Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PostNL Koninklijke AEX:PNL.NL, NL0009739416

  • 1,241 23 apr 2024 17:35
  • +0,016 (+1,31%) Dagrange 1,226 - 1,248
  • 949.579 Gem. (3M) 2,2M

PostNL juni 2021 - meer op eigen kracht

2.202 Posts
Pagina: «« 1 ... 70 71 72 73 74 ... 111 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Erieperie 21 juni 2021 09:22
    quote:

    Rick R schreef op 21 juni 2021 09:18:

    [...]

    Ze managen de verwachtingen van de markt. Het is 1 groot spel. Hebben we iig dit onderwerp straks achter de rug.

    Het onderwerp ‘rente’ komt me al een tijdje de neus uit.
    Vooral omdat alle experts en media in de hele beleggerswereld ongeveer om het uur wat anders roepen en vaak haaks op elkaar.
    Niemand weet het en iedereen pretendeert. Wat een circus…
  2. forum rang 4 zwendelaar 21 juni 2021 09:29
    quote:

    Erieperie schreef op 21 juni 2021 09:22:

    [...]

    Het onderwerp ‘rente’ komt me al een tijdje de neus uit.
    Vooral omdat alle experts en media in de hele beleggerswereld ongeveer om het uur wat anders roepen en vaak haaks op elkaar.
    Niemand weet het en iedereen pretendeert. Wat een circus…
    precies wat je zegt , post blijft nog goed liggen ben benieuwd hoe lang nog
  3. forum rang 5 Cerburus 21 juni 2021 09:36
    nouja dat rente vroeg of laat is; dat de kans dat de rentes stijgen de komende jaren groter en dan dat de rente gaat dalen, is toch hopenlijk voor elke belegger wel duidelijk. Dat de reactie weer vrij fors is in de markt, ach doe er je voordeel mee :).. de markt overreageert altijd naar boven en naar beneden :P
  4. forum rang 6 Lector 21 juni 2021 09:56
    quote:

    Jalen schreef op 21 juni 2021 09:49:

    [...]

    het ging over de opening, niet over de rest van de dag. Voorlopig staan we weer in de plus.
    Ja ok, nu wel. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat als vanmiddag een of andere FED pipo weer iets over de rente roept waardoor alles rood kleurt, dat PostNL dan vaak niet de uitzondering is en gewoon mee daalt met het sentiment.
    Net zoals ze nu weer herstellen van de lagere openingskoersen, ook dat zie je over vrijwel de hele linie.
    Sommige mensen kunnen met bepaalde uitspraken een beurssentiment keren, dan heb je dus best wel veel "macht".
    Beetje zoals Elon Musk de Bitcoin manipuleert.
  5. Joshua 21 juni 2021 10:14
    quote:

    Rick R schreef op 21 juni 2021 10:08:

    9 centen eind aug.
    www.postnl.nl/over-postnl/beleggers/a...
    Hartelijk bedankt! Ligt het trouwens aan mij of is die 9 cent niet terug te vinden op de site van postNL zelf?
    Denk dat ik dan nog mooi even een tijdje wacht met calls schrijven. Vind het het niet waard met de huidige premies.
  6. forum rang 7 Jalen 21 juni 2021 10:57
    quote:

    Lector schreef op 21 juni 2021 09:56:

    [...]

    Ja ok, nu wel. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat als vanmiddag een of andere FED pipo weer iets over de rente roept waardoor alles rood kleurt, dat PostNL dan vaak niet de uitzondering is en gewoon mee daalt met het sentiment.
    Net zoals ze nu weer herstellen van de lagere openingskoersen, ook dat zie je over vrijwel de hele linie.
    Sommige mensen kunnen met bepaalde uitspraken een beurssentiment keren, dan heb je dus best wel veel "macht".
    Beetje zoals Elon Musk de Bitcoin manipuleert.

    Natuurlijk. Maar dat is een andere discussie. Het ging er expliciet om of PostNL wel of niet met -2% zou openen.
2.202 Posts
Pagina: «« 1 ... 70 71 72 73 74 ... 111 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Het is water naar de zee dragen: prognose PostNL valt vies tegen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links