Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

  • 13,940 16 apr 2024 17:36
  • -0,710 (-4,85%) Dagrange 13,940 - 14,530
  • 2.905.307 Gem. (3M) 2,3M

Just Eat Takeaway 2022!!!!!!!!

73.764 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 3689 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 bezinteergebelegt 2 januari 2022 20:11
    quote:

    BW2017 schreef op 2 januari 2022 19:35:

    [...]

    Tussentijdse cijfers doen dus helemaal niks wil je zeggen?
    Nee. Mss op cijfertjesdag beetje beweging maar per saldo geen echte koersveranderingen.

    Gaat over 2021. Dat is geweest. Boeit niemand nog iets. Het zal in 2022 moeten gebeuren.

    En voordat je daar iets over kunt zeggen zit je half april bij de q1 cijfers. Daar zal blijken wat de woorden van j.groen inzake margeverbeteringen waard zullen zijn.
  2. forum rang 5 Hoppschwiiz 2 januari 2022 20:13
    quote:

    KCNIB schreef op 2 januari 2022 19:44:

    [...]

    Aandeel wordt zwaar gemanipuleerd, dit hebben wij allemaal ervaren. Ik stap in als aandeel flink daalt. Fed gaat rente verhogen en wil nu beleggen in sterke namen (Philips, Chips, Banken, Vastgoed) want groeiaandelen gaan het zwaar krijgen denk ik. JET gaat naar verwachting pas in 2025 winst maken.
    Als dit jouw gedachte is (en ik zeg niet dat die slecht is), zou ik de chips er ook uitlaten. Is immers ook groei. Ouderwetse waarde parels met een relatief lage waardering zijn er voldoende.
  3. forum rang 7 KCNIB 2 januari 2022 20:25
    quote:

    Hoppschwiiz schreef op 2 januari 2022 20:13:

    [...]
    Als dit jouw gedachte is (en ik zeg niet dat die slecht is), zou ik de chips er ook uitlaten. Is immers ook groei. Ouderwetse waarde parels met een relatief lage waardering zijn er voldoende.
    Ik denk dat BESI het goed gaat doen, is achtergebleven vorig jaar. Daarnaast zijn ze marktleider in hybrid bonding. Hun machines gaan de grote jongens gebruiken in de nieuwe fabrieken. Ze kopen ook veel aandelen terug en keren dividend uit.
  4. forum rang 4 Stephanus1987 2 januari 2022 21:25
    quote:

    KCNIB schreef op 2 januari 2022 19:44:

    [...]

    Aandeel wordt zwaar gemanipuleerd, dit hebben wij allemaal ervaren. Ik stap in als aandeel flink daalt. Fed gaat rente verhogen en wil nu beleggen in sterke namen (Philips, Chips, Banken, Vastgoed) want groeiaandelen gaan het zwaar krijgen denk ik. JET gaat naar verwachting pas in 2025 winst maken.
    Mits blijkt dat inflatie toch wel meevalt en het een tijdelijke effect is door de verstoorde Supply chain. In de EU vechten we al decennia om inflatie een beetje op het gewenste niveau te krijgen. Zal mij niet verbazen dat de FED en ECB gelijk krijgen in hun eerdere aannames dat het een tijdelijk probleem is.. Daar zitten toch best wat slimme koppen.
  5. forum rang 5 Hoppschwiiz 2 januari 2022 21:47
    quote:

    Stephanus1987 schreef op 2 januari 2022 21:25:

    [...]

    Mits blijkt dat inflatie toch wel meevalt en het een tijdelijke effect is door de verstoorde Supply chain. In de EU vechten we al decennia om inflatie een beetje op het gewenste niveau te krijgen. Zal mij niet verbazen dat de FED en ECB gelijk krijgen in hun eerdere aannames dat het een tijdelijk probleem is.. Daar zitten toch best wat slimme koppen.
    Een goede gedachte denk ik. Als de komende jaren de economische groei procentueel sterker stijgt dan de arbeidskosten stijgen, maak ik me niet zo‘n zorgen over de inflatie. Zoals altijd blijft de loonontwikkeling echter wel cruciaal.
  6. forum rang 8 Pedro = Jet aan het bijkopen!! 2 januari 2022 23:47
    Op nu.nl lees ik “ Duitse huishoudens zijn rijker dan ooit, vooral dankzij het massaal oppotten van spaargeld tijdens de coronacrisis. Volgens onderzoek van de Duitse DZ Bank is het vermogen van huishoudens in het afgelopen jaar gestegen naar een recordniveau van bijna 7.700 miljard euro, wat neerkomt op een stijging van ruim 7 procent vergeleken met 2020.”

    Dit is natuurlijk goed voor lieferando als de consumenten meer te besteden hebben!!!!!
  7. izak 3 januari 2022 06:26
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 2 januari 2022 23:47:

    Op nu.nl lees ik “ Duitse huishoudens zijn rijker dan ooit, vooral dankzij het massaal oppotten van spaargeld tijdens de coronacrisis. Volgens onderzoek van de Duitse DZ Bank is het vermogen van huishoudens in het afgelopen jaar gestegen naar een recordniveau van bijna 7.700 miljard euro, wat neerkomt op een stijging van ruim 7 procent vergeleken met 2020.”

    Dit is natuurlijk goed voor lieferando als de consumenten meer te besteden hebben!!!!!
    Dan gaan ze uit eten, of kopen een jet, maar bestellen niet bij JET.
  8. forum rang 8 Pedro = Jet aan het bijkopen!! 3 januari 2022 06:30
    quote:

    izak schreef op 3 januari 2022 06:26:

    [...]

    Dan gaan ze uit eten, of kopen een jet, maar bestellen niet bij JET.
    U bent waarschijnlijk al lange tijd niet meer in Duitsland geweest want daar zie je dat Lieferando overal aanwezig is!!!
  9. izak 3 januari 2022 06:48
    [quote alias=Pedro Ines Kuilen id=13921287 date=202201030630]
    [...]

    U bent waarschijnlijk al lange tijd niet meer in Duitsland geweest want daar zie je dat Lieferando overal aanwezig is!!!
    [/quote

    Oktober in Willingen; géén één gezien (wel Biergärten).
    Maar ja, ik was natuurlijk niet, zoals u, in het zakencentrum grote deals aan het sluiten. Gewoon bier drinken op een berg.
    Heidi en Peter vertelden me dat ze lekker veel gespaard hadden, door alleen nog zelf te koken (knödels).
73.764 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 3689 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Is Just Eat Takeaway ondergewaardeerd?

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links