Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

intellabridge technology corp

2.506 Posts
Pagina: «« 1 ... 121 122 123 124 125 126 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 DeZwarteRidder 6 mei 2023 06:16
    Intellabridge Technology Corp. Accountant twijfelt aan continuïteit van de onderneming
    28/04/2023

    Intellabridge Technology Corp. heeft op 28 apr 2023 zijn jaarverslag ingediend voor de periode eindigend op 31 dec 2022. In dit verslag heeft haar accountant, EBT Chartered Accountants LLP, een goedkeurende verklaring afgegeven waarin hij betwijfelt of de onderneming haar activiteiten kan voortzetten.

    © S&P Capital IQ 2023
  2. forum rang 7 Dividend Collector 6 mei 2023 12:04
    Je hebt het hier goed zien aankomen DZR, eerlijk is eerlijk. Je manier van communiceren zou anders kunnen (minder op de persoon), maar jouw tegengeluid is nuttig voor naïeve beleggers. Met timen had je hier begin 2021 een leuke winst kunnen maken, maar de aanhouder verliest zo is gebleken.
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 6 mei 2023 13:34
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 17 september 2021 17:28:

    Intellabridge is het grootste flut-bedrijf wat ik ooit ben tegen gekomen: de omzet is nihil, er werkt bijna niemand, er zit nog ca 20.000 in kas en de uitgaven zijn ook bijna nihil.

    De kans dat dit bedrijfje ooit een fatsoenlijke winst gaat maken is astronomisch klein.
    Het lijkt nog het meest op een typisch Canadees scambedrijfje.
    Dit was een van mijn beste voorspellingen........!!!!
  4. forum rang 10 DeZwarteRidder 6 mei 2023 13:38
    quote:

    waarom niet schreef op 21 september 2021 11:53:

    LUNA was 3 maanden geleden 5 dollar waard , nu 30.
    Dit was dus nogal een betere investering dan verreweg de meeste crypto.
    Dus laat riddertje maar lachen , zo liggen de feiten erbij.
    Het feit dat hij de gegevens erbij zoekt , geeft al aan dat hij ermee bezig is en de boot niet wilt missen hier.
    Welkom aan boord Ridder.
    Hoeveel is de LUNA nu nog waard....???
  5. forum rang 10 DeZwarteRidder 6 mei 2023 13:44
    quote:

    waarom niet schreef op 14 september 2021 09:33:

    [...]
    Goede morgen , Steini , bedankt dat je het opgepakt hebt dit draadje te laten openen.
    Ik zal er later wel uitgebreid op terug komen , zit nu op het vliegveld te wachten op mijn vlucht.
    Ik zit sinds mei in dit aandeel.
    Heb helaas sinds de grote spurt ook weer veel winst zien verdampen.
    Omdat het een startup is , moeten ze dus ook geld ophalen en dit is een maand of twee geleden gebeurt.
    Dat is dus de reden dat de koers nu lager staat.
    Ik heb de daling gebruikt om fors bij te kopen , zelfs gisteren nog gedaan.
    Op dit moment 150.000 stuks in mijn bezit.
    Begin volgende maand gaat KASH live volgens de planning , en dan is het de vraag hoe hard het platform gaat groeien.
    Er liggen ongekende mogelijkheden , hoewel het uiteraard niet de enige speler is , denk ik wel dat het een goed systeem is dat ze ontwikkeld hebben.
    Het bedrijf heeft onlangs veel mensen aangenomen waarvan een aantal voor marketing om het goed bekend te maken.
    Lees je eens goed in en zie de potentie , of niet uiteraard.
    Ik geloof in een zeer goede toekomst voor dit bedrijf , en dus ook voor de aandeelhouder.
    Het aandeel kan op vier plaatsten verhandeld worden.
    Op de beurs in Canada , in VS met een OTC notering , Frankfurt en via tradegate waar ik ze heb , ISIN CA45790Y1043
    150.000 stuks in bezit......!!!???

    Dat doet pijn....!!!
  6. forum rang 6 waarom niet 2 september 2023 15:52
    quote:

    Belegger 86 schreef op 2 september 2023 15:40:

    Handel staat al een tijdje stil
    Al meer dan een jaar. Het platform waarop ze werkte was Terra, dat omviel met Luna. Omdat het bedrijf in Canada aan de beurs genoteerd staat en geen bedrijven in crypto meer toelaat zonder regulering is dit met dit bedrijf en enige andere zo gelopen. Niet fijn, maar het is niet anders. Ze verlaten nu crypto en komen met een nieuw concept en nieuwe naam. Ik heb geen verwachtingen en bekijk de vooruitgang. Dan zullen we wel zien of ik van deze investering ooit nog iets terug ga zien.
  7. forum rang 10 DeZwarteRidder 3 november 2023 18:07
    quote:

    waarom niet schreef op 2 september 2023 15:52:

    [...]
    Al meer dan een jaar. Het platform waarop ze werkte was Terra, dat omviel met Luna. Omdat het bedrijf in Canada aan de beurs genoteerd staat en geen bedrijven in crypto meer toelaat zonder regulering is dit met dit bedrijf en enige andere zo gelopen. Niet fijn, maar het is niet anders. Ze verlaten nu crypto en komen met een nieuw concept en nieuwe naam. Ik heb geen verwachtingen en bekijk de vooruitgang. Dan zullen we wel zien of ik van deze investering ooit nog iets terug ga zien.
    Koers nog 1 cent.......!!!!
  8. forum rang 10 DeZwarteRidder 6 april 2024 10:36
    NEW YORK (ANP/RTR) - Tijdens een rechtszaak in New York zijn cryptobedrijf Terraform Labs en CEO Do Kwon aansprakelijk gesteld voor fraude. De jury oordeelde dat zij investeerders hebben misleid. De zaak was aangespannen door beurswaakhond Securities and Exchange Commission (SEC).
  9. forum rang 10 DeZwarteRidder 6 april 2024 12:39
    quote:

    Dividend Collector schreef op 6 april 2024 12:31:

    Met een beetje verstand heeft hij zijn beleggingen wel gespreid. Anders is hem vast een financieel drama overkomen.

    Hoe anders verliep het de Bitcoin familie, gisteren te zien bij Beau.
    Waarom Niet heeft enorme verliezen geleden, want hij hield niet van spreiden.
2.506 Posts
Pagina: «« 1 ... 121 122 123 124 125 126 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 865,36 0,00%
EUR/USD 1,0639 -0,04%
FTSE 100 7.877,05 0,00%
Germany40^ 17.673,40 -0,92%
Gold spot 2.382,47 +0,13%
NY-Nasdaq Composite 15.601,50 -0,52%

Stijgers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Dalers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links