Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,905 24 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 0,893 - 0,917
  • 6.519.524 Gem. (3M) 6,9M

Pharming juni_2021

5.680 Posts
Pagina: «« 1 ... 177 178 179 180 181 ... 284 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 18 juni 2021 12:17
    ISRAEL ACCEPTS REGULATORY SUBMISSION OF ORLADEYO
    The Israeli Ministry of Health has accepted the regulatory submission of Orladeyo for the prevention of recurrent attacks in patients with HAE 12 years and older. The Ministry also has granted an accelerated review. In addition, BioCryst Pharmaceuticals, Inc. has entered into a distribution and supply agreement granting Neopharm Ltd., a corporation organized under the laws of the State of Israel, the exclusive rights to commercialize Orladeyo in Israel.

    “Neopharm is the right partner to help us commercialize in Israel as we continue to bring oral, once-daily Orladeyo to HAE patients around the world. They have extensive rare disease experience and proven commercial success in Israel, and they understand the local regulatory environment,” says Charlie Gayer, Chief Commercial Officer of BioCryst.

    “We are proud of our partnership with BioCryst and excited to deliver a new and innovative treatment option to HAE patients in Israel. The momentum gained from recent approvals of Orladeyo across the globe will support our commercialization efforts to provide access to this important treatment,” says Efi Shnaidman, general manager of Neopharm Israel.

    Founded in 1941, Neopharm Israel is one of the leading pharmaceutical companies in Israel, providing the Israeli market with a wide range of products and integrated services for patients in need, with a proven track record of successful market access and launches. In addition to exclusive rights to commercialize Orladeyo in Israel, Neopharm Israel has exclusive rights to commercialize in the Palestinian Authority.
    (Source: BioCryst)
  2. [verwijderd] 18 juni 2021 12:22
    quote:

    Mr.Fox! schreef op 18 juni 2021 12:18:

    [...]

    Zoals ik gisteren al zei: Helemaal gelijk, ook dat slaat he-le-maal nergens op. Echter negeer het gewoon. Kom er niet elke dag op terug, dat dient enkel als doel om de boel op te stoken...

    Als je iets niet aan staat, negeer het gewoon zoals je zelf zegt.
    Ik toon aan dat maria quatsch dit forum op slingert. Punt. Wat jij daar van vindt heb ik geen boodschap aan.
  3. [verwijderd] 18 juni 2021 12:27
    Nav. bericht DM over Orladeyo (van BioCryst) het effect van dat medicijn voor HAE-patiënten.

    Dagelijks orale toediening (prettiger dan iv of sc):
    - na 48 weken dagelijks 150mg van gemiddeld 2,9 aanvallen per maand naar 1 aanval per maand
    - in de open label APexS-trial na 48 weken een daling naar 0,8 aanval per maand

    De taartpunt profylaxe wordt verhoudingsgewijs steeds groter. Het stuk taart voor acute aanvallen derhalve steeds kleiner.
  4. [verwijderd] 18 juni 2021 12:28
    quote:

    G. Hendriks schreef op 18 juni 2021 12:27:

    Nav. bericht DM over Orladeyo (van BioCryst) het effect van dat medicijn voor HAE-patiënten.

    Dagelijks orale toediening (prettiger dan iv of sc):
    - na 48 weken dagelijks 150mg van gemiddeld 2,9 aanvallen per maand naar 1 aanval per maand
    - in de open label APexS-trial na 48 weken een daling naar 0,8 aanval per maand

    Niet zo heel bijzonder als je het mij vraagt. Wat ik wel bijzonder is vind ik de snelheid waarmee ze het verkoopgebied uitbreiden en de snelheid waarmee het steeds verder wordt goedgekeurd.

    Het woord 'snelheid' ontbreekt helaas in het woordenboek van Pharming.
  5. [verwijderd] 18 juni 2021 12:33
    quote:

    G. Hendriks schreef op 18 juni 2021 12:27:

    Nav. bericht DM over Orladeyo (van BioCryst) het effect van dat medicijn voor HAE-patiënten.

    Dagelijks orale toediening (prettiger dan iv of sc):
    - na 48 weken dagelijks 150mg van gemiddeld 2,9 aanvallen per maand naar 1 aanval per maand
    - in de open label APexS-trial na 48 weken een daling naar 0,8 aanval per maand

    De taartpunt profylaxe wordt verhoudingsgewijs steeds groter. Het stuk taart voor acute aanvallen derhalve steeds kleiner.

    Zeker wanneer Pharvaris de pil tegen acute aanvallen of Kalvista de pil tegen acute aanvallen de markt op brengt. Vrees dat Pharming enkel de stukjes taart die zijn gemorst nog kan eten.
  6. forum rang 6 De amateur 18 juni 2021 12:35
    quote:

    Dr De Monitor - Pharming Expert schreef op 18 juni 2021 12:28:

    [...]

    Niet zo heel bijzonder als je het mij vraagt. Wat ik wel bijzonder is vind ik de snelheid waarmee ze het verkoopgebied uitbreiden en de snelheid waarmee het steeds verder wordt goedgekeurd.

    Het woord 'snelheid' ontbreekt helaas in het woordenboek van Pharming.
    Waar heb je dit mee vergeleken dat je het snel vind. Wat is normaal de standaard en hoeveel sneller is Biocryst ten opzichte van de concurrentie?
  7. VolvoR 18 juni 2021 12:49
    Van wie was die legendarische uitspraak ook alweer? Soms moet je ze hebben maar meestal niet. Was die niet van Jip Banaan? Waar is die eigenlijk gebleven of heeft hij een andere naam op het forum? Ben er zelf al even uit maar overweeg toch weer in te stappen. Was al mijn geld nodig voor de aankoop van enkele gebouwen van staatsbosbeheer.
  8. forum rang 4 bammie 18 juni 2021 12:51
    quote:

    Theo3 schreef op 18 juni 2021 11:29:

    goed of slecht bericht een ding is zeker ze werken van geen kanten
    Sterker nog, het kan zelfs contrair werken. Voorbeeld "BAM haalt project sluizen binnen". Verwacht je toch een koersexplosie? Nope koers daalde. Waarom? Weer zo'n risico-project wat geld gaat kosten. Paar vaste hedgers o.a. Marshall Wace deden daar hun voordeel mee.
  9. forum rang 7 roon 18 juni 2021 12:52
    quote:

    VolvoR schreef op 18 juni 2021 12:49:

    Van wie was die legendarische uitspraak ook alweer? Soms moet je ze hebben maar meestal niet. Was die niet van Jip Banaan? Waar is die eigenlijk gebleven of heeft hij een andere naam op het forum? Ben er zelf al even uit maar overweeg toch weer in te stappen. Was al mijn geld nodig voor de aankoop van enkele gebouwen van staatsbosbeheer.
    Hahaha,prioriteiten ik snap het.Koop ze maar rond 1 euro is makkelijker rekenen voor winst of verlies.
  10. forum rang 10 voda 18 juni 2021 12:54
    quote:

    VolvoR schreef op 18 juni 2021 12:49:

    Van wie was die legendarische uitspraak ook alweer? Soms moet je ze hebben maar meestal niet. Was die niet van Jip Banaan? Waar is die eigenlijk gebleven of heeft hij een andere naam op het forum? Ben er zelf al even uit maar overweeg toch weer in te stappen. Was al mijn geld nodig voor de aankoop van enkele gebouwen van staatsbosbeheer.
    Klopt. Jip heeft helaas een perma ban. Heel misschien wil Henk hem later weer toelaten.
  11. [verwijderd] 18 juni 2021 12:56
    quote:

    VolvoR schreef op 18 juni 2021 12:49:

    Van wie was die legendarische uitspraak ook alweer? Soms moet je ze hebben maar meestal niet. Was die niet van Jip Banaan? Waar is die eigenlijk gebleven of heeft hij een andere naam op het forum? Ben er zelf al even uit maar overweeg toch weer in te stappen. Was al mijn geld nodig voor de aankoop van enkele gebouwen van staatsbosbeheer.
    Zó grappig, in Drenthe zeggen ze wás ik nodig, i.p.v. had. Ik hoop dat mijn toelichting voorkomt dat je gecorrigeerd wordt. ;-)
    Is bij Staatsbosbeheer meer te verdienen dan met (oldtimer) Volvo's?
  12. VolvoR 18 juni 2021 13:06
    Haha, dat hoop ik wel. Ik heb mijn huis verkocht en met de winst daarvan de drie gebouwen gekocht. We gaan hier een horeca bedrijf in starten. Volgend seizoen een gebouw ombouwen tot pannenkoekenhuis. Mooie locatie in het bos tussen Echten en Dwingeloo in.
    "t Boshuys heet het. Nieuwe uitdaging op mijn ouwe dag:)
  13. forum rang 5 Regeis 18 juni 2021 13:10
    quote:

    Regeis schreef op 18 juni 2021 11:35:

    Ervaring komt en blijft binnen Pharming, zelf zie ik het bericht van vandaag als een positief iets. Je maakt op zo'n positie geen oversteek naar een soortgelijk bedrijf, dit zonder hier goed over nagedacht te hebben (kansen/uitdaging/meerwaarde). Blijf je lang verbonden aan een bedrijf en heb je diverse posities bekleed dan ken je alle facetten van het bedrijf en getuigd dit van een interne groei en wederzijds vertrouwen. Bruno blijft na zijn pensionering aan als consultant, ook dit is in mijn ogen goed voor de stabiliteit en kennisoverdracht. Wat ik dan niet begrijp is dat de koers niet reageert op dit nieuws (misschien moet een ieder dit even zelf verwerken/plaatsen), de dag is echter nog lang en ongetwijfeld zal dit niet het laatste nieuws zijn binnen korte tijd.
    Ik breng mijn eerdere post van vandaag nog maar even naar voren. Sommige posters zijn wel weer erg veel aan het woord en dit komt de leesbaarheid niet ten goede! Een paar uurtjes het forum niet bezocht en gelijk ontzettend veel posts om terug te lezen. Over de inhoud maar niet te spreken, het is toch erg als je constant in herhaling treedt en weinig opbouwend bent over Pharming? Op dit moment staat Pharming op € 0,99 en vergeleken met de andere noteringen vandaag bespeur ik een opwaartse tendens.
5.680 Posts
Pagina: «« 1 ... 177 178 179 180 181 ... 284 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links