Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,908 23 apr 2024 17:35
  • +0,008 (+0,89%) Dagrange 0,905 - 0,923
  • 4.300.077 Gem. (3M) 6,9M

01-05-2021 oftewel het Mei-draadje

7.679 Posts
Pagina: «« 1 ... 240 241 242 243 244 ... 384 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Regeis 18 mei 2021 23:29
    Net het Songfestival gekeken en ik ben best trots op ons Nederland! Sommige mensen bekritiseren de kleding en/of de Engelse taal die gesproken wordt (presentatoren/er moet toch altijd ergens over geklaagd worden). Het lijkt het forum van Pharming wel, gemakkelijk commentaar leveren vanaf de luie stoel en zonder zichzelf te hoeven verantwoorden. Er is altijd een winnaar, laat Pharming vanaf morgen ook weer wat meer in de schijnwerpers staan!
  2. Hartm227 18 mei 2021 23:34
    quote:

    fanaat schreef op 18 mei 2021 23:05:

    Ik verstoor de goede stemming op het forum niet door mede te delen dat de omzet op de Nasdaq beschamend is voor Pharming.
    Ik kan me niet voorstellen dat de Vries dit in gedachte had toen hij het besluit nam een notering aan te vragen. De overnameplannen kunnen bij de huidige koers niet in de ijskast maar in de vrieskist. De Vries heeft mijns inziens een veel te grote broek aangetrokken en een kostenpost van enorme omvang opgeworpen. Het waarom is duidelijk maar de uitkomst belabberd.
    Alleen op basis van de notering is elk advies om Pharming te kopen arbitrair en naar ik meen dom.
    Wanneer houd je eens op met dit gedrag en wat wil je hier eigenlijk mee bereiken?
  3. [verwijderd] 18 mei 2021 23:37
    quote:

    WD40 schreef op 18 mei 2021 22:50:

    [...]

    Het songfestival vind ik verschikkelijk, maar ik moet zeggen dat de setting en de presentatie professioneel in elkaar zit!

    Behalve Jan Smit zijn Engels...
    Dat was inderdaad niet best dat volenbrits of britsendams, muziek was ook niet om over naar huis te schrijven. alleen die laatste vond ik dan wel weer goed. maar ja je moet wat he, in ieder geval onwijs leuk weer eens een volle zaal te zien, dat vond ik nog het mooiste van alles.

    Regies je hebt ook gelijk hoor, zeuren is altijd makkelijk. Maar ook wel lekker af en toe, en hoort toch ook een beetje bij onze volksaard.

    hopelijk word morgen en groene dag, v.s. weer in de - gesloten maar de biotech (tenminste in mijn porto) deed t niet slecht misschien kunnen we ons daaraan optrekken.
  4. Maisha marefu 18 mei 2021 23:54
    quote:

    17061579 schreef op 18 mei 2021 22:50:

    :)
    Nieuwe technologie brengt tumoren ertoe zichzelf te elimineren en kan mogelijk coronabehandelingen verbeteren
    Zwitserse onderzoekers hebben een nieuwe technologie ontwikkeld die het lichaam in staat stelt 'op bestelling' therapeutische antilichamen te produceren precies op de plaats waar ze nodig zijn. Het is zelfs de tumor zelf die de antilichamen aanmaakt. De ontdekking zou de bijwerkingen van kankerbehandelingen kunnen verminderen en een oplossing kunnen zijn om COVID-behandelingen direct in de longen te krijgen waar ze beter zouden kunnen werken.
    Bron?
  5. forum rang 7 €URO-Trader 19 mei 2021 07:29
    Dit wordt een bijkoopmaand. Covid19 patiënten verminderen, reguliere zorg trekt aan en Pharming heeft het financieel prima voor elkaar. Veel cash, langere periode geregeld, nieuwbouw reeds aanbesteed met oplopende kosten en Ruconest welke geld in het laatje brengt. Slim om in dollars te gaan werken, is gelijk het verschil $-€ opgelost.
  6. Institutional Investor 19 mei 2021 08:36
    quote:

    €URO-Trader schreef op 19 mei 2021 07:29:

    Dit wordt een bijkoopmaand. Covid19 patiënten verminderen, reguliere zorg trekt aan en Pharming heeft het financieel prima voor elkaar. Veel cash, langere periode geregeld, nieuwbouw reeds aanbesteed met oplopende kosten en Ruconest welke geld in het laatje brengt. Slim om in dollars te gaan werken, is gelijk het verschil $-€ opgelost.
    Euro dollar is helemaal niet weg door rapporteren in usd.
    Er zit een mismatch tussen convertible in Euro en cash in usd. Deze blijft in welke valuta je ook rapporteert

    Verder blijft de mismatch natuurlijk ook voor ons Euro belegerd als resultaat teruggerekend wordt in Euro

    Pharming is een dollar bet geworden door keuzes CEO.
    Kan goed uitpakken kan slecht uitpakken maar is een keuze die bedrijf niet had moeten nemen. Focus op medicijnen. Niet een dollar view van een bevriende analist
  7. kwekkel 19 mei 2021 08:43
    quote:

    Regeis schreef op 18 mei 2021 23:29:

    Net het Songfestival gekeken en ik ben best trots op ons Nederland! Sommige mensen bekritiseren de kleding en/of de Engelse taal die gesproken wordt (presentatoren/er moet toch altijd ergens over geklaagd worden). Het lijkt het forum van Pharming wel, gemakkelijk commentaar leveren vanaf de luie stoel en zonder zichzelf te hoeven verantwoorden. Er is altijd een winnaar, laat Pharming vanaf morgen ook weer wat meer in de schijnwerpers staan!
    Hoezo trots op ons Nederland? Een zanger in het Engels en Surinaams. Alsof je trots moet zijn op zo'n vertegenwoordiging van Nederland. Volgende keer iets in het Limburgs, of Twents? Maar alles om de minderheid een goed gevoel te geven natuurlijk.
  8. Institutional Investor 19 mei 2021 08:54
    quote:

    Wadloper schreef op 19 mei 2021 08:41:

    Even niet opgelet dus vraag ik het maar even: welke analist bedoel je ?

    'Niet een dollar view van een bevriende analist'
    Geen idee wie. Maar het is mijn ervaring dat CEO en CFO dit soort zaken met analisten bespreken en luisteren naar degene die ze goed vinden. Probleem is dat een deel van die analisten vaak een overtuigend verhaal hebben maar ook geen idee hebben. Daarom moet een bedrijf geen valuta bet nemen maar open laten of matchen.

    Welke ervaring hoor ik je denken : ik ben zelf 25 jaar analist/portfolio manager geweest en heb heel veel van dit soort gesprekken met managements gevoerd
  9. forum rang 8 BassieNL 19 mei 2021 08:55
    quote:

    €URO-Trader schreef op 19 mei 2021 07:29:

    Dit wordt een bijkoopmaand. Covid19 patiënten verminderen, reguliere zorg trekt aan en Pharming heeft het financieel prima voor elkaar. Veel cash, langere periode geregeld, nieuwbouw reeds aanbesteed met oplopende kosten en Ruconest welke geld in het laatje brengt. Slim om in dollars te gaan werken, is gelijk het verschil $-€ opgelost.
    De wisselkoersrisico's blijven gewoon bestaan.

    Het enige wat iets duidelijker wordt is de omzetontwikkeling per kwartaal, omdat deze vrijwel geheel in dollars wordt gerealiseerd.
    Maar nog liever zou ik zien hoeveel flacons er worden ieder kwartaal worden verkocht.
  10. forum rang 5 Regeis 19 mei 2021 09:12
    quote:

    homesecuur schreef op 19 mei 2021 09:03:

    Centjes verloren met pharming de rest snel naar KPN gebracht spannend daar.
    Gelukkig heb ik zowel KPN, als Pharming, nog in mijn bezit. Het is wel duidelijk wat een advies of wat woorden kan doen met het sentiment rondom een aandeel en de koers. Wat dat betreft is het hoog tijd dat Pharming ook wat meer laat zien wat nu de huidige stand van zaken is. Nieuwbouw, konijnen/koeien, vacatures en vandaag een AVA! Zorg ervoor dat ook andere beleggers nieuwgierig worden en dat bestaande beleggers zich niet gedwongen voelen om aandelen te verkopen. Dat je hebt verkocht snap ik wel maar ik had je meer gegund, succes met KPN!
  11. forum rang 4 Wadloper 19 mei 2021 09:13
    quote:

    Institutional investor schreef op 19 mei 2021 08:54:

    [...]
    Geen idee wie. Maar het is mijn ervaring dat CEO en CFO dit soort zaken met analisten bespreken en luisteren naar degene die ze goed vinden. Probleem is dat een deel van die analisten vaak een overtuigend verhaal hebben maar ook geen idee hebben. Daarom moet een bedrijf geen valuta bet nemen maar open laten of matchen.

    Welke ervaring hoor ik je denken : ik ben zelf 25 jaar analist/portfolio manager geweest en heb heel veel van dit soort gesprekken met managements gevoerd
    Oke dank voor de reactie.
7.679 Posts
Pagina: «« 1 ... 240 241 242 243 244 ... 384 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links