Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PostNL Koninklijke AEX:PNL.NL, NL0009739416

  • 1,233 24 apr 2024 17:35
  • -0,008 (-0,64%) Dagrange 1,228 - 1,245
  • 1.157.272 Gem. (3M) 2,2M

Augus 2021: De maand van een 5 voor de komma

2.968 Posts
Pagina: «« 1 ... 7 8 9 10 11 ... 149 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Jalen 4 augustus 2021 12:19
    quote:

    MD2018 schreef op 4 augustus 2021 12:08:

    [...]

    Ja ongekend he! Er moet echt wel wat spelen want waarom anders telkens de 4.57? Dit is ook niet het 'normale' gedrag van PostNL 1 week voor cijfers...

    We gaan het zien voor nu blijf ik op mijn handen zitten maar vindt het wel heel spannend worden.

    Succes allen
    Haha, het moeilijkste maar niet zelden het beste idd: rustig op die ongeduldige handen blijven zitten;-)
  2. I-trader 4 augustus 2021 12:31
    Ik ga hier veel reactie op krijgen , maar een mening is een mening en ik durf ze nu ook uit te spreken!
    koers staat zo lang op zelfde niveau ik zie het als een aanloopfase naar boven , eens we de €5 slechten zie ik enkel weerstand op €6 , daarna koersen we richting €11.
    weet dat velen TA niet waarderen , maar zo zie ik het nu !
    succes!
  3. Hans E 4 augustus 2021 12:36
    Mij lijkt dat de Grote Jongens de prijs systematisch drukken op 4,57 met als doel dat eenieder die van zijn stukken post af wil die stukken verkoopt tegen 4,57 of een paar cent meer.
    Het gros van beleggers, die soms de koers van postnl volgen zullen niet in de gaten hebben dat de werkelijke koers van postnl heel veel hoger behoort te zijn, zoals maandag weer zal blijken.
    Die systematiek van 4,57 zal toch aardig wat opgeleverd hebben voor ze, denk ik.
    En dat zal de basis zijn van die koers van 4,57, geen overname of zo, lijkt me.
  4. torkom 4 augustus 2021 12:59
    quote:

    Hans E schreef op 4 augustus 2021 12:36:

    Mij lijkt dat de Grote Jongens de prijs systematisch drukken op 4,57 met als doel dat eenieder die van zijn stukken post af wil die stukken verkoopt tegen 4,57 of een paar cent meer.
    Precies ! .. De ongeduldige belegger helemaal murw maken en zorgen dat ie het bijltje erbij neergooit zodat ze (de pro's ?) straks helemaal volgeladen als een raket omhoog kunnen...Laat je niet gek maken !
  5. forum rang 6 prinszicht 4 augustus 2021 13:36
    quote:

    I-trader schreef op 4 augustus 2021 12:31:

    Ik ga hier veel reactie op krijgen , maar een mening is een mening en ik durf ze nu ook uit te spreken!
    koers staat zo lang op zelfde niveau ik zie het als een aanloopfase naar boven , eens we de €5 slechten zie ik enkel weerstand op €6 , daarna koersen we richting €11.
    weet dat velen TA niet waarderen , maar zo zie ik het nu !
    succes!
    Ik doe het voor je gemiddelde…. Zeg een eurootje of 8. 11 is ook mooi. Maar in dat perspectief, is het centengeneuzel van de afgelopen 3 maanden kinderspel. Dan hadden we ook wel een beetje mogen schommelen tussen de 6 en 7 euro. Als voorproefje.

    We irriteren ons allemaal aan het verloop in perspectief van het niet geven van een update. Ofwel, je mag aannemen dat er geen betere Outlook komt. Want anders heb je de plicht iets te delen. Alle twijfel nu wordt hierdoor gevoed. Ofwel, je werkt anders de twijfel in de hand.

    Dus als het dadelijk 11 euro wordt, of eerst gewoon 5, dan moeten we een 3 voor de koers niet uitsluiten.
  6. GrafZerk 4 augustus 2021 13:39
    quote:

    Hans E schreef op 4 augustus 2021 12:36:

    Mij lijkt dat de Grote Jongens de prijs systematisch drukken op 4,57 met als doel dat eenieder die van zijn stukken post af wil die stukken verkoopt tegen 4,57 of een paar cent meer.
    Het gros van beleggers, die soms de koers van postnl volgen zullen niet in de gaten hebben dat de werkelijke koers van postnl heel veel hoger behoort te zijn, zoals maandag weer zal blijken.
    Die systematiek van 4,57 zal toch aardig wat opgeleverd hebben voor ze, denk ik.
    En dat zal de basis zijn van die koers van 4,57, geen overname of zo, lijkt me.
    Het is inderdaad een magisch getal die 4,57. In mijn vorige post hierover heb ik daad bij woord gevoegd en 2 euro ingelegd op die getallen in de Eurojackpot. Helaas alleen de 5 was goed :)
    Deze week nog eens proberen.

    Hoe krijgen ze het voor elkaar. Is mijn enige "groene" belegging deze maand, rest onder water met helft cash wachtend op betere tijden.
    Fijne gedachte dat het niet onder 4,57 gaat deze maand.
  7. Beertje 4 augustus 2021 13:47
    quote:

    Ricky2020 schreef op 4 augustus 2021 12:00:

    Wat een K.. aandeel. Ben er helemaal klaar mee. Up en down up en down. Hopelijk trekt ie nog iets bij tot vrijdag, dan gooi ik ze er allemaal uit. Hou mn hart vast voor de cijfers maandag en de reactie op de koers. Alle seinen staan op groen en toch zegt me iets dat we gaan dalen.
    Kan me niet voorstellen want de berichtgeving vanuit pnl is goed en we hebben nu geen vooraankondiging gehad wat de laatste 4 keer een plus opleverde tussen de 8 en 18 procent
  8. Beertje 4 augustus 2021 13:53
    quote:

    I-trader schreef op 4 augustus 2021 12:31:

    Ik ga hier veel reactie op krijgen , maar een mening is een mening en ik durf ze nu ook uit te spreken!
    koers staat zo lang op zelfde niveau ik zie het als een aanloopfase naar boven , eens we de €5 slechten zie ik enkel weerstand op €6 , daarna koersen we richting €11.
    weet dat velen TA niet waarderen , maar zo zie ik het nu !
    succes!
    De veer is nu al 60 dagen opgedraaid dus als ze maandag de veer loslaten dan komt er voor 60 dagen druk los!
  9. forum rang 7 Jalen 4 augustus 2021 14:00
    quote:

    prinszicht schreef op 4 augustus 2021 13:36:

    [...]

    Ik doe het voor je gemiddelde…. Zeg een eurootje of 8. 11 is ook mooi. Maar in dat perspectief, is het centengeneuzel van de afgelopen 3 maanden kinderspel. Dan hadden we ook wel een beetje mogen schommelen tussen de 6 en 7 euro. Als voorproefje.

    We irriteren ons allemaal aan het verloop in perspectief van het niet geven van een update. Ofwel, je mag aannemen dat er geen betere Outlook komt. Want anders heb je de plicht iets te delen. Alle twijfel nu wordt hierdoor gevoed. Ofwel, je werkt anders de twijfel in de hand.

    Dus als het dadelijk 11 euro wordt, of eerst gewoon 5, dan moeten we een 3 voor de koers niet uitsluiten.
    30? Dat lijkt me overdreven, maar ok;-)
  10. mark2802 4 augustus 2021 14:12
    quote:

    Beertje€7plus schreef op 4 augustus 2021 13:47:

    [...]
    Kan me niet voorstellen want de berichtgeving vanuit pnl is goed en we hebben nu geen vooraankondiging gehad wat de laatste 4 keer een plus opleverde tussen de 8 en 18 procent
    heb er vertrouwen in Beertje!

    Q1 was al top, april/mei waren er nog steeds dezelfde coronamaatregelen dus die maanden zijn ook goed geweest, juni zal ook gewoon prima geweest zijn misschien iets minder als april en mei maar ik zie nog steeds heel veel postnl busjes voorbij razen....

    Ook hebben veel mensen het online bestellen als super ervaren en zijn dit ook blijven doen!
  11. forum rang 4 Erieperie 4 augustus 2021 14:24
    quote:

    huseman1 schreef op 4 augustus 2021 14:21:

    Sinds ik aandelen heb van PostNL is mij 1 ding wel duidelijk geworden nl dat ze op zijn zachts gezegd schijt hebben aan de particuliere aandeelhouder. Mochten nl de cijfers subliem zijn dan hebben ze ook de plicht om vooraf een update te geven.
    Ik dacht alleen verplichting tot melden bij tegenvallen vd cujfers (boven een bepaald percentage.
2.968 Posts
Pagina: «« 1 ... 7 8 9 10 11 ... 149 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links