Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

intellabridge technology corp

2.506 Posts
Pagina: «« 1 ... 10 11 12 13 14 ... 126 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 26 september 2021 21:23
    Ik denk dat er een grote kans is dat dit soort bedrijven een grote toekomst tegemoet gaan … naar mijn idee heeft bitcoin en daarmee aanverwante altcoin laten zien dat er voor blockchain een enorm toepassingsgebied ligt voor de toekomst … zolang er vanuit die bedrijven maar geld in de vorm van belasting naar de staatskas vloeit, want de ideologie van het gedecentraliseerd opzetten van een digitale currency waarbij de staat helemaal buitenspel gezet gaat worden is mijns inzien een utopie ( … lees; er moet ook geld aan de strijkstok van de staat blijven hangen en enige mate van controle uitgevoerd blijven worden) … in die zin dicht ik een bedrijf als intellabridge goede kansen toe, en ons als belegger ook goede kansen toe tot hoge rendementen!
  2. forum rang 6 waarom niet 27 september 2021 08:43
    quote:

    Rubiod schreef op 27 september 2021 08:33:

    Aantal twittervolgers neemt best snel toe … wel benieuwd of en wat er aanstaande donderdag met de koers gebeurd wanneer het kash live gaat … naja … leuk om allemaal te volgen iig!
    Verwacht wellicht wel stijging , maar is dan eigenlijk nergens op gebaseerd.
    Omdat KASH vanaf Q4 live is , zullen we geduld moeten hebben tot de cijfers over het kwartaal , pas dan kun je bepalen hoe snel he zal gaan.
    Omdat Q4 pas het eerste kwartaal is , en de marketing en bekendheid nog op gang moeten komen , zal het nog een hele tijd duren.
    Wat wellicht zal helpen is de bekendmaking van de white label partner , ik snap overigens niet dat ze die niet bekendmaken voor de livegang , maar er zal een strategie achter zitten.
    Verder de updates op de website in de gaten houden mbt het aantal klanten.
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 27 september 2021 09:21
    quote:

    Rubiod schreef op 26 september 2021 21:23:

    Ik denk dat er een grote kans is dat dit soort bedrijven een grote toekomst tegemoet gaan … naar mijn idee heeft bitcoin en daarmee aanverwante altcoin laten zien dat er voor blockchain een enorm toepassingsgebied ligt voor de toekomst … zolang er vanuit die bedrijven maar geld in de vorm van belasting naar de staatskas vloeit, want de ideologie van het gedecentraliseerd opzetten van een digitale currency waarbij de staat helemaal buitenspel gezet gaat worden is mijns inzien een utopie ( … lees; er moet ook geld aan de strijkstok van de staat blijven hangen en enige mate van controle uitgevoerd blijven worden) … in die zin dicht ik een bedrijf als intellabridge goede kansen toe, en ons als belegger ook goede kansen toe tot hoge rendementen!
    Helaas voor IntellaBrug zijn er talloze bedrijfjes die hetzelfde doen. Ze hebben helemaal niks nieuws uitgevonden (als het al werkt).

    Het verdienmodel is dus volkomen waardeloos.
  4. forum rang 6 waarom niet 27 september 2021 10:07
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 27 september 2021 09:21:

    [...]
    Helaas voor IntellaBrug zijn er talloze bedrijfjes die hetzelfde doen. Ze hebben helemaal niks nieuws uitgevonden (als het al werkt).

    Het verdienmodel is dus volkomen waardeloos.
    Je hebt je (waardeloze) punt nu zo vaak gemaakt , het is wel duidelijk.
    Kun je dit topic nu verlaten zodat mensen die er wel in geloven hier info kunnen delen zonder jouw tussenkomst?
    Het houdt een keer op he.
  5. [verwijderd] 27 september 2021 10:12
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 27 september 2021 09:21:

    [...]
    Helaas voor IntellaBrug zijn er talloze bedrijfjes die hetzelfde doen. Ze hebben helemaal niks nieuws uitgevonden (als het al werkt).

    Het verdienmodel is dus volkomen waardeloos.
    Die zijn er zeker! In die zin weet ik dat ADA/cardano ook met name Afrika wil bedienen, alleen vind ik hun nog altijd meer ontwikkelaar van een currency dan goede marketeers … er valt denk ik heel wat taart te verdelen, en ik dicht intellabridge een behoorlijke kans toe om daar wat van mee te pikken, aangezien de blockchaintechnologie en bijbehorende toepassingen zich nog wel zullen doorontwikkelingen … ik denk dat de huidige aandelenprijs een prima instapmoment is om in de toekomst erg hoge rendementen te halen … dat daar risico’s voor mij aan vast zitten ben ik mij van bewust, maar die zitten er altijd vast aan investeringsobjecten met potentieel enorm hoge rendementen! Het is in ieder geval wel helder dat het niet jouw aandeel is :-)
  6. forum rang 10 DeZwarteRidder 27 september 2021 10:26
    quote:

    Rubiod schreef op 27 september 2021 10:12:

    [...]
    Die zijn er zeker! In die zin weet ik dat ADA/cardano ook met name Afrika wil bedienen, alleen vind ik hun nog altijd meer ontwikkelaar van een currency dan goede marketeers … er valt denk ik heel wat taart te verdelen, en ik dicht intellabridge een behoorlijke kans toe om daar wat van mee te pikken, aangezien de blockchaintechnologie en bijbehorende toepassingen zich nog wel zullen doorontwikkelingen … ik denk dat de huidige aandelenprijs een prima instapmoment is om in de toekomst erg hoge rendementen te halen … dat daar risico’s voor mij aan vast zitten ben ik mij van bewust, maar die zitten er altijd vast aan investeringsobjecten met potentieel enorm hoge rendementen! Het is in ieder geval wel helder dat het niet jouw aandeel is :-)
    www.exodus.io
  7. [verwijderd] 27 september 2021 11:04
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 27 september 2021 10:26:

    [...]

    www.exodus.io
    Heb het idee dat dit niet heel veel anders is dan bijv Litebit … Kash van intellabridge wil/kan meer … naja … ik denk dat wij hier wezenlijk van mening over verschillen wat betreft dit aandeel/bedrijf (wat overigens uiteraard helemaal niet erg is)
  8. forum rang 10 DeZwarteRidder 27 september 2021 12:18
    quote:

    Rubiod schreef op 27 september 2021 11:04:

    [...]
    Heb het idee dat dit niet heel veel anders is dan bijv Litebit … Kash van intellabridge wil/kan meer … naja … ik denk dat wij hier wezenlijk van mening over verschillen wat betreft dit aandeel/bedrijf (wat overigens uiteraard helemaal niet erg is)
    Exodus is geen website, maar een totaal systeem op je eigen computer incl De-Fi.

    Alle munten kun je overmaken of omwisselen en op bepaalde munten krijgt je een vergoeding voor het uitlenen.
  9. forum rang 6 waarom niet 27 september 2021 13:11
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 27 september 2021 12:18:

    [...]

    Exodus is geen website, maar een totaal systeem op je eigen computer incl De-Fi.

    Alle munten kun je overmaken of omwisselen en op bepaalde munten krijgt je een vergoeding voor het uitlenen.
    Misschien moet je een apart draadje beginnen over dat flut bedrijf , kunnen wij hier verder met intellabridge
  10. forum rang 6 waarom niet 27 september 2021 15:52
    Ach ja , Canada beurs gaat weer open en de koers wordt weer in elkaar gedrukt , iedere opening opnieuw.
    Ik zit long en ga het niet gokken , maar wil je traden , dan om kwart voor 4 kopen en de volgende ochtend eruit , voor zolang het nog kan.
    www.tradegate.de/orderbuch.php?isin=C...
2.506 Posts
Pagina: «« 1 ... 10 11 12 13 14 ... 126 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,67 -0,54%
EUR/USD 1,0668 +0,23%
FTSE 100 7.886,22 +0,12%
Germany40^ 17.743,50 -0,53%
Gold spot 2.393,55 +0,60%
NY-Nasdaq Composite 15.601,50 -0,52%

Stijgers

WDP
+3,12%
EBUSCO...
+2,99%
Kendrion
+2,61%
B&S Gr...
+2,11%
Vopak
+1,96%

Dalers

ADYEN NV
-4,17%
JUST E...
-4,15%
ASMI
-2,97%
BESI
-2,96%
TomTom
-2,93%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links