Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,908 23 apr 2024 17:35
  • +0,008 (+0,89%) Dagrange 0,905 - 0,923
  • 4.300.077 Gem. (3M) 6,9M

Pharming september 2021

6.031 Posts
Pagina: «« 1 ... 256 257 258 259 260 ... 302 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 26 september 2021 23:12
    quote:

    G. Hendriks schreef op 26 september 2021 23:07:

    [...]

    Beetje hatelijk wel, Marrr. Niet nodig. En belofte maakt schuld, hè!
    Ik heb niet gezegd ik welk opzicht ik beterschap beloofd heb.......... Maar goed, ik zal voortaan niet meer hatelijk of grappig reageren. Zal lekker stil worden. ;-)

    Pharming UP!! :-)
  2. jip banaan! 26 september 2021 23:13
    Nee Hendriks ik omarm deze analyze niet, ik wil vooral graag weten hoe RTidH hier over enkele maanden op terugkijkt en wat dan zijn analyze is met voortschrijdend inzicht.
    Ik heb vooral een hekel aan al die quasi intellectuele discussies over de werking van de verschillende medicijnen en grondstoffen.
    RTidH verwoord inderdaad vooral zijn hoop en persoonlijke verwachtingen, dat is zijn sentiment, en ik ben geïnteresseerd in het sentiment van de markt. Want dat maakt de koers.
    Het is juist de interpretatie van de harde cijfer en de objectieve informatie die de koers bepaald.
    Het sentiment!!!

    groetjip
  3. [verwijderd] 26 september 2021 23:33
    quote:

    jip banaan! schreef op 26 september 2021 23:13:

    Nee Hendriks ik omarm deze analyze niet, ik wil vooral graag weten hoe RTidH hier over enkele maanden op terugkijkt en wat dan zijn analyze is met voortschrijdend inzicht.
    Ik heb vooral een hekel aan al die quasi intellectuele discussies over de werking van de verschillende medicijnen en grondstoffen.
    RTidH verwoord inderdaad vooral zijn hoop en persoonlijke verwachtingen, dat is zijn sentiment, en ik ben geïnteresseerd in het sentiment van de markt. Want dat maakt de koers.
    Het is juist de interpretatie van de harde cijfer en de objectieve informatie die de koers bepaald.
    Het sentiment!!!

    groetjip
    Dank voor je reactie, Jip. Ik begrijp nu wat je bedoelt en ik deel je nieuwsgierigheid. Niet je hekel aan de quasiwetenschap, die vind ik bij tijd-en-wijle leerzaam en soms ook vermakelijk. Kwestie van smaak. Overigens bestel ik bij de McDonalds altijd een milkshake ‘banaan’. Met dat deel van mijn smaak zit het dus wel goed.

    Op naar een nieuwe handelsweek. Ik ben vooral benieuwd naar de gevolgen van de neergang van die vastgoedchinees.
  4. [verwijderd] 26 september 2021 23:39
    quote:

    G. Hendriks schreef op 26 september 2021 23:33:

    [...]

    Niet je hekel aan de quasiwetenschap, die vind ik bij tijd-en-wijle vermakelijk. Kwestie van smaak.

    Vermakelijk? Dat valt me tegen van je G.Hendriks. Tot nu toe begreep ik van je dat je daarin geinteresseerd was en dat stimuleerde. Je haalt hiermee personen die op hun manier hun best doen voor het forum onderuit.
  5. [verwijderd] 26 september 2021 23:44
    quote:

    Marrr's spiegelbeeld schreef op 26 september 2021 23:39:

    [...]

    Vermakelijk? Dat valt me tegen van je G.Hendriks. Tot nu toe begreep ik van je dat je daarin geinteresseerd was en dat stimuleerde. Je haalt hiermee personen die op hun manier hun best doen voor het forum onderuit.
    Dank voor je rappe oordeel, Marrr. Je hebt gelijk, zeker niet mijn bedoeling. Aangepast.
  6. [verwijderd] 26 september 2021 23:48
    quote:

    G. Hendriks schreef op 26 september 2021 23:44:

    [...]

    Dank voor je rappe oordeel, Marrr. Je hebt gelijk, zeker niet mijn bedoeling. Aangepast.
    Geen dank. Veel plezier met Jip, die vindt dat vrouwen alleen goed zijn om het huishouden te doen en te koken.

    Pharming UP!!

    Off line

  7. forum rang 4 Vriendelijke 26 september 2021 23:59
    quote:

    jip banaan! schreef op 26 september 2021 20:51:

    [...]

    Ik deelde slechts iets van de communicatie tussen Beur en mij.
    Beur had totaal niet de bedoeling dat ik dat hier zou plaatsen, was eigenlijk alleen voor mij bedoeld, maar ik dacht dat is interessant om te delen.

    Ongelofelijk wat een hatelijke reacties dat oproept bij sommigen hier.

    Overigens zegt dat meer over hen dan over Beur.

    groetjip
    Kijk door een prive chat te plaatsen hoe jij en Beur over de rest van de Pharming beleggers denkt dan kan je dit verwachten, En dan nog te zeggen dat dit interessant is om te delen dan denk ik ......
    Denk dat de meeste juist blij zijn om interessante artikelen te lezen, en de mogelijkheden met ruconest.
    Maar als jij een ander draadje wil maken met alleen over de koers te praten neem dan gelijk de 3 musketiers mee dat zal het forum goed doen.
  8. jip banaan! 27 september 2021 00:03
    quote:

    Vriendelijke schreef op 26 september 2021 23:59:

    [...]
    Kijk door een prive chat te plaatsen hoe jij en Beur over de rest van de Pharming beleggers denkt dan kan je dit verwachten, En dan nog te zeggen dat dit interessant is om te delen dan denk ik ......
    Denk dat de meeste juist blij zijn om interessante artikelen te lezen, en de mogelijkheden met ruconest.
    Maar als jij een ander draadje wil maken met alleen over de koers te praten neem dan gelijk de 3 musketiers mee dat zal het forum goed doen.

    Hmm hoezo vriendelijk?
  9. jip banaan! 27 september 2021 00:20
    quote:

    Braniek schreef op 26 september 2021 23:52:

    [...]

    Jip"s idee om eens te gaan praten met directie IEX wordt steeds meer opportuun.
    Waarom schorsingen door beinvloeding hier op Moderatie.
    Als dat zover is zal het gesprek gaan over het verdien model van Iex, het forum en de moderatie zullen daarbij slechts een beperkt onderdeel van zijn.
    En mijn persoonlijke rol op het forum versus de moderatie zal ik hooguit zijdelings inbrengen als mijn ervaring.

    Maar ik heb nog geen afspraak ofzo, maar ga ik wel doen.

    groetjip
  10. forum rang 4 four70 27 september 2021 01:21
    quote:

    Theo3 schreef op 26 september 2021 15:53:

    quote:
    DE MONITOR - Dé Pharming Expert schreef op 25 september 2021 07:53:

    Ik ontving zojuist nog een ‘liefkozend’ bericht van ruud. Die komt niet meer terug. Volgens hem zijn wij op IEX allemaal criminelen en zou dit het vuilste forum zijn. Wel gek dat ie daar dan toch deel van uitmaakte.
    Dus goedemorgen ‘criminelen’ :-)

    mogen we dat mailtje eens lezen ik kan me niet voorstellen dat Ruud mij een crimineel noemt dat weet hij helemaal niet of ik dat ben. En nu niet zeggen dat het prive is.

    waarom antwoord je hier niet op?? Laat ons gewoon meelezen in die mail
    Deze Ruud heeft in het verleden constant onzin uit gekraamd, dan kan ik mij wel voorstellen wat de inhoud is en het ik geen behoefte aan dit soort intimiteiten. Ook niet in de toekomst. Ik ben blij dat dit forum verschoond blijft van dit soort impulsief gedachteloos gedrag.
    Kom maar op...maar wel gefundeerd.
  11. [verwijderd] 27 september 2021 07:19
    quote:

    jip banaan! schreef op 27 september 2021 00:20:

    [...]

    Als dat zover is zal het gesprek gaan over het verdien model van Iex, het forum en de moderatie zullen daarbij slechts een beperkt onderdeel van zijn.
    En mijn persoonlijke rol op het forum versus de moderatie zal ik hooguit zijdelings inbrengen als mijn ervaring.

    Maar ik heb nog geen afspraak ofzo, maar ga ik wel doen.

    groetjip
    Belachelijk. Jij denkt dat je Ernesto Che Guevara bent of wat.

    Er is één forum én er zijn regels om berichten te mogen plaatsen. Hou je je niet aan de regels of heb je ze niet graag kom dan niet op het forum.

    Hetzelfde met de auto op de weg daar zijn ook regels te volgen. wil je ze ook gaan veranderen Che Jip Banaan Guevara.
6.031 Posts
Pagina: «« 1 ... 256 257 258 259 260 ... 302 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links