Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Aegon AEX:AGN.NL, BMG0112X1056

  • 5,518 19 apr 2024 16:42
  • -0,068 (-1,22%) Dagrange 5,390 - 5,540
  • 5.787.786 Gem. (3M) 6,7M

Aegon 2022

4.865 Posts
Pagina: «« 1 ... 174 175 176 177 178 ... 244 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Regeis 17 augustus 2022 14:17
    Heb al eerder vandaag een post geplaatst en heb zojuist nog weer Aegon bijgekocht. Mijn Pharming heb ik verkocht en ben een forum gewend wat wel wat levendiger is. Het gaat mij natuurlijk om Aegon wat nu de grootste is (qua aantal/inleg) in mijn portefeuille en vandaar dat ik wat meer wil lezen, en plaatsen, op dit forum. Gebeurt er vandaag nog wat, kan opening Nasdaq voor een duwtje in de rug zorgen en waarom beleggen jullie in Aegon? Het gaat mij niet zozeer om het dividend, ik vind gewoon dat de koers veel te laag staat en minder risico`s kent als Pharming.
  2. [verwijderd] 17 augustus 2022 14:55
    Ik krijg in ieder geval niet het idee dat mensen vandaag nog snel instappen voor het dividend en dat is een understatement. Ik vraag mij wel eens af, of dat überhaupt nog wel zoveel gebeurt tegenwoordig. Ik heb het idee dat het dividend in het verleden veel vaker een drive voor mensen was om toch nog wat bij te kopen.
  3. forum rang 5 Regeis 17 augustus 2022 15:18
    quote:

    Mika schreef op 17 augustus 2022 14:55:

    Ik krijg in ieder geval niet het idee dat mensen vandaag nog snel instappen voor het dividend en dat is een understatement. Ik vraag mij wel eens af, of dat überhaupt nog wel zoveel gebeurt tegenwoordig. Ik heb het idee dat het dividend in het verleden veel vaker een drive voor mensen was om toch nog wat bij te kopen.
    Ik vind dat Aegon te laag staat en het dividend kan een lekker zakcentje zijn en het feit dat alles natuurlijk daalt op de dag van ex-dividend, de ervaring leert dat dit weer snel is ingelopen.
  4. forum rang 5 Regeis 17 augustus 2022 15:24
    quote:

    Kralingen schreef op 17 augustus 2022 14:33:

    Welkom, ooit ook nog in Ph. gezetten (242K) net opgezocht a paar cent per aandeel. Te snel van de mand gedaan , achteraf, maar ja, dan kijk je een koe in de ……. Ja dat forum is levendig, hier zitten een paar azijnpissers!
    Bedankt voor de welkome woorden. Werd ook weleens moe van dat forum en het contant herhalen van zaken. Respect hebben voor elkaars mening en de ander niet moedwillig afzeiken, een plaagstootje en/of een geintje moet kunnen. Ben van mening dat sommige beleggers geen afstand kunnen nemen van een bedrijf maar wel jaren hun onvrede uiten. Als iets mij niet bevalt dan...toedeloe!
  5. forum rang 5 Regeis 17 augustus 2022 16:17
    Na mijn aankopen Aegon gisteren en vandaag staat mijn GAK op 4,815 en ik ga er vanuit dat we nog wel weer in het groen belanden. Het valt mij op dat Aegon grote stappen kan nemen en het is een pre dat het ook genoteerd staat op de beurs VS. Zelf probeer ik altijd zo transparant mogelijk te zijn, zo sta ik ook in het leven. Ik dacht even dat het op de beurs weer wat beter ging maar dat was slechts een kleine opleving!
  6. forum rang 5 Regeis 17 augustus 2022 16:33
    quote:

    Waar staat dat ? schreef op 17 augustus 2022 16:13:

    Ik heb Aegon gehad op 44€ en op het dieptepunt € 1,6* nog iets.

    Maak me niet meer druk.
    Die € 44,- klinkt toch wel zorgelijk, ik hoop dat je veel meer aandelen van die € 1,6 hebt. Laat het dieptepunt ook gelijk het hoogtepunt voor jou zijn en fijn dat je er niet druk om maakt, ik weet niet of ik zo cool zou zijn. Ach, elke beslissing is een momentopname en van beleggen heb ik ook geen slapeloze nachten, anders zou ik er ook niet aan beginnen.
  7. toontjeavanti 17 augustus 2022 19:46
    Aanstaande vrijdag de maandelijkse expiratie, ben benieuwd waar de handel het naar toe wil brengen, staan op €4,70 nog veel calls uit en op €4,80 veel puts. Bepaalde partijen zullen proberen om de opties waardeloos af te laten lopen, wie schrijft die blijft tenslotte.

    beurs.fd.nl/derivaten/opties/?call=AE...
  8. Waar staat dat 17 augustus 2022 20:09
    Je horizon wat verder stellen.
    Minder hebzuchtig zijn.
    En je niet gek laten maken door dag/week koersen.

    In het algemeen koop ik aandelem, schrijf call opties.
    Meer niet.
    En ben tevreden.
    Alleen een beurskrach gooit roet in het eten.
    die van 1987 en 2001 overleefd.
    Corona ook nog.

    Ik klaag niet, maar heb geen Harley ;-)
  9. [verwijderd] 18 augustus 2022 08:05
    quote:

    Waar staat dat ? schreef op 17 augustus 2022 20:09:

    Je horizon wat verder stellen.
    Minder hebzuchtig zijn.
    En je niet gek laten maken door dag/week koersen.

    In het algemeen koop ik aandelem, schrijf call opties.
    Meer niet.
    En ben tevreden.
    Alleen een beurskrach gooit roet in het eten.
    die van 1987 en 2001 overleefd.
    Corona ook nog.

    Ik klaag niet, maar heb geen Harley ;-)
    leuk :)))
  10. Zand 18 augustus 2022 18:59
    quote:

    Regeis schreef op 17 augustus 2022 09:45:

    Ik had altijd al wat aandelen Aegon maar heb dat recent vertienvoudigd. De 23e van deze maand is de peildatum tussentijds dividend (ex-dividend, € 0,11) hetgeen 21 september wordt uitgekeerd. Nu zou ik als belegger denken dat veel mensen nu Aegon gaan kopen om aanspraak te maken op dit dividend en verder is een koersdoel rond de € 6,- haalbaar (advies analisten). De vooruitzichten Aegon zijn goed (volgens mij beter dan NN), waarom koerst het vandaag niet veel hoger (nu € 0,011), terwijl ze op de Nasdaq een van de grootste stijgers waren gisteren?
    Waarom ze nu niet stijgen weet ik niet. Ik heb vertrouwen in de toekomst, zeker met de stijgende rente en het feit dat Aegon zijn rente hedge aan het afbouwen is. Naar mijn mening wordt de koers echt bepaald aan de AEX, de notering aan de Nasdaq is meer een indicatie als je het mij vraagt, maar niet een hele sterke indicatie.
4.865 Posts
Pagina: «« 1 ... 174 175 176 177 178 ... 244 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Aegon ligt uitstekend op koers om doelen 2025 te behalen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links