Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

  • 13,405 18 apr 2024 11:07
  • +0,085 (+0,64%) Dagrange 13,295 - 13,505
  • 593.009 Gem. (3M) 2,4M

Just Eat Takeaway 2022!!!!!!!!

73.764 Posts
Pagina: «« 1 ... 1476 1477 1478 1479 1480 ... 3689 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Long_term_investor 20 mei 2022 18:17
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 20 mei 2022 18:00:

    [...]

    ff relativeren
    Je vergeet ook nog:
    Pedro Ines Kuilen 20 mei 2022 00:01
    Pedro Ines Kuilen 20 mei 2022 00:22
    Pedro Ines Kuilen 20 mei 2022 00:46

    PS dit zijn Nederlandse tijden!!
    PS2 en als de beurs dicht is dan valt er minder vaak iets zinnigs te zeggen en daarom post ik minder!
    PS3 ik hoef maar twee uurtjes te slapen

    En wat er nu gebeurt is precies wat ik had gehoopt.

    Als P.I.K. nou echt is wie hij zegt dat hij is, namelijk de 'big investor', de man van de miljoenen, de persoon met de 'grote internationale deals'... Waarom reageer je dan op mijn bericht? Waarom verdedig je jezelf? Iemand van zo'n statuur zou zich helemaal niet laten verlokken om te reageren op een post waarin hij uit de tent wordt gelokt. Maar P.I.K. doet dat wel. En waarom? Omdat hij helemaal niet is wie hij zegt te zijn.

    Vroeger, toen ik kind was, vertelde ik op school altijd dat wij een zwembad in de tuin hadden. Dat hadden we ook. Andere jaloerse kinderen begonnen mij dan uit te dagen, "jullie hebben helemaal geen zwembad". Ik ging daar nooit op in. Ik dacht bij mezelf: geloof wat je gelooft, ik lig straks in mijn zwembroek in het water.

    Ik ga een flesje opentrekken, mensen. Champagne deze keer. Fijn weekend.
  2. quote:

    Long_term_investor schreef op 20 mei 2022 18:17:

    [...]

    En wat er nu gebeurt is precies wat ik had gehoopt.

    Als P.I.K. nou echt is wie hij zegt dat hij is, namelijk de 'big investor', de man van de miljoenen, de persoon met de 'grote internationale deals'... Waarom reageer je dan op mijn bericht? Waarom verdedig je jezelf? Iemand van zo'n statuur zou zich helemaal niet laten verlokken om te reageren op een post waarin hij uit de tent wordt gelokt. Maar P.I.K. doet dat wel. En waarom? Omdat hij helemaal niet is wie hij zegt te zijn.

    Vroeger, toen ik kind was, vertelde ik op school altijd dat wij een zwembad in de tuin hadden. Dat hadden we ook. Andere jaloerse kinderen begonnen mij dan uit te dagen, "jullie hebben helemaal geen zwembad". Ik ging daar nooit op in. Ik dacht bij mezelf: geloof wat je gelooft, ik lig straks in mijn zwembroek in het water.

    Ik ga een flesje opentrekken, mensen. Champagne deze keer. Fijn weekend.
    Ff relativeren, ik vulde je aan dus alles behalve een verdediging!! Ben je eigenlijk tevreden met de stijging van JET als ik vragen mag? Ik wel!!! Het is een begin maar de weg omhoog is als je het aan mij vraagt ingezet!! Goed weekend allemaal!!
  3. forum rang 6 RJ 80 20 mei 2022 18:35
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 20 mei 2022 17:27:

    [...]

    Betekenis 'trend'
    Je hebt gezocht op het woord: trend.
    trend (de; m; meervoud: trends)
    1
    ontwikkelingslijn; neiging, richting
    2
    mode: de nieuwste trends; een trend zetten

    Kortom als een reeks bijvoorbeeld een paar dagen achter elkaar groen eindigen dan spreek je volgens het woordenboek van een trend, in dit geval een trend die stijgt!! Als het onwaar is dan ga maar eerst met Vandale discussiëren!! En je hoeft mij niet serieus te nemen dat is je goed recht en dat heb ik jou ook nog nooit gedaan (goed bedoeld en ook mijn goed recht)! En nu ga ik me weer verder bezighouden met beleggen want mis anders veel winst!!
    Je vergeet uit te zoomen en je misleidt hiermee. Als je zo trend had gedefinieerd om in te stappen afgelopen jaar dan had je veel geld verloren. Je belicht enkel de positieve dagen en niet de bpnegatieve MAANDEN. En dan haal jij potdikke Vandale definitie weer om het in jouw straatje uit te leggen. We zijn hier om te beleggen en er wat aan over te houden. Jouw trend in een grotere neergaande trend is ENKEL succesvol als je zeer goed weet te timen. Ik denk niet dat er veel zijn die nu winst hebben gemaakt hierdoor, integendeel… laten we hopen dat we de bodem gezien hebben, maar je weet het gewoon niet zeker. Geef het nou gewoon toe man en stop met misleiden.

    Wel in het beleggersperspectief plaatsen dus Pedro. Dat wil je zo graag zeg je zelf ook, maar je acties spreken het tegen. Erken dan ook dat de trend op een jaar tijd gewoon omlaag is. Wel erbij vertellen dan als je de zeer korte termijn ‘trend’ wil aanhalen. Maar nee, dat is enkel hetgeen je wil zien, want dat past in jouw agenda. Je geeft helemaal niks om de rest blijkbaar….. ieder koersniveau roepen wat een masterstrateeg die JG is en dat hij enkel goede beslissingen maakt… bij corona hebben ze de wappies, ik weet niet hoe we dit kunnen noemen. Maar goed is het niet, integer al helemaal niet, en ongewis van enig correct vermogen. Je zit in n bubbel makker, met je opscheppen over uni opleidingen, big investor gedoe, etc, maar concreet iets noemen hoe zwaar je in JET zit ho maar. En een berekening of fundamenteel iets uit jezelf berederpneren is er niet bij. Ik neem daarom iedere vorm van intelligentie die je jezelf toedicht met grote ernst waar. Ik geloof het niet.
  4. Quantmania 20 mei 2022 19:02
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 20 mei 2022 17:27:

    [...]

    Betekenis 'trend'
    Je hebt gezocht op het woord: trend.
    trend (de; m; meervoud: trends)
    1
    ontwikkelingslijn; neiging, richting
    2
    mode: de nieuwste trends; een trend zetten

    Beleggen met de "Dikke Van Dale" in je hand gaat je nergens brengen. Ik stel voor om een paar goede boeken aan te schaffen over trendanalyse.

    Voor het gemak geef ik je een link: www.amazon.com/s?k=trend+analysis&...
  5. quote:

    RJ 80 schreef op 20 mei 2022 18:35:

    [...]

    Je vergeet uit te zoomen en je misleidt hiermee. Als je zo trend had gedefinieerd om in te stappen afgelopen jaar dan had je veel geld verloren. Je belicht enkel de positieve dagen en niet de bpnegatieve MAANDEN. En dan haal jij potdikke Vandale definitie weer om het in jouw straatje uit te leggen. We zijn hier om te beleggen en er wat aan over te houden. Jouw trend in een grotere neergaande trend is ENKEL succesvol als je zeer goed weet te timen. Ik denk niet dat er veel zijn die nu winst hebben gemaakt hierdoor, integendeel… laten we hopen dat we de bodem gezien hebben, maar je weet het gewoon niet zeker. Geef het nou gewoon toe man en stop met misleiden.

    Wel in het beleggersperspectief plaatsen dus Pedro. Dat wil je zo graag zeg je zelf ook, maar je acties spreken het tegen. Erken dan ook dat de trend op een jaar tijd gewoon omlaag is. Wel erbij vertellen dan als je de zeer korte termijn ‘trend’ wil aanhalen. Maar nee, dat is enkel hetgeen je wil zien, want dat past in jouw agenda. Je geeft helemaal niks om de rest blijkbaar….. ieder koersniveau roepen wat een masterstrateeg die JG is en dat hij enkel goede beslissingen maakt… bij corona hebben ze de wappies, ik weet niet hoe we dit kunnen noemen. Maar goed is het niet, integer al helemaal niet, en ongewis van enig correct vermogen. Je zit in n bubbel makker, met je opscheppen over uni opleidingen, big investor gedoe, etc, maar concreet iets noemen hoe zwaar je in JET zit ho maar. En een berekening of fundamenteel iets uit jezelf berederpneren is er niet bij. Ik neem daarom iedere vorm van intelligentie die je jezelf toedicht met grote ernst waar. Ik geloof het niet.
    RJ allereerst kijk eens naar DD (Doordash) want die staan vandaag op -8% bijna dus DD (Double Digits)!! Ik had gehoopt op een turbo-power maar helaas wordt het een reverse turbo-power, daarom is in mijn ogen JET maar +0,92% gestegen vandaag in plaats van enkele procenten!!
    Ik ben op de beurs meedogenloos en ik denk dat het een goede eigenschap is voor een big investeer!! In het dagelijks leven sponsor ik zeer veel goede doelen!! Waarom concreet aantallen noemen wat voor zin heeft dat?? Er is overigens een poll op twitter en de meesten denken dat ik 10.000+ stuks aandelen bezit van JET!!! Ik denk dat je te zwart wit kijkt, ik kijk meer naar groen en rood op de beursstanden!! Ik volg meer dan 10 beurzen dus ik heb er een dagtaak aan en ga dan niet net als jij filosoferen over anderen. Ik wens je oprecht een heel goed weekend en ge-wel-dig komende beursweek met JET!!
  6. Quantmania 20 mei 2022 19:23
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 20 mei 2022 19:16:

    [...]

    Ik volg meer dan 10 beurzen dus ik heb er een dagtaak aan en ga dan niet net als jij filosoferen over anderen.
    Ben toch benieuwd welke beurzen je volgt.

    Begrijp niet goed dat je als grote investeerder een dagtaak hieraan hebt. Veel handelen is slecht voor het rendement. Neem toch aan dat je naar het grote plaatje kijkt en posities aanhoudt. Of niet?
  7. quote:

    Quantmania schreef op 20 mei 2022 19:23:

    [...]
    Ben toch benieuwd welke beurzen je volgt.

    Begrijp niet goed dat je als grote investeerder een dagtaak hieraan hebt. Veel handelen is slecht voor het rendement. Neem toch aan dat je naar het grote plaatje kijkt en posities aanhoudt. Of niet?
    Veel handelen is voor veel slecht maar het levert mij juist veel op! Maar dat ik het nauwlettend in de gaten hou betekent nog niet dat ik veel handel!! Veel mede investors zien mij als een sluipschutter die zijn kans afwacht en bij een keer schieten meteen een voltreffer heeft!! Daarvoor zoom ik in tegenstelling tot Rj in om zo mijn winsten te maximaliseren! Sluipschutters zoomen overigens ook altijd in! Van europese, aziatische tot (zuid) amerikaanse beurzen!!
  8. Quantmania 20 mei 2022 19:33
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 20 mei 2022 19:28:

    [...]

    Veel handelen is voor veel slecht maar het levert mij juist veel op! Maar dat ik het nauwlettend in de gaten hou betekent nog niet dat ik veel handel!! Veel mede investors zien mij als een sluipschutter die zijn kans afwacht en bij een keer schieten meteen een voltreffer heeft!! Daarvoor zoom ik in tegenstelling tot Rj in om zo mijn winsten te maximaliseren! Sluipschutters zoomen overigens ook altijd in! Van europese, aziatische tot (zuid) amerikaanse beurzen!!
    Wanneer besluit je om toe te happen en te handelen?

    Zuid-Amerika? Interessant. Welke markten en aandelen volg je daar?
  9. forum rang 6 RJ 80 20 mei 2022 19:39
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 20 mei 2022 19:28:

    [...]

    Veel handelen is voor veel slecht maar het levert mij juist veel op! Maar dat ik het nauwlettend in de gaten hou betekent nog niet dat ik veel handel!! Veel mede investors zien mij als een sluipschutter die zijn kans afwacht en bij een keer schieten meteen een voltreffer heeft!! Daarvoor zoom ik in tegenstelling tot Rj in om zo mijn winsten te maximaliseren! Sluipschutters zoomen overigens ook altijd in! Van europese, aziatische tot (zuid) amerikaanse beurzen!!
    Dat verklaart een heel stuk, maar noem jezelf dan geen belegger. Dan ben je aan het handelen. Die zoomen idd in. Maar noem jezelf dan aub geen belegger. Je verwart mensen hier op t forum vaak, erg vaak.
  10. quote:

    RJ 80 schreef op 20 mei 2022 19:39:

    [...]

    Dat verklaart een heel stuk, maar noem jezelf dan geen belegger. Dan ben je aan het handelen. Die zoomen idd in. Maar noem jezelf dan aub geen belegger. Je verwart mensen hier op t forum vaak, erg vaak.
    Belegger noem ik mezelf niet vaak dat komt omdat men mij investor, een big investor noemt en dat neem ik vaak automatisch over!!
  11. forum rang 7 wiegveld 20 mei 2022 20:32
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 20 mei 2022 19:41:

    [...]

    Belegger noem ik mezelf niet vaak dat komt omdat men mij investor, een big investor noemt en dat neem ik vaak automatisch over!!
    een investor zit ergens juist lang in en gaat mee met een bedrijf. Dus je betn een daghandelaartje, niets meer en niets minder PIK
  12. forum rang 6 Eagle1959 20 mei 2022 20:51
    Mooi dagje vandaag: BESI verkocht bij + 3% en JET mooi plusje. Hele middag weg dus schrok van de slotkoersen. Nasdaq koerst anders dan ik gisteren en vandaag had verwacht. Ik had bodemvorming verwacht en een plus van een % of 4 - 5, in plaats nu min 3%. Net 80 netflixaandelen gekocht met Nasdaq min 2,8% en Netflix op -1,2%. Ik denk echt dat we volgende week een mooi korte herstel rally gaan zien. JET krijgt het maandag weer even zwaar ben ik bang. Maar weer even 2 dagen laten uitrazen.
  13. JohnWick 20 mei 2022 21:03
    quote:

    wiegveld schreef op 20 mei 2022 20:34:

    DASH door t putje, maandag volgt JET .

    ik zie ook de tweede cryptocrash aankomen in mijn glazen bol trouwens
    DASH valt nog mee helaas. Niet de double digits die P.I.K. voorspeld had.

    Ik hoop echt dat crypto eindelijk eens finaal door het putje gaat en iedereen die actief crypto promoot persoonlijk failliet gaat. Dan geef ik een groot feest!
  14. quote:

    JohnWick schreef op 20 mei 2022 21:03:

    [...]

    DASH valt nog mee helaas. Niet de double digits die P.I.K. voorspeld had.

    Ik hoop echt dat crypto eindelijk eens finaal door het putje gaat en iedereen die actief crypto promoot persoonlijk failliet gaat. Dan geef ik een groot feest!
    Dash herstelt goed van dl!!
  15. quote:

    WaardeAandeel schreef op 20 mei 2022 21:57:

    Just Eat Takwaway moet nu worden gered door de apenpokken..

    Teleurstellend einde van de dag. Ging uit als een nachtkaars.

    Fijn weekend!!!!
    Verwacht je een strenge lockdown??

    “Het apenpokkenvirus is voor het eerst in Nederland vastgesteld bij een persoon, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Het instituut verwacht dat meer mensen besmet kunnen zijn geraakt.“ nu.nl
73.764 Posts
Pagina: «« 1 ... 1476 1477 1478 1479 1480 ... 3689 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Herhaling van zetten bij Just Eat Takeaway

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links