 januari 2022 16:33:

    [...]

    Je zou denken dat je je aandelen Pharming al verkocht hebt (met spijt) rond de €0,70 en de hoop hebt om toch nog deze goedkoper terug te willen kopen door je gal hier uit te blijven spuwen Vince.

    Heb ik gelijk ? Indien niet, het komt wel goed binnenkort.

    In ieder geval succes !
    Ik ken een Belg ( gelukkig niet persoonlijk) die ondanks zijn litanie aan negatieve kritiek toch vrij recent weer is ingestapt.
    Die ziet natuurlijk meerwaarde aan de horizon :)
  11. forum rang 6 fanaat 28 januari 2022 16:46
    Orchard zou de toekomst zijn van dit bedrijf zijn. De koers van Orchard is een kort tijdsbestek vreselijk onderuit gegaan. Van heel hoog naar 80 dollarcent. De koersen van beide bedrijven doen elkaar geen verdriet maar wel de aandeelhouders van deze bedrijven. Niemand kan met droge ogen beweren dat Orchard Pharming niet raakt. Voor de gentechnologie is Pharming namelijk afhankelijk van de Orchard. Voor deze samenwerking is grif betaald. Bij Orchard is geen winst genomen bij Pharming wel verlies.
  12. [verwijderd] 28 januari 2022 16:48
    quote:

    Wilbar schreef op 28 januari 2022 16:42:

    [...]

    Ik ken een Belg ( gelukkig niet persoonlijk) die ondanks zijn litanie aan negatieve kritiek toch vrij recent weer is ingestapt.
    Die ziet natuurlijk meerwaarde aan de horizon :)
    Ik zie helemaal niets aan de horizon .... "vrij recent is ingestapt" klopt niet, ben al maanden geblokkeerd met verlies. Pharming aandelen bezitten, ..., zo zwaar om mee te leven. Gebeurt niets om optimistisch te zijn. Zie het news van deze maand, zero impact op de koers. :-(
  13. forum rang 4 antop 28 januari 2022 16:50
    quote:

    fanaat schreef op 28 januari 2022 16:46:

    Orchard zou de toekomst zijn van dit bedrijf zijn. De koers van Orchard is een kort tijdsbestek vreselijk onderuit gegaan. Van heel hoog naar 80 dollarcent. De koersen van beide bedrijven doen elkaar geen verdriet maar wel de aandeelhouders van deze bedrijven. Niemand kan met droge ogen beweren dat Orchard Pharming niet raakt. Voor de gentechnologie is Pharming namelijk afhankelijk van de Orchard. Voor deze samenwerking is grif betaald. Bij Orchard is geen winst genomen bij Pharming wel verlies.
    GEEEUUWW.Kan jij niet even naar buiten een drankje drinken...met je vrienden. Alvast fijn weekend!0,7822
    +0,0002
    /
    +0,03%
    16:49:28

    GROEN
  14. forum rang 8 Wilbar 28 januari 2022 16:51
    quote:

    Vince.be schreef op 28 januari 2022 16:48:

    [...]

    Ik zie helemaal niets aan de horizon .... "vrij recent is ingestapt" klopt niet, ben al maanden geblokkeerd met verlies. Pharming aandelen bezitten, ..., zo zwaar om mee te leven. Gebeurt niets om optimistisch te zijn. Zie het news van deze maand, zero impact op de koers. :-(
    Het is duidelijk: u ziet het niet meer zitten. Gelukkig zijn er mensen in witte jassen die u kunnen helpen.

    In de biotechnologie is minder dan een jaar "vrij recent". Misschien zelfs wel alles minder dan 2 jaar.
5.781 Posts
Pagina: «« 1 ... 267 268 269 270 271 ... 290 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links