Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,909 24 apr 2024 13:32
  • +0,001 (+0,11%) Dagrange 0,905 - 0,917
  • 2.180.895 Gem. (3M) 6,9M

Pharming juni_2021

5.680 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 284 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Regeis 1 juni 2021 12:17
    In rap tempo wordt er nu een oversteek gemaakt naar dit draadje en dat is gelijk te merken aan gelijk weer negatief commentaar. Persoonlijk vindt ik dit jammer en met name de herhaalboodschappen voegen zo weinig toe! Laten we een draadje pro-Pharming en contra-Pharming maken, zeker weten dat zij die over Pharming en de CEO negatief zijn de meer positieve beleggers snel zullen missen ;). Gelijkgestemden kunnen saai zijn en weinig discussie opleveren, rekening houden met elkaar en iedereen is wat mij betreft van harte welkom op deze juni-draad! Laten we het met elkaar leuk houden en het belang van Pharming en zijn aandeelhouders centraal stellen!
  2. [verwijderd] 1 juni 2021 12:48
    quote:

    Regeis schreef op 1 juni 2021 12:26:

    [...]Willy Alfredo was echt een sneldichter, ook Frans Halsema en Farce Majeur maakten iets op aangeven vanuit de menigte.
    Hartstikke off topic, maar ik heb sinds gisteravond al de slappe lach omdat iemand roept bij Kraai : Een kraai dat is een vogel, die is zo zwart als roet. Typisch een gevalletje van, je moet er bij (geweest) zijn. Sorry mensen. Over tot de orde van de dag. ;-)
  3. [verwijderd] 1 juni 2021 12:58
    quote:

    MarilynM schreef op 1 juni 2021 11:10:

    Als CEO Dhr. De Vries maar niet zo hakkelig en stotterend gaat praten. Zelf vind ik het erg knullig en vermoeiend om dan geconcentreerd naar zijn verhaal te luisteren. Ik hoop dat (mogelijke)investeerders daar geen last van hebben
    Maar goed beter iets dan niets hoop ik dan maar.
    Iemand die zou willen investeren in dit aandeel kijkt naar de cijfers en verdiept zich in het totale plaatje.
    Mensen die de performance van het presenteren door een CEO als leidraad nemen moeten niet willen beleggen.
    Dit soort factoren serieus meewegen bij het bepalen van een beleggingskeuze maakt iemand tot prooi van eigen twijfels.
    En de type' s die deze twijfel graag voeden zijn elke dag nadrukkelijk op het Pharming forum aanwezig.
    Begin er dan maar niet aan.
  4. forum rang 6 fanaat 1 juni 2021 12:59
    Het negatieve commentaar zal als sneeuw voor de zon verdwijnen bij een positief bericht van Pharming. Maar een dergelijk bericht is al 3 jaar - 4 jaar lang ver te zoeken. Ga nu niet beweren dat de kwartaal- en jaarcijfers over de afgelopen jaren tot een jubelstemming hebben geleid want dat is niet waar. De cijfers waren positief maar met jaarwinsten rond 5 cent per aandeel toch niet echt om naar huis te schrijven wel voldoende om te overleven. De afgesloten nieuwe lening werd als een feestvarken binnengehaald en de nasdaq notering kreeg ook een prominente plaats in de jaarrede van mijnheer. Verder weinig schokkends tot het moment waarop de Vries weer vooraan stond om te melden dat de koeien buiten konden gaan spelen en dat 5 patiënten in no time waren genezen van bijkomstige covid verschijnselen. Ook bij de stuntelige notering aan de Nasdaq was weer een grote glimlach van de baas waarneembaar en de laatste termijn voor de ruconestrechten leidde wederom tot een act van Sijmen.
    Het geheel overziend blijft er weinig over. Ruconest lijkt op zijn retour en de pijplijn van pharming is onder De vries niet tot bloei gekomen. Het kopen van Leonilisib is een grote gok en zal weinig gaan bijdrage aan de winst. Samengevat onder de Vries heeft Pharming ruconest geëxploiteerd en daardoor haar bestaansrecht verlengd. De aandeelhouder is hoop gegeven maar niet meer dan dat. Geen enkel - beursgenoteerd - bedrijf doet het zo slecht als deze onderneming. Elk positiviteit is verzonnen en gebaseerd op fantasieën en onrealistische verwachtingen.
    Op weer een mooie beursdag geeft de Vries niet thuis. In geen velden of wegen is iets groens te bekennen. Hoe dat komt is toch duidelijk zo langzamerhand.
  5. forum rang 4 HobbyBeurs 1 juni 2021 13:07
    quote:

    fanaat schreef op 1 juni 2021 12:59:

    Het negatieve commentaar zal als sneeuw voor de zon verdwijnen bij een positief bericht van Pharming. Maar een dergelijk bericht is al 3 jaar - 4 jaar lang ver te zoeken. Ga nu niet beweren dat de kwartaal- en jaarcijfers over de afgelopen jaren tot een jubelstemming hebben geleid want dat is niet waar. De cijfers waren positief maar met jaarwinsten rond 5 cent per aandeel toch niet echt om naar huis te schrijven wel voldoende om te overleven. De afgesloten nieuwe lening werd als een feestvarken binnengehaald en de nasdaq notering kreeg ook een prominente plaats in de jaarrede van mijnheer. Verder weinig schokkends tot het moment waarop de Vries weer vooraan stond om te melden dat de koeien buiten konden gaan spelen en dat 5 patiënten in no time waren genezen van bijkomstige covid verschijnselen. Ook bij de stuntelige notering aan de Nasdaq was weer een grote glimlach van de baas waarneembaar en de laatste termijn voor de ruconestrechten leidde wederom tot een act van Sijmen.
    Het geheel overziend blijft er weinig over. Ruconest lijkt op zijn retour en de pijplijn van pharming is onder De vries niet tot bloei gekomen. Het kopen van Leonilisib is een grote gok en zal weinig gaan bijdrage aan de winst. Samengevat onder de Vries heeft Pharming ruconest geëxploiteerd en daardoor haar bestaansrecht verlengd. De aandeelhouder is hoop gegeven maar niet meer dan dat. Geen enkel - beursgenoteerd - bedrijf doet het zo slecht als deze onderneming. Elk positiviteit is verzonnen en gebaseerd op fantasieën en onrealistische verwachtingen.
    Op weer een mooie beursdag geeft de Vries niet thuis. In geen velden of wegen is iets groens te bekennen. Hoe dat komt is toch duidelijk zo langzamerhand.

    Ga je nu echt serieus dit weer elke dag herhalen op dit draadje? We weten het wel hoe je erover denkt. Voegt niets meer toe.
  6. [verwijderd] 1 juni 2021 13:13
    MDXH 12u50 1.4000 EUR +3.70% zo moet het ...

    Als mijnheer SDV vrijdag met zijn presentatie niet voor de dag komt met "iets" buitengewoons dan zal zijn presentatie zero impact hebben.

    Mensen, beleggers zijn niet gek. Men hoeft maar te gaan kijjen hoe de koers van het aandeel het de laatste tien maanden gedaan heeft om genoeg te weten hoe de vork in de steel zit: geen meerwaarde in de verste horizon te zien. De beleggers die in Pharming geinvesteerd hadden, staan nu zwaar met verlies !

    Ik hoop dat SDV met goede argumenten voor de dag zal komen om de beleggers aan te trekken of het wordt eens te meer een schot in het water.

    Pharming heeft op dit ogenblik nul aantrekkingskracht op beleggers, ze geloven er niet meer in. Er zal heel veel nodig zijn om het aandeel korrekt omhoog te doen gaan. Ben benieuwd.
  7. forum rang 7 €URO-Trader 1 juni 2021 13:35
    quote:

    fanaat schreef op 1 juni 2021 12:59:

    Het negatieve commentaar zal als sneeuw voor de zon verdwijnen bij een positief bericht van Pharming. Mt verlengd. De aandeelhouder is hoop gegeven maar niet meer dan dat. Geen enkel - beursgenoteerd - bedrijf doet het zo......

    ..... slecht als deze onderneming. Elk positiviteit is verzonnen en gebaseerd op fantasieën en onrealistische verwachtingen.
    Op weer een mooie beursdag geeft de Vries niet thuis. In geen velden of wegen is iets groens te bekennen. Hoe dat komt is toch duidelijk zo langzamerhand.

    conclusie: bijkopen!
  8. forum rang 5 Regeis 1 juni 2021 13:44
    quote:

    €URO-Trader schreef op 1 juni 2021 13:35:

    [...]conclusie: bijkopen!
    indien je het geld beschikbaar hebt of vrij kunt maken dan zou ik ook zeker bijkopen (zit er al dik genoeg in ;)) Verder is het leuk om te constateren dat dit maanddraadje op alle fronten gewonnen heeft en Pharming juni vertegenwoordigd. Mooi om te zien dat de leden zelf wel bepalen waar ze in geloven/achter staan.
  9. [verwijderd] 1 juni 2021 13:51
    quote:

    Regeis schreef op 1 juni 2021 13:44:

    [...]indien je het geld beschikbaar hebt of vrij kunt maken dan zou ik ook zeker bijkopen (zit er al dik genoeg in ;)) Verder is het leuk om te constateren dat dit maanddraadje op alle fronten gewonnen heeft en Pharming juni vertegenwoordigd. Mooi om te zien dat de leden zelf wel bepalen waar ze in geloven/achter staan.
    Een draadje met 10 postings en 4000 views is kwalitatief stukken beter dan een draadje met 1000 postings en 4000 views.....Denk daar maar eens over na.

    Alle fronten,.....tsss
  10. forum rang 5 Regeis 1 juni 2021 13:56
    quote:

    BennieKlein schreef op 1 juni 2021 13:51:

    [...]

    Een draadje met 10 postings en 4000 views is kwalitatief stukken beter dan een draadje met 1000 postings en 4000 views.....Denk daar maar eens over na.

    Alle fronten,.....tsss
    Ik schijn enige irritatie te bemerken en dat vindt ik vervelend. Erover nadenken doe ik niet, dat doe ik altijd voordat ik iets plaats en het is nu eenmaal een feit, daar kan niemand omheen. Meer posts, meer views en meer overlopers naar hier!
  11. [verwijderd] 1 juni 2021 13:58
    quote:

    Regeis schreef op 1 juni 2021 13:56:

    [...]Ik schijn enige irritatie te bemerken en dat vindt ik vervelend. Erover nadenken doe ik niet, dat doe ik altijd voordat ik iets plaats en het is nu eenmaal een feit, daar kan niemand omheen. Meer posts, meer views en meer overlopers naar hier!
    Ik hou eenmaal van kwaliteit. Excuses me!

    En nadenken heeft u niet gedaan, aantal postings / views verhouding wint het andere maanddraadje ruimschoots,....dus alle fronten ???

  12. forum rang 6 Theo3 1 juni 2021 14:03
    hoe is het mogelijk dat Pharming in koers zo achter blijft aex staat 12.58 punten of te wel 1.77% in de plus en de amx staat 14.61 punten in de plus of te wel 1.37% plus. nu zie je het verschil pas goed op het moment dat deze groen zijn en stijgen rent Pharming niet mee en als deze dalen rent Pharming nog harder naar beneden ik snap er niets meer van samen met Post nl in de min bah bah wat een triest verhaal.
5.680 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 284 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links